ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

مراسم عروسی یکی از مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین مراسمات زندگی هر فرد است. در این مراسم، عروس و داماد از خانواده و دوستان خود برای جشن گرفتن آغاز زندگی مشترک خود دعوت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراسم عروسی، کارت عروسی است. کارت عروسی، اولین چیزی است که مهمانان از مراسم عروسی شما می‌بینند و بنابراین، اهمیت زیادی دارد. در گذشته، برای ساخت کارت عروسی، باید به سراغ طراحان گرافیک می‌رفتید و هزینه‌های زیادی را صرف می‌کردید. اما امروزه، با پیشرفت تکنولوژی، می‌توانید به راحتی و با استفاده از گوشی ایفون و ios، کارت عروسی دیجیتال خود را طراحی و ارسال کنید.

مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

دانلود نسخه IOS نرم افزار کارت عروسی برای گوشی ها آیفون

جهت استفاه از نرم افزار کارت عروسی دییجال تالارکده می‌توانید نسخه وب یا PWA را به آسانی دانلود نمایید.

1- پس از ورود به وب سایت کارت عروسی تالارکده به نشانی “wed.talarkadeh.com” از طریق مرورگر سافاری روی گزینه مشخص شده در تصویر زیر کلیک نمایید.

۲- به قسمت انتهایی صفحه رفته و روی گزینه Add to Home Screen کلیک نمایید.
ساخت کارت عروسی با گوشی آیفون

۳- روی گزینه Add کلیک نمایید. اکنون ایکون نرم افزار به لیست برنامه های شما در گوشی آیفون و سیستم عامل IOS شما اضافه شده است.

برنامه آیفون کارت عروسی دیجیتال

مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

برای ساخت کارت عروسی دیجیتال با گوشی ایفون و ios، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ورود به وبسایت کارت عروسی دیجیتال تالارکده و ثبت نام

برای انتخاب یک وبسایت که پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌های گوشی‌های همراه را ارائه دهد و با گوشی آیفون نیز به آسانی کار کند، وبسایت “کارت عروسی دیجیتال تالارکده” را پیشنهاد می‌کنیم. این وبسایت به شما اجازه می‌دهد که به آسانی کارت دعوت عروسی دیجیتال خود را بسازید و بدون محدودیت خاصی آن را برای تمامی مهمانان خود ارسال کنید.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سایت شامل قالب‌ها و طرح های متنوع، قابلیت افزودن موسیقی، ثبت وضعیت مکانی (لوکیشن)، و مسیریابی به محل برگزاری مراسم عروسی شما می‌باشد. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند تا تجربه دیجیتال کارت عروسی خود را بیشتر ارتقا دهید و به مهمانان خود اطلاعات دقیق‌تری ارائه کنید.

  • جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز

قبل از شروع کار، باید اطلاعات مورد نیاز برای طراحی کارت عروسی خود را جمع‌آوری کنید. این اطلاعات عبارتند از:

  1. تاریخ و ساعت برگزاری مراسم عروسی
  2. محل برگزاری مراسم عروسی همراه با لوکیشن
  3. در صورت تمایل عکس مناسب عروس داماد
  4. آهنگ دلخواه جهت استفاده در کارت دعوت عروسی
  5. متن مناسب جهت استفاده از کارت
  • طراحی کارت عروسی

پس از جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز، می‌توانید شروع به طراحی کارت عروسی خود کنید. در این سایت، می‌توانید از قالب‌های آماده استفاده کنید یا خودتان کارت عروسی خود را طراحی کنید.

اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از قالب های زیبا و جدید که بسیار محبوب هستند نیز استفاده کنید.

  • افزودن اطلاعات به کارت عروسی

پس از طراحی کارت عروسی، باید اطلاعات جمع‌آوری شده را به آن اضافه کنید. این اطلاعات را می‌توانید در قسمت‌های مختلف کارت عروسی، مانند بالای کارت، پایین کارت، یا در وسط کارت، اضافه کنید.

  • افزودن افکت‌های جذاب

پس از افزودن اطلاعات به کارت عروسی، می‌توانید افکت‌های جذابی را به آن اضافه کنید تا کارت عروسی شما زیباتر و چشم‌نوازتر شود. برخی از افکت‌های جذابی که می‌توانید به کارت عروسی خود اضافه کنید عبارتند از:

* افکت‌های متنی
* افکت‌های تصویری
* افکت‌های موزیکال

  • ارسال کارت عروسی

پس از طراحی و افزودن افکت‌های جذاب به کارت عروسی، می‌توانید آن را به مهمانان خود ارسال کنید. برای ارسال کارت عروسی دیجیتال، می‌توانید از برنامه‌های پیام‌رسان، مانند واتساپ، تلگرام، یا ایمیل، استفاده کنید.

کارت دعوت عروسی دیجیتال

نکاتی برای ساخت کارت عروسی دیجیتال با موبایل ایفون و ios

در اینجا چند نکته برای ساخت کارت عروسی دیجیتال با گوشی ایفون و ios آورده شده است:

  • از قالب‌های آماده استفاده کنید تا کار شما راحت‌تر شود.
  • از تصاویر و گرافیک‌های جذاب استفاده کنید تا کارت عروسی شما زیبا و چشم‌نواز باشد.
  • از رنگ‌های مناسب استفاده کنید تا کارت عروسی شما با تم مراسم عروسی شما هماهنگ باشد.
  • از اطلاعات دقیق استفاده کنید تا مهمانان شما سردرگم نشوند.
  • از افکت‌های جذاب برای زیباتر کردن کارت عروسی خود استفاده کنید.

ساخت کارت عروسی با موبایل ایفون و ios در وبسایت تالارکده

ما مفتخریم خدمتی دیگر از مجموعه خود را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید در سایت تالارکده بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ای؛ بعد از ثبت نام با شماره تماس خود در سایت با چند تا کلیک ساده کارت دعوت عروسی دیجیتالی خود را بسازید.

تالارکده به شما این امکان را می‌دهد که در کارت دیجیتالی خود از عکسهای عروس و داماد، موسیقی مورد علاقه‌تان و انواع قالب ها و پاکت ها استفاده کنید. ساخت این کارت های دیجیتالی با موبایل های اندروید و آیفون هیچ سختی و دشواری ندارد و به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید. در واقع این سایت بدون نیاز به دانلود نرم‌افزار و برامه خاصی میتوانید کارت خود را بسازید.

حرف آخر در مورد ساخت کارت عروسی با آیفون

با استفاده از گوشی ایفون و ios، می‌توانید به راحتی و با صرف هزینه‌های کم، کارت عروسی دیجیتال خود را طراحی و ارسال کنید. با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله، می‌توانید کارت عروسی زیبایی را طراحی کنید که توجه مهمانان شما را جلب کند. تالارکده خشنود از خدمت به شما (:

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

چقدر قبل عروسی باید کارت دعوت پخش کرد?
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios
متن کارت عروسی دیجیتال
کارت عروسی موزیکال

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.