ازدواج گوگوش برای بار پنجم!

در حال حاضر، گوگوش، خواننده محبوب ایرانی، در آمریکا ساکن است. انتشار خبرهای مربوط به ازدواج گوگوش با رها اعتمادی، تهیهکننده، مجری تلویزیونی و ترانهسرا، موجب محبوبیت بیشتر او شده و او را به صدر جستجوها آورد. گوگوش که با نام اصلی “فائقه آتشین” متولد 15 اردیبهشت 1329 در تهران است، از بازیگری آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یک خواننده شناخته میشود.
گوگوش در انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود از ازدواجش با رها اعتمادی ۴۰ ساله (متولد ۱۳۶۳) که پیش از این از مجریان برانه من و تو بده پرده برداشت.
در ادامه ازدواجهای رسمی گوگوش را مشاهده مینمایید.
همه ازدواج های رسمی و غیر رسمی گوگوش
گوگوش در سال ۱۳۴۶، زمانی که تنها ۱۷ سال داشت، با محمود قربانی، کابارهدار و بوکسور، ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب یک پسر به نام کامبیز شد. این زندگی مشترک پس از ۶ سال به جدایی انجامید.
برخی بر این باورند که آغاز موفقیت و مطرحشدن گوگوش در دنیای موسیقی، تا حد زیادی تحتتأثیر ارتباط او با محمود قربانی بوده است.
در سال ۱۳۵۴، او با بهروز وثوقی، بازیگر مطرح ایرانی، ازدواج کرد، اما این رابطه نیز ۱۴ ماه بعد به پایان رسید. سال ۱۳۶۵ شاهد ازدواج گوگوش با همایون مصداقی بود که این ازدواج نیز در نهایت به جدایی ختم شد.
در تصاویر منتشر شده از مراسم عروسی و میز شام شب عروسی؛ سادگی و فضای صمیمی مراسمهای ازدواج در دهه ۴۰ شمسی را نشان میدهد. در آن دوره جشنهای عروسی معمولاً بدون تجملات امروزی و با تمرکز بر لحظههای خانوادگی برگزار میشدند، در حالی که امروزه این مراسمها بیشتر در یک تالارهای پذیرایی و با امکانات کامل تشریفاتی انجام میشوند.
گوگوش در سال ۱۳۵۶ با همایون مصداقی که صاحب چند شرکت بیمه بود ازدواج کرد.
در سال ۱۳۷۶، گوگوش با مسعود کیمیایی، کارگردان برجسته ایرانی، ازدواج کرد. اما 9 سال بعد، به پیشنهاد یک تیم فیلمساز، از ایران خارج شد. او پس از حضور در کانادا، مجموعهای از کنسرتها را برگزار کرد و در سالهای 1383 و 1385 دو آلبوم منتشر کرد که استقبال بینظیری از آنها شد.

رها اعتمادی همسر پنجم گوگوش
اکنون گوگوش در آمریکا ساکن است و با انتشار اخبار مربوط به ازدواج با رها اعتمادی، همچنان مورد توجه رسانهها قرار دارد.
به علاوه، بیوگرافی رها اعتمادی نیز ذکر میکند که او در سال 1363 در تهران متولد شده و از طریق مهاجرت به سوئد، زندگی خود را در این کشور آغاز کرده است. او پیش از این به عنوان یکی از مجریان شبکه من و تو فعالیت میکرد و در زمینههای ترانهسرایی نیز مشغول به کار است.
طلاق و جدایی گوگوش از رها اعتمادی
گوگوش همکاری و ارتباط خود با رها اعتمادی را به پایان رساند و این جدایی را با آنفالوکردن یک طرفه او در شبکههای اجتماعی تأیید کرد.
همزمان، کامبیز قربانی (فرزند گوگوش) تصویری کنار مادرش منتشر کرد و رابطه عاطفی خود را نشان داد. این اتفاق در حالی رخ داد که در گذشته میان آنها و اختلافاتی وجود داشته است و انتقاد تند محمود قربانی همسر سابقش به همراه داشته است.
تالارهای پیشنهادی
مقالات مشابه
آخرین دیدگاهها
نظرات کاربران
با زندگی شخصی دیگران چیکاردارین..صدای ناب وافسونگرش افتخار وطن ماست...ت نها شاه ماهی .همیشه استوار و پاینده باد
خانوم گوگوش یک هنر مند عالی هستند و من هم نیز ایشون رو خیلی دوست دارم اسطوره ای برای خودشون دارن . و اینکه زندگی شخصی هرکسی به خودش ربط داره . شما نباید در زندگی حریم شخصی دیگران دخالت کنید
رها اعتمادی یک شخص کلاه بردار بود که گوگوش با سادگی همیشه گیش اینار فریب ی شخص زبان چرب رخورد و چندین میلیارد گوگوش را تلکه کرده فرار طفلک گوگوش حتی شکایتی هم از این نامرد نکردواقعا چطور دسترنج شبانه روزی یک خانم از گلوی چنین گرگی پایین میرود خدا ب زمین گرمش بزند البته اگر خدایی هم هست گوگوش عزیز شکوه عزیز بودن در نزد همگان و خدا این وجهه هنگفت از دماغ او مطمعنا خواهد ریخت ب این همه سادگیت اشک میریزم هر کی اومد ترو نامه کرد رفت پشت سرشو هم نگاه نکرد از سکوت و خانمی تو استفاده ی بار هم پول تمام کنسرت را بالا کشید یکی از مجریان چندین سال قبل باز هم صدایی از گوگوش در نیامد مردم شعور فهم اینهمه از جان گذشتن را نمیدانند عزیزم مواظب خودت باش انشالله بزودی زود در ایران شمارو زیارت بکنیم ب امید روز ها و فرداهای روشن عزیز دلم
گوگوش چوب کارای خودشو میخوره
به زندگی خصوصی مردم چیکار دارید؟ شاید بخواد 5 بار یا بیشتر ازدواج کنه. شرایطش رو داره ازدواج میکنه این به کسی ربطی نداره. اسطوره تکرار نشدنی گوگوش عزیز
همین گوگوش واسه همه حرف درمیاره الا خودش برو مکه کفن بخر واسه رها هم رخت دامادی با دختر جوان
اصلأ گوگوش به ما چه اینها دیگه آمریکایی هستند وقتی از وطن رفتند بیرون رها که اسم دختر هستش
به زندگی شخصی دیگران. و کجا زندگی میکنه چکاردارین.. صدای ناب و افسونگرش یه دنیاست. افتخار وطن ماست
چقدر سطحی نگر هستی خدیجه جون
استوره بزگ و دوست داشتنی همیشه جات در قلب ما ایرانی ها هست. گوگوش عزیز همیشه با کلاس و با شخصیت بوده یکی از بهترین خاطراتم حضور در کنسرت شما بوده . امیدوارم خدا به صدات اونقدر قدرت بده که حالاحالاها برای ما بخونی
من صدا و آهنگ های گوگوش رو خیلی دوست دارم، در ضمن مسائل خصوصی به خودشون ربط داره
کۉکۉش
زندگی هر کسی به خودش مربوطه.خانم گوگوش صدا و چهره زیبایی داره .اگر هم ازدواج هاش ناموفق بوده از بد شانسی این خواننده زیباست.اگر هم با رها اعتمادی ازدواج کرده خوب کاری کردن.زندگی خودشونه به خودشون ربط داره.ایشالا موفق باشند و پاینده.
غالب بازیگران و هنرمندان زندگی های درست و پایبندی ندارن
واقعا صدای ماندگار گوگوش در تاریخ همیشه میمونه. دل قلب همه ایرانی ها جا داره و همه باهاش خاطره دارن.
واقعا باهات موافقم ولی بعضیا پر از انرژیهای منفی هستن برای شما و گوگوش عزیز که همیشه ماندنیست آرزوی موفقیت میکنم💞




