10 نکته که هنگام انتخاب تالار عروسی باید بدانید

تجره انتخاب تالار موضوعی نیست که همه بتوانند از آن سررشته داشته باشند و بتوانند تالار عروسی دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنند. از این جهتمی بایست با نکاتی که در انتخاب یک تالار پذیرایی با کیفیت مطابق با نیازهای شما است آشنا باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

همواره جستجو و انتخاب بهترین تالار عروسی یا باغ تالار زیبا و مجلل کاری سخت و زمان بوده و بررسی نکات حاشیه امری مهم به حساب آمده و همواره جزو اصلی ترین دغدغه های عروس داماد و خانواده ها برای برگزار کردن یک مراسم عروسی خوب و مجلل می باشد . معمولا عروس و داماد ها نسبت به یکدیگر از معیار های مختلفی برای انتخاب بهترین و شیک ترین متجموعه ها برخوردار هستند و هر یک با توجه به شرایط و ایده آل های خود سعی بر انتخاب یک تالار عروسی تشریفاتی دارد .

برای انتخاب تالار عروسی شیک و مجلل متناسب با معیار های خود ابتدا باید معیار و شرایط خود را بسنجیم . زمانی که ما می خواهیم یک تالار عروسی متناسب با نیازها و تفکرات خود انتخاب کنیم ابتدا باید معیار های خود را در اولویت قرار دهیم مانند مکان تالار , ظرفیت تالار , هزینه برگزاری مراسم , کیفیت غذاهای تالار , نظم در زمان برگزای مراسم , دکوراسیون و زیبایی و …

معیار های یک تالار مناسب

همه این ها جزو معیار های عروس و داماد ها می باشد که اولویت بندی معیار ها آن‌ها متفاوت می باشد به طور مثال برای یک عروس و داماد ابتدا لاکچری بودن تالار در اولویت می باشد و ممکن است برای عروس و دامادی دیگر منظم بودن در زمان برگزاری مراسم در اولویت باشد به همین دلیل بر اساس اولویت معیار های خود تالار متناسب را انتخاب می کنیم.

معیار های یک تالار مناسب

برخی از معیار های عروس و داماد برای انتخاب یک تالار مناسب

  • ظرفیت تالار یا باغ تالار: یکی از معیار هایی که هر عروس و داماد دارند ظرفیت تالار می باشد . ظرفیت تالار جزو اصلی ترین معیار های انتخاب تالار به شمار می رود زیرا باید ظرفیت تالار به گونه ایی باشد که مهمانان احساس آرامش داشته باشند و با توجه به تعداد مهمان ها تالار با ظرفیتی مناسب را برای خود انتخاب می کنیم .
  • کیفیت غذا و دیگر لوازم پذیرایی : اما معیار های انتخاب تالار فقط با توجه به ظرفیت تمام نمی شود و معیار های دیگری مانند کیفیت غذا و میوه جات برای پذیرایی نیز جزو معیار های انتخاب به شمار می رود . در هنگام انتخاب یک تالار باید به نوع کیفیت غذا و میوه جاتی که برای پذیرایی استفاده می شوند دقت داشته باشیم زیرا در صورت پایین بودن کیفیت غذا و میوه جات ممکن است باعث نارضایتی مهمانان و حتی پایین آمدن حیثیت عروس و داماد شود به همین دلیل کیفیت غذا نیز جزو اصلی ترین معیار های انتخاب تالار به شمار می رود .
  • موقعیت مکانی : موقعیت مکانی تالار نیز جزو دیگر معیار های عروس و داماد ها می باشد . ممکن است یک عروس و داماد ترجیح دهند برای لاکچری تر شدن مراسم عروسی تالار خود را در مرکز شهر انتخاب کنند  و مراسم عروسی خود را  در یک تالار مجلل برگزار کنند اما یک عروس و داماد دیگر نیز برای کمتر شدن هزینه ها سعی دارند از تالار هایی که در اطراف شهر هستند را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنند که انتخاب مقعیت مکانی تالار نیز بستگی به نوع معیار های عروس و داماد دارد.
  • دکوراسیون : اما یکی دیگر از اصلی ترین معیار های انتخاب تالار عروسی نوع دکوراسیون و سبک معماری تالار می باشد که با توجه به سلیقه و معیار های افراد انتخاب می شود . ممکن است یک عروس و داماد معیار دکوراسیون تالار مورد نظر خود به سبک سنتی باشد و در آن سو یک عروس و داماد دیگر به دنبال تالاری لاکچری با دکوراسیونی منحصر به فرد می باشند به همین دلیل نوع دکوراسیون تالار نیز بستگی به سلیقه و نوع معیار های عروس و داماد دارد .
  • هزینه و قمیت منوهای تالار : یکی دیگر از معیار هایی که برای عروس  و داماد ها در انتخاب تالار نقش دارد هزینه و قیمت تالار می باشد . برخی از عروس و داماد ها برای کمتر شدن خرج و مخارج در ابتدای زندگی مشترک سعی بر انتخاب یک تالار مناسب با قیمت های کمتر دارند تا بتوانند از خرج های اضافی جلوگیری کنند و ممکن است یک عروس و داماد بخواهند با خرج هایی  کلان و خرج های اضافی دیگر مراسمی مجلل و لاکچری تری را برای خود برگزار کنند به همین دلیل هزینه تالار عروسی نیز جزو دیگر معیار های عروس و داماد برای انتخاب تالار می باشد .
    یکی از مواردی که در قیمت تالار عروسی تاثیر گذار است تعداد مهمانان نسبت به منوی انتخابی شماست که در صورتی که بخواهید در هزینه ها و قمیت تمام شده مراسم عروسی خود صرفه جویی کرده باشید می توانید از تعداد مهمانان خود کم کنید.
  • نظم در برگزاری مراسم : از دیگر معیار های انتخاب تالار عروسی منظم بودن پرسنل و مدیریت صحیح و درست اعضای تالار می باشد . نظم در زمان برگزاری مراسم بسیار مهم می باشد و جرو ملاک های اصلی عروس و داماد برای انتخاب یک تالار می باشد زیرا در یک تالار در صورت عدم وجود نظم و مدیریت غلط و نا به جا ممکن است باعث بروز مشکلات زیادی در طول برگزاری مراسم شود و باعث نارضایتی مهمانان شود .

معیار های یک تالار مناسب

البته به جز مواردی که گفته شد پاکیزگی و بهداشت , دیزاین اتاق و سفره عقد , نور پردازی و حتی اجرای موسیقی زنده نیز جزو دیگر معیار های عروس  و داماد ها می باشد که این معیار ها برای زوجین متفاوت می باشد به طور مثال یکی از معیار های یک عروس و داماد اجرای موسیقی زنده می باشد ولی ممکن است اجرای موسیقی زنده جزو معیار های دیگر عروس و داماد ها نباشد .

با توجه به مواردی که گفته شد امیدواریم متناسب با معیار های خود یک تالار مناسب را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب و شبی باشکوه را برای خود رقم بزنید .

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️