کارت پستال دیجیتال عروسی

کارت پستال دیجیتال عروسی یکی از محبوب‌ترین نوع کارت عروسی می‌باشد که سایت تالارکده در جهت تسهیل در کار شما عزیزان اقدام به ارائه خدمات کارت عروسی دیجیتال به حفظ کیفیت و بهترین قیمت کرده است.

کارت دعوت عروسی دیجیتال

مراسم عروسی یکی از رؤیایی‌ترین شب‌های زندگی هر زوجی می‌باشد که می‌بایست تا حد امکان به بهترین شکل ممکن برگزار شود، اما برگزاری باشکوه مراسم عروسی نیازمند رعایت معیارهای مهم و اساسی می‌باشد که شما می‌بایست در انتخاب آن‌ها نهایت حساسیت را به خرج دهید.

لازمه این کار این است که از همان ابتدا مهمانان خود را مجذوب مراسم خود کنید که این کار تنها با یک کارت عروسی زیبا و مجلل امکان پذیر می‌باشد.

کارت پستال دیجیتال عروسی

کارت دعوت پستال دیجیتال عروسی از مزیت‌های زیادی برخوردار است که شما می‌توانید با انتخاب آن از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید، در ادامه قصد داریم به شما 6 قالب کارت پستال عروسی دیجیتال آنلاین متنوع و جذاب کارت پستال کارت عروسی را برای شما معرفی کنیم.

  1. 4 قالب رایگان سایت تالارکده

سایت تالارکده با 4 قالب جذاب و متنوع مخصوص کسانی می‌باشد که به دنبال کارت پستال دیجیتال عروسی کاملاً اقتصادی می‌باشند.

کارت پستال دیجیتال عروسی

قالب‌های کارت پستال عروسی دیجیتال آنلاین رایگان عبارت‌اند از مدرن۱، مدرن۲، مدرن۳ و کلاسیک که با مزیت‌هایی همچون:

  • امکان درج لوکیشن
  • امکان انتخاب موزیک دلخواه
  • عکس عروس و داماد
  • لینک اختصاصی
  • ثبت یادبود
  • امکان ارسال و اشتراک‌گذاری نامحدود
  • و…

می‌باشند.

  1. قالب ‌VIP، عاشقانه‌ای زیبا

قالب VIP مخصوص کسانی می‌باشد که به دنبال کارت پستال عروسی عاشقانه می‌باشند.

کارت دعوت پستال عروسی

اگر به دنبال کارت دعوت عروسی دیجیتال خاص و عاشقانه می‌گردید در انتخاب ابن قالب شک نکنید.

  1. قالب ‌مذهبی، جذاب و شیک

اگر قصد دارید کارت پستال عروسی دیجیتال آنلاین شما متناسب با چهارچوب‌های مذهبی باشد پیشنهاد ما به شما قالب مذهبی سایت تالارکده می‌باشد.

 

کارت پستال دیجیتال عروسی مذهبی

که این قالب با مزیت‌هایی همچون امکان درج متنی از کلام الله مجید و هرگونه متن دلخواه مذهبی، المان‌های مذهبی و … برخوردار می‌باشد.

  1. قالب ‌ACE، تمام عیاری بی‌نقص

قالب ACE یک قالب کامل می‌باشد که از مزیت‌های بسیاری زیاد برخوردار است، اگر به دنبال کارت پستال عروسی تمام عیار می‌گردید همین الان اقدام به ثبت سفارش قالب ACE خود کنید.

کارت پستال دیجیتال عروسی

یکی از کاربردهای ویژه کارت پستال دیجیتال، قراردادن لوکیشن تالار یا باغ تالار محل برگزاری عروسی شماست. مهمانان شما به راحتی با مشاهده نقشه، امکان مسیریابی آنلاین با نرم افزارهای مسیریاب را دارند.

سایت تالارکده در جهت تسهیل در کار زوجین محترم در روند برگزاری مراسم عروسی ۴ قالب کارت پستال عروسی دیجیتال آنلاین سایت خود را به صورت کاملاً رایگان با امکاناتی از جمله:

  • داشتن لحظه شمار و تایمر تا شروع عروسی
  • آدرس دهی تالار با استفاده از map و نقشه دقیق
  • امکان پاسخ دادن مهمانان به کارت عروسی به صورتی که سوال می شود آیا مایل هستید در مراسم شرکت کنید و سپس مهمانان با انتخاب گزینه بله و خیر به دعوت نامه پاسخ می دهند.
  • استفاده از قالب های زیبا برای زیباتر شدن کارت عروسی آنلاین
  • استفاده از بهترین متن های عاشقانه در کارت عروسی آنلاین
  • استفاده از عکس های رمانتیک و عاشقانه در ساخت کارت عروسی آنلاین

می‌باشد؛ که شما عزیزان می‌توانید در هر زمان و مکان دلخواه خود اقدام به ساخت کارت پستال دیجیتال عروسی رایگان تالارکده کنید و به بهترین شکل ممکن اقدام به دعوت از عزیزان خود در رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان کنید.

تالارکده با ارائه کارت‌های دعوت دیجیتال عروسی، راه حلی نوآورانه و مدرن برای اعلام یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی شما ارائه می‌دهد. با استفاده از این سرویس، زوج‌های جوان می‌توانند کارت‌های دعوت خود را با طراحی‌های خلاقانه و شخصی‌سازی‌شده تهیه کنند. از جمله امکانات این کارت‌ها می‌توان به انتخاب آهنگ‌هایی که برایشان خاطره‌انگیز است و استفاده از ویژگی‌های تعاملی مانند ثبت یادبود مراسم اشاره کرد. این ایده‌ها نه تنها روند دعوت را ساده‌تر و جذاب‌تر می‌کند، بلکه به مهمانان اجازه می‌دهد تا از ابتدا در جشن شما سهیم و هیجان‌زده باشند.

 

 

برای ثبت کارت دعوت آنلاین رایگان و استفاده از دیگر خدمات به نشانی زیر وارد شوید

www.wed.talarkadeh.com

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

چقدر قبل عروسی باید کارت دعوت پخش کرد?
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios
متن کارت عروسی دیجیتال
کارت عروسی موزیکال

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!