34 کاری که خواهید گفت ( کاش این کار را در مراسم عروسی ام انجام می دادم )

34 ایده جذاب برای مراسم عروسی که قطعا اگر آنها را بکار ببرید می توانید لحظات بسیار ارزشمندی را برای خودتان، میهمانان و تمام اعضا خانوداه تان خلق نمایید.

جهان پر از مراسم عروسی­ های آنچنانی( عروسی­هایی که حیرت­ انگیزتر از عروسی­ های واقعی به نظر می­ رسند) اکثر بانوان حداقل یک لحظه را داشته ­اند که در آن در مورد یک موضوع یا چیزی بگویند ای کاش این کار را در عروسی  خودم انجام می­ دادم.

مشاهده ایده­ های دیگر عروس ها و آنچه که در مراسم عروسی­ های دیگر انجام شده است، به اندازه کافی برای انجام دادن آن ایده­ ها برای عروس­ها الهام بخش است و آن­ها را مجبور می­ کند این ایده ­ها را به صفحه کامپیوتر خود بچسپانند و برای چندین ساعت به آن فکر کنند.

برای کمک به شما برای انجام این ایده­ ها ما لیستی را تهیه کرده ­ایم که شما نباید برای سورپرایز کردن داماد خود، مراسم عروسی، مهمانان و یا حتی خود شما آن­ها را فراموش کنید.

در اینجا 34 ایده عالی از تفریحاتی که برای احترام به کسانی که دوست دارید در عروسی خود انجام دهید معرفی می­کنیم.

شب عروسی شبی تکرار نشدنی است و همواره از دوران کودکی به هر مراسمی که رفته اید احتمالا در تصورات خود برای شب عروسی خود برنامه ریزی و نقشه هایی داشته اید.

همواره به دنبال بهترین بودن در بهترین شرایط در این شب هستند و برای این منظور ممکن است تمام کارهایی که ممکن است فراموش کرده باشید یا ایده های جالب که می تواند به شما در هرچه زیباتر شدن مجلس عروسی شما کمک کنید می پردازیم. حتما یک صورت از لیست کارهایی که میخواهید برای این مراسم انجام دهید تهیه کنید.

چک لیست کارها  برنامه ها، مدیریت هزینه های عروسی با کمک سایت ود پلان

می توانید به سایت “ود پلان” که برنامه ریزی مناسب برای عروسی شما انجام میده همراه با بودجه بندی مراجعه کنید و از امکانات آن استفاده کنید. این سایت همچنین یک کارت عروسی آنلاین نیز به شما میده که میتوانید خاص بودن خود را با فرستادن لینک کارت عروسی آنلاین خود به مهمانان خود نشان دهید.

مراسم عروسی

1-از یک نقاش که به صورت زنده مراسم شما و میهمانان را نقاشی می­کند استفاده کنید تا لحظات زیبای عروسی را برای شما ثبت کند.

2- برای میهمانان خود هدیه و گیفت تهیه کنید تا عروسی شما صمیمیت بیشتری به خود بگیرد و مهمانان از شما در روز عروسی هدیه ای داشته باشند.

3- صندلی­های مراسم عروسی خود را با الگوی دایره­ای تنظیم کنید تا تمامی مهمانان بتوانند به مراسم اشراف داشته باشند و شما را ببینند.

4-در صورت امکان از ساحل برای برگزاری مراسم خود استفاده کنید تا مهمانان بتوانند هم از مراسم و هم پذیرایی لذت بیشتری ببرند.

5- به مهمانان خود جعبه­ های کوچکی بدهید تا در صورت تمایل کیک خود را با خود به خانه ببرند.

6- برای مهمانانی که مسافت طولانی را طی کرده ­اند و قرار است شب را  بمانند مکانی برای آسایش و استراحت فراهم کنید.

7- یک کارت عروسی زیبا و خلاقانه تهیه کنید.

8- عکس­های خود را در سنین مختلف برای لذت بردن مهمانان به نمایش بگذارید.

9- برای حامل حلقه ازدواج خود یا حامل کیک، از کودکان خانواده به عنوان محافظ استفاده کنید.

10- یک دستمال زیبا درست کنید یا بخرید و متنی زیبا در روز عروسی خود برای پسر یا دختر خود در آینده بنویسید که او بتواند آن را تا زمان ازدواج خودش نگه دارد.

11- به قسمت توری لباس عروس خود یک تور رنگی زیبا اضافه کنید.

12- به جای رسم پرتاب برنج می­ توانید از پرتاب تنقلات و گل­های رنگی یا هرچیز جذاب و زیبای دیگری استفاده کنید تا هم زیباتر و هم برای کودکان داخل مراسم دلچسب­ تر باشد.

13- مشخصات و آدرس تمامی کسانی که در مراسم عروسی شما شرکت کرده ­اند را گرد آوری کنید و برای خود نگه دارید.

