لباس مجلسی میدی چیست ؟

لباس مجلسی میدی

لباس مجلسی میدی اصطلاحی کلی برای هر مدل لباسی که قد آن بین زانو و مچ پا قرار می‌گیرد. در واقع کلمه «midi» از کلمه «middle» در انگلیسی به معنی «میانه» گرفته شده است. به بیان ساده‌تر لباس میدی شامل تمام لباس‌ها، دامن‌ها و کت‌هایی است که قد لباس بین زانو و مچ پا ختم می‌شود.

لباس مجلسی میدی شیک

لباس مجلسی میدی

پیرهن مجلسی میدی

مدل پیرهن مجلسی میدی

ویژگی‌های پیراهن مجلسی میدی:

لباس مجلسی میدی ممکن است که به تنهایی شما را قد بلندتر نشان ندهد، اما وقتی در ترکیب با عناصر دیگر باشد، می‌تواند شما را قد بلند‌تر نشان دهد.

پیراهن مجلسی میدی نه تنها می‌توان آن‌ها را در طول سال پوشید، بلکه به‌طور باورنکردنی همه‌کاره هستند. بسته به موقعیت و زمان استفاده، می‌توانید آن‌ها را بپوشانید.

فرقی نمی‌کند میدی مدل پشمی یا آستین بلند را برای زمستان انتخاب کنید، یا یک لباس میدی گلدار خنک برای تابستان، یا یک لباس میدی نخی برای بهار و پاییز، باید گفت یک لباس میدی بهترین انتخاب برای هر فصلی است.

به علاوه، آن‌ها میتوانند با چکمه‌ها، صندل‌ها و یا کفش‌های پاشنه بلند شما عالی به نظر برسند! .

برای موقعیت‌های خاصی که نیاز به زرق و برق دارید، می‌توانید یکی از پارچه‌های مجلل مانند مخمل یا ساتن را انتخاب کنید. این به شدت ظاهر شما را زیباتر می‌کند. در کل استایل، زمان و مکان استفاده شما فرقی نمیکند یک لباس میدی مطمئناً ظاهری شیک را برای هر شخصی به ارمغان می‌آورد.

پیراهن مجلسی میدی مدل یک شانه

لباس میدی آستین کوتاه

انواع لباس مجلسی میدی:

۱: لباس میدی بادیکن

لباس میدی بادیکن تنگ و خوش فرم است و تنگ‌ترین و منحنی‌ترین استایل را ارائه می‌دهد. حتی برخی از این مدل لباس‌ها دارای شکاف در کنار و پشت هستند.

لباس مجلسی بادیکن میدی

لباس بادیکن میدی مشکی

 

۲: لباس میدی پیچیده شده

لباس پیچیده شده میدی زمانی است که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می‌شود، معمولاً کمر را گره‌ای شکل نشان می‌دهد.

مدل پیرآهن مجلسی midi

مدل جدید لباس میدی

۳: لباس میدی متناسب با اندام

متناسب دقیقاً همان چیزی است که اندام به نظر می‌رسد. بالاتنه متناسب با لباس است و یک خط کمر بسته شکل مانند ساعت شنی را مشخص و برجسته می‌کند که این نوع لباس میدی یک حس وینتیج را می‌دهند.

لباس میدی شیک و جذاب

پیراهن مجلسی میدی آستین پفی

۴: لباس میدی A Line

لباس میدی  A line زمانی است که لباس در قسمت کمر دوخته می‌شود و به تدریج تا لبه آن پهن می‌شود تا یک فرم کلاسیک زنانه داشته باشد. بالا تنه بدن ممکن است تنگ یا متناسب با اندام باشد اما در نهایت شبیه به کلمه A اندام شما را نشان خواهد داد.

پیراهن مجلسی میدی ایلاین

پیرآهن مجلسی مدل A-line

پیراهن مجلسی میدی مدل ایلاین

۵: لباس میدی sleep

لباس sleep میدی بر اساس یک لباس سنتی است که زمانی زیر لباس زنانه می‌پوشیدند. ساخته شده از مواد سبک و نرم مانند پارچه ابریشمی یا ساتن بود. آن‌ها بیشتر حال و هوای رمانتیکی را ایجاد می‌کنند که می‌تواند با انتخاب کفش و لوازم جانبی شما تناسب داشته باشد و یا تضاد ایجاد کند.

لباس میدی slip

لباس مجلسی میدی مدل slip

۶: لباس میدی اسموک

متریال کششی لباس اسموک میدی مناسب بسیاری از فرم‌های بدن است. این سبک برای ساحل یا یک ظاهر روزمره بسیار مناسب است.

و بسیاری از مدل‌هایی که هر روزه بهبود یافته و با نام جدیدی در بازار عرضه میگردد.

