نکات مهم در تزیین میوه بله برون

تزیین میوه بله برون را می توانید به روش های مختلفی انجام دهید. راحت‌ترین روش خرید بله برون و میوه آماده می باشد؛ اما اگر قصد دارید تزیین میوه بله برون را در خانه انجام دهید این مقاله را از دست ندهید.

مراسم بله برون یکی از کراسم های اصیل ایرانی می باشد، در این مراسم خانواده عروس از خانواده داماد دعوت می کنند تا تصمیم های نهایی در مورد تاریخ عقد، مهریه و … را بگیرند؛ در مراسم بله برون تعداد بیشتری از فامیل درجه یک عروس و داماد حضور دارند این کار به آشنایی بیشتر فامیل کمک می کند.

مراسم بله برون معمولا در خانه خانواده عروس برگزار می شود؛ اما می توانید برای این مراسم سالن هم اجاره کنید. در هر دو صورت برای تزیین میوه بله برون نیاز به راهنمایی دارید.

11 نکته مهم و ضروری برای تزیین میوه بله برون

مهم‌ترین مرحله در تزیین میوه بله برون، انتخاب میوه است. شما باید میوه ها را بر اساس فصلی که در آن مراسم برگزار می شود انتخاب کنید. نه تنها خرید میوه های فصلی ارزان است، بلکه طعم تازه‌ای نیز به مراسم شما اضافه می کند.

علاوه بر استفاده از میوه در پیش‌غذاها و غذاهای خوراکی، می‌توانید چند نوشیدنی خوش طعم در نظر بگیرید. علاوه بر این، میوه های فصلی بهترین راه برای اضافه کردن رنگ به روز بله برون شما هستند. استفاده از طعم‌ ها و رایحه ‌های فوق‌العاده هر فصل، طعمی بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد که مطمئناً نزدیک‌ترین خانواده و دوستان شما آن را دوست خواهند داشت.

تزئیین میوه بله برون

همانطور که گفته شد مهم‌ترین نکته در تزیین میوه بله برون، خرید میوه مناسب است. برای خرید میوه مناسب شما باید قبل و بعد از خرید به چندین نکته توجه کنید. این نکته ها عبارت‌اند از:

  1. محصولی را که کبود یا آسیب دیده است نخرید

زیرا کبودی های میوه، مکانی عالی برای پنهان شدن باکتری ها و انتشار سریع در بقیه میوه ها یا سبزیجات است. علاوه بر این، محصولات آسیب دیده کمتر مغذی و کمتر خوش طعم هستند.

  1. قبل از انتخاب، یک فشار سبک به محصول بدهید

هیچ میوه ای به جز سیب نباید سفت باشد. میوه هایی مانند گلابی، موز و آووکادو اگر در دمای اتاق قرار گیرند، پس از چیدن به نرم شدن خود ادامه می دهند.

  1. میوه خود را بو کنید

عطر شیرین تر نشان دهنده رسیده بودن میوه شماست.

  1. قطعات کوچکتر میوه را انتخاب کنید

میوه های کوچکتر معمولا شیرین تر هستند.

سینی بله برون

  1. در تزیین میوه بله برون محصول پر جنب و جوش و رنگارنگ را انتخاب کنید

طیف متنوعی از محصولات رنگارنگ را انتخاب کنید. میوه ها و سبزیجات با رنگ های مختلف حاوی فیتوکمیکال های مختلفی هستند که فواید تغذیه ای متفاوتی دارند. انتخاب این میوه ها نقش مهمی در تزیین میوه بله برون شما دارند؛ زیرا باعث رنگ بخشیدن به مراسم شما می شوند.

  1. محصول را به صورت فصلی بخرید

همه محصولات تازه در طول سال رشد نمی کنند. فروش برخی محصولات در خارج از فصل، هزینه حمل و نقل قابل توجهی را برای خرده فروشان متحمل می شود که به قیمت غذا منتقل می شود. میوه ها و سبزیجاتی که در فصل هستند هم کیفیت بهتری دارند و هم قیمت کمتری دارند.

  1. غذای سرد را انتخاب کنید

هنگام خرید میوه ها و سبزیجات تازه خرد شده، اقلامی را انتخاب کنید که در یخچال یا یخ احاطه شده باشند. مهم است که میوه ها یا سبزیجاتی که قبلاً نصف شده اند یا به نوعی باز شده اند در محیطی خنک نگهداری و نمایش داده شوند. حتما بعد از خرید میوه های خورد شده برای استفاده در تزیین میوه بله برون آن ها را در یخچال نگهدارید.

  1. قیمت را مقایسه کنید

تفاوت قیمت بین محصولات باز و محصولات پیش بسته بندی را بررسی کنید. انتخاب محصول باز و تک واحدی در مقایسه با گزینه های پیش بسته بندی شده اغلب ارزش پولی بهتری دارد. انتخاب خود کالا به شما امکان می دهد میوه ها و سبزیجات با کیفیت تر را نیز انتخاب کنید.

میوه بله برون

  1. در تزیین میوه بله برون از میوه ها و سبزیجات کنسرو شده نترسید

اگرچه آن ها اغلب حاوی مقدار بیشتری سدیم نسبت به محصولات تازه و منجمد هستند، ارزش غذایی محصولات کنسرو شده عمدتاً یکسان است. اگر محصول تازه خوب در دسترس نیست، انواع کنسرو شده را در نظر بگیرید و محصولاتی را انتخاب کنید که سدیم آن ها کاهش یافته است.

  1. میوه ها و سبزیجات تازه خود را از گوشت، مرغ و غذاهای دریایی جدا کنید

در چرخ دستی خرید و هنگام بسته بندی، مطمئن شوید که محصولات تازه را از گوشت خام، مرغ و غذا های دریایی جدا کنید. خون و آب گوشت خام می تواند حاوی عوامل بیماری زا باشد که پتانسیل آلودگی را دارند.

  1. میوه و سبزی را قبل از مصرف یک آبکشی سبک بدهید

شستشوی سریع محصولتان، قرار گرفتن در معرض میکروارگانیسم ‌های بالقوه مضر را کاهش می‌ دهد و می ‌تواند مواد شیمیایی و آفت‌کش ‌های مضر را از بین ببرد.

تزئیین میوه بله برون

در هنگام خرید میوه برای مراسم و زندگی روزمره خود تمامی نکات گفته شده را رعایت کنید. این نکات باعث می شوند برای تزیین میوه بله برون خود از میوه های با کیفیت‌تری استفاده کنید.

تزیین میوه بله برون در خانه

اگر می خواهید مراسم را کم خرج برگزار کنید بهتر است تزئیین مراسم بله برون در خانه را خودتان انجام دهید. مهم‌ترین چیزی ک در تزیین خانه برای این مراسم مهم است؛ تزیین میوه بله برون می باشد. میوه ها با رنگ های زیبایی که دارند باعث روح بخشیدن به مراسم شما می شوند. آن ها همچنین مراسم شما را برای مهمانان بسیار به یاد ماندنی می کنند.

در همین مقاله آهنگ بله برون را ببینید.، معرفی آهنگ های زیبا برای مراسم بله برون

عوامل بسیاری در زیبایی تزیین خانگی بله برون نقش دارند. در اینجا 2 نکته مهم برای تزیین بله برون در خانه را به طور کلی مورد بررسی قرار داده‌ایم. این 2نکته عبارت‌اند از:

  1. از اقلام خانه خود استفاده کنید

از بالش‌ها و پتو های تزیینی گرفته تا صندلی‌ ها و فرش‌ ها، عناصر دکوری شخصی‌سازی‌شده زیادی وجود دارد – که در خانه شما یافت می‌شود – که نمایانگر سبک شما به عنوان یک زوج است و بودجه عروسی شما را حفظ می‌ کند.

به اطراف خانه خود نگاهی بیندازید و با روش هایی که می توانید از دکوری که قبلاً برای تزئین مراسم عروسی خود دارید استفاده کنید خلاق باشید. علاوه بر پس انداز پول، تضمین می کنید که عروسی شما شبیه “شما” خواهد بود.

میوه بله برون

  1. باغ را زیبا کنید

اگر خانه شما باغ دارد، باغ مکان ایده آلی برای مراسم بله برون شماست. مگر اینکه عمارت یا لیست مهمانان کوچکی داشته باشید، برگزاری مراسم و پذیرایی در داخل خانه به راحتی غیرممکن خواهد بود.

انتخاب لباس بله برون مناسب برای ثبت لحظه های عکاسی شما بسیار مهم است. از این جهت می بایست لباس بله برون را با دقت و برنامه ریزی خاصی مناسب با اندام و مراسم انتخاب نمایید تا لحظات شما در بهترین شرایط رقم بخورد.

همچنین میزبانی عروسی شما در باغ مزیت سلامتی بیشتری دارد. با وجود برنامه های واکسیناسیون، خطر ابتلا به کووید-19 هنوز تقریباً وجود دارد. با این حال، همانطور که مطالعات پزشکی متعدد تایید کرده اند، این خطر به طور قابل توجهی در خارج از منزل کاهش می یابد.

شما باید مکانی را برای برگزاری مراسم تنظیم کنید که معمولاً با طاق مشخص می شود و هر تعداد صندلی که لازم است قرار دهید چند میز اجاره کنید و ظروف تخت را بچینید.

اگر مراسم را در باغ یا جایی در طبیعت برگزار کردید به نیاز به تزئیین میوه بله برون آنچنانی نیست. تنها کافی است آن ها را مرتب در ظرف بچینید و در مورد نحوه سرو کردن آن ها تصمیم بگیرید.

تزیین میوه بله برون در خانه

یک طراحی عالی به دنیا نشان می دهد که شما برای چه چیزی ایستاده اید، داستانی را بیان می کند و باعث می شود مردم مراسم شما را به خاطر بسپارند. سینی میوه بله برون باعث می شود تا مراسم شما به مراسمی خاص تبدیل شود.

بله برون

در بخش های قبل نکات مهمی را در مورد تزیین خرید بله برون برای شما عزیزان بازگو کردیم. در این بخش قصد داریم تا به شما کمک کنیم سینی مناسب برای تزیین میوه بله برون انتخاب کنید.

برای تزیین سینی بله برون در خانه عوامل زیادی را باید در نظر بگیرید. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  1. تم مراسم
  2. تم محل برگزاری مکراسم بله برون
  3. فصل برگزاری مراسم

شما باید ابتدا به تم خانه خود آشنایی کامل داشته باشید و تم مراسم را مطابق با آن انتخاب کنید. در صورت برگزاری مراسم در سالن شما باید دکور سالن را با مشورت و هماهنگی پرسنل در صورت نیاز تغییر بدهید تا مراسم بله برون کاملا مطابق میل شما برگزار شود.

فصل برگزاری مراسم در انتخاب مکان برگزاری و میوه بله برون نقش مهمی دارد. اگر در فصل زمستان قصد برگزاری مراسم را دارید بهتر است از برگزاری مراسم بله برون در فضای باز خود داری کنید.

در این مقاله سعی داشتیم تا تمام نکات مورد نیاز شما در مورد تزیین میوه بله برون را مورد بررسی قرار بدهیم با رعایت نکات گفته شده می توانید مراسمی بی نقص و به یاد ماندی برگزار کنید.

تالار کده همراه و پشتیبان شما در برگزاری انواع مراسم از خواستگاری تا مراسم عروسی می باشد برای اطلاعات بیشتر به دیگر مقاله های وبلاگ ما سر بزنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد