20 ایده ی چیدمان صندلی در سالن عقد و تالار عروسی

نوع چیدمان صندلی در سالن عقد و تالار عروسی اولین موردی است که توجه مهمانان را به محض ورود جلب می کند. اگر می خواهید مراسم عروسی و جشن عقد خاص و به یاد ماندنی داشته باشید، به نوع چیدمان صندلی های تالار و یا باغ تالار توجه ویژه ای نشان دهید. کمی تغییر و نوآوری در چیدمان میز و صندلی های سالن پذیرایی، جلوه ای خاص به مراسم عروسی و جشن عقد شما می بخشد.

فضای خاصی که از طریق چیدمان صندلی ها در تالار عروسی یا سالن عقد بوجود می آورید، مهمانان شما را شگفت زده خواهد کرد و تا مدت ها در یاد آنها خواهد ماند. از طرفی، بد نیست کمی از فضای سنتی مراسم عقد و عروسی فاصله بگیرید و با چیدمان صندلی ها به شکل مربع، نیم دایره و حتی مارپیچ در تالار عروسی ، جشنی منحصر به فرد و خاطره انگیز داشته باشید. حتی استفاده از انواع متفاوت صندلی، نیمکت و تخت های سنتی هم ایده های خوبی برای دکوراسیون سالن عقد و تالار عروسی به نظر می رسد.

البته فراموش نکنید چیدمان میز و صندلی ها و نوع تزیین آنها با گل و شمع نباید راحتی مهمانان را تحت تاثیر قرار دهد. احتمالا دوست ندارید مهمانان مجبور شوند خود جای صندلی و گل ها را تغییر دهند تا بتوانند عروس و داماد را ببینند! همچنین، هر یک از مهمان ها باید به آسانی به صندلی خود دسترسی داشته باشد.مثلا چیدمان صندلی های تالار عروسی و سالن عقد در ردیف های طولانی فکر خوبی نیست و دسترسی به آنها را سخت می کند.

به طور کلی می توانید ایده های خلاقانه ای که برای چیدمان صندلی در سالن عقد و تالار عروسی دارید را، بدون توجه به شکل و شمایل محل برگزاری جشن، اجرا کنید. در ادامه برخی ازخاص ترین انواع چیدمان صندلی برای جشن عقد و عروسی را بررسی می کنیم.

مدل های چیدمان صندلی در سالن عقد و تالار عروسی

سعی کنید تفاوت را در مراسم عروسی خود ایجاد کنید و از یکنواختی خارج شوید. دیدن مدل ها و طرح های متنوع از چیدمان صندلی ها می تواند ایده های مناسب را در ذهن شما پدیدار سازد تا بهترین مدل ها را با توجه به دیزاین و امکانات در چیدمان و دکوراسیون در نظر بگیرید.

چیدمان صندلی ها دور محل برگزاری مراسم عقد و عروسی

چیدمان صندلی مراسم عقد

صندلی ها را دایره وار دور سالن عقد بچینید تا در مرکز توجه باشید. به این شکل به تمام مهمانان برای شرکت در مراسم به یک اندازه توجه شده است و دید کافی دارند. این چیدمان صندلی های سالن عقد و تالار عروسی، فضایی گرم و صمیمانه به مراسم شما می بخشد و مهمان ها در همه ی عکس های شما حضور خواهند داشت.

چیدمان صندلی های دفتر و سالن در خطوط منحنی و دایره وار

چیدمان صندلی تالار عروسی

اگر تعداد مراسم و برنامه شما کوچک است و مهمانان شما کم است به عنوان مثال در یک سالن عقد و می خواهید جشن عقد و عروسی گرم و صمیمانه ای داشته باشید، چیدمان دایره ای صندلی ها مناسب ترین ایده به نظر می رسد. صندلی ها را به گونه ای بچینید که مهمانان دور تا دور شما بنشیننند. از گلهای تازه برای تزیین مرکز سالن عقد و عروسی استفاده کنید. این گلها جلوه ی خاص تری به مراسم شما می بخشند. به فکر چند راهرو بین صندلی ها باشید تا مهمانان برای رفت و آمد دچار مشکل نشوند. راهروها نباید زیاد پهن یا باریک باشند. تعداد صندلی ها را نیز با توجه به تعداد مهمانان خود انتخاب کنید.

