جشنواره رمضان

حتما این وسایل رو برای فرمالیته ببر

وقتی نوبت به برنامه ریزی عروسی می رسد، چیز های زیادی وجود دارد که باید در مورد آن ها فکر کنید، در نظر بگیرید و بودجه برای آن ها داشته باشید. این لیست بی پایان به نظر می رسد و ممکن است ندانید از کجا شروع کنید، اما وقتی نوبت به برنامه ریزی عروسی می رسد، مطمئناً چند چیز وجود دارد که باید نقطه شروع و اولویت شما باشد. یکی از این موارد عکاسی عروسی می باشد. به همین دلیل مقاله‌ای تدارک دید‌ه‌ایم تا وسایل لازم فرمالیته را مورد بررسی قرار بدهیم.

لوازم فرمالیته عکس

برای فرمالیته چی ببریم ؟

برای فرمالیته چی ببریم ؟  باید ابتدا برای عکاسی فرمالیته تم خود را مشخص کنید اما بطورکلی می‌توان به وسایلی از جمله دسته گل، تور، جواهرات و سایر اکسسورهای عروس اشاره داشت. همچنین وجود لوازمی مانند کلاه، عینک آفتابی، چتر، ریسه‌های نورانی، بادکنک و شمع و… کمک می کند تا تم شما واقعی تر باشد و عکس‌ها و کلیپ‌های جالبی ثبت کنید

چرا عکاسی عروسی بسیار مهم است

قبل از بررسی وسایل لازم فرمالیته، بهتر است ابتدا کمی در مورد اهمیت عکس های عروسی با هم صحبت کنیم. مهمترین بخش عروسی زن و شوهر هستند، و این همان چیزی است که در پایان روز اهمیت دارد.

همچنین ببینید : عکس فرمالیته / نکاتی در خصوص عکاسی فرمالیته

با این حال، وقتی نوبت به برنامه ریزی برای یک روز بزرگ می رسد، باید با بسیاری از تامین کنندگان، از گل فروشی ها، بوتیک های عروس، غذاخوری ها، طراحان لوازم التحریر صحبت کنید، این لیست ادامه دارد، همه این افراد به شما خواهند گفت که چقدر مهم است که آن را به درستی انجام دهید.

گرفتن گل های مناسب، داشتن بهترین غذا، همه چیز به لباس بستگی دارد، خوب است، شما می خواهید با افراد پرشور کار کنید، اما آیا این ها در برنامه ریزی عروسی شما اولویت دارند؟

البته آن ها باید گنجانده شوند و من نمی گویم هیچ کدام از این ها را کنار بگذارید، اما آیا آن ها مهم‌تر از عکاسی عروسی هستند؟
من در مورد بسیاری از زوج ‌هایی که فقط بودجه کمی برای عکاسی دارند، می‌خوانم و می‌شنوم، زوج‌ هایی که در تلاش هستند تا عکسی را که دوست دارند برای عروسی‌شان که خیلی زود برگزار می ‌شود پیدا کنند، و زوج ‌هایی که عکاس ندارند زیرا نمی ‌توانند. هزینه یکی این زوج ها اهمیت زیادی برای عکاسی قائل نشده اند.

وسایل عکاسی فرمالیته

چرا استخدام یک عکاس عروسی حرفه ای بسیار مهم است؟

در بخش قبلی اهمیت عکس های فرمالیته عروسی را برای شما بازگو کردیم؛ حال چه کسی باید این عکس ها را تهیه کند؟ این دومین مسئله مهمی است که بل از وسایل لازم برای فرمالیته باید مورد بررسی قرار بدهیم.
آیا عکاسی عروسی مهمترین چیز در مورد عروسی شما است؟ نه، به هیچ وجه، اما وقتی نوبت به برنامه ریزی روز خاص شما می رسد، باید در لیست اولویت های چیز هایی که باید به آن ها نگاه کنید، بودجه و رزرو کنید.

درهمین رابطه ببینید : لوکیشن عکاسی در تهران

عکاسی عروسی مهم است زیرا روز شما را ثبت می کند، خاطرات شما را ثبت می کند، داستانی را روایت می کند و نه هر داستانی، داستان زیبایی از روز خاص شما را روایت می کند، روزی که هرگز فراموش نخواهید کرد. به همین دلایل شما باید به خوبی راجب وسایل مورد نیاز برای عکس فرمالیته و عکاس آن ها اطلاعات کافی داشته باشید.
داستانی که می‌ توانید به دوستان و خانواده، فرزندان و نوه‌هایتان نشان دهید، چیزی که برای همیشه خواهید داشت و می‌ توانید آن را ارزشمند کنید.