من خاطره خواستگاری خودمو هیچ وقت فراموش نمیکنم واقع دختر برای پدر خیلی مهم همون جلسه اول وقتی پدر عروس، برعکس سایر مراسم ها که میگن در خواستگاری پدر عروس ممکن از داماد سوالات زیادی بپرس، در سکوت کاملا داشت من و برنداز میکرد:) اصلا چیزی نمیگفت! با خودم گفتم یا خدا مخالف! تا لحظه ای که مادرم خواست برای صحبت های ابتدای اجازه بگیره، بلاخره نطق پدر جان باز شد😂😂 گفت قبل از اینکه این دوتا صحبت کنن، میخوام چند کلمه ای خصوصی با آقا پسر شما صحبت کنم. هیچ دیگه اونجا به خودم گفتم همونطور که مخ دخترشو زدی مخ باباشم بزن!!!!!! بماند که چه صحبت های کردیم اما همچیز راضی کننده بود
هفته گذشته عروسی یکی از دوستانم توی الوین بودخیلی از فضای عمارت لذت بردم به نظرم فضاهای مختلفی که برای اجرای مراسم داشتن خیلی زیبا و منحصر به فرد بود من که لذت بردم
باسلام قیمت منوی یک با ورودی چقدر میشه یعنی هزینه برای ۱۲۰ مهمان چقدر میشه سپاسگزارم
هفته گذشته عروسی یکی از دوستانم توی الوین بودخیلی از فضای عمارت لذت بردم به نظرم فضاهای مختلفی که برای اجرای مراسم داشتن خیلی زیبا و منحصر به فرد بود من که لذت بردم
صرفا بلد هستن خوب صحبت کنن از لحاظ رسیدگی، و برنامه ریزی مراسم به شدت ضعیف بود و علی رقم ادعای برگزاری خوب مراسمات در پذیرایی و برنامه ریزی مراسم به شدت ضعیف بودن
هفته گذشته عروسی یکی از دوستانم توی الوین بودخیلی از فضای عمارت لذت بردم به نظرم فضاهای مختلفی که برای اجرای مراسم داشتن خیلی زیبا و منحصر به فرد بود من که لذت بردم
سلام مراسم ما ۱۴۰۵.۳.۱۵ بود بهترین شب زندگیم بود که این شبو مدیون اقای مولایی مدیریت عمارت سام هستم هر چیزی که تو ذهن ما بود؛ هر چیزی که خواسته بودیم همون کار برای ما شده بود بیشتر از قولی که به ما داده بودن انجام دادن خدارو شکر که قبل مراسم با اقای مولایی اشنا شدم که مراسمم خیلی عالی شد باز زمان برگرده به عقب انتخاب من و همسرم حتما عمارت سام هستش تشکر فراوان از جناب مولایی عزیز 🌹🌹
هفته گذشته عروسی یکی از دوستانم توی الوین بودخیلی از فضای عمارت لذت بردم به نظرم فضاهای مختلفی که برای اجرای مراسم داشتن خیلی زیبا و منحصر به فرد بود من که لذت بردم
یکی از بهترین تالار هایی بود که تجربه داشتیم و از رفتار پرسنل که نگم براتون واقعا خوش رفتار و خوش برخورد بودن