چگونه لباس عروس پیدا کنیم ؟

لباس عروسی, انتخاب لباس عروس

حتی اگر همیشه به روز عروسیتون فکر کردید و تو رویاها خودتون رو تصور کردید که روز عروسی تون چقدر زیبا میشید و چه لباسی دوست دارید بپوشید باز هم انتخاب لباس عروسی که برای شما باشه و بهترین انتخابتون باشه سخت ترین کار هست.

آشنا شدن با مدل ها و سبک های مختلف لباس عروس و اینکه هر مدل لباس برای چه استایلی بهتر هست ,میتونه کمک بزرگی در این کار سخت باشه و هنگام خرید وقتی با هزاران مدل لباس عروس مواجه می شید ,کارتون رو راحت تر میکنه.

در ادامه استراتژی پیشنهادی ما که خیلی ساده هست برای انتخاب لباس عروس رو توضیح میدیم و راهنمایی برای مدل های پایه و اصلی لباس عروس میذاریم براتون.

اولین قدم برای یافتن یک لباس عروس مناسب:

جستجو کنید

مجله هایی که مدل های لباس عروس در اونها هستند یا وبسایت ها جاهای خوبی برای شروع پیدا کردن لباس عروس و مدل اون در روز عروسیتون هستند.

چند ساعتی که خوب گشتید و جستجو کردید در این منابعی ک گفتیم به چند مدل پایه و اصلی لباس  و مدل ها و استایل های معروف عروس آشنا می شید و خوب می شناسیدشون. این جاها جایی خیلی خوبی برای شروع هست اما در جریان باشید که فقط شروع کارتون اینجاست و هنوز کلی کار دارید که باید انجام بدید و کلی راه که هنوز باید برید تا لباس عروس مناسب خودتون رو پیدا کنید.

لباس عروس دانتل

قدم بعدی در انتخاب مدل لباس عروس

این هست که لباس عروسی رو انتخاب کنید که شخصیت و مدل شما رو نشون بده و مناسب باشه:

وقتی کامل دیدید که مدل های مختلف لباس عروس چیا هست و بقیه چه مدل لباس هایی رو انتخاب می کنند زمان این می رسه که از خودتون بپرسید , چی دوست دارید؟ اینکه شما جذب لباس های عروس با دامن های پفی هستید و اونهارو استایل خودتون می دونید یا لباس های ساتن ساده  رو ترجیح میدید!

پیراهنی با استایل راحت می خواید که با عروسیتون کنار دریا ترکیب خوبی به نظر برسه یا لباسی می خواین که کاملا رسمی و زرق و برق دار باشه تا شب شما رو درخشان تر و بهتر نشون بده؟

انتخاب هایی که بر اساس شخصیت و استایل منحصر به فرد خودتون می کنید مهم ترین نکته هست قبل از اینکه برید بیرون و لباس ها رو از نزدیک ببینید.

قبل از اینکه برید خرید:

لیستی از چیزهایی که ترجیح میدید و انتخاب هایی که میخواین داشته باشید تهیه کنید , از اونجایی که خیلی راحت ممکنه گیج بشید موقع خرید , یک لیست می تونه کاملا کمکتون کنه و باعث بشه تا از انتخاب هایی که تو تصورتون دارید غافل نشید و لباس عروسی رو پیدا کنید که راجع بهش فکر کردید و اون رو میخواید.

چند نکته که ممکنه بخواید تو لیستتون داشته باشید موارد زیر هست:

  • مدل ها و طراح های مورد علاقتون
  • مدل یقه ی لباس عروستون و آستین ها و نکته های ریز مربوط به لباس
  • قد لباسی که مد نظرتونه
  • جنسی که دوست دارید پارچه ی لباستون داشته باشه

لباس عروس شیک

لباس عروسی رو انتخاب کنید که ظاهرتون رو به بهترین حالت ممکن نشون بده:

وقتی دارید لباس های مختلف رو امتحان می کنید و می پوشید نیاز دارید که ذهنتون رو کاملا باز نگه دارید و دقت خیلی زیادی داشته باشید , حتی اگر همیشه از یک استایل خاصی خوشتون میومده و یک سبک خاص رو دوست داشتید ممکنه که اون سبک  شما رو اونطوری که باید, عالی جلوه نده این موضوعی هست که وقتی لباس پرو می کنید ممکنه سریعا بهش برسید و متوجه بشید.

در ادامه به معرفی و یک سری راهنمایی های ساده و پایه برای سبک های مختلف لباس عروس که عرف هستند می پردازیم تا در انتخاب لباس مورد علاقتون ذهنتون راحت تر بتونه تصمیم بگیره و انتخاب هاتون مشخص تر بشه.

لباس عروس دامن پفی:

این نوع لباس عروس مدلی هست که بالا تنه ی اون کاملا جذب هست و از کمر به پایین کاملا پف دار هست.

لباس عروس پفی

قد این مدل لباس عروس ها معمولا سلیقه ای هست. نکته ای که راجع به این سبک لباس عروس بهتره بدونید اینه که معمولا برای عروس خانم هایی که قد نسبتا کوتاهی دارند و میخوان بلند تر نشون داده بشن پیشنهاد نمیشه, چون پف لباس عروس باعث کوتاه تر دیده شدن عروس خانم میشه.

اما در کل لباس عروس دامن پفی یا پرنسسی مدل لباس عروس خیلی جذابی هست چون با بالا تنه ی جذبی که داره باعث میشه اندام شما زیبا تر و متناسب دیده بشه.

لباس عروس مدل A   :

این نوع لباس ها بطور کلی مدلی هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه وقتی به عکس هاتون نگاه کنید از انتخابی که داشتید پشیمون نمیشید.

این سبک پیراهن باعث میشه که اندامتون لاغر تر نشون داده بشه چون انقدر تنگ و جذب نیست که همه ی اندام رو نشون بده, از کمر به آرامی گشادتر میشه و چین های خیلی کمی میخوره و باعث میشه ظاهری شیک و خانومانه تری داشته باشید و حتی باعث میشه قدتون به نسبت بلند تر نشون داده بشه.

نکته ای که راجع به این نوع لباس هست بهتره برای افرادی که اندام ساعت شنی دارند استفاده نشه.

لباس عروس های جذب و تنگ:

این نوع لباس ها مدل هایی هستند که از بالا تنه تا پایین تنه کاملا جذب بدن هستند و مدل اندام شما رو نشون میدن.

لباس عروس تنگ

این مدل پیراهن ها معمولا از پارچه های سبک و روشن دوخته میشن که جذابیت این مدل لباس رو چندین برابر میکنه. این مدل لباس برای خانم هایی که سر شونه و بالاتنه ی ظریف تری نسبت به پایین تنه دارن یا به عبارتی ادام گلابی شکل دارند مناسب تر هست.

لباس عروس با دامن چین چینی و بلند:

مدل لباس عروس

این مدل لباس عروس کاملا لباسی شیک و کلاسیک و رمانتیک هست ویژگی این پیراهن ها این هست که بالا تنه ی شما رو کوتاهتر نشون میدن و قد شما رو بلند تر نشون میدن,  دامن این پیراهن از زیر قفسه ی سینه شروع میشن و دامن این نوع لباس عروس ها گشاد و کمی چین دار هستند , خوبی این پیراهن ها برای لباس عروس این هست که تقریبا برای همه نوع اندامی خوب هست و همه ی خانم ها در این لباس عروس ها زیبا تر دیده میشن.

مدل لباس عروس پری دریایی یا مدل ماهی :

لباس های مدل پری دریایی یا مدل ماهی مدل هایی هستند که رمانتیک و دخترانه اند و شما رو شیک هم نشون میدن.این نوع لباس طراحی شده تا اندام شما رو به شکل ساعت شنی نشون بده,

لباس عروس پری دریایی, لباس عروس مدل ماهی

لباس عروس مدل پری دریایی در تمام قسمت بالا تنه تا زانوی پا جذب هست و از زانو به پایین گشاد و چین دار و حتی دنباله دار هستند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️