جشنواره رمضان

چگونه در صفحات اجتماعی نامزدی یا عقد خود را اعلام کنیم؟

ممکن است در همین لحظه در حال سپری کردن یه روز عادی مثل بقیه روزها باشید که ناگهان پارتنرتان از شما درخواست ازدواج می‌کند. نامزدی  هر دختر و پسر جوانی یک مرحله مهم و برجسته از زندگی او است، بنابراین نحوه مطلع کردن دوستان و آشنایان از نامزدیتان در صحات اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار مهم و البته هیجان‌انگیز است.

بنابراین قبل از اینکه خبر نامزدیتان را در اینستاگرام استوری کنید، توصیه ما به شما این است که نگاهی به این شش نکته در خصوص نحوه به اشتراک گذاری خبر نامزدی بیندازید.

اعلام نامزدی در اینستاگرام

اجازه دهید خبر نامزدیتان کمی در دهانتان خیس بخورد و سپس آن را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کنید:

قبل از اینکه به سراغ تلفن بروید و خبر نامزدیتان را جار بزنید، ابتدا خودتان و نامزدتان از این لحظه ناب و فراموش نشدنی لذت ببرید. ممکن است از شدت خوشحالی بخندید یا حتی گریه کنید و همدیگر را بغل کرده و ببوسید. خاطرات این لحظه برایتان بسیار ارزشمند است و تا پایان عمر با شما همراه خواهد بود، بنابراین نهایت استفاده را برای لذت بردن از این لحظه ببرید. بنابراین قبل از پست یا استوری کردن خبر نامزدی در پیجتان چند روز صبر کنید.

ابتدا افراد مهم زندگیتان را از خبر نامزدی‌تان مطلع کنید و سپس آن را در صفحه اجتماعیتان اعلام کنید:

آیا آمادگی انتشار خبر نامزیتان را دارید؟ پس ابتدا از پدر و مادر و خواهر و برادرتان شروع کنید. در مرحله بعد بهتر است دوستان و بستگان نزدیکتان از خبر نامزدی شما مطلع شوند. این افراد مهم‌ترین افراد در زندگی هر فردی هستند، بنابراین مطمئن شوید قبل از پست کردن خبر نامزدی در اینستاگرامتان، این افراد را باخبر کرده‎اید. اگر می‌خواهید قبل از انتشار استوری یا پست، خبر نامزدیتان درز نکند، به خانواده و دوستان نزدیک که زودتر باخبر شدند سفارش کنید تا به کسی چیزی نگویند.

خبر عقد یا نامزدی‌تان را به صورت کوتاه، مختصر و مفید در صفحه اجتماعیتان به اشتراک بگذارید:

بهتر است متن اطلاع رسانی نامزدیتان کوتاه و شیرین باشد و با یک عکس ناگهانی از خود و نامزدتان پست یا استوری شود. می‌توانید عکسی که حلقه نامزدی را در دستتان نشان می‌دهد برای این منظور انتخاب کنید.

اعلام نامزدی در صفحات اجتماعی

از صحبت کردن در مورد جزئیات عقد و نامزدی خود در صفحات اجتماعی بپرهیزید:

احتمالاً به محض اعلام خبر نامزدیتان با حجمی از دایرکت‌ها و پیام‌ها مواجه می‌شوید که حاوی سوالاتی در مورد جزئیات رابطه و نامزدیتان و تاریخ عقد و عروسی است، اما سعی کنید حتی الامکان از پاسخ دادن به این سوالات بپرهیزید و جزئیات را بازگو نکنید. به عنوان مثال به جز اعضای خانواده کسی نباید تاریخ دقیق و محل برگزاری مراسمتان را تا فرا رسیدن زمان مناسب آن بداند. حتی برخی در مورد مدل و وزن انگشتر نامزدی و قیمت آن نیز کنجکاوی می‌کنند اما قطعاً به اشتراک گزاری اطلاعات حلقه در فضای مجازی کار چندان جالب و پسندیده‌ای نخواهد بود.

همچنین ببینید : سالن عقد تهران

از تمام کسانی که برایتان آرزوی خوشبختی کردند با ادبیات خودشان تشکر و قدردانی کنید:

زمانی که خبر نامزدیتان را استوری می‌کنید، قطعاً بسیاری از دوستانتان برایتان پیام تبریک می‌فرستند و آرزوی خوشبختی می‌کنند. بنابراین خودتان را برای پاسخ دادن به تک تک دایرکت‌ها آماده کنید. بنابراین باید با حوصله و سر فرصت به همه پیام‌ها را بخوانید و از آنها بخاطر محبت و آرزوهای زیبایشان تشکر کنید. از ارسال پیام‌های تشکر آماده و مشابه برای تمام مخاطبین خود خودداری کنید. زیرا نوعی بی احترامی محسوب می‌شود.

همچنین ببینید : متن زیبا برای تبریک عقد و نامزدی

خود را ملزم به اعلام خبر نامزدی در شبکه‌های اجتماعی نکنید:

اگر از جمله افرادی هستید که اهل فعالیت در صفحات مجازی و اجتماعی نیستید، لزومی ندارد که برای انتشار خبر و فیلم و عکس نامزدیتان خود را ملزم به نصب اینستاگرام یا فیس بوک کنید. می‌توانید به جای آن یک مهمانی کوچک برگزار کنید و خبر نامزدیتان را در مهمانی به دوستان و آشنایانتان اعلام کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل