20 مدل لباس ساقدوش عروس برای مراسم عروسی زمستانی

تابستان همیشه محبوب ترین فصل برای برگزاری مراسم عروسی است و همه ی عروس و دامادها این فصل را برای جشن عقد و عروسی خود انتخاب می کنند. تالارهای پذیرایی، باغ تالارهای عروسی و تشریفات مجالس نیز در تمام روزهای فصل تابستان مشغول برگزاری جشن های نامزدی و مراسم عروسی هستند.

اما عروس و دامادهای بسیاری تصمیم به گرفتن جشن عروسی خود در عاشقانه ترین فصل های سال، یعنی پاییز و زمستان می گیرند، تا هم مراسم ازدواج متفاوتی داشته باشند و هم با شلوغی کار تالارهای عروسی و تشریفات مجالس مواجه نشوند.

اگر قصد دارید مراسم عقد و عروسی خود را در فصل پاییز و یا زمستان برگزار کنید، علاوه بر انتخاب رنگ های مناسب فصل برای دیزاین تالار عروسی، گل آرایی سالن عقد و تالار پذیرایی و لباس عروس زمستانی، باید به فکر لباس ساقدوش های عروس نیز باشید.

شاید فکر کنید لباس شب و لباس های مجلسی در فصل تابستان و زمستان فرقی با یکدیگر ندارند، اما لباس مجلسی زمستانی معمولا رنگ و جنس متفاوتی دارد. برای مثال، شاید بتوانید لباس ابریشمی هلویی رنگ و تابستانی را در مراسم عروسی زمستانی هم بپوشید، ولی پیراهن مجلسی از جنس مخمل و یا پولکی به طور خاص برای مراسم عروسی در فصل سرما بسیار مناسب است.

در ادامه بیست مدل از بهترین لباس های ساقدوش عروس در جشن عروسی زمستانی را برای شما جمع آوری کرده ایم.

بهترین مدل های لباس ساقدوش عروس برای مراسم عروسی زمستانی

لباس مهمانی مخمل براق

لباس ساقدوش عروس

اگر پارچه ی مخمل کشی این لباس به تنهایی شما را قانع نمی کند، نگاهی به آستین های پروانه ای و پشت باز آن بیاندازید. برای تکمیل استایل خود به عنوان ساقدوش عروس در مراسم عروسی، همراه با این لباس زیبا، جواهرات ظریف و کفش پاشنه بلند بپوشید.

لباس ساقدوش عروس به رنگ آبی یخی

لباس مجلسی

رنگهای روشن طیف آبی و به طور خاص آبی یخی برای مراسم عروسی در فصل سرد سال بسیار مناسب هستند. خصوصا این لباس یقه هفت باز و بدون آستین که با رژلب بنفش یا آلویی و کفش پاشنه بلند نقره ای بسیار هماهنگ و زیبا خواهد بود.

مدل کلاسیک لباس ساقدوش عروس

لباس کلاسیک ساقدوش عروس

یک لباس مهمانی یقه هفت زیبا، با آستین های شل، کمر جذب و سیلوئت کلاسیک. این لباس را می توانید با هر نوع جواهرات و اکسسوری های مختلف ست کنید.

لباس مجلسی یقه دراپه برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی ساقدوش عروس

این لباس یقه شل یا دراپه پشت باز و شامپاینی رنگ، یک پیراهن مجلسی تمام عیار برای مراسم عروسی زمستانی محسوب می شود. رنگ خاص این لباس هماهنگی و شباهت زیادی به رنگ سفید لباس عروس دارد و به همین دلیل برای لباس ساقدوش عروس مناسب است.

لباس ساقدوش مخمل آستین بلند

لباس مجلسی مخمل آستین بلند

چرا لباس مهمانی آستین بلند را برای پوشیدن در جشن عروسی انتخاب نکنید. این لباس مخمل با یقه هفت باز بسیار ساده و در عین حال زیبا و پر طرفدار است.

لباس شب زمردی برای ساقدوش عروس

پیراهن مجلسی ساقدوش عروس

رنگ زمردی انتخابی بی نظیر برای لباس ساقدوش عروس در مراسم ازدواج است. این لباس ماکسی زیبا را با گوشواره های براق و کار شده و کفش جلوباز مشکی ست کنید.

لباس مجلسی قرمز شرابی و دامن متوسط راسته

لباس مجلسی

بسیاری فکر می کنند لباس های مهمانی و لباس شب همراه با کفش های پاشنه بلند ترسناک، معمولا لباس های راحتی نیستند. اما لزوما اینطور نیست. خصوصا اگر طرفدار طرح های کلاسیک هستید، این لباس قرمز شرابی راسته و دامن متوسط را از دست ندهید.

