شوخی عجیب عروس با داماد موقع عکاسی + فیلم
یک عروس در اقدامی عجیب در حالی که به همراه داماد مشغول تهیه عکسهای عروسی خود بودند ناگهان او و عکاس را به داخل آب برکه پرتاب کرد!
در اینجا ما حواشی این شوخی عجیب عروس با داماد موقع عکاسی + فیلم را برایتان شرح کردیم
عکس های عروسی همیشه یادآور خاطرات و لحظه های زیبایی است و برای خیلی از زوجین از اهمیت بالایی برخوردار است که البته با این شوخی عروس جوان این لحظه خیلی خاطره انگیز تر از قبل برای خودشان شد!

روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر میشود؛ اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ میشوند، مانند ویدئویی که شوخی عجیب یک عروس ترکیه ای را نشان می دهد
این نوعروس در اقدامی عجیب در حالی که به همراه داماد مشغول تهیه عکسهای عروسی خود بودند ناگهان او و عکاس را به داخل آب برکه پرتاب کرد. در ویدئویی که توسط یکی از اقوام عروس تهیه و منتشر شده است چگونگی این اقدام عروس جوان اهل ترکیه را نشان میدهد. در ابتدای ویدئو در حالی که عروس و داماد روی استیج ایستاده و عکاس با آنها در مورد ژستهای مختلف برای تهیه عکس صحبت میکند دیده میشوند.
لحظاتی بعد که ظاهرا عروس و داماد متوجه منظور عکاس نمیشوند او خود به روی استیج رفته تا به آنها حالتی را مورد دلخواه او برای تهیه عکس است نشان دهد. در همین لحظه ناگهان عروس هم داماد و هم عکاس را به داخل برکه پرتاب میکند. در انتهای ویدئو در حالی که لباس عکاس و داماد خیس شده سعی میکنند تا از داخل آب خارج شوند.
شوخی عجیب عروس با داماد موقع عکاسی + فیلم
این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام تبدیل به ویدئویی داغ شد و مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. انتشار این ویدئو با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «من پس از دیدن این ویدئو دیگر نمیتوانم ازدواج کنم. ممنونم.» کاربر دیگری با طعنه نوشت:«برای این داماد آرزوی زندگی سرشار از سلامتی و ازدواجی موفق را دارم» اما کاربر دیگری نیز در دفاع از عروس خانم نوشت:«تازه این شروعشه!» برخی از کاربران نیز با داماد ابراز همدردی کردند.
تالارهای پیشنهادی
مقالات مشابه
آخرین دیدگاهها
نظرات کاربران
آخه چرا اینکار رو کرد ؟!!
نظم اجرایی و زمانبندی دقیق برنامهها (از خوشآمدگویی ورودی تا سرو شام) در عمارت الوین توجه من رو جلب کرد. مشخص بود که یک مدیریت حرفهای پشت این هماهنگیهاست. پرسنل کاملاً آموزشدیده بودند و در طول مراسم با متانت از مهمانان پذیرایی کردند. تبریک میگم به این تیم مدیریت قوی.
ممنونم از مجموعه سام و مدیریتشون اقای مولایی من مراسمم ۲۲خرداد ماه بود واقعا همه چیز عالی و پرفکت بود
اصلا بهشون اعتماد نکنید مراسم بهشون نسپرید بعد از تنظیم قرداد زیر حرفشون میزنن کیفیت غذایی که برای تست میدن عالی هست ولی روز مراسم غذای بی کیفیت به مهمون ها میدن بی کیفیت ترین میوه هار میذارن جلوی مهمون از همه چیز میزنن از موزیک گرفته تا رقص نور واقعا آبروی مارو جلوی مهمون ها بردن
سلام من برای شهریور ماه الوین رو رزرو کردم خیلی تعریف مجموعه الوین رو شنیدم و اونجا رو برای عروسیمون انتخاب کردیم امیدوارم شب خوبی برامون رقم بخوره
سلام ما روز پنجشنبه اونجا دعوت بودیم واقعا تا به حال یه همچین باغ و تالار بی برنامه و بی کیفیتی ندیده بودیم این باغ حتی تابلو هم نداره کنار دیوار یه خرابه است به سختی پیدا کردیم کادر پدیرایی بی تجربه سالنی که توش سالاد درست میکردند هیچی امکاناتی نداشت همه چی و همون جا وسط ریخته بودن خود پرسنل رو خودم دیدم فقط در حال خوردن میوه و شیرینی ها بودن استکان های چایی خیلی کثیف و پر از لک بود شام هم اصلا کیفیت نداشت و غدا ها بی مزه ووسرد وویخ بود
تجربهای بینظیر و فراموشنشدنی در عمارت سام من و همسرم تموم باغتالارهای منطقه رو بررسی کردیم، اما انتخاب «عمارت سام» برای بهترین شب زندگیمون، بهترین تصمیمی بود که گرفتیم. از همون روز اولِ قرارداد تا آخرین لحظه شب عروسی، همهچیز فراتر از انتظارات ما پیش رفت. چند نکته که باعث شد عاشق این مجموعه بشیم رو مینویسم تا بقیه هم بتونن راحتتر تصمیم بگیرن: مدیریت حرفهای و متعهد: دلسوزی، خوشقولی و برنامهریزی دقیق مدیریت مجموعه باعث شد ما هیچگونه استرس و دغدغهای بابت هماهنگیها نداشته باشیم. دیزاین و فضا: دکوراسیون، نورپردازی و فضاسازی عمارت بهشدت شیک، مجلل و عکاسپسند بود. تموم مهمونامون از زیبایی تالار تعریف میکردن. کیفیت بینظیر پذیرایی و شام: کیفیت غذاها، فینگرفودها و نوشیدنیها فوقالعاده بالا و کاملاً داغ سرو شد. تست منو قبل عروسی عالی بود، اما شب عروسی حتی از اون هم بهتر شد. پرسنل مجرب و خوشبرخورد: تیم تشریفات و مهماندارها با نهایت احترام، سرعت و لبخند از مهمونای ما پذیرایی کردن و مدیریت سالن روی همهچیز کنترل کامل داشت. در نهایت از مدیریت محترم عمارت سام و تیم حرفهایشون صمیمانه تشکر میکنم که رویاییترین شب رو برامون ساختن. اگر به دنبال یک شب بینقص، لوکس و با آرامش هستید، بدون شک این عمارت بهترین گزینهست. ۱۰۰ از ۱۰ ستاره هم کمه برای این همه کیفیت! ❤️
سلام من هفتهی گذشته مراسم عروسیم رو توی این تالار برگزار کردم و خیلی راضی بودم. مالک و مدیریت بسیار محترمی هم داشتند. پیشنهاد میکنم
روز بخیر بسیار متن های عالی و جذابی آماده کرده بودید. من بعد از ماه صفر مراسم عروسیمه یک راهنمایی نیاز دارم! یکسری از مهمان ها خیلی راحت گوشی رو درمیارن و از عروس داماد یا سایر مهمانان فیلمبرداری میکنن! برای این مهمانان ناراخت نشن و یا اتفاق بدتری با پخش شدن تصاویر عروسی نیفته چه متن در کارت عروسی بنویسیم که فیلمبرداری نکنن
سلام وقتتون بخیر ببخشید نی تونم بپرسم که ثبت سفارش هست اون لختی بود سیاه بود بالاتنه کلا باز بود خب اون قیمتش چنده و سایزش برام من هستش ؟ ۹سالم