جدیدترین ایده ها برای دیزاین و تزیین تالار و باغ تالار عروسی

برگزاری مراسم عروسی از هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین کارهایی است که افراد در زندگیشان انجام می‌دهند. لذا باید از قبل، تمامی اقدامات لازم برای بهتر شدن مراسم انجام شوند. بخش تزیین و دیزاین تالار و دیزاین کلی فضا از جمله مسائلی‌ست که به شدت در حال و هوای کلی مراسم و زیباتر شدن آن تاثیرگذار است.

دیزاین تالار

چرا بخش تزیین و دیزاین مهم است؟

شما می‌توانید با نوع تزئینات و دیزاینی که برای مراسمتان انتخاب می‌کنید، باعث شوید عروسی دوستانه و صمیمانه یا رسمی داشته باشید. می‌توانید با تغییر دادن ساده‌ترین جزئیات، حال و هوای مراسمتان را از این رو به آن رو کنید.

دیزاین باغ تالار

به همین جهت قبل از هر اقدام دیگری لازم است بعد از فکر کردن روی این مسائل، تصمیم بگیرید که می‌خواهید چگونه مراسمی داشته باشید و بقیه تصمیماتتان را براساس نوع مراسم انتخابی خود بگیرید.

از آنجاییکه تزئینات و دیزاین به شکل نوین و امروزی مسئله بسیار گسترده ایست، دست شما برای انتخاب و مانور دادن در این حوزه حسابی باز است!

البته باز هم تاکید می‌کنم که انتخاب شما باید کاملاً فکرشده باشد چون هم جو موجود در مراسمتان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و هم هماهنگی سایر تزئینات مثل جایگاه عروس و داماد، دیزاین و دکوراسیون ورودی تالار رو باغ تالار، نوع تزئین میزها، تزئینات کیک و… باید مورد توجه باشد.

تزئین باغ تالار عروسی

برنامه‌ریزی برای تزیینات را از کجا شروع کنم؟

اولین مسئله‌ای که می‌توانید به آن فکر کنید، تم رنگی است. مثلاً اگر تاریخ برگزاری مراسم عروسیتان در فصل پاییز باشد، می‌توانید با انتخاب رنگ‌های پاییزی مثل کرم و قهوه‌ای و نارنجی برای تم مراسم خود، به زیبایی و خاص بودن روز رویاییتان کمک کنید.

تم پاییزی تالار عروسی

اگر یک رنگ خاص را انتخاب کنید؛ لباس ساقدوش‌ها، رنگ کیک، رنگ گل‌های سر میزها، رنگ کت و شلوار و کراوات داماد، رنگ دسته گل عروس و… مسائل را تحت تأثیر قرار می‌دهید لذا برای بار سوم تاکید می‌کنم، که انتخاب شما باید کاملاً فکرشده باشد!

تم رنگی برای دیزاین تالار

مسئله دیگری که می‌توانید به آن فکر کنید، نوع تزئینات انتخابی است، مثلاً می‌توانید از بادکنک آرایی استفاده کنید، یا گل آرایی داشته باشید، یا حتی ترکیبی از این دو را استفاده کنید. می‌توانید به جای همه این‌ها از شمع آرایی و نورپردازی خاص بهره بگیرید.

درهمین رابطه ببینید : ورود عروس داماد به تالار عروسی

نوزپردازی خاص برای تزئین تالار

همانطور که در ابتدا گفته شد، این حوزه بسیار گسترده است و جای کار زیادی دارد!

هرکدام از بخش‌های مختلف دیزاین به صورت جداگانه باید تحت بررسی دقیق قرار بگیرند ولی قبل از آن لازم است به نتیجه‌ای واحد برای کلیت کار برسید.

از جمله مسائلی که شاید اهمیت آن چندان واضح نباشد، انتخاب شکل هندسی میزهاست!

میزهای تالار و باغ تالار

بله درست خواندید، انتخاب میزهای دایره‌ای شکل برای مهمان‌ها به تجربه ثابت کرده که قابلیت ایجاد جوی دوستانه‌تر و گرم‌تر را دارد. برعکس آن، انتخاب میزهای مستطیلی جو را رسمی‌تر و جدی‌تر می‌کند.

حتی نحوه چینش میزها و اندازه آن‌ها هم می‌تواند در صمیمانه‌تر شدن یا رسمی‌تر شدن مراسم شما موثر باشد.

لذا شما باید با درنظر گرفتن اشتراکات مهمان‌ها و نوع مراسمی که مدنظر دارید، انتخاب‌های درست داشته باشید تا بتوانید خاطره‌ای فراموش نشدنی برای خود و مهمانانتان بسازید.

تزئین تالار

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
آیا عقد آریایی حلال است؟
دانلود آهنگ رقص چاقو تولد

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️