همه چیز درباره ی هفته مد لباس عروس در نیویورک

هفته مد لباس عروس در نیویورک یکی از مهمترین اتفاقات دنیای مد محسوب می شود و همه ساله طرفداران مد و زیبایی را مجذوب خود می سازد. این رویداد تاثیر گذار در صنعت مد لباس عروس دو بار در سال برگزار می شود و به ارائه ی آخرین کالکشن ها، جزییات مختلف، و جدیدترین استایل های لباس عروس می پردازد. معمولا عاشقان طراحی و همچنین مزون های کوچک و بزرگ هفته ی مد لباس عروس در نیویورک را مشتاقانه دنبال می کنند و از آن برای طرح های آینده ی خود ایده می گیرند.

در شهرهایی مانند نیویورک، لندن، پاریس و میلان، طراحان لباس عروس و برند های مختلف به مدت یک هفته می توانند برترین کارهای خود را به همه معرفی کنند. با توجه به شیوع ویروس کرونا، هفته ی مد لباس عروس در این شهرها هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی برای عموم به نمایش در می آید. هفته ی مد لباس عروس در نیویورک اما امسال هم مانند سال های گذشته به معرفی بخشی از بهترین لباس های عروس که توسط با استعداد ترین طراحان مد از سراسر جهان ارائه شده پرداخته است.

اگر شما نیز به پیگیری این رویداد مهم در صنعت مد عروس علاقه دارید، با این مطلب همراه شوید تا اطلاعات جالبی درباره ی هفته مد لباس عروس در نیویورک بدست آورید:

هفته مد لباس عروس در نیویورک

هفته ی مد لباس عروس در نیویورک چیست؟

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، هفته مد لباس عروس در نیوییورک یکی از رویدادهای با اهمیت دنیای مد و زیبایی است که طی آن طراحان لباس عروس و برندهای پر آوازه ی مختلف از بهترین کالکشن های لباس عروس خود رونمایی می کنند. این فشن شو دو بار در سال و در ماه اکتبر و آپریل و برای عروس خانم ها، فروشندگان و دیگرطراحان لباس عروس برگزار می گردد. هفته مد عروس نیویویرک را می توانید از طریق رسانه ها نیز دنبال کنید.

البته در گذشته هفته مد نیویورک را برند های مشهور جهان و به صورت خصوصی میزبانی می کردند، اما از آنجایی که ویروس کرونا همه ی رویدادها را به سمت و سوی دنیای مجازی کشانده، هفته مد نیویورک نیز به صورت مجازی پخش می شود و دوست داران مد لباس عروس می توانند از گوشه و کنار جهان آن را دنبال کنند.

امسال نیز هفته مد لباس عروس در نیویورک بین ششم تا هشتم آپریل 2021 برگزار خواهد شد ودر آن تعدادی از بهترین کالکشن های بهاره لباس عروس به نمایش در می آیند. در این فشن شو نیز تعدادی از مشهورترین نام های دنیای مد عروس مانند “مگی سوترو” (Maggie Soterro) حضور دارند. علاوه بر برند های گران قیمت و شناخته شده، برند ها و طراحان کوچکتر نیز در این فشن شوی سه روزه حضور پیدا خواهند کرد. نمایش های هفته مد نیویورک در این سه روز از ساعت 8 صبح آغاز و در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی کشور امریکا پایان می یابد.

جدیدترین لباس عروس

تماشای مجازی فشن شوها در هفته مد لباس عروس نیویورک

قبل از شیوع ویروس کرونا، هر برند به صورت جداگانه برای لیست مهمانان خود در شوی لباس عروس نیویورک دعوت نامه می فرستاد و از آنها تقاضا می کرد تا با حضور در سالن به تماشای جدیدترین کالکشن های لباس عروس بپردازند. پس از برگزاری مراسم نیز عکس های این فشن شوی سه روزه در فضای مجازی و رسانه ها دست به دست میچرخید و عموم مردم نیز از محتوای آن با خبر می شدند.

اما امروز برای آنکه بتوانید هفته مد لباس عروس در نیوییورک را زنده تماشا کنید نیاز به دعوتنامه ندارید. مسئولان برگزاری این فشن شوی مشهور به همراه برند ها و طراحان لباس عروس حاضر در آن با تغییرات آشنا شده و خود را برای پخش زنده مراسم طی یک پروسه ی مجازی آماده می کنند. به این ترتیب تماشای زنده هفته مد لباس عروس در نیویورک، ظبط و پخش مجدد آن و غیره برای بسیاری امکان پذیر خواهد بود.

فشن شوی عروس هفته مد نیویورک از طریق وبسایت انجمن امور عروسی در امریکا (The Bridal Council’s website) پخش می شود. برنامه ی فشن شوها، اسامی طراحان و ویدیو های آنها نیز در این وبسایت منتشر خواهد شد. با این حال که این خبر برای دوست داران دنیای مد لباس عروس بسیار هیجان انگیز است، باید بگوییم همه ی طراحان و افراد نمی توانند در پخش زنده ی این مراسم حضور داشته باشند. اما عموم مردم به پخش ظبط شده ی مراسم دسترسی خواهند داشت. مسئولان برگزاری مراسم امید دارند تا پس از پایان همه گیری ویروس کرونا و بازگشت این فشن شو به حالت عادی، از هر دو نوع پخش، یعنی حضوری و مجازی، بهره ببرند.

مد لباس عروس 2021

چطور هفته مد لباس عروس در نیویورک را دنبال کنید

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، در این رویداد سه روزه بهترین طراحان و برند ها برترین کارهای لباس عروس خود را برای ماه های آینده معرفی می کنند. هفته مد لباس عروس در نیویورک نه تنها ایده های خلاقانه و بی نظیر را برای طراحان سراسر دنیا به نمایش می گذارد، بلکه دوست داران لباس عروس و عروس خانم های آینده نیز می توانند از مدل های به نمایش درامده بهره ببرند. شاید شما نیز بخواهید در جشن عروسی خود لباس عروسی را بپوشید که منحصر به فرد باشد، در این صورت هفته مد لباس عروس در نیویورک را از دست ندهید.

اولین نکته ای که باید هنگام تماشای فشن شوی عروس در نیویورک مورد توجه قرار دهید این است که بدانید دنبال چه نوع لباسی هستید. تماشای تک تک لباس های عروس بدون آنکه از خواسته و سلیقه ی خود آگاه باشید انتخاب را برای شما سخت تر می کند. به طور کلی، قبل از جست و جو برای لباس عروس ایده آل خود، کمی درباره ی اینکه چه مدل هایی برای اندام شما مناسب هستند تحقیق کنید و یا از یک طراح لباس عروس در این زمینه مشورت بگیرید.

هر یک از عروس خانم ها سلیقه و ایده شخصی خود را در زمینه ی انتخاب لباس عروس دارند که باید هنگام تماشای مدل های مختلف آن را مد نظر قرار دهند. بعد از برگزاری هفته مد لباس عروس در نیویورک نیز می توانید به تماشای عکس های لباس های مختلف بپردازید، شاید یکی از آنها همان لباس رویایی باشد که همیشه دنبالش بودید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس عروس ساده اروپایی
مزون لباس عروس
زیباترین لباس عروس سلبریتی ها
لباس عروس‌های استفاده شده در فیلم و سریال‌ها

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️