پرفروش ترین انواع پارچه ژاکارد

پارچه ژاکارد، محبوب ترین پارچه سال های اخیر، دارای مدل های مختلف و متنوعی است. این پارچه جذاب با طرح های متنوعی مانند طرح های هندسی، گلدار، انتزاعی و سنتی در جنس های مختلف در بازار موجود است. برای بافت پارچه ژاکارد از الیاف پلی استر، ویسکوز، پنبه، ابریشم، سیم (نقره ای و طلایی) و غیره استفاده می شود. به دلیل تنوع در ضخامت و نوع الیاف، این پارچه لوکس و جذاب کاربردهای بسیار زیادی دارد.

انواع پاره ژاکارد را می توان از فروشگاه های حضوری و اینترنتی تهیه کرد. هر کدام از این دو روش مزایای خاص خود را دارد، اما در این مقاله ما در مورد خرید اینترنتی پرفروش ترین مدل های پارچه ژاکارد می پردازیم. اگر جزو افرادی هستید که تجربه خرید اینترنتی پارچه را ندارید، پیشنهاد میکنم که با همراه شوید تا هم با نکات خرید اینترنتی پارچه و هم با پرفروش ترین پارچه های ژاکارد آشنا شوید.

نکات اصلی خرید اینترنتی پارچه

خرید اینترنتی پارچه ژاکارد

امروزه به دلایل متعددی مانند افزایش تقاضا، صرفه جویی در وقت، امکان مقایسه قیمت ها و نیازهای مختلف بازار فروش اینترنتی پارچه افزایش چشمگیری داشته است. خرید و فروش اینترنتی پارچه در اینستاگرام و وبسایت های فروشگاهی توسط افراد زیادی در مناطق مختلف ایران انجام می شود. به همین خاطر انتخاب فروشگاه و پارچه مناسب برای افراد بدون تجربه کمی دشوار است. نکته اصلی که هنگام خرید باید به آن توجه شود، معتبر بودن فروشگاه اینترنتی است. نماد هایی مانند نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهم ترین نشانه های فروشگاه های معتبر است. علاوه بر این داشتن مشخصات جامع و کامل هر پارچه به خرید دقیق و مطمئن تر کمک می کند.

نکته مهم دیگری که باید هنگام خرید اینترنتی پارچه به آن توجه کرد تضمین کیفیت کالا است. خرید اینترنتی پارچه به دلیل لمس نشدن پارچه ممکن است کار پرریسکی به نظر بیاید، اما وقتی که فروش پارچه با ضمانت کیفیت انجام شود می توان از جنس و کیفیت پارچه اطمینان حاصل کرد. آخرین نکته مهم که هنگام خرید و فروش اینترنتی پارچه به آن توجه کرد، تضمین بازگشت وجه است. در صورتی که از خرید پارچه خود راضی نبوده و یا پارچه از کیفیت لازم برخوردار نباشد، می توان با آسودگی خاطر محصول را پس فرستاد و وجه آن را دریافت کرد. برخورداری فروشگاه از این مزیت باعث می شود تا با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید.

پر فروش ترین پارچه ژاکارد در فروش اینترنتی پارچه

پس از انتخاب فروشگاه اینترنتی و اطمینان از اعتبار، قیمت و کیفیت، به معرفی 6 نوع پارچه ژاکارد پرفروش می پردازیم.

پارچه ژاکارد مانتویی

پارچه ژاکارد مانتویی که در لیست پارچه های پر فروش اینترنتی قرار دارد. به جنس یا طرح خاصی از پارچه ژاکارد به طور مستقیم اشاره نمی کند. به طور کلی به پارچه های ژاکارد که برای دوخت مانتو، چه مجلسی و چه کژوال, استفاده می شود. مانتو ژاکارد مانتویی گفته می شود. انواع پارچه ژاکارد تافته، ژاکارد ویسکوز، ژاکارد سیملی، ژاکارد کتان، ژاکارد ایتالیایی و غیره مناسب ترین انتخاب برای خرید اینترنتی پارچه مانتویی هستند.

پارچه ژاکارد سیملی معمولا نیاز به آستردوزی دارد و برای مانتو پاییزه مناسب تر است. برای فصول و مناطق گرم استفاده از ژاکارد لینن، ژاکارد ابریشم و ژاکارد نخی به عنوان پارچه ژاکارد مانتویی پیشنهاد می شود. پارچه ژاکارد ایرانی به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب برای دوخت مانتو روزمره بسیار کاربردی است. هنگام خرید اینترنتی پارچه ژاکارد مانتویی به ایستایی پارچه و تناسب آن با مدل انتخاب خود دقت کنید.

پارچه ژاکارد مجلسی

قیمت پارچه ژاکارد

در لیست پرفروش ترین پارچه های ژاکارد، پارچه ژاکارد مجلسی تقریبا به اندازه پارچه ژاکارد مانتویی محبوب است. به انواع پارچه ژاکارد که برای دوخت لباس های مجلسی شامل پیراهن، دامن، مانتو، شومیز، کت و شلوار استفاده می شود، پارچه ژاکارد مجلسی گفته می شود. فروش اینترنتی پارچه ژاکارد مجلسی اغلب در مدل های لوکس و پر زرق و برق آن، برای پیراهن مجلسی، دیده می شود. پارچه ژاکارد تافته و ژاکارد سیملی بهترین گزینه ها به عنوان پارچه ژاکارد مجلسی هستند. پارچه ژاکارد ارگانزا نیز به دلیل نازک و بدن نما بودن برای دوخت لباس مجلسی انتخاب بسیار جذابی است.

برای خرید اینترنتی پارچه ژاکارد مجلسی بهتر است که ابتدا مدل لباس خود را انتخاب کرده، متراژ مورد نیاز را محاسبه کرده و سپس پارچه را انتخاب کنید. با استفاده از مشخصات پارچه که در فروشگاه های اینترنتی پارچه دیده می شود برای انتخاب پارچه مناسب استفاده کنید. در صورت نیاز می توانید از خیاط خود یا کارشناسان فروشگاه برای انتخاب پارچه ژاکارد مجلسی مناسب صحبت کنید.

پارچه ژاکارد ساده

پارچه ژاکارد ساده به نوعی از پارچه ژاکارد بدون طرح و نقش گفته می شود که جزو محبوب ترین پارچه های ژاکارد است. پارچه ژاکارد ساده در لیست پرفروش ترین پارچه های ژاکارد، در رده سوم است. فروش اینترنتی پارچه ژاکارد به دلیل رنگ بندی فوق العاده و انتخاب آسان بسیار زیاد و قابل توجه است. این نوع از پارچه ژاکارد اغلب با استفاده از نخ های براق، بافت میله ای، بافت پفکی و یا بافت ملانژ تولید می شود.

پارچه ژاکارد ساده برای دوخت لباس های روزمره یا کژوال، مجلسی و مانتو بسیار پرکاربرد است. به دلیل استفاده از الیاف براق یا سیم در تولید این پارچه، با اسم پارچه ژاکارد شاین نیز شناخته می شود. خرید اینترنتی پارچه ژاکارد ساده نسبت به دیگر پارچه های ژاکارد راحت تر است، زیرا دیگر نگران سایز طرح و تناسب طرح پارچه با مدل لباس نیستید. به دلیل قیمت مناسب و ظاهر اسپرت پارچه ژاکارد شاین، که مشابه طرح ملانژ است، استفاده از این پارچه برای دوخت مانتو یا کت کژوال می توان بهره برد.

پارچه ژاکارد مشکی

خرید پارچه ژاکارد مشکی

در ادامه لیست بیشترین فروش اینترنتی پارچه، باید به پارچه ژاکارد مشکی اشاره کرد. به دلیل محبوبیت زیاد و همیشگی رنگ مشکی، پارچه ژاکارد مشکی نیز از محبوبیت و فروش بسیار خوبی برخوردار است. پارچه ژاکارد مشکی را در انواع ژاکارد تافته، ژاکارد ویسکوز، ژاکارد داماسک، ژاکارد ارگانزا و ژاکارد سیملی می توان دید. طرح های مختلفی مانند طرح گلدار، طرح هندسی و طرح های انتزاعی از اصلی ترین طرح های پارچه ژاکارد مشکی هستند.

