برگزاری نشست بررسی مشکلات و چالش های تالارداران در اتاق اصناف تهران

در پی درخواست جمعی از تالارداران و صاحبان مجموعه ها، امروز نشتسی در اتاق اصناف تهران جهت بررسي مشکلات و پيگيري درخواست ها و مطالبات اعضای صنف دارندگان تالار و تجهيز مجالس تهران، جلسه اي با حضور سردار علي خليلي معاون قرارگاه ثارالله(ع)، قاسم نوده فراهاني رئيس، خسرو ابراهيمي نيا نايب رئيس دوم و رئيس اتحاديه مذکور و حسين دروديان عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف تهران، سرهنگ طلوعي رئيس بسيج اصناف تهران بزرگ و تعدادي از اعضاي صنف تالارهای پذیرایی در محل اتاق اصناف تهران برگزار نمود.

نشست تالارداران اتاق اصناف

?به گزارش تالارکده به نقل از اتاق اصناف تهران، در اين جلسه ابتدا اعضاي صنف تالارهای پذیرایی ضمن قدرداني از اتاق اصناف تهران به جهت پيگيري چالش هاي اعضاي صنف مذکور به بيان برخي از مشکلات و مسائل صنف ناشي از بسته بودن تالارها به دليل شيوع بيماري کرونا پرداخته و پيشنهادات و راهکارهايي را اعلام داشتند.

?در جريان اين نشست قاسم نوده فراهاني رئيس اتاق اصناف تهران گفت: يکي از صنوفي که در جريان شيوع ويروس کرونا ضرر و زيان بسياري را متحمل شد صنف تالارهای پذیرایی مي باشد که براي رفع مشکلات آنها تا آنجا که امکان داشتيم تلاش کرده ايم؛ اما بنا به تصميم مسئولان ذيربط تاکنون اين صنف به همراه برخي از صنوف مجوز بازگشايي را نيافته اند.

?فراهاني با تاکيد بر پيگيري امور صنوفی که تعطیل می باشند، افزود: اعضاي اين صنوف به طور حتم به لحاظ مالي با مشکلات متعددي برخوردار هستند؛ لذا براي رفع چالش هاي آنها که تعداد زيادي از افراد را در برمي گيرد، پیگیریم تا اقدامات و برنامه هايي صورت گيرد.

?در ادامه مراسم سردار خليلي معاون قرارگاه ثارالله(ع) ضمن تشکر از عملکرد اتاق اصناف تهران در راستاي پيگيري موضوع تالارداران و کليه اصناف آسيب ديده در کرونا گفت: ۹ ماه تعطيلي براي يک صنف شوخي نيست و مسلما زيان هاي بسياري به فعالان اين حوزه وارد شده است و تنها هدف ما بايد رفع و تعديل مشکلات ناشي از اين وضعيت براي تمام مردم باشد.

?سردار خليلي افزود: در جريان مشکلات همه اصناف بوده و هستيم و به جد دنبال پيگيري مطالبات و رفع چالش ها مي باشيم. لذا در قدم اول تشکيل کارگروه و مکاتبه اتاق اصناف تهران با ستاد کرونا براي بيان وضعيت اين صنف و اعلام آن به قرارگاه ثارالله(ع) براي پيگيري هاي بعدي مي باشد.

?در اين مراسم همچنين خسرو ابرهيمي نايب رئيس دوم اتاق اصناف تهران و رئيس اتحاديه صنف دارندگان تالار و تجهيز مجالس گفت: تالارها بسياري از هزينه هاي خود را پيشاپيش و ماهانه انجام مي دهند؛ لذا با شايعاتي که در فضاهاي مجازي قبل از اعلان عمومي مبني بر شيوع ويروس کرونا صورت گرفت آسيب اوليه به آنها وارد شد. در ادامه با تعطيلي صنوف و پيرو آن با اعلان بازگشايي صنوف و به ظن اينکه تالارها نيز باز خواهند شد دوباره تجهيزاتي تدارک و خريداري شد که به دليل عدم رفع تعطيلي از اين مراکز؛ ضرر و زيان بسيار مجددا به آنها وارد شد.

?ابراهیمی نیا ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های بسیج اصناف تهران، تاکيد کرد: به رغم نام پر طمطراق تالارداري بسياري از اعضاي صنف صاحبان تالار نبوده و به صورت اجاره آن را ادراه مي کنند؛ لذا مي توان گفت اين صنف در بحث کرونا بسيار مظلوم واقع شد و علاوه بر ضرر و زيان مالي آسيب هاي اجتماعي بسياري نيز متحمل شدند بر اين اساس از تمامي مسئولان مجدانه درخواست رسيدگي و پيگيري مشکلات مبتلابه اين صنف را داريم.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