جشنواره رمضان

8 نکته کاربردی که می تواند به شما در پیدا کردن آنلاین همسر کمک کند

امروزه یافتن دوست و همسر به صورت آنلاین بسیار رواج پیدا کرده است و روزهایی که باید برای مردم و اطرافیان خود توضیح می دادید که پیدا کردن همسر به صورت آنلاین چیست، گذشته است. در حال حاضر دوست یابی و دوست یابی آنلاین عملاً مترادف هستند. این موضوع حتی برای کسانی که به دنبال ازدواج و روابط طولانی مدت هستند نیز صدق می کند. شاید علت این امر را بتوان در افزایش بیش از حد اپلیکیشن ها و پلتفرم های دوست یابی و رواج بیش از حد استفاده از شبکه های اجتماعی پیدا کرد. اما در عین حال برای پیدا کردن یک همسر مناسب به صورت آنلاین باید با نکات و قواعدی آشنا باشید که بتوانید اتفاقات و رویدادهای پیش آمده را مدیریت کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

در این مقاله لیستی از باید ها و نباید هایی که در ارتباطات و همسر یابی آنلاین باید مورد توجه قرار دهید را فراهم کرده ایم.

در رابطه با این موضوع بخوانید:6 تا از بایدها و نبایدهای به اشتراک گذاری عروسی در شبکه های اجتماعی

دوست یابی آنلاین

پروفایل خود را با اطلاعاتی اندکی بیش از متوسط کامل کنید

مزیت پیدا کردن عشق آنلاین این است که به شما اجازه می دهد تصویری هر چند ابتدایی از فرد مورد نظر خود در ذهن داشته باشید و شخص مقابل نیز تصویری از شما در ذهن داشته باشد. در این صورت می توانید با فردی که با او بیشتر احساس راحتی می کنید، قرار بگذارید. با این حال اگر اطلاعات کافی در پروفایل خود قرار ندهید، مردم قادر نخواند بود به درستی شما را شناخته و بدانند دقیقاً با چه کسی قرار می گذارند. در عین حال که هیچ کس دوست ندارد یک تومار به بلندی رمان جنگ و صلح را در پروفایل شما بخواند اما یک پروفایل با اطلاعات ناقص و جسته گریخته نیز این احساس را به وجود می آورد که شما زیاد جدی نیستید و باعث می شود افراد تمایلی در برقراری ارتباط با شما نداشته باشند.

از عکس های قدیمی و گمراه کننده استفاده نکنید

درست است که شما می خواهید زیباترین صورت خود را نشان دهید و به همین دلیل عکس هایی را برای پروفایل خود انتخاب کنید که دلپذیرتر باشند اما سعی کنید این عکس ها تازه و دقیق باشند ( به هیچ وجه ویرایش یا فوتوشاپ شده نباشند). انتشار عکسی مربوط به 10 سال پیش یا وقتی که 10 کیلو لاغرتر بودید ممکن است برای قرار اول به شما کمک کند اما شانس اینکه منجر به قرار دوم شود را به میزان بسیار زیادی کم می کند. بنابراین شما هم زمان خود و هم شانس های دیگر خود را از دست می دهید. بهتر است صادق باشید تا اینکه افراد را گمراه کرده و به قراری بکشانید که انتظار آن را ندارند. همچنین بهتر است عکس خود را با چند شات از عکس دوستانتان ترکیب کنید تا شخصیت شما را کمی بیشتر نمایان سازد (و آنچه را که بازاریابان به آن اثبات اجتماعی می گویند را فراهم کند).

در رابطه با این موضوع بخوانید:چگونه با عروسی خود شبکه های اجتماعی را بترکانید

دوست یابی آنلاین

حس شوخ طبعی خود را نشان دهید

درست مانند زمانی که فردی تازه را در زندگی واقعی خود ملاقات می کنید، طنز می تواند یکی از بهترین روش ها برای نشان دادن شخصیت جذاب و سرگرم کننده شما باشد. بهتر است اولین پیش نویس پروفایل خود را بدون فکر کردن درباره طنز بنویسید. سپس دو یا سه مکان برای اضافه کردن اندکی طنز پیدا کنید.

مردم را با پیام های خود بمباران نکنید

در بحث ارسال پیام بهتر است روی کیفیت به جای کمیت تمرکز کنید. شاید هیجان انگیز باشد که به صدها نفر که در نظر شما جذاب هستند سریعاً یک پیام سلام بفرستید اما شانس اینکه از این پیام پاسخی دریافت کنید بسیار کم است. بهتر است تعداد کمی از افراد را که به نظر شما جذاب هستند و واقعاً علاقه مند به برقراری رابطه با آنها هستید را انتخاب کرده و یک پیام طولانی تر که می تواند یک مکالمه واقعی را آغاز کند را ارسال کنید.

سابقه ازدواج خود را در پروفایل تان ذکر نکنید

ممکن است قبلاً ازدواج کرده یا رابطه ای داشته اید و در حال حاضر جدا شده اید. بهتر است در پروفایل خود به این موضوع اشاره نکنید. شکایت در مورد طلاق تان یا اینکه همسر سابق شما چه پدر یا مادر بدی بوده است تأثیر بدی در پروفایل شما دارد. زیرا افراد می خواهند با کسی قرار بگذارند که شاد بوده و به زندگی آنها لذت و شادی می دهد. هیچ کس علاقه ای به ارتباط با کسی که هنوز در زندگی قبلی خود مانده و آن را پشت سر نگذاشته است، ندارد.

دوست یابی آنلاین

احساسات خود را مدیریت کنید

مانند هر اتفاق دیگری در زندگی، برقراری ارتباط و پیدا کردن آنلاین همسر فراز و نشیب ها و بالا و پایین های خود را دارد. بهتر است از طریق مراقبه و دیگر تکنیک های تخصصی، تمرین های مدیریت احساسات را انجام دهید. در این صورت رفتار کسانی که با آنها تعامل می کنید را شخصی سازی نکرده و اگر این رابطه به سرانجامی نرسد می توانید با آن راحت تر کنار بیایید.

امیدتان را از دست ندهید

بسیاری از افراد مجرد وقتی درخواست های زیادی می دهند و به درخواست های آنها پاسخی داده نمی شود دچار یأس و ناامیدی می شوند که امری طبیعی است. اما بهتر است هنگام پیدا کردن همسر به صورت آنلاین نگرش خوش بینانه خود را حفظ کنید. وقتی عمیق تر به ماجرا نگاه کنید، قرار گذاشتن آنلاین از نظر روانی بسیار چالش برانگیزتر از هر چیز دیگری است. به عنوان مثال اگر شما به مهمانی های مجردی برای پیدا کردن عشق زندگی تان بروید احتمالاً برای شما گران تر، وقت گیرتر و افسرده کننده تر تمام شود. در حالی که سایت های دوست یابی آنلاین گزینه های هدفمند بیشتری را با پول کمتر دارند و می توانید بر طبق زمان بندی زندگی خود حتی با لباس راحتی در داخل منزل به دنبال گزینه مناسب خود بگردید. بنابراین بسیار مهم است که انتظارات و روان خود را مدیریت کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:7 اشتباه در مورد شبکه های اجتماعی عروسی که باید از آنها اجتناب کنید

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • شکوفه دهقانی

    وااااااای دایی مامانم!!!کی ازدواج کردی خوب بود ما نفهميديم؟؟؟

    پاسخ
  • سام گزبلندی

    خوب بود

    پاسخ
  • سام گزبلندی

    ازدواج و انتخاب همسر

    پاسخ
    • سام گزبلندی

      مطالب مفید بود

      پاسخ