لیست تالار نیاوران

لیست تالار نیاوران

نیاوران، یکی از مناطق شمال شرقی تهران، به دلیل نزدیکی به کوه و آب و هوای مطلوبش، همواره به عنوان گزینه‌ای مناسب برای برگزاری مراسم عقد و عروسی شناخته شده است. تالار نیاوران، با فضایی شیک و مجلل، محلی ایده‌آل برای جشن‌ها و مراسم‌ها بوده و هستند.

با شنیدن نام نیاوران، همگی به یاد کاخ نیاوران می‌افتیم که محل زندگی آخرین شاه ایران بوده و تاریخچه‌ای گرانبها دارد. تالارهای پذیرایی این منطقه، مجموعه‌ای بی‌نظیر از زیباترین و مجلل‌ترین تالارهای عروسی شمال تهران را در خود جای داده‌اند و با ارائه خدمات و امکانات منحصر به فرد، تجربه‌ای به یادماندنی از جشن عروسی شما خلق می‌کنند.

محله نیاوران از دیرباز به عنوان یکی از محله‌های برتر تهران شناخته شده است. در این مقاله قصد داریم سه تالار پذیرایی برتر نیاوران را مورد بررسی قرار دهیم.

آنچه در مقاله معرفی تالار پذیرایی نیاوران می خوانید:

پس وقت رو تلف نکنیم و با هم شروع کنیم به تحقیق در مورد تالار عروسی نیاوران

برای دیدن عکس‌های بیشتر و اطلاعات تماس کافی است بر روی نام و یا عکس مجموعه کلیک کنید

تالار آینه که سال های بسیار زیادی در امر برگزاری مراسم عروسی و عقد است از بروز ترین و جدیدترین سبک های معماری استفاده کرده و در میان تالارهای نیاوران می تواند فضای بزرگ و بی نظیری را برای مراسم شما فراهم کند.

تالار مجلل آینه بهترین تالار تهران

ویژگی ها و امکانات تالار آینه

  • فضای 360 متری و سقف بلند و شیک
  • دارای پارکینگ اختصاصی
  • دو سالن با ظرفیت 700 نفر
  • یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های شمال تهران
  • پرسنل و کادر حرفه‌ای
  • طراحی زیبا و اتاق عقد مجزا

تالار پذیرایی باشگاه صاحبقرانیه یکی از زیباترین تالارهای نیاوران است که شما می توانید انتخاب کنید. این مجموعه دارای 500 نفر ظرفیت است و با توجه به وجود مدیران و کارکنانی دارد می تواند برای شما یکی از راحت ترین و بهترین مراسم های عقد و عروسی را برای شما بگیرد.

تالار صاحبقرانیه

ویژگی ها و امکانات تالار پذیرایی باشگاه صاحبقرانیه

  • کیفیت مناسب مواد غذایی به بهترین شکل
  • پذیرایی در ظروف زیبا
  • تجهیزات مدرن
  • زیباترین نوع گل آرایی
  • پارکینگ اختصاصی
  • طراحی و دیزاین جدید و منحصر به فرد

یکی از متفاوت‌ترین تالارهای نیاوران که در امر برگزاری عقد و عروسی فعالیت می کند، بدون شک باشگاه نیاوران است. این مجموعه خوش ساخت با عمارت و فضای سبزی فراهم کرده می تواند یکی از زیباترین و رویایی‌ترین مراسمات را برای شما به ارمغان بیاورد.

گل آرایی و دکوراسیون باشگاه نیاوران

ویژگی ها و امکانات باشگاه پذیرایی نیاوران

  • یکی از مجلل ترین و لاکچری‌ترین تالارهای تهران
  • با ظرفیت 500 نفر
  • کادری حرفه‌ای و آموزش دیده
  • بهره‌گیری از بهترین امکانات و بی‌نقص‌ترین خدمات
  • پارکینگ اختصاصی
  • موقعیت مکانی:
    تالارهای نیاوران در منطقه خوش آب و هوای نیاوران قرار دارند و به راحتی از نقاط مختلف تهران قابل دسترسی هستند.
  • فضای مجلل و شیک:
    با طراحی و دکوراسیون مدرن و لوکس، تالارهای نیاوران فضایی ایده‌آل برای برگزاری جشن‌های عروسی باشکوه و رویایی فراهم می‌کنند.
  • تنوع تالارها:
    این تالارها در ظرفیت‌ها و متراژهای مختلف، با امکانات و خدمات متنوع، برای هر سلیقه‌ای تالاری مناسب ارائه می‌دهند.
  • خدمات و امکانات:
    تالارهای نیاوران با ارائه خدمات کامل از پذیرایی و تشریفات تا گل‌آرایی و موسیقی، اطمینان می‌دهند که جشن عروسی شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
  • پرسنل مجرب و کارآزموده:
    پرسنل حرفه‌ای و باتجربه تالارهای نیاوران با ارائه خدمات باکیفیت و دقیق، خاطره‌ای خوش و به یادماندنی از جشن عروسی شما به جا می‌گذارند.

