46 ایده جذاب ژست عکس با حلقه ازدواج

ایده جذاب ژست عکس با حلقه ازدواج

یکی از مهمترین اکسسوری های عروس و داماد حلقه ازدواج یا حلقه نامزدی است. عکس هایی که با حلقه ازدواج خود ثبت میکنید همواره یکی از خاطره انگیز ترین تصاویری است که از ایام نامزدی و جشن شما باقی می ماند.

حلقه ازدواج نشانی است که نشان میدهد دو عاشق واقعی به یکدیگر پیوند داده شده اند و به یکدیگر این تعهد را داده اند تا یکدیگر را تا آخر زندگی خوشبخت کنند.

عکس انداختن با حلقه عروسی از انواع ژست‌های عکاسی می‌باشد که به تازگی میان عروس و داماد ها رواج پیدا کرده و در این بین، عکس های بسیار فوق‌العاده و بسیار زیبایی از عروس و دامادها با حلقه ازدواجشان به ثبت رسیده است.

حلقه ازدواج

چه جنس حلقه ازدواج‌هایی در بازار موجود می‌باشد؟

امروزه یکی از سخت ترین انتخاب های پیش از عروسی، انتخاب حلقه ازدواج می‌باشد. سالیان گذشته سازندگان زیور‌آلات حلقه ها را صرفا با طلا درست میکردند. جالبی ماجرا اینجاست که انتخاب بهترین حلقه از میان مدل‌های مختلف حلقه از همان یک نوع فلز هم باعث سردرگمی زوج ها برای انتخاب بهترین حلقه ازدواج میشد. اما چند سالی میشود که حلقه ازدواج ها به طلا محدود نمی‌شود بلکه امروزه از  انواع مختلفی از فلزات ساخته می‌شود که باعث سردرگمی بیشتر زوجین در انتخاب حلقه می‌شود. در ادامه به بررسی چگونگی انتخاب بهترین حلقه خواهیم پرداخت و همچنین شما را در این انتخاب سخت، یاری خواهیم نمود.

حلقه ازدواج

مطلبی که شاید برایتان جالب باشد: چه نوع حلقه ای برای حلقه نامزدی یا حلقه عروسی مناسب است ؟

حلقه ازدواج از جنس طلا

طلا یکی از قدیمی ترین فلزاتی است که طراحان زیورآلات از آن برای تولید حلقه ازدواج استفاده می‌کنند و انواع مختلفی دارد که امروزه عروس و داماد ها را با‌سلیقه‌های مختلف مجذوب خود میکنند. خرید حلقه ازدواج از جنس طلا در بین ایرانیان، مرسوم‌تر است.

حلقه ازدواج طلا با رنگ زرد چگونه است؟

این نوع حلقه طلای خالص بیشتری نسبت به بقیه طلاها با رنگ های دیگر دارد و با ترکیب کمی از طلای خالص به اضافه مس و نقره، طلای زرد رنگ که همیشه روی بورس و از همه گران تر است شکل میگیرد.

حلقه زرد

حلقه ازدواج طلا با رنگ سفید چگونه است؟

حلقه ازدواج با رنگ سفید یکی از زیباترین و یکی از محبوب ترین انواع حلقه طلا میباشد که درصد کمتری طلای خالص نسبت به طلای زرد رنگ دارد و آلیاژ طلای خالص به اضافه پالادیوم و نقره یا نیکل می‌باشد.

حلقه ازدواج طلا با رنگ سبز چگونه است؟

رنگ سبز طلا یکی از نادرترین و جذاب ترین رنگ های طلا میباشد که آلیاژ طلای خالص و نقره می‌باشد. ترکیب این فلزات باعث می‌شود این رنگ طلای زیبا و نادر شکل داده شود. تهیه این رنگ حلقه، به عنوان حلقه ازدواج انتخابی بسیار خاص و منحصربه‌فرد است و قطعا چشم‌های زیادی را به روی دست شما خواهد کشاند. در صورت تهیه این رنگ حلقه، آمادگی جواب دادن به پرسش‌های مردم درباره اینکه از کجا آن را خریده‌اید، را داشته باشید!

حلقه طلایی

حلقه ازدواج طلا سبز رنگ

حلقه ازدواج از جنس نقره

در زمان های قدیم نقره به عنوان با ارزش ترین فلز و بالاتر از طلا شناخته میشد. اما امروزه نقره به عنوان به صرفه ترین فلز با ارزش جهان شناخته می‌‎شود و حلقه ازدواج های با جنس نقره نیز امروز طرفدار‌های زیادی میان عروس و داماد ها دارد. این نوع حلقه‌ها، به سبب سادگی و شیک بودن و اینکه  قابلیت ست شدن با هر استایل و رنگی را دارند، توانسته‌اند محبوبیت بی‌سابقه‌ای بین نسل جوان به دست آورند.

این جنس حلقه ها امروزه فروش بیشتری نسبت به حلقه‌های ازدواج با فلزات دیگر مانند: استیل، کبالت، تیتانیوم و … دارند.

ایده ها و ژست های جذاب برای عکس با حلقه عروسی

ژست‌هایی که ما در عکاسی میگیریم نشان دهنده چیزی است که درعکس میخواهیم به آن اشاره کرده و یا به قول گفتنی هدف عکس را آن موضوع قرار دهیم و روی آن فوکوس و تمرکز کنیم. ابتدایی ترین چیزی که می‌تواند به ذهن عکاس برسد این است که عروس و داماد حلقه را نگه داشته و عکاسی صورت گیرد. این ژست بسیار ساده اما شیک و میتواند یکی از زیباترین عکس‌های آلبوم عروسی شما باشد.

ژست عکس حلقه ازدواج

 

ژستی دیگر که میتوانیم با استفاده از آن عکسی زیبا را ثبت کنیم این است که داماد حلقه را در دست خود بگیرد و بعد از قرار گرفتن رو‌ به‌روی عروس، عکاس روی حلقه از تکنیک فوکوس استفاده میکند تا عروس که در انتهای تصویر ایستاده است افکت شید بلور بگیرد تا این عکس زیبا را خلق کند .

همچنین ببینید : عمارت عکاسی

ایده ژست حلقه ازدواج

ژست بعدی که مشابهت زیادی با ایده قبلی دارد، به اینصورت است که عروس و داماد با فاصله از عکاس می‌ایستند و عکاس حلقه را به گونه‌ای جایگذاری می‌کند که عروس و داماد داخل آن باشند و فوکوس دوربین هم روی زوج خوشبخت خواهدبود.

ایده عکاسی با حلقه

ژستی که میتواند به زیبایی عکس شما کمک کند که یک عکس احساسی و جذاب را ثبت کنید. این است که عروس و داماد دست یکدیگر را بگیرند به طوری که حداقل، یا عروس یا داماد حلقه توی دستشان نمایان باشد.

عکس با حلقه ازدواج

ژست عکاسی دونفره

ژست دونفره

ژست عکس دونفره

ژست بعدی ژستی است که چند سال اخیر به عنوان ژست محبوب عکاسان معرفی شده است و توانسته بیشترین بازخورد مثبت را میان عروس و داماد ها بدست بیاورد. این ژست به این صورت است که عروس دست هایش را به دور گردن داماد انداخته به صورتی ایستاده باشد که حلقه دیده شود و عکاس، عکس را از پشت سر داماد می اندازد و این تصویر را ثبت میکند.

در همین رابطه ببینید : مدل حلقه عروسی سلیبریتی ها و بازیگران هالیوود و ایرانی

عکس عاشقانه حلقه عروسی

ژست عروس

ژست عروس با حلقه

حلقه نامزدی

ژست بعدی، مربوط به عروس خانم می‌باشد. در این ژست عروس به گونه‌ای دسته‌گلش را در دست می‌گیرد که حلقه‌اش کاملا مشخص باشد و فوکوس روی دست‌های وی خواهد بود. این عکس‌ها بسیار مینیمال از آب و درمی‌آیند و در عین سادگی، زیبایی خاصی دارند.

ژست عکاسی با حلقه

حلقه طلایی

عنوان بهترین و زیباترین ژست از نظر نویسنده این مقاله به این ژست اختصاص میابد. این ژست به این صورت است که عروس و داماد رو به روی یکدیگر قرار گرفته و در حالی که در حضور کتاب مقدس قرآن سوگند میخورند تا بهترین زندگی را برای یکدیگر بسازند، دست خود را روی کتاب مقدس قرآن گذاشته و عکس انداخته میشود که عکسی بی نهایت زیبا را ثبت می‌‌کند.

ژست عکس

عکس با قرآن

خودت عکاس حلقه شو!

شما می تونید از روی ایده‌های زیر خودتان عکاس باشید و از حلقه‌هایتان عکس بگیرید. پس با تالارکده همراه باشید که با هم بریم ببینیم که چطوری از حلقه‌ها عکس بگیریم

14 ایده جذاب ژست عکس با حلقه ازدواج

حلقه نامزدی

 

عکس انداختن با حلقه عروسی

حلقه ازدواج

یکی از زیباترین ژست‌های عکاسی با حلقه می‌توان گرفت، انداختن عکس هنگام برداشتن عسل با انگشت عروس خانم می‌باشد، این سبک از عکاسی زیبایی بسیار خاصی دارد و حس بسیار خوبی را به بیننده منتقل می‌کند، توجه داشته باشید که باید به گونه‌ای عسل را بردارید که ظاهر حلقه به طور کامل دیده شود.

 

14 ایده جذاب ژست عکس با حلقه ازدواج

حلقه نامزدی

عکس انداختن با حلقه عروسی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

فرق انگشتر نشون و حلقه
حلقه ازدواج
اعلام نامزدی

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد