چگونه لباس عروس پیدا کنیم ؟

لباس عروسی, انتخاب لباس عروس

حتی اگر همیشه به روز عروسیتون فکر کردید و تو رویاها خودتون رو تصور کردید که روز عروسی تون چقدر زیبا میشید و چه لباسی دوست دارید بپوشید باز هم انتخاب لباس عروسی که برای شما باشه و بهترین انتخابتون باشه سخت ترین کار هست.

آشنا شدن با مدل ها و سبک های مختلف لباس عروس و اینکه هر مدل لباس برای چه استایلی بهتر هست ,میتونه کمک بزرگی در این کار سخت باشه و هنگام خرید وقتی با هزاران مدل لباس عروس مواجه می شید ,کارتون رو راحت تر میکنه.

در ادامه استراتژی پیشنهادی ما که خیلی ساده هست برای انتخاب لباس عروس رو توضیح میدیم و راهنمایی برای مدل های پایه و اصلی لباس عروس میذاریم براتون.

اولین قدم برای یافتن یک لباس عروس مناسب:

جستجو کنید

مجله هایی که مدل های لباس عروس در اونها هستند یا وبسایت ها جاهای خوبی برای شروع پیدا کردن لباس عروس و مدل اون در روز عروسیتون هستند.

چند ساعتی که خوب گشتید و جستجو کردید در این منابعی ک گفتیم به چند مدل پایه و اصلی لباس  و مدل ها و استایل های معروف عروس آشنا می شید و خوب می شناسیدشون. این جاها جایی خیلی خوبی برای شروع هست اما در جریان باشید که فقط شروع کارتون اینجاست و هنوز کلی کار دارید که باید انجام بدید و کلی راه که هنوز باید برید تا لباس عروس مناسب خودتون رو پیدا کنید.

لباس عروس دانتل

قدم بعدی در انتخاب مدل لباس عروس

این هست که لباس عروسی رو انتخاب کنید که شخصیت و مدل شما رو نشون بده و مناسب باشه:

وقتی کامل دیدید که مدل های مختلف لباس عروس چیا هست و بقیه چه مدل لباس هایی رو انتخاب می کنند زمان این می رسه که از خودتون بپرسید , چی دوست دارید؟ اینکه شما جذب لباس های عروس با دامن های پفی هستید و اونهارو استایل خودتون می دونید یا لباس های ساتن ساده  رو ترجیح میدید!

پیراهنی با استایل راحت می خواید که با عروسیتون کنار دریا ترکیب خوبی به نظر برسه یا لباسی می خواین که کاملا رسمی و زرق و برق دار باشه تا شب شما رو درخشان تر و بهتر نشون بده؟

انتخاب هایی که بر اساس شخصیت و استایل منحصر به فرد خودتون می کنید مهم ترین نکته هست قبل از اینکه برید بیرون و لباس ها رو از نزدیک ببینید.

قبل از اینکه برید خرید:

لیستی از چیزهایی که ترجیح میدید و انتخاب هایی که میخواین داشته باشید تهیه کنید , از اونجایی که خیلی راحت ممکنه گیج بشید موقع خرید , یک لیست می تونه کاملا کمکتون کنه و باعث بشه تا از انتخاب هایی که تو تصورتون دارید غافل نشید و لباس عروسی رو پیدا کنید که راجع بهش فکر کردید و اون رو میخواید.

چند نکته که ممکنه بخواید تو لیستتون داشته باشید موارد زیر هست:

  • مدل ها و طراح های مورد علاقتون
  • مدل یقه ی لباس عروستون و آستین ها و نکته های ریز مربوط به لباس
  • قد لباسی که مد نظرتونه
  • جنسی که دوست دارید پارچه ی لباستون داشته باشه

لباس عروس شیک

لباس عروسی رو انتخاب کنید که ظاهرتون رو به بهترین حالت ممکن نشون بده:

وقتی دارید لباس های مختلف رو امتحان می کنید و می پوشید نیاز دارید که ذهنتون رو کاملا باز نگه دارید و دقت خیلی زیادی داشته باشید , حتی اگر همیشه از یک استایل خاصی خوشتون میومده و یک سبک خاص رو دوست داشتید ممکنه که اون سبک  شما رو اونطوری که باید, عالی جلوه نده این موضوعی هست که وقتی لباس پرو می کنید ممکنه سریعا بهش برسید و متوجه بشید.

در ادامه به معرفی و یک سری راهنمایی های ساده و پایه برای سبک های مختلف لباس عروس که عرف هستند می پردازیم تا در انتخاب لباس مورد علاقتون ذهنتون راحت تر بتونه تصمیم بگیره و انتخاب هاتون مشخص تر بشه.

لباس عروس دامن پفی:

این نوع لباس عروس مدلی هست که بالا تنه ی اون کاملا جذب هست و از کمر به پایین کاملا پف دار هست.

لباس عروس پفی

قد این مدل لباس عروس ها معمولا سلیقه ای هست. نکته ای که راجع به این سبک لباس عروس بهتره بدونید اینه که معمولا برای عروس خانم هایی که قد نسبتا کوتاهی دارند و میخوان بلند تر نشون داده بشن پیشنهاد نمیشه, چون پف لباس عروس باعث کوتاه تر دیده شدن عروس خانم میشه.

اما در کل لباس عروس دامن پفی یا پرنسسی مدل لباس عروس خیلی جذابی هست چون با بالا تنه ی جذبی که داره باعث میشه اندام شما زیبا تر و متناسب دیده بشه.

لباس عروس مدل A   :

این نوع لباس ها بطور کلی مدلی هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه وقتی به عکس هاتون نگاه کنید از انتخابی که داشتید پشیمون نمیشید.

این سبک پیراهن باعث میشه که اندامتون لاغر تر نشون داده بشه چون انقدر تنگ و جذب نیست که همه ی اندام رو نشون بده, از کمر به آرامی گشادتر میشه و چین های خیلی کمی میخوره و باعث میشه ظاهری شیک و خانومانه تری داشته باشید و حتی باعث میشه قدتون به نسبت بلند تر نشون داده بشه.

نکته ای که راجع به این نوع لباس هست بهتره برای افرادی که اندام ساعت شنی دارند استفاده نشه.

لباس عروس های جذب و تنگ:

این نوع لباس ها مدل هایی هستند که از بالا تنه تا پایین تنه کاملا جذب بدن هستند و مدل اندام شما رو نشون میدن.

لباس عروس تنگ

این مدل پیراهن ها معمولا از پارچه های سبک و روشن دوخته میشن که جذابیت این مدل لباس رو چندین برابر میکنه. این مدل لباس برای خانم هایی که سر شونه و بالاتنه ی ظریف تری نسبت به پایین تنه دارن یا به عبارتی ادام گلابی شکل دارند مناسب تر هست.

لباس عروس با دامن چین چینی و بلند:

مدل لباس عروس

این مدل لباس عروس کاملا لباسی شیک و کلاسیک و رمانتیک هست ویژگی این پیراهن ها این هست که بالا تنه ی شما رو کوتاهتر نشون میدن و قد شما رو بلند تر نشون میدن,  دامن این پیراهن از زیر قفسه ی سینه شروع میشن و دامن این نوع لباس عروس ها گشاد و کمی چین دار هستند , خوبی این پیراهن ها برای لباس عروس این هست که تقریبا برای همه نوع اندامی خوب هست و همه ی خانم ها در این لباس عروس ها زیبا تر دیده میشن.

مدل لباس عروس پری دریایی یا مدل ماهی :

لباس های مدل پری دریایی یا مدل ماهی مدل هایی هستند که رمانتیک و دخترانه اند و شما رو شیک هم نشون میدن.این نوع لباس طراحی شده تا اندام شما رو به شکل ساعت شنی نشون بده,

لباس عروس پری دریایی, لباس عروس مدل ماهی

لباس عروس مدل پری دریایی در تمام قسمت بالا تنه تا زانوی پا جذب هست و از زانو به پایین گشاد و چین دار و حتی دنباله دار هستند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس مجلسی برای مراسم عقد
لباس عروس رنگی برای عقد
کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
مدل لباس عروس خارجی شیک

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!