تزیین کادو، هدایا و زیرلفظی عروس در مراسم عقد

تزییو کادو هدیه زیرلفظی عروس

شاید بتوان گفت یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از میهمانانی که به جشن‌های عروسی دعوت می‌شوند، انتخاب کادوی مناسب زیرلفظی و تزیین کادو و هدیه‌ای درخور برای عروس در مراسم عقد و عروسی است و در واقع یکی دیگر از همین دغدغه‌ها انتخاب یک زیرلفظی به یادماندنی برای عروس خانم در مراسم عقد است.

شاید در نگاه اول این موضوع آنچنان هم از اهمیت بالایی برخوردار نباشد اما در حین برگزاری مراسم عقد و عروسی، زمانی که وقت هدیه کردن کادو ها به عروس و داماد فرا می‌رسد این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد شد.

برای این که بتوان انتخاب کادو و تزیین کادوی خوب و مناسبی برای هدیه جشن عروسی به عروس و داماد داشت باید با انواع و اقسام تزیینات و مدل‌های مختلف کادوها آشنابود و به خصوص خانواده داماد و خود داماد باید برای انتخاب و تزیین کادوی زیر لفظی عروس خانم دقت زیادی داشته باشند.

به همین جهت در ادامه مقاله سعی داریم برخی نکات مهم برای تزیین کادوی عروسی و همچنین هدیه‌های مناسب برای زیرلفظی عروس خانم‌ها یادآوری کنیم. البته قبل از همه این موارد باید به هویت و اصل زیرلفظی در جشن مراسم عروسی بپردازیم که اصلا این موضوع رایج در همه جشن‌ها و مراسم‌های عروسی دقیقا به چه معناست.

معنای زیر لفظی در مراسم عقد

تزیین کادوی زیر لفظی عروس در عقد

شاید در نگاه اول بسیاری از آداب و رسومی که در مراسم‌ها و جشن‌های عقد و عروسی در میان عموم مردم رایج و شایع است، خیلی سطحی و بی پایه و اساس به نظر برسند اما باید در نظر داشت زیر لفظی و در نظر گرفتن یک هدیه از سوی خانواده داماد و خود داماد برای عروس خانم در مراسم عقد یکی از قدیمی‌ترین و کهن‌ترین آداب و رسوم‌های ازدواج و عقد در تاریخ ایران به شمار می‌رود.

زمانی که عاقد در حال خواندن خطبه عقد است و از عروس خانم برای شنیدن جواب بله شروع به پرسیدن اصطلاح معروف وکیلم می‌کند، یکی از دختر‌های جوان هر دو فامیل و یا از نزدیکان عروس خانم به اصطلاح می‌گوید عروس خانم زیرلفظی می‌خواهد و در همین حین داماد باید کادو و هدیه‌ای که از قبل برای عروس خانم آماده کرده است به او برای شنیدن جواب بله هدیه کند.

کادو برای جشن عروسی و عقد

این رسم و رسومات شیرین و جالب در طی جشن و مراسم عقد و عروسی زیبایی‌ها وخاطرات خاصی را در حین برگزاری آن ها رقم می‌زند که در آینده می‌تواند برای عروس و داماد خاطره‌انگیز و بسیار جذاب باشد.

همچنین ببینید : هدیه سر عقد

تزیین کادو و هدیه برای زیرلفظی عقد و عروسی

انگشتر برای کادوی زیر لفظی عروس

یکی از موضوعاتی که بسیاری از خانم‌های خانواده‌های عروس و داماد برای جشن‌های عقد و عروسی با درگیر هستند تزیین مناسب یک هدیه و کادو برای عروس و داماد است. باید در نظر داشت که تزیین یک کادو برای عروسی و عقد و هدیه کردن آن به عروس و داماد باید متناسب با چند شاخصه خود کادو باشد زیرا اگر این تناسب رعایت نشود ظاهر و جلوه کادو و زیرلفظی به کل دچار مشکل می‌شود.

کادو و هدیه عروسی و عقد

در کل تزیین کردن هر چیزی باید طی یک سری موضوعات و رعایت برخی نکات انجام شود و اگرنه در غیر این صورت تزیین باعث کاهش زیبایی خود کادو و هر چیزی که تزیین شده است خواهد شد. به همین جهت در ادامه به برخی از نکات مهم برای تزیین کادو و هدیه زیرلفظی عروس خواهیم پرداخت.

همچنین ببینید : گیفت غقد و عروسی

  • سادگی تزیین کادو: زیبایی بیشتر زیرلفظی و کادوی عروسی
  • تزیین نکردن کادوی عروسی و زیرلفظی مراسم عقد
  • تزیین به موقع کادو و زیرلفظی

سادگی تزیین کادو: زیبایی بیشتر زیرلفظی و کادوی عروسی

حلقه برای زیر لفظی عروس

یکی از موضوعاتی که بسیاری از خانم‌ها به خصوص برای تزین کادوها و انواع هدایا در نظر نمی‌گیرند سادگی تزیین کادو است که می‌تواند زیبایی کادو و زیرلفظی را تا حد خیلی زیادی افزایش دهد و در زیبایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

تزیین کادو برای زیر لفظی عروس

اگر تزیین یک کادوی عروسی و در مجموع هر کادو دیگری بیش از اندازه صورت بگیرد،  ظاهر اصلی کادو  و هدیه دچار بهم‌ریختگی و شلوغی می‌شود که در نتیجه زیبایی اصلی خود کادو هم از آن کسر می‌شود. این موضوع در نهایت سبب می‌شود که خانم‌ها حس کنند تزیین یک کادو شاید امری بیهوده و منفی برای کادو در نظر گرفته شود.

تزیین نکردن کادوی عروسی و زیرلفظی مراسم عقد

حلقه نامزدی و جشن عروسی و زیرلفظی

یکی دیگر از نکات مهمی که هر خانمی باید برای تزیین خیلی از کادوها همانند کادو برای زیرلفظی عروس خانم بداند این است که در خیلی از مواقع اصلا هیچ نیازی به تزیین یک هدیه و کادو نیست و در حقیقت تزیین شاید اصلا از زیبایی خود کادو هم کم کند.

برخی از کادوها و زیرلفظی‌ ها برای جشن عروسی و عقد به قدری زیبا و خاص هستند که اصلا نیازی به تزیین و انجام کار خاصی بر روی آن ها نیست و باید سعی داشت تا هیچ تزیین اضافه‌ای به روی آن ها نباشد و در نهایت زیبایی اصلی خود کادو و زیرلفظی به خوبی حفظ شود.

تزیین به موقع کادو و زیرلفظی

گردن بند برای کادوی زیر لفظی عروس

بسیاری از خانم‌ها برای تزیین کادو و زیرلفظی برای جشن عقد و عروسی خیلی از مواقع به دلیل انجام کارهای عقب افتاده تزیین کادوی خود را به شب قبل از برگزاری مراسم عقد و عروسی موکول می‌کنند، و دقیقا همین موضوع باعث می‌شود که در نهایت تزیین کادو خیلی عجله‌ای و سریع انجام شود و زیبایی که مورد نظر است در آخر صورت نگیرد.

 

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️