15 نکته برای عکاسی از کودکان در مراسم عروسی

 

عکاسی کودکان عروسی

عکاسی از کودکان قد و نیم قد در تالار پذیرایی و در کنار عروس و داماد و دیگر مهمانان، به ثبت هر چه زیباتر خاطرات کمک می کند. کوچکترین مهمانان شما در مراسم عروسی می توانند خالق زیباترین لحظات باشند و بعد ها با نگاهی به عکس های جذاب آنها قطعا لبخند روی لب های شما خواهد نشست.

کودکان معمولا حرکات و کارهای غیر منتظره ای انجام می دهند که برای همه ی ما دوست داشتنی و فراموش نشدنی هستند. عکاس جشن عروسی شما باید هر لحظه در تالار عروسی و یا باغ تالار آماده ی ثبت این لحظات تکرار نشدنی باشد. کودکان همیشه سوژه های جذابی برای عکاسی در مراسم عقد و عروسی شما می باشند، تا جایی که ممکن است خود شما به عنوان عروس و داماد، دیگر در مرکز توجه قرار نگیرید و به این کودکان دوست داشتنی حسادت کنید!

عکاسی کودکان عروسی

اما چه چیز عکس کودکان را در مراسم عروسی تا این حد زیبا می کند؟ اولین و مهمترین نکته ای که باید برای عکاسی مراسم عروسی به آن توجه کنید این است که سوژه ها غیر منتظره باشند. برای مثال، دختر بچه ای که با ذوق به لباس عروس شما خیره شده بهترین موقعیت را برای عکاسی ایجاد می کند. همین عکس های برنامه ریزی نشده از مهمانان کوچکتان بعد ها خاطرات خوش زیادی را به شما یادآور خواهند شد.

عکاس مراسم عروسی شما حتما از ترفندها و نکات عکاسی از کودکان در جشن عروسی آگاهی دارد. اما بد نیست خود شما هم بدانید ثبت کدام لحظات در مراسم عروسی، عکس های زیباتری را به یادگار می گذارد. برای گرفتن بهترین عکس ها از کودکان در جشن عروسی به نکاتی که در ادامه می گوییم نگاه کوتاهی بیاندازید.

نکات عکاسی از کودکان در مراسم عروسی

ثبت لحظات غیر منتظره از زاویه ای جدید

عکاسی کودکان در عروسی

گرفتن عکس از کودکی که دنباله ی لباس عروس شما را گرفته و یا کودکانی که حلقه ی عروسی را در مراسم عقد نگه می دارند فراموش شدنی نیست. همه ی مادر و پدر ها از کودکان خود در این لحظه از مراسم عروسی عکس میگیرند، اما عکاس عروسی می تواند با نگاهی متفاوت از زوایه ای خاص ، تصویر این کودکان را در دوربین خود ثبت کند.

یکی از کودکان را به عنوان سوژه ی عکاسی در نظر بگیرید

عکاسی از کودکان در مراسم عروسی

دختران کوچک عاشق لباس های پفی و چین دار هستند. یکی از دخترها با لباس پفی را در مراسم عروسی دنبال کنید و وقتی با خوشحالی و ذوق دور تالار عروسی چرخ می زند، از او عکس های زیبا بگیرید.

لحظات ناب و شیرین را از دست ندهید

عکس عروسی کودکان

زمانی که کودکان مشغول رقص و شادی در تالار و یا باغ تالار عروسی هستند، در کنار یکدیگر شرین ترین لحظات را بوجود می آورند. نوع نگاه کودکان و بازی و شادی آنها با یکدیگر، خصوصا در جشن عروسی، سوژه ی مناسبی برای عکاسی از مراسم عروسی خواهد بود.

از حرکات بچه گانه ی کودکان در جشن عروسی عکس بگیرید

عکس کودکان در عروسی

این لحظات را به هیچ وجه از دست ندهید. کوچکترین مهمانان مراسم عروسی گاهی حرکات بچه گانه و جالبی دارند که همه ی شما را به خنده وا خواهد داشت.

دوستی کودکان، بهترین سوژه ی عکاسی در جشن ازدواج

کودکان در جشن عروسی

کودکان همیشه در مراسم عروسی برای خود دوستان زیادی پیدا می کنند، این دوستی های بی ریا، بی شک می توانند به بهترین عکس های عروسی شما تبدیل شوند.

با نمک ها را برای عکاسی انتخاب کنید!

کودک با نمک جشن عروسی

قطعا هیچ عکسی در دنیا زیباتر از عکس کودکان با لباس های رسمی مثل کت و شلوار در مراسم عروسی نیست! البته لباس های مهمانی برای خود بچه ها زیاد هم راحت و جالب نیست، اما قطعا شما از دیدن عکس پسر و دختر بچه های کوچک در کت و شلوار دامادی و لباس عروس بسیار شادمان خواهید شد.

از لحظه ی ورود کودکان به تالار و یا باغ تالار عروسی عکس بگیرید

کودک در تالار عروسی

چهره ی بهت زده و یا خوشحال بچه ها وقتی وارد تالار پذیرایی می شوند را در نظر بگیرید، آنها شگفت زده به نورپردازی و گل آرایی سالن عروسی و مهمانان با لباس های رنگارنگ نگاه می کند و این لحظه ای است که عکاس عروسی نباید آن را از دست دهد.

ثبت لحظات خنده ی کودکان را فراموش نکنید

کودک خندان در جشن عروسی

معمولا عروس و داماد ها از شیطنت کودکان در مراسم عروسی خود استقبال نمی کنند. اما شیطنت ها و خنده های ریز و یواشکی کودکان به عنوان سوژه ی عکاسی بسیار زیبا هستند.

عکاسی از کودکانی که وظایف کوچک در مراسم عروسی به عهده دارند

عکس کودک در جشن عروسی

وقتی از یکی از کودکان در مراسم عروسی می خواهید برای لحظاتی دسته گل شما را در دست بگیرد و یا در پخش گیفت های جشن عقد بین مهمانان به شما کمک کند، از آنها عکس های متعدد و جالب بگیرید.

کودکان بی حوصله، سوژه ی عکاسی عروسی

عکاسی از کودکان در مراسم عروسی

آخر مراسم عروسی و وقتی کودکان خسته و بی حوصله به این طرف و آنطرف سالن پذیرایی نگاه می کنند، دوربین خود را بردارید و از آنها عکس های ناب و دوست داشتنی بگیرید.

برای ثبت لحظات، دوربین شما باید همیشه آماده باشد

جشن عقد و ازدواج

برخی از سوژه های ناب عکاسی عروسی تنها در یک چشم بر هم زدن اتفاق می افتند. پس دوربین خود را همشه برای ثبت این لحظات آماده نگه دارید.

شخصیت کودکان را در عکس های عروسی به تصویر بکشید

عکاس عروسی

کودکان حتی با لباس های رسمی، هنوز هم شخصیت بچه گانه ی خود را دارند. آنها گاهی خجالتی و گاهی جسور و پر سر زبان هستند. اما شما می توانید از حالات صورت بچه ها، وقتی شخصیت کودکانه ی آنها را به نمایش می گذارد، عکس های زیبا بگیرید.

همیاری و کمک کودکان به یکدیگر را در عکس ها به ثبت برسانید

عکس عروسی

کودکان قلبی پاک و دور از کینه دارند و کمک و همیاری آنها به یکدیگر قطعا سوژه ای مناسب برای عکاسی عروسی خواهد بود.

همه ی احساسات کودکان را در عکس های عروسی خود ثبت کنید

عکاسی از کودکان در مراسم عروسی
مراسم عروسی و خصوصا جشن عقد می تواند احساسات همه ی مهمانان، حتی کودکان را تحت تاثیر قرار دهد و اشک شوق از چشمان آنها جاری شود. با ثب این لحظات، عکس های خاطر انگیز از مراسم عروسی خود داشته باشید.

وقتی کودکان علاقه ای به شرکت در مراسم عروسی شما ندارند!

عکاسی عروسی
گاهی مراسم عقد و عروسی برای کودکان خسته کننده شده و آنها به دنبال بازی و سرگرم کردن خود در طول مراسم می روند. عکاسی از این بچه ها، حتی اگر علاقه ای به شرکت در جشن عروسی شما نداشته باشند، ایده بسیار جالبی است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.