لباس دکلته مشکی برای ساقدوش عروس

پیراهن دکلته ساقدوش عروس

هیچ رنگی به اندازه ی مشکی برای ساقدوش عروس مناسب نیست. به طور کلی لباس شب های مشکی برای پوشیدن در جشن های عروسی و مهمانی های با شکوه هیچ وقت از مد نمی افتند. این لباس دکلته ی مشکی با طرحی ساده و دامن ماکسی یکی از پر طرفدار ترین لباس های مجلسی محسوب می شود.

تاپ و دامن ماکسی برای لباس ساقدوش عروس

تاپ و دامن مجلسی

آبی مایل به سورمه ای یکی از بهترین رنگ ها برای لباس ساقدوش عروس در یک مراسم ازدواج زمستانی است. خصوصا این دامن ماکسی و تاپ یقه گرد که با اکسسوری مشکی و کفش سفید بسیار هماهنگ است.

لباس آستین پفی برای ساقدوش عروس

پیراهن آستین پفی

اگر طرفدار طرح های مدرن تر هستید، این لباس مشکی آستین پفی را در نظر داشته باشید. با یک لباس مهمانی مشکی و آستین های پفی با جواهرات کار شده و تجملاتی در مراسم عروسی تک و خاص خواهید بود.

دامن راسته ی چاک دار کلوش برای لباس ساقدوش عروس

لباس ساقدوش عروس

این لباس یقه بسته و دامن کلوش چاک دار برای ساقدوش عروس بسیار مناسب است، زیرا توجه زیادی را به خود جلب نمی کند و شما همچنان به عنوان عروس در مرکز توجه خواهید بود!

لباس مجلسی با شانه های باز و چاک دامن چیندار

لباس مجلسی ساقدوش عروس

لباس های شانه باز می توانند بسیار رویایی و خاص باشند، خصوصا با این مدل چین نامنظم دامن چاک دار.

لباس ساقدوش عروس با دامن پلیسه بلند

مدل لباس ساقدوش عروس

همانطور که پیش تر هم گفتیم، رنگ آبی روشن، و به طور خاص آبی یخی، رنگی مناسب برای لباس مجلسی و مراسم های عروسی زمستانی است. این پیراهن آبی یخی و دامن بلند پلیسه می تواند گزینه ی مناسبی برای لباس ساقدوش عروس باشد.

پیراهن مجلسی آستین بلند یقه اسکی

پیراهن مجلسی مراسم عروسی زمستانی

این پیراهن مجلسی از همه نظر برای یک جشن عروسی زمستانی مناسب است. آستین های بلند، یقه اسکی و دامن بلند نیم کلوش با چاک کنار دامن.

پیراهن مجلسی ساقدوش عروس با طرح گل گلی

پراهن مجلسی گل گلی

فقط چون مراسم عروسی شما در زمستان برگزار می شود، طرح های گلدار پیراهن مجلسی را کلا از گزینه ها حذف نکنید. اما اگر قصد خرید پیراهن مجلسی گلدار در فصل پاییز و زمستان را دارید، بهتر است پارچه هایی با زمینه ی تیره انتخاب کنید.

لباس مجلسی تک شانه برای ساقدوش عروس

مراسم عروسی در فصل سرما

این لباس تک شانه به رنگ طوسی روشن، انتخابی کلاسیک برای یک مراسم عروسی زمستانی است.

لباس مجلسی بند دار برای ساقدوش عروس

پیراهن مجلسی ساقدوش

هرچند لباس های مجلسی یقه هفت طرفداران بیشتری دارد، این پیراهن مجلسی بند دار با یقه ی صاف و دامن ماهی چین دار قطعا مورد پسند خانم های شیک پوش قرار می گیرد.

پیراهن مجلسی صورتی چرک برای ساقدوش های عروس

لباس مجلسی مخمل

رنگ صورتی چرک و پارچه ی مخمل را برای لباس ساقدوش های عروس انتخاب کنید تا عکس های زیباتری داشته باشید. این مدل لباس مجلسی را با یک جفت گوشواره ی مروارید ست کنید و در مراسم عروسی بدرخشید.

لباس مجلسی پولک دوزی شده برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی شاین برای ساقدوش عروس

این لباس مجلسی پولکی با آستین های بلند برای خانم هایی مناسب است که به لباس مجلسی شاین و زرق و برق دار علاقه دارند.

آستین کپ برای لباس ساقدوش عروس

پیراهن مجلسی ساقدوش عروس

لباس مجلسی زنانه با آستین کپ ، دامن نیمه پفی و کمربندی از جنس خود لباس. این لباس با گردنبند و گوشواره های مروارید ست فوق العاده ای خواهد شد.

پیراهن مجلسی با آستین گیپور و دامن کلوش چین دار برای ساقدوش عروس

لباس ساقدوش عروس

شاید پیراهن های تمام گیپور را دوست نداشته باشید، اما نمی توانید به آستین های گیپور نه بگویید! با یقه ی هفت باز و رنگ آبی تیره، این لباس یکی از بهترین گزینه ها برای جشن عقد و عروسی در فصل سرما خواهد بود.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار
بهترین سالن زیبایی عروس چیتگر

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد