شوخی عجیب عروس با داماد موقع عکاسی + فیلم

یک عروس در اقدامی عجیب در حالی که به همراه داماد مشغول تهیه عکس‌های عروسی خود بودند ناگهان او و عکاس را به داخل آب برکه پرتاب کرد!

در اینجا ما حواشی این شوخی عجیب عروس با داماد موقع عکاسی + فیلم را برایتان شرح کردیم

عکس های عروسی همیشه یادآور خاطرات و لحظه های زیبایی است و برای خیلی از زوجین از اهمیت بالایی برخوردار است که البته با این شوخی عروس جوان این لحظه خیلی خاطره انگیز تر از قبل برای خودشان شد!

شوخی عروس با داماد موقع عکاسی

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که شوخی عجیب یک عروس ترکیه ای را نشان می دهد

این نوعروس در اقدامی عجیب در حالی که به همراه داماد مشغول تهیه عکس‌های عروسی خود بودند ناگهان او و عکاس را به داخل آب برکه پرتاب کرد. در ویدئویی که توسط یکی از اقوام عروس تهیه و منتشر شده است چگونگی این اقدام عروس جوان اهل ترکیه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو در حالی که عروس و داماد روی استیج ایستاده و عکاس با آن‌ها در مورد ژست‌های مختلف برای تهیه عکس صحبت می‌کند دیده می‌شوند.

لحظاتی بعد که ظاهرا عروس و داماد متوجه منظور عکاس نمی‌شوند او خود به روی استیج رفته تا به آن‌ها حالتی را مورد دلخواه او برای تهیه عکس است نشان دهد. در همین لحظه ناگهان عروس هم داماد و هم عکاس را به داخل برکه پرتاب می‌کند. در انتهای ویدئو در حالی که لباس عکاس و داماد خیس شده سعی می‌کنند تا از داخل آب خارج شوند.

شوخی عجیب عروس با داماد موقع عکاسی + فیلم

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام تبدیل به ویدئویی داغ شد و مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. انتشار این ویدئو با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «من پس از دیدن این ویدئو دیگر نمی‌توانم ازدواج کنم. ممنونم.» کاربر دیگری با طعنه نوشت:«برای این داماد آرزوی زندگی سرشار از سلامتی و ازدواجی موفق را دارم» اما کاربر دیگری نیز در دفاع از عروس خانم نوشت:«تازه این شروعشه!» برخی از کاربران نیز با داماد ابراز همدردی کردند.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • بدون نام

    آخه چرا اینکار رو کرد ؟!!

    پاسخ