جشنواره رمضان

لیست محضر عقد اصفهان

اصفهان یکی از تاریخی‌ترین و زیباترین شهر های ایران است که می توانید مراسم عقد خود را در تالار های آن برگزار کنید و بعد از آن خانوادگی از این شهر تاریخی و زیبا دیدن کنید. اگر می خواهید مراسم عقد خود را در شهر زیبای اصفهان برگزار کنید و به دنبال لیست محضر عقد اصفهان می گردید این مقاله را از دست ندهید.

تالار کده لیستی از بهترین محضر های عقد موجود در اصفهان را در سال ۱۴۰۲ جمع آوری کرده و برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده است. این مقاله را از دست ندهید.

بهترین خانه عقدهای اصفهان

در این مقاله علاوه بر لیست سالن عقد و محضر های موجود همچنین، به بررسی امکاناتی می پردازیم که هر کدام از محضر ها برای برگزاری مراسم به شما ارائه می دهند تهیه کرده‌ایم تا با مطالعه آن ها تالار و محضر مناسب خود را انتخاب کرده و بهترین مراسم را برگزار کنید و با تالار کده همراه باشید.

خانه عقد کلاسیک اصفهان

خانه عقد کلاسیک در شهر اصفهان به عنوان یکی از خانه‌های عقد محبوب و معتبر شناخته می‌شود. این مکان با فضایی سنتی و دلنشین، قادر به برگزاری مراسم عقدی بسیار زیبا و رومانتیک است. واقع در میدان ارتش، جنب توپخانه ۴۴ و مجموعه مهستان، دسترسی آسانی را به مهمانان فراهم می‌کند.

خانه عقد کلاسیک در اصفهان

خانه عقد کلاسیک در اصفهان یک گزینه بسیار جذاب برای برگزاری مراسم عقد با فضای سنتی و امکانات عالی است. اگر به دنبال تجربه‌ای خاص و دلچسب برای عقد خود در اصفهان هستید، این خانه عقد ممکن است انتخاب مناسبی باشد.

دفتر ازدواج 77 و سالن عقد پیوند

دفتر ازدواج 77 یکی از دفاتر معتبر ازدواج در شهر اصفهان است. این دفتر با داشتن کادری مجرب و متعهد، خدمات حرفه‌ای و مطمئنی را در زمینه ازدواج ارائه می‌دهد. خدمات دفتر ازدواج 77 شامل تهیه مدارک قانونی، ثبت نام، مشاوره حقوقی و راهنمایی در مراحل ازدواج است. با انتخاب دفتر ازدواج 77، میتونید به طور آرام و مطمئن به امور قانونی مرتبط با ازدواج خود بپردازید.

دفتر ازدواج 77 و سالن عقد پیوند

سالن عقد پیوند یکی از مکان‌های محبوب برای برگزاری مراسم عقد در شهر اصفهان است. این سالن با امکانات و خدمات حرفه‌ای که ارائه می‌دهد، به شما امکان می‌دهد تا روز ویژه‌تان را در یک محیط زیبا و شگفت‌انگیز جشن بگیرید.

آدرس: اصفهان، خیابان پروین اعتصامی، چهارراه صباحی

شماره تماس: 32288162

اتاق عقد هپی هوم

سالن عقد هپی هوم در اصفهان با ظرفیت 50 نفر یکی از سالن عقدهای لاکچری و مجلل اصفهان با چیدمان و فضا سازی های شیک با کلی ایده تجربه‌ای بسیار عالی را برای شما ایجاد می‌کند

اتاق عقد هپی هوم

ویژگی‌ها و امکانات سالن عقد هپی هوم:

  • گل‌آرایی
  • نورپردازی
  • چیدمان و دیزاین سفره عقد
  • اکسسوری های مجلل و شیک
  • پخش موسیقی زنده

شماره تماس: ۰۹۱۳۸۹۶۱۸۷۹

سالن عقد نیلوفرانه

این سالن عقد با فضایی دلنشین و دوست داشتنی یکی از بهترین سالن عقدهای اصفهان می‌باشد که با دیزاینی متفاوت و تزئینات در روبروی پل درچه واقع شده است که به معنی واقعی بسیار شیک می‌باشد.

سالن عقد نیلوفرانه

ویژگی‌ها و امکانات سالن عقد نیلوفرانه:

  • با بهترین تزئینات و دیزاینی متفاوت
  • گل‌آرایی
  • طراحی سفره‌های عقد

آدرس: روبروی پل درچه

شماره تماس: 09137875585

محضر عقد آنیل

مجموعه پذیرایی آنیل یکی از با کیفیت‌ترین و خوش قیمت‌ترین سالن عقدهای اصفهان می‌باشد. سالن عقد آنیل با گل آرایی و سفره عقدی بسیار شیک تخفیفات بسیار فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند

سالن عقد آنیل

ویژگی‌ها و امکانات باغ محضر آنیل اصفهان:

  • میوه آرایی
  • برپایی سفره عقد شیک
  • آماده ارائه طراحی گل
  • بهترین کیفیت و قیمت مناسب
  • مشاوره برای انتخاب سفره عقد و رنگ بندی مراسم
  • گرمایش و سرمایش مناسب برای آرامش مهمانان

آدرس: اصفهان پل آذر نبش خیابان آذر و مطهری

شماره تماس: 09140300407

امیدواریم از این لیست محضر عقد اصفهان استفاده خوبی کرده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • حامد

    سلام.قیمت این دفاتر خیلی بالا بود .من رفتم دفتر ازدواج شماره ۸۸ تو سپاهان شهر.هم خیلی هزینم کمتر شد.هم محیطش شیک بود.هم عاقدش کت وشلواریو خوش اخلاق بود.طرفیتشم ۴۰-۵۰ نفر رو بود.شماره تلفن دفترشون ۳۶۵۰۰۰۷۰ بود فکرکنم

    پاسخ
  • بدون نام

    اگه هم محضر شیک میخواین هم قیمت مناسب میخواید باید کمی وقت بگذارید.من عقد خودم اونجا بود هم شیک بود هم قیمتش خیلی مناسب تر بود هم عاقدش شخصی و کت وشلواری و خوش اخلاق بود .

    پاسخ
معرفی بهترین سالن عقدهای اصفهان