جشنواره رمضان

شکایت از تالار عروسی و باغ تالار/ معرفی مراحل و اتحادیه 

همان‌طور که می‌دانید در زمان قدیم به دلیل کم بودن جمعیت در مراسم‌های عقد، عروسی، ختم و… میزبان اقدام به برگزاری مراسم خود در خانه شخصی می‌کرد، اما با گذشت زمان و بالا رفتن جمعیت مهمان‌ها و تجمل‌گرایی، این گونه مراسم‌‌ها در تالارها و باغ تالارهای مجلل و شیک برگزار می‌شود؛ در بعضی مواقع ممکن است در روند برگزاری مراسم عقد، عروسی، تولد، ختم و… مشتریان با مدیریت مجموعه به مشکلاتی اعم از اخذ مبلغ بیشتر، عدم رعایت بهداشت و… برخورد کنند، که این مشکلات نیاز به بستری مناسب دارد که هنگام بروز چنین مشکلاتی مشتریان بتوانند اقدام به شکایت از تالار عروسی کنند.

از این رو ما قصد داریم در ادامه به نحوه شکایت از تالار عروسی و باغ تالار بپردازیم تا شما بتوانید در مواقع خاص با آگاهی بیشتر اقدام به گرفتن حق خود کنید.

نحوه‌ی شکایت از تالار عروسی و باغ تالار

شکایت از باغ تالار و تالار

ممکن است شما با مشکلاتی مواجه شوید که قصد شکایت از تالار و یا باغ تالار مدنظر خود را دارید ولی از نحوه‌ی شکایت از آن ها مطلع نیستید، ما در ادامه قصد داریم به شما چند نمونه از تخلفات تالارها و باغ تالارهای پذیرایی اشاره کنیم و به شما نحوه شکایت از تالارها و باغ تالارها را شرح دهیم.

  • عدم رعایت نکات بهداشتی

یکی از دلایلی که شما در صورت ناراضی بودن از آن می‌‌توانید اقدام به شکایت از مجموعه تالار و یا باغ تالار کنید عدم رعایت نکات بهداشتی می‌باشد.

بی‌‎شک می‌توان گفت یکی از بدترین اتفاقاتی که در حین مراسم عروسی می‌تواند بیفتد عدم رعایت بهداشت از طرف مهمان‌داران مجموعه می‌باشد.

مکان‌های غیر بهداشتی، سرو غذا به صورت غیر بهداشتی و… همگی عواملی هستند که به شما این امکان را می‌‌‌دهد تا اقدام به شکایت از تالار و یا باغ تالار طرف قرارداد کنید.

  • عدم رعایت قوانین مرتبط با کنسل کردن سفارشات

بدیهی می‌باشد که شما می‌بایست چند روز قبل از برگزاری مراسم اقدام به ثبت سفارشات خود بکنید، ممکن است اشخاص به هر دلیلی اقدام به کنسل کردن این سفارشات کنند در این مواقع تالار باید قوانین مربوط به کنسل کردن سفارش را به درستی اعمال کند، در غیر این صورت شما می‌توانید اقدام به شکایت از تالار عروسی کنید.

مراحل و اتحادیه جهت شکایت از تالار و یا باغ تالار پذیرایی

شما به صورت حضوری و غیر حضوری می‎‌توانید اقدام به شکایت از تالار عروسی و باغ تالار کنید.

حضوری:

شما در این مورد می‌‌توانید شخصاً به اتحادیه تالار پذیرایی مراجعه کنید و بعد از مطرح کردن مشکل با کارکنان اقدام به ثبت شکایت خود کنید.

آدرس و شماره تلفن اتحادیه تالار و پذیرایی شهر تهران

سهروردی شمالی-پایین تر از شهید بهشتی-کوچه شهید زمانی-پلاک 19

021-88535255-7

غیر حضوری:

اگر شما به هر دلیلی از جمله مسافرت، مشغله کاری و… توانایی مراجعه حضوری را ندارید می‌تواند از سایت این اتحادیه شکایت خود را اعلام کنند تا مسئولان در اسرع وقت به آن شکایات رسیدگی نمایند و با تالارهای متخلف به طور قانونی برخورد کنند.

شکایت از تالار عروسی

4 نکته برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی

در این مسئله شکی نیست که با وجود قوانین سخت‌گیرانه شما در صورت مواجه شدن با رفتار غیر حرفه‌ای توانایی شکایت و گرفتن حق خود را دارید، اما مطمئن باشید این روند زیاد باب میل شما نیست، به دلیل اینکه در کنار دردسرهای رفت و آمد و تلف شدن تایم شما، موجب اعصاب خوردی و آزرده خاطر شدن شما می‌شود.

در ادامه قصد داریم به شما 4 نکته اساسی در جهت پیشگیری از مشکلات احتمالی در روند برگزاری مراسم عروسی را ذکر کنیم.

  1. قبل از انتخاب تالار و باغ تالار تحقیق کنید

مهم‌ترین شب زندگی‌تان را با پول معامله نکنید، و همین‎طور در دام تبلیغات رؤیایی نیفتید.

هیچ فروشنده‌ای نمی‌گوید که محصولات یا خدمات من بد است، این شما هستید که می‌بایست با تحقیق درست و اصولی از منابع معتبر تشخیص دهید که چه مکانی برای شما مناسب است.

از تحقیق کردن دریغ نکنید، نگذارید رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان با بی‌حوصلگی خراب شود.

منبعی معتبر پیدا کنید، ساعت‌ها وقت بگذراید و با تحقیق فراوان متناسب با بودجه‌ی خود تالار و یا باغ تالاری را انتخاب کنید که با برگزاری مراسمتان در آن تالار مشکلی برای شما پیش نیاید.

سایت تالارکده در جهت حمایت از شأن مشتری و آسوده خاطر بودن آن‌ها در روند برگزاری مراسم عروسی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات تمامی تالارها و باغ تالارهای تهران و حومه کرده است، تا شما بتوانید در کم‌ترین زمان تمام جوانب تالارها و باغ تالارهای تهران و کرج را بسنجید تا بتوانید با چشمانی باز انتخاب خود را انجام دهید.

  1. با مدیریت شفاف صبحت کنید

بسیاری از مواقع مشتریان از روی خجالت و رودروایسی، در جلسه‌ی اول حضوری با مدیریت تمامی ابهامات و سؤالاتی که در ذهن دارند را نمی‌پرسند، و بسیاری از پیش آمدهای احتمالی را با مدیریت مجموعه هماهنگ نمی‌کنند از همین رو باعث می‌شود بعد از عقد قرارداد مدیر تالار و یا باغ تالار هر سازی که می‌زند شما مجبور به رقصیدن باشید.

  1. شرایط را بسنجید

حتی بعد از صحبت‌های اولیه اقدام به بازدید کامل از مجموعه کنید بدون رودروایسی وضعیت تهویه سالن را جویا شوید، سیستم صوتی را چک کنید، از بهداشت آشپزخانه مطمئن شوید و… این موضوع باعث می‌شود مراسم همان‌طور که شما مدنظرتان می‌باشد پیش برود.

  1. نظرات مشتریان قبل را جویا شوید

از یک منبعی معتبر نظرات مشتریان قبلی را جویا شوید.

  • آیا از بهداشت راضی بودند؟
  • آیا از رفتار مهمان‌داران راضی بودند؟
  • آیا مزه‌ی غذا باب میل همه بود؟
  • آیا سیستم تهویه سالن به قدر کافی قدرتمند بود؟

و ده ها سؤالی که اگر قبل از عقد قرارداد نپرسید، جدا از خراب شدن مهم‌ترین شب زندگی‌تان، دردسرهای شکایت هم به شما تحمیل می‌کند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403
احمدآباد مستوفی کجاست و چه دیدنی های دارد

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • بدون نام

    شکایت از باغ تالار سمت اسلامشهر باید کجا بریم ؟ اتحادیه شون متفاوت هست ظاهرا ممکنه راهنمایی کنید

    پاسخ