چیدمان صندلی ها به شکل مربع

دیزاین تالار پذیرایی

اگر مراسم عقد و عروسی پر جمعیتی دارید ، چیدمان مربعی شکل صندلی ها در تالار و یا باغ تالار ایده ی مناسبی به نظر می رسد. البته بهتر است چیدمان صندلی ها طوری باشد که میز عروس و داماد را احاطه کند.

چیدمان صندلی ها به صورت نیم دایره

دکوراسیون سالن عروسی

به جای چیدن صندلی ها در ردیف های پشت هم، آنهارا به شکل نیم دایره بچینید. این نوع چیدمان صندلی در تالار عروسی، جشن شما را به یک مراسم خاص تبدیل می کند. مهمان ها نیز به این شکل احساس صمیمیت بیشتری با عروس و داماد و سایر مهمانان خواهند داشت.

چیدمان مارپیچ صندلی ها

چیدمان صندلی جشن عقد

اگر جشن عقد و مراسم عروسی را در باغ تالار و یا فضای باز برگزار می کنید،حتما به فکر چیدمان مارپیچ صندلی ها باشید. با چیدمان مارپیچ صندلی ها راهرویی زیبا برای عروس و داماد ایجاد می شود که برای رسیدن به میز و صندلی خود در مرکز، باید از آن عبور کنند . به این شکل عروس و داماد تمامی مهمانان را یک به یک خواهند دید.

استفاده از نیمکت به جای صندلی

دکوراسیون خاص تالار عروسی

برای دیزاین تالار عروسی و به خصوص فضای باز باغ تالار، نیمکت های چوبی انتخابی خاص محسوب می شوند. تصور کنید این نیمکت های چوبی با زمین پوشیده از چمن برای برگزاری یک مراسم عقد و عروسی رویایی چقدر مناسب هستند.

استفاده از صندلی های غیر همشکل و چیدمان نامرتب

چیدمان صندلی مراسم عقد

شاید این نوع چیدمان صندلی برای دکوراسیون سالن عقد و تالار عروسی ، متناسب با سلیقه ی بسیاری از عروس و دامادها نباشد، اما قطعا می تواند فضایی بسیار منحصر به فرد و خاص ایجاد کند. صندلی های بزرگ و کوچک و با رنگ های متفاوت، انتخابی جسورانه و به روز برای دکوراسیون تالارعروسی بشمار می رود .

راهروی پیچ و خم دار

چیدمان صندلی جشن عروسی

برای ورود با شکوه عروس و داماد به تالار عروسی، از صندلی ها برای ایجاد راهرویی پیچ و خم دار کمک بگیرید. این نوع چیدمان در سالن عقد و تالار عروسی بهترین انتخاب برای مهمانی های کوچک و با تعداد مهمان کم می باشد. تزیین این راهرو با گل و برگ های تازه جلوه ای بی نقص به جشن عقد شما می بخشد.

چیدمان نیم دایره ای صندلی ها به صورتی متفاوت

دیزاین سالن عروسی

به جای آنکه صندلی ها رو به روی میز عروس و داماد قرار بگیرند، آنها را در امتداد جایگاه عروس و داماد به صورت نیم دایره بچینید. این روش غیر معمول برای دکوراسیون تالار عروسی، مراسم شما را گرم و صمیمی خواهد کرد. به این شکل مهمانان هم یکدیگر و هم عروس و داماد را به راحتی می بینند.

چیدمان صندلی ها در ردیف های نامتقارن

چیدمان صندلی تالار

مراسم عقد و عروسی لب ساحل، با چیدمان صندلی ها در ردیف های نامتقارن تکمیل خواهد شد. فراموش نکنید بین این ردیف ها، و ترجیحا در مرکز، راهرویی برای ورود عروس و داماد در نظر بگیرید.

