ازدواج گوگوش برای بار پنجم!

صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله

در حال حاضر، گوگوش، خواننده محبوب ایرانی، در آمریکا ساکن است. انتشار خبرهای مربوط به ازدواج گوگوش با رها اعتمادی، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی و ترانه‌سرا، موجب محبوبیت بیشتر او شده و او را به صدر جستجوها آورد. گوگوش که با نام اصلی “فائقه آتشین” متولد 15 اردیبهشت 1329 در تهران است، از بازیگری آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یک خواننده شناخته می‌شود.

همه ازدواج های رسمی و غیر رسمی گوگوش

گوگوش در سال 1346، در سن 17 سالگی با محمود قربانی ازدواج کرد، اما این ازدواج بعد از یک سال به طلاق انجامید. سال بعد، با بهروز وثوقی ازدواج کرد، اما این رابطه نیز تندی ترکید و در سال 1356 از او جدا شد. سپس در سال 1354 با همایون مصداقی ازدواج کرد و 12 سال با او زندگی کرد، اما در نهایت در سال 1368 از وی جدا شد.

در سال 1370، گوگوش با مسعود کیمیایی کارگردان ازدواج کرد، اما 9 سال بعد، به پیشنهاد یک تیم فیلمساز، از ایران خارج شد. او پس از حضور در کانادا، مجموعه‌ای از کنسرت‌ها را برگزار کرد و در سال‌های 1383 و 1385 دو آلبوم منتشر کرد که استقبال بی‌نظیری از آنها شد.

صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله

رها اعتمادی همسر پنجم گوگوش

اکنون گوگوش در آمریکا ساکن است و با انتشار اخبار مربوط به ازدواج با رها اعتمادی، همچنان مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد.

به علاوه، بیوگرافی رها اعتمادی نیز ذکر می‌کند که او در سال 1363 در تهران متولد شده و از طریق مهاجرت به سوئد، زندگی خود را در این کشور آغاز کرده است. او پیش از این به عنوان یکی از مجریان شبکه من و تو فعالیت می‌کرد و در زمینه‌های ترانه‌سرایی نیز مشغول به کار است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

عروسی آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت پسر ثروتمندترین مرد آسیا
اطلاعیه لغو کلیه مراسمات عروسی
ازدواج کیوان ساکت اف و شیدا خلیق

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.