هنگام خرید اینترنتی پارچه به ایستایی و ضخامت پارچه ژاکارد مشکی بسیار توجه کنید، زیرا پارچه ژاکارد داماسک مشکی ایستایی لخت و ضخامت کمی دارد و با انواع دیگر این پارچه بسیار متفاوت است. این پارچه از نظر درخشندگی طیف مات تا براق و سیملی را شامل می شود. به همین خاطر انتخاب بسیار خوبی برای تمامی مدل لباس ها و سلیقه ها است. پارچه ژاکارد مشکی گزینه عالی برای کسانی که قصد استفاده از پارچه طرحدار اما ملایم را دارند، است.

پارچه ژاکارد کتی

کلیدواژه بعدی که در فروش اینترنتی پارچه بسیار به چشم می خورد و جزو پارچه های پرفروش است، پارچه ژاکارد کتی است. ژاکارد کتی به انواع پارچه ژاکارد که مناسب دوخت کت است و ایستایی متوسط تا آهارداری دارد گفته می شود. برای خرید اینترنتی پارچه ژاکارد کتی می توان دسته بندی ژاکارد تافته، ژاکارد ویسکوز و ژاکارد کتان را مشاهده کرد. برای دوخت کت مجلسی لوکس و خیره کننده، پارچه ژاکارد تافته مخصوصا انواع سیملی آن پیشنهاد می شود.

پارچه ژاکارد ویسکوز و ژاکارد کتان برای کت های نیمه رسمی و کژوال بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. بهتر است قبل از خرید اینترنتی پارچه ژاکارد کتی، مورد مصرف کت خود را تعیین کرده. بر اساس نیاز خود پارچه مناسب را انتخاب کنید. در صورتی که تجربه کافی در مورد انتخاب پارچه و یا مدل مناسب برای دوخت پارچه ندارید، می توانید از کارشناسان فروشگاه های اینترنتی کمک بگیرید.

آخرین پارچه ژاکارد پرفروش اینترنتی، ژاکارد پفکی

آخرین پارچه در لیست پرفروش ترین پارچه های ژاکارد، پارچه ژاکارد پفکی است. این پارچه فانتزی و زیبا برای دوخت انواع لباس مجلسی، مانتو، کت و دامن مناسب است. پارچه ژاکارد پفکی به گروهی از پارچه های ژاکارد گفته می شود که طرح های برجسته و نیمه برجسته دارند. حالت کلی این پارچه ها پفکی و فانتزی است. این نوع از پارچه در انواع پارچه ژاکارد تافته، ژاکارد ویسکوز، ژاکارد ارگانزا و ژاکارد سیملی دیده می شود. نکته مهم که پیش از خرید اینترنتی پارچه ژاکارد پفکی باید بدانید توقع پارچه بسیار ضخیم یا لحاف مانند را نداشته باشید. این نوع پارچه با وجود پفکی و برجسته بودن کاملا ظریف و خوش پوش است. اغلب طرح های گلدار و هندسی در بین پارچه های پفکی به چش می خورد.

معرفی فروشگاه معتبر فروش اینترنتی پارچه

تا اینجا با پرفروش ترین و محبوب ترین پارچه های ژاکارد در فروش اینترنتی آشنا شدیم. اما با وجود تعداد زیاد فروشگاه های اینترنتی، خرید اینترنتی پارچه از کدام فروشگاه مطمئن و به صرفه تر است؟ یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید پارچه ژاکارد، فروشگاه اینترنتی پارچه نگار است. این فروشگاه که به صورت تخصصی انواع پارچه ژاکارد ایرانی و پارچه ژاکارد وارداتی را عرضه می کند. تنوع بینظیری در جنس و طرح و رنگ دارد. فروشگاه پارچه نگار علاوه بر پارچه های باکیفیت و اقتصادی، انواع پارچه ژاکارد پرفروش را نیز به صورت اینترنتی به فروش می رساند. تضمین کیفیت، ضمانت بازگشت وجه و ارسال رایگان جزو بهترین ویژگی های فروشگاه معتبر پارچه نگار است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آیا می شود در ماه محرم ازدواج کرد
مناسبت های مهم برای عقد در سال 1403
سرهمی مجلسی ( اورال )

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.