چیدمان صندلی ها در ردیف های بلند و باریک

دکوراسیون صندلی باغ تالار

این نوع چیدمان برای دکوراسیون تالار و باغ تالار، کلاسیک اما بسیار پر طرفدار است . در واقع به جای آنکه صندلی ها را کنار هم در دو سه ردیف بچینید، تعداد ردیف های بیشتر، با دو تا چهار صندلی کنار هم، در نظر بگیرید.

استفاده از وسایل نشیمن مختلف

چیدمان صندلی مراسم عقد و عروسی

چرا فقط صندلی؟! ترکیبی از نیمکت، صندلی، تخت های سنتی و یا پاف را برای دیزاین سالن عروسی خود انتخاب کنید. این نوع دکوراسیون تالار شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد، اما فضایی مدرن و در عین حال سنتی به مراسم عقد و عروسی می بخشد.

صندلی های چوبی به شکل کنده ی درخت

دکوراسیون تالار عروسی

برای عروس و دامادهایی که به طبیعت علاقه دارند، از صندلی های ساخته شده از تنه ی درخت استفاده کنید. این صندلی ها را کنار آتش در شب تصور کنید! مراسم عروسی شما با این نوع چیدمان برای همیشه در یاد مهمانان باقی خواهد ماند.

استفاده از زیر انداز و بالش به جای صندلی

چیدمان صندلی سالن عقد

اگر تعداد مهمان های شما کم است و یک جشن عقد و یا مراسم عروسی غیر رسمی و صمیمی می خواهید، این چیدمان را امتحان کنید. استفاده از زیرانداز و بالش های کوچک برای راحتی بیشتر مهمانان، روی چمن و یا ساحل، از جشن شما یک پیکنیک شاد می سازد!

چیدمان صندلی ها به صورت جدا از هم

چیدمان صندلی تالار عروسی

برای یک جشن عقد بسیار کوچک و با حضور اقوام درجه یک و دوستان نزدیک، صندلی ها را جدا از هم، دردو یا سه ردیف رو به روی جایگاه عروس و داماد بچینید. با این نوع چیدمان سنت ها را بشکنید و یک مراسم امروزی داشته باشید.

چیدمان صندلی ها در دسته های چهارتایی

چیدمان باغ تالار خاص

یک چیدمان دایره ای شکل اما متفاوت! صندلی ها را به صورت دایره ای اما در دسته های چهارتایی جدا از هم قرار دهید. به این شکل راهروهای مختلفی بین صندلی ها ایجاد می شود که رفت آمد عروس و داماد و مهمانان را آسان تر می کند.

چیدمان صندلی ها در ردیف های افقی بلند

چیدمان صندلی تالار عروسی

مهمانان خود را با این نوع دیزاین تالار پذیرایی سورپرایز کنید. صندلی ها را در ردیف های افقی بلند از چپ به راست بچینید و راهروهای افقی رو به روی هر ردیف برای رفت و آمد مهمان ها ایجاد نمایید.

چیدمان صندلی ها کنار استخر و فواره ی آب

مراسم عقد و تالار عروسی

در اکثر باغ تالارها ، از استخر و آبنماهای زیبایی برای دیزاین تالار عروسی استفاده شده است. می توانید صندلی ها را با توجه به شکل استخر دور تا دور آن بچینید.

مبل دو یا سه نفره به جای صندلی

دیزاین تالار عروسی

با استفاده از مبل های راحتی به جای صندلی، آسایش بیشتری برای مهمانان خود فراهم کنید و فضایی گرم و صمیمانه به تالار پذیرایی و سالن عقد خود ببخشید.

استفاده از پاف به جای صندلی

دیزاین مراسم عقد و عروسی با پاف به جای صندلی بسیار شیک و مدرن است. اما شاید به اندازه ی صندلی های کلاسیک راحت نباشند. اگر می خاهید از پاف برای چیدمان سالن عقد و تالارعروسی خود استفاده کنید، انواع دیگری از وسایل نشیمن مثل مبل و تخت های سنتی برای مهمانان فراهم کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد