راهنمای کامل برای گرفتن عکس خانوادگی در مراسم عروسی

با این حال که عروس و داماد همیشه مهمترین افراد حاضر در جشن عروسی هستند، تأثیر بقیه مهمان‌ها را نیز نباید در زیبایی این روز بیاد ماندنی نادیده گرفت. خصوصاً وقتی بحث عکاسی از مراسم عروسی به میان می‌آید، همه عروس و داماد‌ها دوست دارند بهترین تصاویر را از تمامی بخش‌های جشن و تک تک مهمان‌ها داشته باشند. همه ما ممکن است اهمیت گرفتن عکس خانوادگی در مراسم عروسی را به دلیل استرس و یا مشغله زیاد نادیده بگیریم.

اما باید بدانید عکس‌هایی که در باغ عکاسی انداخته‌اید برای یاداوری تمام خاطرات زیبا کفایت نمی‌کنند. عکس‌های خانوادگی در جشن عروسی و مراسم عقد گنجی گرانبها هستند که برای شما از این روز زیبا به یادگار می‌مانند. بنابراین بهتر است زمانی را صرف گرفتن عکس با عزیزترین‌های خود در جشن عروسی کنید و آن‌ها را نیز شریک خاطرات زیبای خود نمایید.

عکس خانوادگی در جشن عروسی

نکاتی درباره گرفتن عکس خانوادگی در مراسم عروسی

گرفتن عکس‌های خانوادگی در جشن عروسی با وجود جذابیت زیاد چالش برانگیز و دشوار به نظر می‌رسد. بنابراین باید در میان تمام کار‌ها، زمانی را صرف یادگیری نکات مختلف برای عکاسی خانوادگی در جشن عروسی نمایید و بهترین تصاویر رادر کنار اعضای خانواده خود ثبت کنید. در ادامه این مطلب به برخی از این نکات می‌پردازیم:

گرفتن عکس با اعضای درجه یک خانواده و بهترین دوستان را فراموش نکنید

اگر تنها چهل نفر را به جشن عروسی خود دعوت کرده‌اید می‌توانید با تمامی آن‌ها عکس یادگاری بگیرید، اما اگر مهمانان شما چهارصد نفر باشند چطور؟! گرفتن عکس با پدر و مادر، برادرو خواهر، پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، و دوستان صمیمی را اصلاً از قلم نیاندازید. فراموش نکنید فرصت شما برای گرفتن عکس خانوادگی در جشن عروسی محدود است، پس از آن به نحو احسن استفاده کنید. بیشتر تمرکز خود را به مهمترین افراد حاضر در جشن اختصاص دهید و با همه آن‌ها عکس یادگاری بگیرید.

عکس خانوادگی جشن عروسی

با عکاس عروسی خود برای گرفتن عکس با مهمان‌های مختلف هماهنگ باشید

پیش از شروع جشن با عکاس عروسی صحبت کنید و در صورت امکان لیستی از اعضای خانواده که دوست دارید در عکس‌های شما حضور داشته باشند تهیه نمایید. در این صورت عکاس عروسی خود ترتیب اعضای خانواده در عکس‌ها را مشخص می‌کند و از همه آن‌ها برای گرفتن عکس خانوادگی دعوت می‌نماید. جشن عروسی از معدود فرصت‌هایی است که تمام اعضای خانواده دور هم جمع هستند. از این فرصت بی‌نظیر برای گرفتن عکس‌های زیبا و به یاد ماندنی نهایت استفاده را ببرید.

در همین رابطه ببینید : باغ عکاسی عروس

گرفتن عکس‌های خانوادگی پیش از شروع جشن عروسی

گرفتن عکس‌های خانوادگی پیش از شروع مراسم عقد و یا جشن عروسی هم‌ایده بدی نیست. در این صورت می‌توانید در مجلس عروسی خود، بدون نگرانی از زمانی که باید صرف گرفتن عکس کنید، به شادی بپردازید. البته برای اینکار باید ابتدا مطمئن شوید تمام اعضای خانواده که قرار در عکس‌های عروسی حضور داشته باشند وارد سالن پذیرایی شده‌اند.

عکس‌های عروسی کلاسیک همراه با اعضای خانواده خود بگیرید

حتی اگر از عکاس عروسی درخواست کرده‌اید تا از مهمان‌ها در جای جای باغ تالار عکس بگیرد، باز هم جای خالی عکس‌های کلاسیک خالی خواهد بود. منظور از عکس‌های کلاسیک همان سبک عکاسی عروسی قدیمی است که اعضای خانواده در یک ردیف‌ایستاده و در حالی که به لنز دوربین خیره شده و لبخند می‌زنند، عکس‌های یادگاری می‌گیرند. گرفتن عکس خانوادگی در مراسم عروسی به این سبک هرگز زیبایی خود را از دست نمی‌دهد.

گرفتن عکس خانوادگی در مراسم عروسی

گرفتن عکس یادگاری با اعضای خانواده هنگام حاضر شدن عروس و داماد

از قدیم عکاس‌های عروسی از لحظه حاضر شدن عروس و داماد در کنار دیگر اعضای خانواده عکس‌های زیادی می‌گرفتند. امروز هم این عکس‌ها فرم مدرن‌تری به خود گرفته و زیباترین لحظات شما را در کنار اعضای خانوادتان به ثبت می‌رسانند. از عکاس جشن عروسی خود بخواهید تا از افراد خانواده هنگام کمک به شما برای حاضر شدن عکس بگیرد.

عکس‌های خانوادگی عروسی هنگام ورود به تالار پذیرایی و سر سفره عقد

برخی از لحظه‌های جشن عروسی تنها یکبار اتفاق می‌افتند. مثل نگاه مهربان پدر به دختر خود بر سر سفره عقد و یا اشک‌های شوق مادر هنگام ورود عروس و داماد به سالن عروسی. گرفتن عکس خانوادگی در ناب‌ترین لحظات جشن عروسی خاطرات خوش شما از این روز زیبا را تا همیشه زنده نگه می‌دارد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد