اجرای جشن عروسی در ترکیه | تشریفات عروسی استانبول آنتالیا بدروم

اجرای جشن عروسی در استانبول ترکیه
در سالهای اخیر برگزاری مراسم عروسی در ترکیه و شهر زیبا و مشهور آن یعنی استانبول در بین عروس و دامادهای ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند در کشور دیگری غیر از ایران مراسم عروسی خود را برگزار کنند.

جهت مشاوره در واتساپ کلیک کنید : 09122383221

مشاوره رایگان برای برگزاری مراسم عروسی در استانبول، آنتالیا، بدروم و ازمیر

برگزاری مراسم عقد و عروسی در ترکیه

تیم تشریفات الینا برگزارکننده مراسم عروسی و تشریفات در ترکیه

ترکیه از جمله کشورهایی است که همواره هدف توجه زوج های ایرانی قرار داشته است. این کشور به دلیل داشتن آب و هوای مدیترانه ای و معتدل و طبیعت زیبا و چشم نواز و همچنین نزدیکی به ایران مقصد خوبی برای عروس و دامادها و برگزاری مراسم عروسی و ایجاد خاطره ای شگفت انگیز است. اگر دقت کرده باشید در بسیاری از کانال های ماهواره ای و حتی شبکه های اجتماعی تبلیغات گسترده برگزاری مراسم عروسی در ترکیه و در کشتی ها و قصرهای مجلل این کشور را دیده اید که نشان دهنده افزایش روزافزون محبوبیت برگزاری مراسم عروسی در ترکیه و مخصوصاً شهر استانبول است.

کشور ترکیه را می‌توان از جمله کشورهایی دانست که از نظر زیبایی می‌توان برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی به خوبی روی آن حساب باز کرد. زیرا مکان‌های دیدنی و تاریخی که ترکیه در اختیار دارد به علت ویژگی‌های مختلف و متعدد از جمله مکان‌های زیبا و خاص برای هر نوع جشن عروسی به شمار می‌رود. علاوه بر این موضوع ترکیه از نظر فاصله جغرافیایی با ایران در سطح خوب و نزدیکی قرار دارد و برای سفر به این کشور می‌توان ساده‌تر از کشورهای دیگر برنامه‌ریزی کرد.

همچنین ترکیه برای عروس و دامادها و زوج‌های ایرانی از نظر مدیریت هزینه‌ها نیز قابل قبول است و به نوعی می‌توان گفت تعداد خیلی زیادی از عروس و دامادها و زوج‌های جوان توانایی برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود را در این کشور زیبا و خاطره‌انگیز دارند.

اجرای جشن عروسی در استانبول ترکیه

برگزاری یک مراسم عروسی خاص و منحصر به فرد که به هیچ یک از عروسی هایی که تابه حال دیده اید شباهت ندارد می تواند آرزوی هر زوج جوانی باشد. در کنار برگزاری مراسم عروسی در استانبول ترکیه شما می توانید از امکانات دیگر این شهر مانند مزون ها و فروشگاه های بزرگ با برندهای معتبر و جهانی استفاده کرده و لباس عروس و داماد و دیگر خریدهای خود را از آن اماکن انجام دهید. همچنین می توانید عکس  برداری مراسم عروسی خود را در جزیره های زیبای استانبول ترکیه و در مناطق بکرو طبیعی آن انجام داده و عکس های خاطره انگیز و زیبایی بگیرید و این روز بزرگ زندگی خود را به زیبایی هرچه تمام تر ثبت کنید. از دیگر امکانات و ویژگی هایی که می توانید در استانبول ترکیه داشته باشید عکس برداری و حتی برگزاری عروسی در کشتی های لوکس و تفریحی آن است. این کشتی ها در آب های مدیترانه صحنه های فوق العاده زیبا و شگفت انگیزی را برای عکاسی و فیلمبرداری به وجود آورده و یک عروسی خاص، لوکس و باورنکردنی خواهید داشت.

اجرای جشن عروسی در استانبول ترکیه

شاید فکر کنید برگزاری مراسم عروسی در استانبول ترکیه با توجه به شرایط اقتصادی امروز جامعه ایران امری محال است و یا حتی اگر قادر به پرداخت هزینه های آن باشید باید از موسسات و شرکت های واقع در ترکیه برای این کار استفاده کنید. اما خبر خوب این است که در سالهای اخیر بعضی از موسسات و تشریفات مجالس در ایران امکان برگزاری عروسی در ترکیه و مخصوصاً شهرهای بزرگ و مشهور آن یعنی استانبول و آنتالیا را برای شما فراهم کرده و با ارائه پکیج های مختلف سعی بر این دارند که با هزینه ای معقول شما را به این آرزویتان برسانند.

در ادامه مقاله به معرفی جاذبه های شهر استانبول که باعث شده است این شهر محبوب ترین مقصد عروس و دامادها برای برگزاری عروسی در ترکیه باشد می پردازیم و شما را با جوانب مختلف برگزاری عروسی در استانبول ترکیه آشنا می کنیم.

ویژگی های برگزاری عروسی در استانبول ترکیه

عروسی در ترکیه

استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که با داشتن فضای شهری خاص و زیبایی های طبیعی خارق العاده مقصدی ایده آل برای برگزاری عروسی در ترکیه است.

وقتی شما در محل اورآسیایی شهر استانبول که محل جدا شدن سرزمین های آسیایی و اروپایی است قرار گرفته باشید در دریای مرمر مجموعه جزایری را می بینید که به جزایر پرنسس شهرت دارند. جزایر پرنسس از 4 جزیره زیبا به نام های آدا، بوئرگازآدا، حئیبلی آدا و بئیوک آدا تشکیل شده است. این جزایر از قشنگ ترین مناظر طبیعی ترکیه و یکی از مهمترین جاذبه های برگزاری جشن عروسی در استانبول ترکیه برای عروس و دامادها می باشند.

هر ساله هزاران توریست از سراسر دنیا به دیدن این جزایر زیبا و خارق العاده که از با جذبه ترین مناطق دنیا هستند آمده و عروس و دامادهای زیادی به خاطر این جزایر مایل به برگزاری عروسی در استانبول ترکیه هستند.

یکی از ویژگی های جالب و دیدنی جزایر پرنسس استانبول این است که در این جزایر رفت و آمد خودرو و ماشین ممنوع بوده و ساکنین آنجا و همینطور توریست هایی که به این جزایر مسافرت می کنند برای رفت و آمد و تردد از درشکه و گاری استفاده می کنند. این ویژگی می تواند زیبایی عکس ها و فیلم های عروسی شما را چند برابر کرده و خاطره اجرای جشن عروسی در استانبول ترکیه را فراموش نشدنی کند.

اجرای جشن عروسی در استانبول ترکیه

تنگه بسفر نیز از محبوب ترین مکان های استانبول برای عروس و دامادها است. در این مکان عروس و داماد سوار بر کشتی یا انواع دیگر قایق ها شده و در مسیر آبی از استانبول دیدن می کنند و همزمان عکس های عروسی خود را نیز می گیرند. مطمئناً این عکس ها از زیباترین و خاص ترین عکس های عروسیی خواهد بود که تا به حال دیده اید. حتی می توان مراسم عروسی را در یکی از این کشتی ها برگزار کرده و بهترین پذیرایی ها و بهترین لحظات را برای مهمانان رقم زد.

یکی دیگر از ویژگی های شهر استانبول که باعث جذب عروس و دامادها برای اجرای جشن عروسی در استانبول ترکیه می شود وجود قصرهای زیبا، باشکوه و رویایی و مناطق مختلف تاریخی و باستانی است که برگزاری عروسی در استانبول را خاص و منحصر به فرد می کند. این قصرهای باشکوه هم برای برگزاری مراسم عروسی و هم برای لوکیشن عکس و فیلم برداری بسیار مناسب و لوکس هستند. دوستداران مناطق و آثار تاریخی و باستانی می توانند حداکثر بهره را از این موقعیت برده و عروسی خود را خاص و ویژه نمایند.

اجرای جشن عروسی در استانبول ترکیه

وجود بازارهای بزرگ سنتی و پاساژهای لوکس و مدرن همراه با برندهای معتبر از دیگر ویژگی های شهر استانبول است که خیال عروس و دامادها را بابت خریدهای عروسی راحت کرده و در کنار برگزاری جشن عروسی در استانبول ترکیه می توانند خریدهای خود را نیز از معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای اروپایی و ترک خریداری نمایند.

یکی دیگر از ویژگی های شهر استانبول این است که این شهر برخلاف دیگر شهرهای ساحلی ترکیه مانند آنتالیا و کوش آداسی در چهار فصل سال مقصد گردشگری توریستها بوده و می تواند برای اجرای جشن عروسی در استانبول ترکیه مناسب باشد.

اجرای مراسم عروسی در استانبول ترکیه

برگزاری عروسی در ازمیر ترکیه

استانبول پایتخت شهر زیبای ترکیه می باشد و این شهر جاذبه ها و مکان های زیبایی برای برگزاری مراسم عروسی دارد و جزایر پنج گانه این شهر مکان ها و لوکیشن های بی نظیری را برای یک مراسم عروسی ایده آل محیا کرده است.

یک عروسی و تشریفات لاکچری در بدروم ترکیه

عروسی بدروم ترکیه

بدروم ترکیه به دلیل داشتن سه اسکله مجلل و همچنین رستوران ها و ویلاهای بسیار لوکس و همچنین سواحل زیبا معروف شده است. در سال های اخیر بسیاری از ستاره های سرشناس هالیوود به این شهر ساحلی زیاب ترکیه سفر کرده اند و این روزها طرفداران زیادی را در بین ایرانیان به همراه داشته است.

امکانات رفاهی بسیار خاص و عالی، مکان‌های جذاب برای گردشگری و همچنین زیبایی‌های طبیعی بسیار زیاد این شهر همگی در کنار هم باعث شده‌اند تا بدروم ترکیه از هر نظر برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی در سطح ایده‌آل و مناسبی قرار داشته باشد.

برگزاری عروسی در آنتالیا

برگزاری مراسم عقد و عروسی در استانبول ترکیه

آنتالیا یکی از شهر های ساحلی و زیبای ترکیه است که به دلیل وجود تفریحات آبی متنوع و همچنین هتل های لوکس و خاص و بخصوص سواحل فوق العاده و زیبا معروف شده است. تیم تشریفات ما با در اختیار داشتن لوکیشن های بی نظیر در این شهر زیبا و ساحلی می تواند شرایطی خاص و مدرن را برای شما به ارمغان آورد و برگزار کننده بهترین مراسم باری شما باشد.

تالار عروسی یا باغ تالار در ترکیه

تیم تشریفات الینا با معرفی حدود 400 لوکیشن مختلف جهت برگزاری مراسم عروسی در ترکیه می تواند با سلیقه و میل شما مراسمی در خور و شایسته برگزار نماید . لوکیشن های ساحلی در مقابل هتل ها و دیگر موقعیت های مختل در شهرهای مختلف ترکیه.

-* نگران نباشید *-

تیم تشریفات ما مشاور و همراه شما خواهد بود و بهترین شرایط را به شما پیشنهاد می کند

mobile
تلفن :
 91025330 – 1
موبایل:
شبکه های احتماعی
واتساپ – کلیک کنید :

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • مون

    سلام قیمت ها رو میخواستم بدونم.

    پاسخ
  • مهرداد

    سلام من قصد دارم مراسم عروسی رو تو استانبول بگیرم. ممکنه بگید چقدر هزینه اش میشه ؟ ممنون

    پاسخ