مراسم ازدواج لاکچری یاس دختر ژاله صامتی + فیلم
در مراسم ازدواج باشکوه “یاس سنجری”، دختر هنرمند سینما و تلویزیون “ژاله صامتی”، شاهد حضور پرشور خانواده و دوستان هنرمند بودیم. این مراسم که در مرداد 1403 برگزار شد، با شکوهی وصفناپذیر در یکی از بهترین باغ تالار های تهران برگزار شد.
اما آنچه بیشتر از همه در این مراسم جلب توجه کرد، تیپ متفاوت و جدید ژاله صامتی بود. ظاهری که به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و سوژه کاربران شبکههای اجتماعی قرار گرفت. این تغییر چهره ناگهانی، بار دیگر نشان از جسارت و روحیه هنری این بازیگر محبوب دارد.
“یاس سنجری” متولد دهه 70، چند ماه پیش با جوانی به نام “علی” ازدواج کرد و این زوج جوان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
تالارهای پیشنهادی
مقالات مشابه




آخرین دیدگاهها
نظرات کاربران
سلام خانم صامتی من عاشق شما هستم امیدوارم بتونم ببینمتون😊😊😊😊😊😊😊😊🥰🥰🥰🥰🥰❤❤❤❤❤❤
سلام خانم صامتی من دیوانه ی شما هستم 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘













سلام لازم می دانم مراتب تشکرو قدردانی عمیق خود را نسبت به مدیریت شایسته و حرفه ای عزیزان در تالار تشریفاتی ساعی و پرسنل محترم آن اعلام و از عزیزان آقایان محمد بیگی و عربلو که با شایستگی و توانمندی امور تالار را مدیریت می کنندصمیمانه تشکرو قدردانی نمایم
سلف غذا با میوه وشیرینی نفری چند در می اید پکیج شما غیر از غذا شامل چه چیزهایی است
غذاخوب بودولی پذیرایی ورفتارپرسنل افتضاح بودهم زنانه هم مردانه اصلابه حرف میزبان گوش نمی دادندومیزهای مهمانهارارسیدگی نمی کردندسرمیزمااصلا میوه وشیرینی نیاوردندوموقع شام هم به زورظرف گذاشتند
من عقدمو “مجبور” شدم اینجا بگیرم به شدت مضخرف بود غذا مضخرف پرسنل بد غذا برای ۱۵۰ نفر سفارش داده بودم ولی صد نفرم نشدیم ولی اخرش گفتن غذا تموم شده و کم اومده بود اگه میخواین تجربه مضخرف و آبروبری داشته باشین بفرمایید همینجا مراسم بگیرید
جناب آقای بیات از شما و تیم بسیار حرفه ای تون، که روز بسیار قشنگی و برای ما رقم زدید، به خاطر برخورد بسیار محترمانه، فضایی بسیار لوکس و زیبا، پذیرایی عالی و راس زمان بندی بسیار ممنون و سپاسگزارم. با آرزوی موفقیت برای مدیریت وکارکنان محترم مجموعه بیسان.
Gerçekten çok faydalı ve bilgilendirici bir içerik olmuş, emeğinize sağlık.
ناراضی. توی منو که انتخاب میکنید نوشته شده نوشابه قوطی من پرسیدم گفت قوطی کوکاکولا میاریم اما شب مراسم نصف قوطی پپسی آوردن و نصف دوغ اون هم نه دوغ قوطی دوغ از این بطری کوچک پلاستیکی ها که توی بهشت زهرا هم نمیدن از اونا... بلافاصله با پدرم رفتم تو دفتر که به آقای مرتضوی بگیم این چ وضعیه دیدیم ماشالا نشسته داره غذا میل میکنه دو لپی ، شما به عنوان مدیر مجموعه و صاحب تالار باید اول مراسم مردم و به نحو احسنت برگزار کنید فک کنم دونه ای ۲۰ تومن باشه اون دوغ ها و شما حساب کنید تو ۷۰ تا حدودا ۴ میلیون فرقش میشه علاوه بر اینکه ما ۱۶ نفر از مهمونامون نبودن و من خودم دیدم با چشم خودم تو زنونه که ۲تا دیس پر از کباب و جوجه کاملا دست نخورده جمع کردن بردن اما هییییییچ غذایی اضافه ندادن به ما حتی برنج خالی دیجی مامانش و آورده بود با خودش 😏😏😏 واقعا فاجعست
برای زندگی پر از عشق و شادی بله
ما مراسم عقد داشتیم، بسیار عالی و محترم سرویس دهی بشدت خوب و غذا ها باکیفیت سفره عقد خیلی باصلیقه