14- حقایقی سرگرم کننده ( مثلا تجربه­های با مزه و جوک مانند) در مورد خودتان را یادداشت کرده و در جایی برای دیدن و لذت بردن مهمانان بگذارید.

15- به مهمانانی که در عروسی شما حضور ندارند و یا قادر نبوده ­اند که به مراسم شما بیایند احترام بگذارید.

16- متن­های احساسی و یا عاشقانه و رمانتک روی دسته گل عروسی خود بنویسید. یا اینکه به دسته گل خود عکس خود و همسرتان را آویزان کنید.

17- از صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک برای اشتراک گذاشتن عکس­های مراسم خود با دوستانتان استفاده کنید. نه تنها این کار برای آن­ها سرگرم کننده است بلکه باعث می ­شود بعضی از عکس­ها را که خود شما هم ندارید به دست بیاورید و به یادگار نگه دارید.

18- برای جلوگیری از استرس و مشکلات لحظه آخری یک لیست از شماره­ تلفن اطرافیان درجه یک را تنظیم کنید.

19- هنگام شروع مراسم کارت­ هایی برای درخواست مهمانان تهیه کنید تا در صورت درخواست آهنگ یا چیز دیگری راحت بتوانند با کارت، درخواست خود را بیان کنند.

20 روز عروسی سعی کنید برای لذت بردن و سرگرم کردن مهمانان یک بازی انجام دهید مانند این بازی که عروس و داماد پشت به پشت همدیگر نشسته و هرکدام یه لنگه از کفش خود و کفش همسرشان را در دست دارند و بقیه افراد سوالاتی مطرح می­کنند که عروس و داماد فقط با بالا بردن کفش خود یا همسر جواب می ­دهند و بر اساس تعداد بالا رفتن عروس یا دادماد امتیاز تعلق می­گیرد و برنده مشخص می ­شود.

مراسم عروسی

21-  برای همسر خود در روز عروسی کادو تهیه کنید.

22- نامه عروسی و نامه های عاشقانه خود را در روز عروسی خود بنویسید و در جایی نگهداری کنید تا در سالگردهای ازدواج خود از آن دیدن لذت ببرید.

23- روز عروسی در یک جای بخصوص برای همسر خود یادداشتی زیبا بنویسید. مانند آن که داماد یک متن زیبا برای عروس زیر کفش او بنویسد یا هر چیز دیگری.

24- با ساقدوش­ها هم همینکار را بکنید و مثلا اسم آنها را زیر کفش­ها بنویسید. گفته شده است که اسم هرکسی که تا پایان مراسم پاک نشده باشد عروس بعدی خواهد بود.

25- برای هر میزی آهنگ یا شعر متفاوت بگذارید. زمانی که آهنگ پخش شود تمامی مهمانان میتوانند لذت ببرند یا به رقص و شادی بپردازند.

26- با استفاده از پیام­ها و متن­های تبریک دوستانتان که برای شما نوشته­اند می­توانید یک یادگاری زیبا برای سالگرد­های ازدواج خود درست کنید.

27- تاریخ تولد و سالگرد ازدواج و امضای مهمانان خود را داشته باشید.

28- تعدادی بادکنک را از رنگ­های متنوع پر کنید و از مهمانان خود بخواهید با دارت بادکنک­ها را ترکانده و یک نقاشی به یاد ماندنی از رنگ­ها در روز عروسی برای شما درست کنند.

29- کارت­هایی را برای مشاوره یا پیش بینی از زندگی آینده خود به مهمانانتان بدهید و ازآن­ها درخواست کنید آن را برای شما پر کنند تا هم تجربه شخصی خودشان را به شما منتقل کنند و هم اینکه زندگی آینده شما را پیش بینی کنند.

30- کارت­هایی را که به مهمانان داده اید با یک خودکار نامرئی شماره­گذاری کنید تا بعدا متوجه شوید چه کسانی به شما مشاوره داده یا آینده شما را پیش بینی کرده اند.

31- حلقه های ازدواج خود را روی روزنامه­های تاریخ روز عروسی خود گذاشته و از آن عکس بگیرید تا به یادگار بماند.

32-  کاغذهای قلب شکل از کتاب­ها، کارتون­ها یا داستان­های مورد علاقه خود بسازید.

33- به جای درخواست هدیه و اقلام ضروری زندگی از مهمانان خود، به عنوان هدیه عروسی درخواست جمع­آوری هزینه ماه عسل داشته باشید.

34- تکه­ های کیک عروسی خود را جوری ترکیب کنید که با دعوت شما متناسب باشد.

یه سوپرایز ویژه هم براتون داریم. با تالارکده تالار عروسی یا باغ تالار رو با تخفیف رزرو کنید.

کلیک کنید :

لیست تالارهای تهران | باغ تالارهای تهران

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️