با سال‌ها تجربه درخشان در برگزاری جشن‌های عروسی، تالارهای پذیرایی نیاوران آماده‌اند تا با ارائه خدمات و امکانات منحصر به فرد، رویاهای شما را از یک جشن عروسی باشکوه به واقعیت تبدیل کنند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

ورود عروسی داماد
باغ تالار قیمت مناسب در مشهد
شعر شاملو کارت عروسی
عروسیمون نزدیکه

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
ساخت کارت دعوت تولد دیجیتال آنلاین

سلام. من کارت عروسی دیجیتال رو قبلا از شما سفارش دادم. الان میخواستم کارت تولد سفارش بدم. ممکنه راهنمایی کنید از کجا میتونم ؟

فاطمه
باغ تالار اریکه تات

مراسم ما تو باغ یاسین با اجرای تشریفات تات بود بی نظیر بود همچی ممنون از سلیقه خوبشون و کیفیت بسیار بالای پذیراییشون

بابائی
باغ تالار عمارت شیخان

اولش که میوه گذاشتند نیم ساعت رو میز بود بعد سریع برداشتند،صدای موزیک بشدت زیاد بود،زمین سالن قبل ورود میهمانان و عروس داماد کثیف بود،موقع سلف غدا چون ما صاحب مجلس بودیم می‌خواستیم غذا ببریم که گفتند تموم شده در صورتی کل مهمانان ما ۲۰۰ نفر بودند ولی ما ۳۰۰ نفر دعوت کرده بودیم که صد نفر نیامدند یجورایی غذا رو پیچوندند بعد از اینکه مهمانان شروع به خوردند کردند کارکنان سالن بدون کسب اجازه از عروس داماد رفتند و همه ی غذا هارو خوردند. اگر می‌خواهید در این سالن عروسی بگیرید دقت کنید قبل از اینکه کارکنان شروع به خوردند کنند صاحب مجلس باقی مانده غذا را با خودش بیاره. به هرحال من همه ی کامنت هارو خواندم و هیچکس راضی نبود ما هم راضی نبودیم.

بدون نام
عمارت قصر پایتخت کرج

مدیریت آقای مشهدی بسیار ضعیف بود پرسنل کثیف و بد اخلاق به مدیریت خانم حقیقی متاسفانه هیچ گونه تعهدی نسبت به قرار دادی که بسته شد نداشتن پذیرایی ناراضی من مراسمم تو مهر بود اصلا رضایت نداشتم

بدون نام
باغ تالار عمارت سام

بهترین عمارت وبهترین مدیریت کیفیت عالی خیلی ممنون از اقای مولایی وپرسنل کار بلدشون عروسی پسرم ۱۹ شهریور بود همه چیزعالی بود

عذرا مظلوم
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام میخواستم قیمت ورودی برای ۲۰۰ نفر مهمان تو تهران رو بدونم

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام من مهمان جشن عروسی یکی از بستگان در این تالار بودم هنگام ورود مسافت پارکینگ تا تالار در هوای سرد فوق العاده طاقت فرسا بود ، پذیرایی با تعاریف این تالار مغایرت داشت ، نوشیدنی گرم بیرون سرو میشد که سرد بود . سرو شام در سالن مجزا دور از تالار بود که با سن من خیلی ازاردهنده بود . خلاصه با مبلغی که از میزبان شنیده بود هیچ هماهنگی نداشت . بخار موقع موزیک تنگی نفس می اورد ، نه تنها من اکثر مهمانان مجبور شدن در هوای سرد از سالن بیرون برن . لطفا به این نکات توجه بشه اگر میخواهید به کارتان ادامه بدید . چون فضای بیرونی تالار فوق العاده زیباست حیفه حیف

مهسا مظلومی
تالار تشریفاتی مایا

رفتار پرسنل از دم پارکینگ تا اخر شب که میخاستیم خدافظی کنیم عالی بود پذیرایی هم خوب بود طعم باقالی با گوشت هم استثنایی بود

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام ما چند شب پیش مراسم عروسی در این تالار داشتیم ، مسافت پارکینگ تا تالار برای مهمانان بخصوص خانمها ازاردهنده ست ، پذیرایی به نسبت مبلغ دریافتیشون خیلی ضعیفه ، سرو شام در سالن مجزاست که با تالار فاصله داره و برای میهمانان در هوای سرد پیمودن این مسیر خیلی سخته ، سرو اردور با منوی انتخابی متفاوته ، گروه موزیک فوق العاده ضعیفه ، ........ خلاصه مبلغ دریافتی با خدمات هم خوانی نداره کیفیت شام خوب بود ولی از اینهمه غذا که باقی مانده بود پلوی خالی بدون گوشت و مرغ پک کرده بودن ، که اگر ادعا میکردن چیزی نمانده ابروی خودشان را بیشتر حفظ کرده بودن . فضای تالار بیرون سالن و داخلش خیلی قشنگه ولی صندلیها راحت نیستن به سرویس غذاخوری و دکوراسیون نمیخورن . اگر به این رویه ادامه بدن متاسفانه کسی تمایل به معرفی تالار را نداره . درکل سرویس دهی با مبلغ دریافتی هماهنگی نداره ،

تالار های شمال تهران