15 مدل لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی صورتی ساقدوش عروس

اگر دوست دارید عروسی شما سرشار از رنگ های شیک و همه پسند داشته باشد، لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس را به عنوان بخشی از جشن خود فراموش نکنید. از لباس های کلاسیک و پف دار گرفته تا پیراهن های کوتاه دخترانه، لباس های جلسی برای ساقدوش های عروس در مدل ها و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارند. با این حال که انتخاب رنگ و مدل لباس مجلسی به عوامل زیادی همچون رنگ پوست ساقدوش ها بستگی پیدا می کند، صورتی رنگی است که همیشه تکمیل کننده ی استایل جشن عروسی محسوب می شود.

در زیبایی رنگ صورتی برای لباس مجلسی شکی نیست، اما همانطور که می دانید صورتی در طیف های رنگ مختلفی وجود دارد و حتی ترکیبی از این رنگ ها برای لباس ساقدوش های عروس بسیار مناسب است. حتما لازم نیست تمام ساقدوش ها لباس صورتی یکدست بپوشند. پیراهن صورتی پاستیلی در کنار صورتی چرک نیز زیبایی خاص خود را خواهد داشت. اما برای مشاهده ی بهترین لباس های مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس با ادامه ی مطلب همراه شوید.

مدل های لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس

لباس های مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس در مدل ها و طرح های مختلفی دوخته و حتی رنج گسترده ای از تناژ این رنگ را شامل می شوند. پیراهن های مجلسی آستین بلند، پیراهن دکلته، آستین حلقه ای، یقه ایستاده، لباس های مجلسی اسکارلت و غیره همه را می توان در رنگ های متنوعی از صورتی دوخت و هیچ محدودیتی برای مدل پیراهن مجلسی به این رنگ وجود ندارد.

فرقی نمی کند شما به دنبال برگزاری یک مهمانی خودمانی برای جشن عروسی هستید، یا مراسم عروسی مجلل و با تعداد مهمانان زیادی را در نظر گرفته اید، رنگ صورتی برای لباس مجلسی ساقدوش عروس مناسب تمامی فصل ها و استایل های مجلس عروسی می باشد.

لباس مجلسی صورتی به سبک مینیمال

لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس

زیبایی در سادگی است! این لباس زیبا با دامن چین دار و یقه هفت نسبتا باز مناسب خانم هایی است که به لباس های مجلسی ساده علاقه دارند. مدل آستین های این پیراهن مجلسی نیز مطابق با مد روز دوخته شده و مناسب ساقدوش عروس می باشد. خصوصا اگر به دنبال لباس مجلسی پوشیده برای جشن عروسی هستید، در انتخاب این مدل تردید نکنید.

لباس مجلسی صورتی همه پسند برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی صورتی

این لباس مجلسی به رنگ صورتی چرک نیازی به تعریف و تمجید ندارد! سرشانه های بندی این لباس به همراه چاک دامن چین دار آن حتما در میان خانم ها طرفداران زیادی پیدا می کند. ساقدوش های عروسی با این لباس صورتی رنگ در جشن عروسی خواهند درخشید.

در همین رابطه ببینید : آرایش ساقدوش عروس

لباس مجلسی صورتی برای جشن عروسی رسمی

لباس مجلسی برای ساقدوش عروس

این پیراهن صورتی زیبا را می توانید در یک جشن عروسی رسمی برای ساقدوش های خود خریداری کنید. تزیینات دور یقه و دور کمر بسیار زیبا هستند و به این لباس مجلسی زیبا ظاهری فوق العاده بخشیده اند.

پیراهن مجلسی ابریشم برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی ساتن

با انتخاب این لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس در تالار عروسی بدرخشید! این لباس را نه تنها در جشن عروسی، بلکه در سایر مراسم ها و مهمانی های رسمی نیز می توانید بپوشید

لباس مجلسی ساتن به رنگ صورتی برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی صورتی

مدل لباس مجلسی که در تصویر می بینید هیچگاه از مد نمی افتد. لباس مجلسی صورتی بندی برای ساقدوش عروس از جنس ساتن که مختص ساده پسندها است.

