بهترین آرایشگاه های داماد شرق تهران

آرایشگاه داماد یکی از مهم ترین بخش های مراسم عروسی است. داماد باید در روز عروسی خود بهترین ظاهر را داشته باشد و آرایشگاه داماد می تواند به او در این امر کمک کند. در این مقاله، 3 آرایشگاه داماد خوب در شرق تهران را معرفی می کنیم.

لیست آرایشگاه داماد شرق تهران

آرایشگاه مردانه رز سیاه

آرایشگاه مردانه رز شیاه یکی از بهترین آرایشگاه های داماد در شرق تهران است. این آرایشگاه با کادری مجرب و حرفه ای، خدمات مختلفی مانند اصلاح مو، کوتاهی مو، گریم و … را به داماد ها ارائه می دهد.

آرایشگاه مردانه رز سیاه همچنین دارای محیطی شیک و مدرن است که می تواند به داماد ها کمک کند تا در روز عروسی خود احساس آرامش و راحتی کنند.

آرایشگاه رز سیاه تهرانپارس

آدرس: تهرانپارس – فلکه اول – خیابان 144 شرقی – ساختمان ایرانیان – پلاک 29

شماره تماس: 77330146

آرایشگاه مردانه چلسی

آرایشگاه مردانه چلسی یکی دیگر از آرایشگاه های داماد خوب در شرق تهران است. این آرایشگاه با کادری مجرب و حرفه ای، خدمات مختلفی مانند اصلاح مو، کوتاهی مو، گریم و … را به داماد ها ارائه می دهد. آرایشگاه مردانه چلسی همچنین دارای محیطی شیک و مدرن است که می تواند به داماد ها کمک کند تا در روز عروسی خود احساس آرامش و راحتی کنند.

آدرس: اجاره دار (خواجه نظام الملک) – خیابان شیخ صفی – پلاک 118

شماره تماس: 77565297

آرایشگاه مردانه تاپ کات

آرایشگاه مردانه تاپ کات یکی دیگر از آرایشگاه های داماد خوب در شرق تهران است. این آرایشگاه با کادری مجرب و حرفه ای، خدمات مختلفی مانند اصلاح مو، کوتاهی مو، ریش تراش، گریم و … را به داماد ها ارائه می دهد. آرایشگاه مردانه تاپ کات همچنین دارای محیطی شیک و مدرن است که می تواند به داماد ها کمک کند تا در روز عروسی خود احساس آرامش و راحتی کنند.

آدرس: مدنی (نظام آباد) – خیابان نظری – پلاک 12/1

شماره تماس: 77558017

آرایشگاه داماد تهرانپارس

آرایشگاه داماد آس

مجموعه آرایشگاهی ” آس” در منطقه تهرانپارس، یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه‌های آرایشگاهی مردانه در شرق تهران، با امکانات متعدد، به ویژه با داشتن انواع سالن‌های آرایشگاهی، به عنوان یک مقصد برتر در این حوزه شناخته می‌شود. این مجموعه نه تنها دارای سالن عمومی آرایشگاهی است، بلکه سالن‌های ویژه‌ای نیز دارد که شامل سالن VIP، سالن آرایش داماد و همچنین سالن آرایش کودک می‌شوند.

در آرایشگاه ” آس”، تیمی از کارکنان مجرب و متخصص با سابقه در زمینه آرایش مردانه، گریم و آرایش کودک، تحت رهنمودهای محمد کاشانی، به ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان گرامی می‌پردازند.

مجموعه آرایشگاهی AS در منطقه تهرانپارس، خدمات آرایشی حرفه‌ای برای آقایان را ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به پاکسازی پوست، کراتینه مو، خدمات تخصصی آرایش و گریم داماد، ماساژ مو، جوان‌سازی پوست و خدمات ویژه آرایش کودک اشاره کرد که در سالن‌های متعدد آرایشگاه آس ارائه می‌شوند.

آرایشگاه آس

آدرس : تهران، فلکه اول تهرانپارس ، کوچه ۱۴۴ غربی (ستانی) ، پلاک ۵ ، واحد ۱۰

تلفن : ۰۲۱۷۷۸۸۰۰۸۱

آرایشگاه مردانه کارن کلاب 3

آیا به دنبال یک آرایشگاه تخصصی برای آرایش و گریم داماد هستید؟ با افتخار به شما خدماتی شیک، حرفه‌ای و با کیفیت ارائه می‌دهیم تا در روز مراسم خود بهترین ویژگی ظاهری را داشته باشید.

تیم متخصص ما با تجربه در زمینه آرایش و گریم داماد، با دقت به جزئیات، به شما ظاهری خیره‌کننده و شیک می‌بخشد. از طراحی مو، آرایش صورت تا انتخاب مناسب‌ترین لباس، همه چیز به طور دقیق در نظر گرفته می‌شود تا شما به بهترین شکل ممکن در روز مراسم شکوه بیشتری پیدا کنید.

در آرایشگاه ما، آرزوها و سلیقه شما در اولویت قرار دارند و هدف ما ایجاد آرایشی است که با ویژگی‌های شما هماهنگی دارد و شما را به یک داماد بی‌نظیر تبدیل می‌کند.

آرایشگاه مردانه کارن کلاب 3

ایران – تهران -منطقه 08 – تهرانپارس – فلکه دوم – روبروی فروشگاه رفاه – ساختمان سبز – واحد 13

تلفن : 0217774677

انتخاب آرایشگاه داماد

هنگام انتخاب آرایشگاه داماد، باید چند نکته را در نظر بگیرید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت خدمات: اولین و مهم ترین نکته ای که باید در نظر بگیرید، کیفیت خدمات آرایشگاه است. مطمئن شوید که آرایشگاه انتخابی شما از کادری مجرب و حرفه ای برخوردار است و از مواد و تجهیزات با کیفیت استفاده می کند.
  • قیمت: قیمت آرایشگاه ها متفاوت است، بنابراین مطمئن شوید که آرایشگاه انتخابی شما در محدوده بودجه شما قرار دارد.
  • موقعیت آرایشگاه: آرایشگاه را انتخاب کنید که در نزدیکی محل زندگی یا محل کار شما باشد تا در روز عروسی خود به راحتی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

حرف آخر در مورد آرایشگاه داماد در شرق تهران

در این مقاله، 3 آرایشگاه داماد خوب در شرق تهران را معرفی کردیم. این آرایشگاه ها با کادری مجرب و حرفه ای، خدمات مختلفی را به داماد ها ارائه می دهند و می توانند گزینه های خوبی برای انتخاب شما باشند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.