تزیین جایگاه عروس و داماد

در رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان حساسیت خود را نسبت به هر چیزی که وابسته به کیفیت مراسم عروسی شما است ذره‌ای کم نکنید، مهمانان ویژه این شب زیبا در محفل پیوند خوردنتان شما هستید، تمام چشم‌ها به شما است از این رو بهتر است شما با زیبایی خود چشمان مهمانان عزیزتان را نوازش کنید؛ این کار لزوماً شما را محکوم به پرداخت مبالغ زیاد نمی‌کند، گاهی لاکچری و شیک بودن در گروی خلاقیت شما است، و این گره تنها به دستان سلیقه خوب باز می‌شود، تمام حواس خود را جمع کنید، تصور شما از تزیین جایگاه عروس و داماد بی‌نقص در تالار عروسی یا سالن عقد چیست؟ دوست دارید در چه مکانی قابی ماندگار از شما و همسر گرامی‌تان ثبت شود؟

جایگاه عروس

انتخاب جایگاه عروس یک امر سلیقه‌ای می‌باشد، بنابراین تنها سلاحی که شما را به ساختن صحنه‌ای رؤیایی برای شکار عکاسان مراسم عروسی شما و در نهایت جمع‌آوری یک آلبوم عکس عروسی تمام عیار نزدیک می‌کند؛ از این رو بهتر است نکاتی که تأثیر مستقیم بر کیفیت جایگاه عروس و داماد مراسم عروسی شما را دارند را کامل بشناسید تا بتوانید انتخاب ایده‌ آلی داشته باشید.

تزیین جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروس و داماد تا حد زیادی بر کیفیت مراسم عروسی شما تأثیر مستقیم می‌گذارد، بنابراین شما می‌بایست در دیزایین آن نهایت حساسیت را به خرج دهید.

دیزایین‌های متفاوتی از جمله تزیین جایگاه عروس و داماد با ریسه، روستیک، بادکنک آرایی و… وجود که شما می‌بایست نسبت به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید، به عنوان مثال تزیین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی با باغ تالار بسیار متفاوت می‌باشد، بنابراین می‌بایست حواستان به تمامی جوانب باشد.

درهمین رابطه ببینید : چیدمان سفره عقد

در ادامه قصد داریم به شما 5 معیار مهم و ضروری که در تزیین جایگاه عروس و داماد شما تاثیر مستقیم را ذکر کنیم، امید است بتوانیم در روند برگزاری مراسم عروسی به کار شما تسهیل ببخشیم.

صندلی جایگاه عروس و داماد

تزیین و طراحی جایگاه عروس داماد

  1. گل آرایی را در تزیین جایگاه عروس و داماد جدی بگیرید

وجود گل و گل‌آرایی شکیل هر محفلی را زیبا می‌کند، از دسته گل عروس مصنوعی و طبیعی گرفته تا دیزایین جایگاه عروس و داماد، احساس زیبایی و نشاطی که ترکیب رنگی گل‌ها و همچنین طراوت آن‌ها می‌تواند مراسم شما را بسیار لاکچری تر به معرض نمایش بگذارد.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در تزیین جایگاه عروس و داماد از گل‌آرایی اصولی و شکیل غافل نشوید و به آن اهمیت زیادی بدهید، به دلیلی اینکه وجود گل‌آرایی صحیح می‌تواند، جایگاه شما را بسیار زیباتر کند.

از این رو بعد بهتر است بعد از این که تالار و یا باغ تالار مدنظر خود را انتخاب کردید با دقت به موقعیت مکانی جایگاه عروس و داماد سعی کنید بهترین انتخاب را برای شکیل‌تر شدن جایگاه خود کنید.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

  1. با شمع آرایی جایگاه عروس و داماد را خاص کنید

وجود شمع در دیزایین هر مکانی باعث می‌شود آن مکان یک حس و حال عاشقانه و رمانتیک بگیرد، چه جایی بیشتر از جایگاه عشق عروس و داماد در رؤیایی‌ترین شب زندگی‌شان لایق این حس و حال می‌باشد؟

از این رو بهتر است در تزیین جایگاه عروس و داماد مراسم عروسی خودتان حتماً از شمع آرایی زیبا و اصولی استفاده کنید.

شمع آرایی جایگاه عروس و داماد

  1.  معجزه نورپردازی را دست کم نگیرید

شما دستتان در نورپردازی بسیار باز است، این معیار می‌تواند حال و هوای مراسم شما بسیار تحت تأثیر خود قرار دهد، بنابراین بهتر است این معیار را در دیزایین تزیین عروس و داماد جدی بگیرید تا بتوانید بهترین نورپردازی را باری مراسم خود انتخاب کنید.

تزیین جایگاه عروس و داماد

  1. برای کیک عروسی جایگاه ویژه‌ای انتخاب کنید

بعد از آن که کیک عروسی خود را انتخاب کردید و یا سفارش داده‌اید نسبت به طرح دلخواه خودتان برایتان درست کنند، وقت‌ آن رسیده مکانی ویژه در جایگاه عروس و داماد برای کیک عروسی خود انتخاب کنید تا به طور کامل در معرض نگاه‌های مهمانان عزیزتان باشد.

جایگاه داماد

جدیدترین ایده ها برای تزیین جایگاه عروس داماد در باغ تالار تالار عروسی یا سالن عقد

  1. در انتخاب صندلی و یا مبل دقت کنید

این مسئله که شما صندلی‌های چوبی و یا مبل‌های راحتی را برای جایگاه عروس و داماد خود انتخاب کنید یک امر بسیار سلیقه‌ای است که شما با تکیه به سلیقه‌ی خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید، اما در این روند به این مسئله توجه داشته باشید که رنگ و طرح صندلی و یا مبل جایگاه عروس و داماد می‌بایست با بقیه معیارها همخوانی دقیقی داشته باشد تا در دیزایین کلی شما لطمه وارد نکند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.