لباس مجلسی خاص برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس

اگر شما نیز طرفدار طرح های روستایی هستید، این لباس برایتان بسیار مناسب خواهد بود. آستین های مدل شل و دامن نیم کلوش آن را به یک لباس مجلسی شیک و در عین حال راحت برای ساقدوش های عروس تبدیل می کند.

لباس مجلسی صورتی ساده کوتاه

لباس مجلسی کوتاه برای ساقدوش عروس

این لباس مجلسی آستین دار با دامن کوتاه یکی از ساده ترین و در عین حال شیک ترین مدل هایی است که می توانید برای ساقدوش های جشن عروسی خود انتخاب کنید. خصوصا اگر اندام مناسبی دارید، این لباس مجلسی برای شما بسیار زیبا خواهد بود.

لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس از جنس گیپور

لباس مجلسی گیپور برای ساقدوش عروس

گیپور همیشه یکی از محبوب ترین پارچه ها در دوخت لباس های مجلسی می باشد، برای لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس نیز گیپور حتما گزینه ی مناسبی است. با نگاهی به این لباس مجلسی بدون آستین و با دامن راسته کوتاه حتما آن را خواهید پسندید.

لباس مجلسی مدل کلاسیک برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی کوتاه صورتی

در طراحی این مدل لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس از طرح های دهه ی هفتاد میلادی الهام گرفته شده است. لباسی بسیار شیک و مناسب عکاسی مجلس عروسی!

لباس مجلسی صورتی گلدار برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی گلدار

وقتی صحبت از لباس ساقدوش عروس به میان می آید، معمولا به پارچه های ساده فکر می کنیم. اما لباس های مجلسی گلدار نیز می توانند گزینه ی مناسبی برای ساقدوش عروس باشند. با نگاهی به این لباس زیبا حتما این نظر را تایید خواهید کرد.

لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس از جنس تور

لباس مجلسی تور برای ساقدوش

لباس های مجلسی دوخته شده از جنس تور معمولا قیمت کمتری نسبت به سایر لباس های مجلسی دارند. پس اگر می خواهید کمی در خرج و مخارج عروسی صرفه جویی کنید، این لباس مجلسی صورتی را برای ساقدوش های خود بخرید.

لباس مجلسی صورتی مخمل برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی مخمل

از انتخاب یک پیراهن مجلسی مخمل به رنگ صورتی برای ساقدوش های خود پشیمان نخواهید شد. البته همه ما می دانیم که لباس های مجلسی مخمل بیشتر مناسب جشن های عروسی زمستانه هستند.

لباس مجلسی صورتی یقه هفت برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی شیک برای ساقدوش عروس

این لباس مجلسی چشم نواز و مناسب برای ساقدوش عروس و به رنگ صورتی برای مجالس عروسی مجلل و پر زرق و برق بسیار مناسب است.

لباس مجلسی صورتی حریر برای ساقدوش عروس

لباس مجلسی ساقدوش

لباس مجلسی که در عکس مشاهده می کنید برای سایز های بزرگ بسیار مناسب است، زیرا اندام شما را متناسب تر نشان می دهد. همچنین می توانید قسمت چین دار یقه لباس را از آن جدا و یا به آن وصل کنید تا با یک لباس مجلسی اما دو مدل متفاوت در جشن عروسی حاضر شوید.

لباس مجلسی پرنسسی کوتاه به رنگ صورتی

لباس مجلسی گیپور عروسکی

احتمالا همه ی شما عاشق این مدل لباس مجلسی صورتی برای ساقدوش عروس خواهید شد. لباس عروسکی با دامن میانه و دوخته شده از پارچه ی گیپور که برای هر سلیقه ای مناسب است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
تفاوت لباس شب با لباس مجلسی
لباس عروس دخترانه

آخرین دیدگاه‌ها

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏

کاظمی
تالار پذیرایی اوپال

تالار بسیار زیبا و مجلل هست ما مراسم داشتیم همه چیز عالی بود ..ممنون از آقای مهربان عزیز که واقعا خوش برخورد هستند و انرژی خیلی خوبی به زوج های جوان میدن .ممنون از پرسنل خوبتون

داریوش
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

چرا نباشه وقتی کشتی دارند و فروش نفت در اختیار خانواده باشه چرا که نه مردم هم باید صبر تحمل بر مشکلات و تحریم ها داشته باشند