لباس Claire Midi

لباس میدی اسموک

استایل و اکسسوری مناسب لباس میدی :

استایل مناسب برای لباس میدی بستگی به موقعیت، سلیقه شخصی شما، و مدل دقیق لباس دارد. اما در کل، لباس میدی به عنوان یک پارچه لباس خاص و چند منظوره معرفی می‌شود. در ادامه، چند نکته را برای ایجاد یک استایل مناسب و با لباس مجلسی میدی به شما خواهیم گفت.

۱. کفش مناسب لباس میدی

با توجه به نوع لباس میدی و موقعیتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، انتخاب کفش مهم است. کفش‌های کتانی یا صندل‌های کمربند با لباس میدی تابستانی خوب هماهنگ می‌شوند، در حالی که کفش‌های با پاشنه بلند با لباس‌های میدی فرمال مناسب هستند.

کفش مناسب لباس میدی

۲. اکسسوری‌ها مناسب برای لباس میدی

افزودن جزئیاتی نظیر گردنبند، دستبند، گوشواره یا کمربند می‌تواند استایل لباس میدی شما را تکمیل کند. اما توجه داشته باشید که از اکسسوری‌ها با اندازه و استایل‌های مناسب استفاده کنید تا با لباس هماهنگ شوند.

3. کیف دستی:
انتخاب یک کیف دستی با رنگ یا طرحی که با لباس میدی شما هماهنگ باشد، به زیبایی استایل شما میافزاید.

4. مدل موی مناسب برای لباس میدی

مدل موهای شما نیز می‌تواند تأثیر زیادی بر استایل لباس میدی داشته باشد.

مدل مو مناسب برای لباس میدی

5. موقعیت:

در نهایت، موقعیت یا مراسمی که برای آن لباس مجلسی میدی را انتخاب کرده‌اید نیز نقش مهمی در استایل دارد. ممکن است نیاز به یک استایل فرمال داشته باشید یا لباس میدی را به عنوان یک گزینه کژوال انتخاب کنید.

مدل شیک لباس میدی 1403

 

لباس مجلسی میدی مناسب چه اندامی است؟

لباس میدی به عنوان یک استایل متوسط بین لباس‌های کوتاه و لباس‌های بلند شناخته می‌شود و بستگی به طراحی خاص و نحوه آستین کاری آن، مناسب برای انواع اندام‌ها می‌باشد. اما برخی نکاتی وجود دارد که ممکن است به انتخاب بهتر و ایجاد ظاهر متناسب با اندام شما کمک کند:

۱. لباس میدی برای افراد قد بلند:
افراد قد بلند معمولاً می‌توانند لباس‌های مجلسی میدی با هر نوع طرحی را بپوشند. اما اگر قصد دارید قدتان را کمی کوتاه‌تر به نظر بیاید، انتخاب میدی با طراحی مخصوصاً A line گزینه مناسبی است.

۲. لباس میدی برای افراد قد کوتاه:
افرادی که قد کوتاه دارند، ممکن است بخواهند لباس میدی با طول کم انتخاب کنند تا پاهایشان بلندتر به نظر بیاید. لباس‌های مجلسی میدی A line هم می‌توانند این تأثیر را ایجاد کنند و شما را قد بلند‌تر جلوه دهند.

۳. لباس میدی برای اندام با فرم ساعت شیشه‌ای:
اگر اندام شما به شکل ساعت شیشه‌ای است (تنگ در کمر و گشاده در باسن و شانه‌ها)، لباس میدی با سبکهای مختلف A line، یا پیچیده شده می‌تواند زیبایی این اندام را نمایان کند.

۴. لباس میدی برای اندامی با فرم پیراهن تنگ:
اگر شما اندامی با فرم پیراهن تنگ دارید (شانه و باسن برابر)، لباس مجلسی میدی با جزئیاتی حساس و خوب در قسمتهای شانه و دور باسن، می‌تواند توجه را به این بخش از بدن شما جلب کرده و تعادل ایجاد کند.

۵. لباس میدی برای اندامی با فرم پیراهن گشاد:
اگر شما اندامی با فرم پیراهن گشاد دارید (دور کمر باریکتر از بقیه جاها)، انتخاب لباس میدی با کمربند یا طراحی‌های تنگ در این بخش می‌تواند به عریض کردن کمر شما کمک کند.

در نهایت و در نتیجه باید گفت که، هرچند که این نکات می‌توانند به شما در انتخاب لباس میدی مناسب بر اساس اندام کمک کنند، اما مهمترین نکته این است که لباسی را انتخاب کنید که به شما راحتی و اعتماد به نفس بیشتری بخشد و با سلیقه شما هماهنگ باشد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مناسبت های مهم برای عقد در سال 1403
سرهمی مجلسی ( اورال )
مدل های شیک لباس مجلسی میدی

آخرین دیدگاه‌ها

رضايي
باغ تالار چوبی

عرض سلام و خسته نباشيد خدمت مجموعه خوب تالار چوبي عروسي ما اول ارديبهشت بود و خواستم يه بار ديگه از آقاي گمرك چي و همه پرسنلشون تشكر كنم همه چي عالي بي نظير و رويايي بود خيلي از انتخابمون راضي بوديم و كلي بهمون خوش گذشت اگه ميخواين عروسيتون مثل روياهاتون بشه حتما اينجارو انتخاب كنيد.

بدون نام
کاخ تالار آرامیس

واقعااااا زیبا و بی نظیر همه چیز عالی اعم از پذیرایی و مدیریت ما سال ۹۹ اونجا عروسیمونو گرفتیم بسیار خاطره انگیز شد برام همه مهمونا پسندیدن تو این منطقه تالار ب این قشنگی واقعا موهبته

بهنام توکلی فر
تالار صدف تهرانپارس

سلام

احمد کریمی
تالار پذیرایی هوانیروز/ ارتش

لطفا بفرمایید تعداد ۱۵۰ نفر چی مبلغی در میاد

رضا
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

سلام دوستان. من شهریار زندگی می کنم و همینطور که دوستان تهرانی میدونن شهریار پر از تالار و باغ تالار و عمارت برای عروسی . من بهار همین امسال می خوام عروسی بگیرم. درسته قیمت ها بالاست ولی اگه یه مقدار وقت بزارین و بگردین می تونین با قیمت مناسب هم عروسی بگیرین. من ۲۰۰ تا مهمون دارم غذا هم قرار شد جوجه و کوبیده دو نوع غذا ۱۰۰ درصد بدم. یه تالار گفت نفری ۳۲۰ یه تالار گفت نفری ۳۴۰ یه تالار گفت نفری ۳۸۰ یه دونه از این عمارت ها گفت نفری ۶۰۰. والا اون عمارت هیچی نداشت که می خواست نفری ۶۰۰ بگیره و صاحبش هم فقط می گفت من این عمارت کلی برام تموم شده. من و همسرم هم اون تالاری که نفری ۳۴۰ می گفت رو انتخاب کردیم که انصافا خیلی هم قشنگه. دیجی خانم و آقا و نور و صوت ۸ تومن. آبمیوه طبیعی ۴ مدل نفری ۳۰هزار تومن. یا آتلیه یه منوی ثابت رو یه جا ۲۵ قیمت داد یه جا ۲۳ قیمت داد یه جا ۱۹ قیمت داد یه جا ۱۳ قیمت داد یه جا ۲۷ قیمت داد خب ما با تحقیقی که کردیم اون ۱۹ تومنی رو انتخاب کردیم. لباس عروس مدل اروپایی هم برای اجاره از ۸ تومن قیمت دادن تا ۱۷ تومن که ما ۱۰ تومنی رو انتخاب کردیم. آرایشگاه پکیج وی آی پی ۹ تومن. گل زدن ماشین عروس ۲ تومن. میوه و شیرینی رو قیمت گرفتیم هنوز نخریدیم ولی ۳ نوع میوه که موز هم شاملش میشه و شیرینی ساقه عروس برای ۲۰۰ نفر گفتن ۱۰ تومن میشه. باغ هم واسه عکاسی و فیلمبرداری از ۲ تومن تا ۱۱ تومن قیمت دادن که اون ۳ تومنی و ۵ تومنی خیلی قشنگن و ما ۳ تومنی رو انتخاب کردیم. که جمعش شد ۱۳۵ میلیون تومن البته کارت عروسی رو جا انداختم که حدود ۲ تومن برامون تموم شد که جمعا واسه ۲۰۰ تا مهمون ۱۳۷ میلیون تومن شد

مریم خواستار
تالار پذیرایی رسپینا

مراسم ما در این تالار بود. همه چیز رو هم سپرده بودیم به خودشون ( میوه و شیرینی و پذیرایی) همه چیز عالی و بی نقص برگزار شد سپاس گزار از پرسنل محترم و تشکر ویژه از مدیریت محترم جناب آقای نوری بنکدار - نوروزی

بدون نام
تالار پذیرایی رسپینا

با سلام،مراسم ما تو این تالار برگزار شد(۳۰شهریور1402)،همه چیز عالی و خوب بود،غذا عالی،مدیریت باشخصیت و سر قیمت تخفیف دادن بهمون،با اینکه پارسال قبل از محرم قرارداد بستیم(دوماه قبل از مراسم)،نرخ رو به هیچ وجه تغییر ندادن،اتاق عقد زیبا و باشکوه بود،پرسنل مودب و خوب

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