تزیین جایگاه عروس و داماد

در رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان حساسیت خود را نسبت به هر چیزی که وابسته به کیفیت مراسم عروسی شما است ذره‌ای کم نکنید، مهمانان ویژه این شب زیبا در محفل پیوند خوردنتان شما هستید، تمام چشم‌ها به شما است از این رو بهتر است شما با زیبایی خود چشمان مهمانان عزیزتان را نوازش کنید؛ این کار لزوماً شما را محکوم به پرداخت مبالغ زیاد نمی‌کند، گاهی لاکچری و شیک بودن در گروی خلاقیت شما است، و این گره تنها به دستان سلیقه خوب باز می‌شود، تمام حواس خود را جمع کنید، تصور شما از تزیین جایگاه عروس و داماد بی‌نقص در تالار عروسی یا سالن عقد چیست؟ دوست دارید در چه مکانی قابی ماندگار از شما و همسر گرامی‌تان ثبت شود؟

جایگاه عروس

انتخاب جایگاه عروس یک امر سلیقه‌ای می‌باشد، بنابراین تنها سلاحی که شما را به ساختن صحنه‌ای رؤیایی برای شکار عکاسان مراسم عروسی شما و در نهایت جمع‌آوری یک آلبوم عکس عروسی تمام عیار نزدیک می‌کند؛ از این رو بهتر است نکاتی که تأثیر مستقیم بر کیفیت جایگاه عروس و داماد مراسم عروسی شما را دارند را کامل بشناسید تا بتوانید انتخاب ایده‌ آلی داشته باشید.

تزیین جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروس و داماد تا حد زیادی بر کیفیت مراسم عروسی شما تأثیر مستقیم می‌گذارد، بنابراین شما می‌بایست در دیزایین آن نهایت حساسیت را به خرج دهید.

دیزایین‌های متفاوتی از جمله تزیین جایگاه عروس و داماد با ریسه، روستیک، بادکنک آرایی و… وجود که شما می‌بایست نسبت به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید، به عنوان مثال تزیین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی با باغ تالار بسیار متفاوت می‌باشد، بنابراین می‌بایست حواستان به تمامی جوانب باشد.

درهمین رابطه ببینید : چیدمان سفره عقد

در ادامه قصد داریم به شما 5 معیار مهم و ضروری که در تزیین جایگاه عروس و داماد شما تاثیر مستقیم را ذکر کنیم، امید است بتوانیم در روند برگزاری مراسم عروسی به کار شما تسهیل ببخشیم.

صندلی جایگاه عروس و داماد

تزیین و طراحی جایگاه عروس داماد

  1. گل آرایی را در تزیین جایگاه عروس و داماد جدی بگیرید

وجود گل و گل‌آرایی شکیل هر محفلی را زیبا می‌کند، از دسته گل عروس مصنوعی و طبیعی گرفته تا دیزایین جایگاه عروس و داماد، احساس زیبایی و نشاطی که ترکیب رنگی گل‌ها و همچنین طراوت آن‌ها می‌تواند مراسم شما را بسیار لاکچری تر به معرض نمایش بگذارد.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در تزیین جایگاه عروس و داماد از گل‌آرایی اصولی و شکیل غافل نشوید و به آن اهمیت زیادی بدهید، به دلیلی اینکه وجود گل‌آرایی صحیح می‌تواند، جایگاه شما را بسیار زیباتر کند.

از این رو بعد بهتر است بعد از این که تالار و یا باغ تالار مدنظر خود را انتخاب کردید با دقت به موقعیت مکانی جایگاه عروس و داماد سعی کنید بهترین انتخاب را برای شکیل‌تر شدن جایگاه خود کنید.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

  1. با شمع آرایی جایگاه عروس و داماد را خاص کنید

وجود شمع در دیزایین هر مکانی باعث می‌شود آن مکان یک حس و حال عاشقانه و رمانتیک بگیرد، چه جایی بیشتر از جایگاه عشق عروس و داماد در رؤیایی‌ترین شب زندگی‌شان لایق این حس و حال می‌باشد؟

از این رو بهتر است در تزیین جایگاه عروس و داماد مراسم عروسی خودتان حتماً از شمع آرایی زیبا و اصولی استفاده کنید.

شمع آرایی جایگاه عروس و داماد

  1.  معجزه نورپردازی را دست کم نگیرید

شما دستتان در نورپردازی بسیار باز است، این معیار می‌تواند حال و هوای مراسم شما بسیار تحت تأثیر خود قرار دهد، بنابراین بهتر است این معیار را در دیزایین تزیین عروس و داماد جدی بگیرید تا بتوانید بهترین نورپردازی را باری مراسم خود انتخاب کنید.

تزیین جایگاه عروس و داماد

  1. برای کیک عروسی جایگاه ویژه‌ای انتخاب کنید

بعد از آن که کیک عروسی خود را انتخاب کردید و یا سفارش داده‌اید نسبت به طرح دلخواه خودتان برایتان درست کنند، وقت‌ آن رسیده مکانی ویژه در جایگاه عروس و داماد برای کیک عروسی خود انتخاب کنید تا به طور کامل در معرض نگاه‌های مهمانان عزیزتان باشد.

جایگاه داماد

جدیدترین ایده ها برای تزیین جایگاه عروس داماد در باغ تالار تالار عروسی یا سالن عقد

  1. در انتخاب صندلی و یا مبل دقت کنید

این مسئله که شما صندلی‌های چوبی و یا مبل‌های راحتی را برای جایگاه عروس و داماد خود انتخاب کنید یک امر بسیار سلیقه‌ای است که شما با تکیه به سلیقه‌ی خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید، اما در این روند به این مسئله توجه داشته باشید که رنگ و طرح صندلی و یا مبل جایگاه عروس و داماد می‌بایست با بقیه معیارها همخوانی دقیقی داشته باشد تا در دیزایین کلی شما لطمه وارد نکند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

بدون نام
مجموعه تالارهای قصر یاس

سلام برای ۲۰۰ نفر منو اقتصادی چقدر درمیاد؟؟ پکیج ارایش عروس و ماشین عروس اینا هم دارین؟

بدون نام
تالار پذیرایی کشتی ارم

سلام برای ۲۰۰ نفر مهمون منوی اقتصادی چقد میشه؟؟

مرادخانی
باغ تالار باشگاه سپهر پلاس

میشه قیمت سلف برای۱۳۰نفر را برام ارسال کنید

سید
جدایی مهدی قایدی از همسرش

از همون اولش معلوم بود که زن قایدی،،یه حول درجه یک هست و از اون تازه به دوران رسیده ها که از هر کاری ،یا هر غذایکه میخورد،،و خلاصه از همه کارهای روزانه فیلم میزاشت،،،حالا زنش چرا قبل از ازدواج این کارت رو نمیکرد،،،،چون پول هنگفتی مثل الان در اختیارش نبود،،،،من به جرات قسم میخورم که سر سوزنی زن مهدی قایدی هیچ حسی عشق و عاشقی به مهدی نداشت و فقط و فقط بخاطر معروفیت و پولدار بودنش بود،،وکرنه مهدی با توجه به سنش،قیافه ای هم اصلا نداره،،،ولی زنش ازش می‌باره که یه خوش گذران همه جوره هست و اصلا به خونه و زندگی اهمیت نمیده ،،و فقط کارش خوشگذارانی خیلی بیش از حد هست ،،،واقعا موندم مهدی چطور تحملش کرد،،،یه مرد تا میاد خونه دلش میخواد حداقل بوی غذا تو خونه پیچیده باشه و خانمش یه سفره دو نفره خوشگل چیده باشه،،،اما زن مهدی فقط در حال خیابان گردی،،خرید لباس،،،ارایشگاه رفتن اونم هر روز،،،صبح تا شب سرش تو اینستا،،،و خلاصه مهدی بنده خدا اسی شده بود و اصلا زندگی نداشت

صفدری
تالار عمارت بهشت

متاسفانه مسئولین تالار در آستانه ی برگزاری مراسم ختم، تماس گرفتند و گفتند که تالار را به کس دیگری اجاره داده اند! این در حالی بود که به ما تضمین داده بودند و این بدقولی دور از انسانیت بود.

امیرحسین نوری
باغ تالار عمارت ریورساید

ما ۲۲ فروردین در مجموعه ریورساید مراسممون رو برگزار کردیم با خوش قولی بی‌نظیر آقا طوفان و مدیریت مهمانی با برادرشون آقا بهنام بود که همه چیز عالی و بی‌نظیر بود. نه تنها چیزی از قول و قرارمون کم نذاشتن حتی یه سورپرایز هم برامون اضافه کردن. ممنون از این مجموعه عالی با مهمان‌نوازی خوب و سرویس‌دهی منظم و دقیقشون. حتما حتما حتما توصیه میکنم توی این تالار مراسمتون رو برگزار کنید تا لذت ببرید از بهترین شب زندگیتون.