لباس عقد کوتاه محضری

لباس عقد کوتاه محضری یکی از بهترین گزینه ها برای مراسم عقد می باشد. اگر قصد دارید برای مراسم عقد خود لباسی کوتاه بپوشید؛ این مقاله را از دست ندهید؛ امروزه تمامی افراد برای داشتن استایل شیک توجه دارند و سعی میکنند با توجه به سلیقه و معیارهای خودشان، انتخاب های مناسبی برای محیط های مختلف داشته باشند.

از مهمترین روز هایی که همگی سعی دارند استایلی شیک داشته باشند، روز عروسی است. مخصوصا عروس خانم های جوان که قاعدتا باید در این شب بدرخشند؛ البته مراسم های عقد اصولاً کوچک تر و کم جمعیت تر از مراسم عروسی برگزار می‌شوند و قاعدتا معیار های خاصی باید برای انتخاب لباس مد نظر خانم های جوان باشد.

لباس عقد کوتاه محضری

ما در این مقاله سعی کردیم تا به‌طور خلاصه به نکاتی که بهتر است رعایت کنید تا استایل شما متناسب باشد، اشاره کنیم همچنین 17 نمونه شیک و لاکچری لباس عقد کوتاه محضری را با شما به اشتراک گذاشته ایم تا انتخاب‌های راحت تری داشته باشید پس با ما همراه باشید.

پیشنهادات تالارکده

میدان صنعت - بلوار فرح...

بررسی کلی انواع  لباس عقد کوتاه محضری

شما می‌توانید هر مدل لباس عقد کوتاه محضری که مد نظرتان است را انتخاب کنید ولی بهتر است که از لباس های بلند و پر زرق و برق چشم پوشی کنید چرا که این لباس‌ها مناسب شب عروسی هستند و بهتر است که برای شب عقد، یک لباس عقد کوتاه محضری به سلیقه خودتان انتخاب بفرمایید.

لباس عقد

لباس عقد محضری شیک

در حال حاضر مدل‌ها و گزینه‌های زیادی در اختیار افراد قرار دارد به‌همین دلیل باید از نبایدهای یک لباس عقد محضری شیک مطلع باشید تا بتوانید انتخاب‌های خودتان را محدود کنید و از بین موارد مناسب، یکی را برای شب عقدتان برگزینید.

بهتر است که لباس شب عقد شما، خیلی تنگ و نازک یا با رنگ های خیلی جیغ و خیلی باز نباشد چون این قسم لباس‌ها با مراسم شب عقد، همخوانی چندانی ندارند؛ در انتخاب زیورآلات خود بسیار دقت کنید که حتما با لباس شما هماهنگ باشد و به آنها حساسیت نداشته باشید. همچنین تیزی در قسمت قفل نداشته باشند تا به شما یا لباستان آسیب وارد نکنند.

لباس محضری کوتاه

لباس عقد کوتاه محضری پوشیده

اکثرا در کشورهای مسلمان، انواع مدل‌های لباس عقد محضری پوشیده به‌سادگی یافت می‌شوند. ممکن است خانم‌های جوان بخواهند لباسی کاملا پوشیده داشته باشند. در این موارد هم بهتر است حجاب سر خود را از جنس حریر انتخاب کنند و البته خیلی بلند نباشد که جلوه لباس را بگیرد.

لباس عقد محضری لاکچری

درواقع پوشیدن لباس عقد کوتاه محضری لاکچری فرمول خاصی ندارد! و تنها با انجام دادن نکاتی که در ادامه ذکر خواهد شد می‌توانید بهترین لباس عقد کوتاه محضری را طبق سلیقه خود انتخاب کنید.

لباس عقد محضری کوتاه

نکات مهم در انتخاب لباس عقد کوتاه محضری

به طور کلی لباس عقد کوتاه محضری یکی از استایل های ثابت شده است. اما برای بی نظیر بودن تنها مدل لباس کافی نیست و شما باید نکات مهم‌تری را نیز در نظر بگیرید. در این بخش به بررسی عواملی می پردازیم که باعث می شود تا استایل شما به استایلی شیک و لاکچری تبدیل شود. این موارد عبارت‌اند از:

لباس عقد کوتاه محضری

توجه به رنگ

همه افراد می خواهند در این شب بدرخشند و پس از سال ها که عکس های مربوط به آن شب را نگاه می کنند، یه انتخاب خود آفرین بگویند. پس در انتخاب لباس عقد محضری شیک اصلا نباید عجله کنید.

از مهم‌ترین آیتم های لباس عروس رنگ لباس است. برخی عروس ها  اینکه هم شب عقد و هم شب عروسی لباس سفید بپوشند را دوست ندارند و دوست دارند تنوع ایجاد کنند؛ توصیه ما به این عزیزان این است که حتی المقدور از رنگ های جیغ استفاده نکنند. البته لباس عقد کوتاه محضری با رنگ جیغ در بازار موجود است. ولی بهتر است که لباس هایی با رنگ های ملایمی مثل آبی آسمانی، گلبهی، صورتی، نباتی و…استفاده کنند.

لباس سفید

نکته مهم بعدی این است که شما برای انتخاب رنگ لباس  عقد کوتاه محضری بهتر است که به رنگ پوستتان هم توجه داشته باشید. مثلا اگر رنگ پوست شما سبزه یا تیره است، رنگ نباتی، گل‌بهی و… می تواند انتخاب خوبی باشد و مثلا اگر رنگ پوستتان سفید است رنگ آبی آسمانی می تواند مورد توجه شما قرار بگیرد.

توجه به قد و وزن

در واقع شاید به جرئت بتوان گفت که مهم‌ترین فاکتور در انتخاب لباس عروس توجه به قد و وزن می ‌باشد. قبل از بیان هرچیز شما باید قد و وزن خود را بپذیرید و بدانید ‌که برای هر اندامی لباس مناسبی هست و حتما نیاز نیست شبیه عروسک های باربی باشید تا لباس عقدتان به بهترین شکل روی تن شما بنشیند.

لباس عقد

اگر احیانا لباسی پرو کردید که به تن شما نمی خورد، بدانید که مناسب شخص شما نیست و قطعا لباس متناسبی با شما وجود دارد؛ توصیه ما در تالار کده این است که وزن دقیق خود و عوامل دیگری مانند اندازه دقیق دور کمر، دور سینه و دور باسن خود و همچنین قد خود را بدانید. اما اگر در هر صورت نیاز به راهنمایی داشتید تا متوجه شوید که کدام مدل ها مناسب فیزیک شماست، از یک متخصص کمک بگیرید.

پارچه لباس عقد

مهم‌ترین فاکتور در زیبایی لباس عقد کوتاه محضری پارچه است. زیرا پارچه باید مقاومت کافی را برای شب عقد داشته باشد، بتواند مدل لباس را به‌خوبی نشان دهد و اصطلاحا دوخت روی آن بنشیند، خیلی گران نباشد، سریع کثیف نشود و … از ویژگی های مهم برای پارچه لباس عقد می باشد.

لباس عقد کوتاه محضری

برای دوخت لباس عقد محضری کوتاه شیک اصولا از پارچه هایی مثل گیپور، ساتن، کرپ، حریر و مواردی از این قبیل استفاده می شود. که باز هم بسته به مدل لباسی که انتخاب کردید به راحتی می توانید تشخیص دهید که این پارچه مناسب هست یا خیر و آیا انتظارات شما برای لباس عقد محضری لاکچری را برآورده خواهد کرد یا خیر.

استفاده از روسری یا گل‌سر

استفاده از روسری یا گل‌سر  و یا حتی تاج کاملا سلیقه ایست و بسته به شرایط شما، رفت و آمد به محضر، مهمانی مراسم عقد و… دارد البته نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما با لباس عقد کوتاه محضری شما هماهنگ باشد و آیتم شلوغ، یا اضافی به‌نظر نرسد. همچنین باعث کم شدن جلوه لباس عقد محضری لاکچری شما نشود و رنگ آن نا‌هماهنگ نباشد به علاوه حتما چند بار قبل مراسم امتحان کنید تا مطمئن شوید یه خوبی روی سر شما فیکس می شود خصوصا اگر از گل سر و تاج استفاده می کنید به مواردی نظیر سنگین نبودن گل سر، شل نبودن نگین های آن و مواردی از این قبیل توجه داشته باشید.

لباس کوتاه برای عقد

لباس عقد محضری کوتاه سبک

قبل از اشاره مدل های لباس عقد کوتاه محضری لازم به‌ذکر است که بهتر است که لباس شما از بین مانتو های کار شده و پیراهن های متناسب با مد باشد تا بعدا هم بتوانید از آن ها به راحتی استفاده کنید البته سلیقه ها متفاوت است و شما مختارید هر مدل لباس عقد کوتاه محضری را برای مراسم خودتان انتخاب کنید. بهترین گزینه برای لباس عقد لباس کوتاه و سبک است. لباس عقد محضری کوتاه و سبک باعث می شود تا آزادی عمل شما در مراسم عقد بیشتر باشد.

لباس عقد محضری 1401

هر ساله تولید کنندگان و طراحان لباس، مدل های خاص و متفاوتی را روانه بازار می کنند. اکثرا در طراحی ها نیاز سنجی بازار، سلیقه اکثریت، در نظر گرفته شده‌اند.

پیرو مد و کالکشن های ارائه شده، شما میتوانید انتخاب خود را داشته باشید کما اینکه تولید کنندگان لباس هم کوشه چشمی به مد های ارائه شده توسط بهترین طراحان جهان و بزرگ‌ترین کمپانی های تولید کننده لباس دارند.

لباس کوتاه برای محضر

البته طراحی برتر قطعا متعلق به لباسی خواهد بود که تلفیقی از آخرین مدل های روز دنیا و فرهنگ آن مرز و بوم باشد. به عبارتی بهترین طراح کسی است که با بتواند مد های روز جهانی را بومی سازی کند و طبق سلیقه مردم خودش لباس را طراحی کند.

12 نمونه لباس عقد محضری کوتاه لاکچری:

در این قسمت به چند مدل از جدید ترین کار های لباس عقد کوتاه محضری اشاره می کنیم تا دید نسبی برای شما قبل از خرید ایجاد شود:

  1. شومیز و دامن کوتاه میدی:

این قسمت می تواند انتخاب جذابی باشد البته بیشتر مناسب افراد لاغر اندام می باشد و توصیه می شود در انتخاب شومیز مناسب حتما دقت لازم را داشته باشید.

لباس کوتاه عقد

  1. کت و شلوار:

از پرطرفدارترین انتخاب های لباس عقد محضری کوتاه سبک این روز ها کت و شلوار است که مدل های بسیار متنوعی را شامل می شوند. البته این مدل به افراد قد کوتاه توصیه نمی ‌شود و عمدتا مناسب افراد قد بلند است.

  1. پیراهن و شنل رومی:

اگر از افرادی هستید که مدل های رومی و تاریخی علاقه دارید، این مدل می تواند انتخاب مناسبی باشد که با پیراهن کوتاه و شما مناسب به راحتی ست می شود و حتی با پیراهن بلند هم می توان از آن استفاده نمود.

لباس محضر عقد کوتاه

  1. پیراهن پولکی:

این پیراهن ها به‌شدت به افرادی که مدام متناسبی دارند و تو‌پر نیستند توصیه می شود‌. این مدل لباس ها اکثرا به صورت فون دوخته می شوند.

  1. کت دامن کوتاه:

تقریبا برای افراد زیادی مناسب است و با توجه به پر چین بودن دامن، اندازه دامن و… استفاده می شود که باز هم به قد افراد، سن افراد و علاقه‌شان بستگی دارد.

لباس عقد محضری کوتاه

  1. آستین کلوش:

مدل های آستین کلوش در عین سادگی از جذابیت خاصی برخوردارند و ملاحت خاصی به استایل شما می‌بخشند همچنین مزیت دیگر آن ها این است که مناسب طیف گسترده ای از افراد هستند و تقریبا فارغ از قد و وزنتان می توانید از این مدل استفاده کنید.

  1. کت شلوار بلند یقه انگلیسی:

همانطور که ذکر شد، کت و شلوار ها مدل های متنوعی دارند که این مدل از پرطرفدار ترین آن ها است‌.

لباس سفید عقد

  1. کلوش سه طبقه:

این مدل هم انتخاب افرادی است که لباس های چین دار و‌مدل دار دوست دارند. با توجه به اینکه انتخاب لباس عقد بلند و پرچین برای شب عقد مناسب نیست، یکی از توصیه های ما به افرادی که به این مدل ها علاقه دارند، لباس عقد محضری کوتاه لاکچری مثل مدل های کلوش است.

  1. مدل های سه ربع:

این مدل لباس عقد محضری کوتاه هم بسیار شیک است و اکثرا سلیقه افراد ساده و لاکچری پسند را جواب می دهد.

لباس کوتاه مراسم عقد

  1. لباس های یقه گرد:

در انواع پیراهن ها و کت دامن ها استفاده می شوند که با توجه به اهمیت‌شان در دوخت این لباس به آن ها اشاره شد.

  1. لباس عقد کوتاه دنباله دار:

از مدل های جدید است و افراد خاصی این مدل را انتخاب می کنند. امتیاز مهم این مدل لباس این است که به طور همزمان جلوه ای از لباس کوتاه و بلند را به نمایش می گذارد.

لباس شیک عقد کوتاه

  1. مانتو ها:

می توان گفت در حال حاضر از بهترین انتخاب های پیش روی خانم های جوان هستند که مدل های متنوعی را شامل می شوند، انواع آستین های مختلف، سرشانه های کار شده، یقه های مختلف و ترکیبی، جلوه خاصی به آنها بخشیده و بسیار هم همه پسند هستند.

لباس عقد کوتاه محضری

در نهایت توصیه ما در تالار کده به شما نو عروسان این است که با توجه به فاکتور های گفته شده می توانید لباسی که مناسب خودتان است را برای این شب مهم انتخاب کنید. همچنین هر لباسی که مورد علاقه تان بود را حتما پرو کنید چون همیشه یک مدل لباس مختص افراد متناسب یا لاغر اندام و یا برای افراد دارای افراد اضافه وزن نیست و ممکن است به تن شما به خوبی بنشیند. امیدواریم که شبی خوش و به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان ثبت کنید راهنمایی های ما در انتخاب یک لباس عقد کوتاه محضری مناسب مفید بوده باشد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️