نکات و وسایل لازم فرمالیته

تجهیزات لازم عکاسی فرمالیته

حال که متوجه اهمیت عکس فرمالیته شدید؛ نوبت آن رسیده تا با وسایل روز فرمالیته آشنا شوید. برای ثبت بهترین لحظات عکاسی عروسی به چند قطعه کلیدی نیاز دارید که آن ها عبارت‌اند از:
یک دوربین. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وسایل لازم برای فرمالیته دوربین عکاسی است. بر روی دوربینی سرمایه گذاری کنید که با نیاز های شما مطابقت داشته باشد و تصاویر باکیفیت ارائه دهد.

همچنین ببینید : ژست عکس عقد

دوربین بدون آینه یا DSLR کار خواهد کرد. هنگام انتخاب دوربین، دوربینی با سرعت شاتر بالا و فوکوس خودکار قابل اعتماد انتخاب کنید. در حالی که می توانید عکس های عروسی را بعد از مراسم ویرایش کنید، کیفیت اولیه تصاویر نتیجه نهایی را تعیین می کند.
لنزها زوم های زاویه باز برای عکاسی گروهی و عکس های صادقانه ایده آل هستند، در حالی که لنزهای ماکرو برای نماهای نزدیک و جزئیات کوچک (مانند حلقه ها، تنظیمات میز یا دسته گل) بهتر عمل می کنند. انواع لنزها را برای عکس ها و سناریوهای مختلف در دسترس داشته باشید، تا بتوانید در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.

درهمین رابطه سالن های عقد تهران را ببینید.

فلاش های خارجی و دیفیوزر ها. برخی از عروسی ها در شب یا در مکان هایی که نور طبیعی کم وجود دارد برگزار می شود. همراه داشتن منبع نور خود به شما امکان می دهد نور را کنترل کنید و به شما کمک می کند از گرفتن عکس های تار جلوگیری کنید. تفنگ فلاش یا دیگر فلاش دوربین خارجی (همراه با یک دیفیوزر برای نرم شدن) منابع نور خوبی برای اضافه کردن به زرادخانه شما هستند.
لوازم جانبی اضافی. یکی دیگر از وسایل لازم فرمالیته، لوازم جانبی می باشند. باتری ‌ها، شارژر ها و کارت ‌های حافظه اضافی را در کیف دوربین خود نگه دارید تا در صورت بروز مشکل در تجهیزات اصلی، از پشتیبان‌گیری مطمئن شوید. در صورت امکان یک دوربین پشتیبان همراه داشته باشید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام برای ۱۰۰ نفر چی قد میشه

بدون نام
10 آهنگ تانگو خارجی

خوبه دوست داشتم

بدون نام
دانلود آهنگ شاد عروسی قدیمی

عالیه . درود بر شما

نیلا شایان
لباس عروس میلیاردی آناشید حسینی

ایشون اصن ی لباس ساده بلد نیست بدوزه یه مزدا 3 داغون داره دختره حتی یه سوزن دوزی ساده بلد نیست همش دروغ فیک صورتش بدون ارایش ایقد داغون چشاش مشکی اصلا خال نداره کلا نمونه بارز یک فیکککک کامل

Zahra. H
باغ تالار روژین

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی با گل آرایی حدود ۳۰۰نفر مهمان چقدر میشه ؟ برای سال۱۴۰۳ پاییز و زمستون

Zahra. H
باغ تالار عمارت کبیر شهریار

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی ۳۰۰نفره با گل آرایی اندک میخواستم بدونم برای سال ۱۴۰۳

Zahra .H
باغ تالار کاخ ورسای

سلام وقت بخیر برای زمستون یا پاییز ۱۴۰۳حدود ۳۰۰ میهمان هزینش و لطف میکنید با گل آرایی اندک

سعید شایسته
صفر تا صد اجاره ماشین عروس | شرایط و مدارک لازم + لیست قیمت

عالی ممنون از اطلاعات مفیدتون

زرین فر
تالار پذیرایی میثاق ارتش

مراسم عروسی ماتالارمیثاق 1بود،پرسنل عالی بود کیفیت غذاهاعالی خدمات دهی بسیار عالی چای و نسکافه نامحدود پذیرایی میشد شارژ میوه و شیرینی عالی بود از مدیریت تالارجناب کامرانی صمیمانه سپاسگزاریم.باتشکر