جدیدترین مدل های لباس عروس سایز بزرگ سال 2019

یکی از مشکلاتی که عروس هایی که دارای اضافه وزن هستند با آن مواجه اند انتخاب مدل لباس عروسی است که اندام آنها را به زیباترین حالت ممکن نشان دهد.

اما به هیچ عنوان نگران نباشید. شما هر اندامی که داشته باشید لباس عروسی وجود دارد که اصطلاحاً به تن شما بنشیند و اندام تان را به زیباترین حالت ممکن نشان دهد. در این مقاله بهترین مدل های لباس عروس سایز بزرگ در سال 2019 به شما معرفی شده و اندام های مناسب آن توضیح داده شده است. با این حال نگران اضافه وزن خود نباشید و سعی کنید از این روز بزرگ نهایت لذت را ببرید. خوشحالی درونی شما و رضایت از خودتان بیشتر از هر مدل لباس و نوع آرایشی باعث زیبایی تان می شود.

در رابطه با این موضوع بخوانید: 7 مدل لباس عروسی که هر عروسی باید بشناسد

جدیدترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

بهترین مدل های لباس عروس سایز بزرگ در سال 2019

روزهایی که طراحان صنعت مد و لباس عروس تنها لباس عروس های سایز کوچک طراحی می کردند و گمان می کردند عروس ها همه باربی هستند !! گذشته است. امروزه طراحان لباس عروس طراحی های بسیار زیبایی برای لباس عروس های سایز بزرگ و خیلی بزرگ انجام می دهند و می توان گفت هیچ زمانی بهتر از الان برای عروس سایز بزرگ بودن خوب نیست.

جدیدترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

طراح مد  Curvissa کالکشن جدید لباس عروس سایز بزرگ خود را در 16 مارس 2019 رونمایی کرده است که شامل لباس های زیبای عروس، اکسسوری های عروس و کفش است. لباس های این مجموعه سایزهای 14-32 اروپایی معادل 42 تا 60 ایرانی را شامل می شوند و از بهترین متریال برای ساخت آنها استفاده شده است. هدف از این مجموعه کمک به عروس های سایز بزرگ برای افزایش اعتماد به نفس شان در روز عروسی است.

جدیدترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

این مجموعه اولین مجموعه لباس عروس سایز بزرگ Curvissa است که شامل طراحی های جدید لباس عروس در تابستان پیش رو است.

لباس های عروس سایز بزرگ

برخی از نام های بسیار معروف و شناخته شده در صنعت عروسی مانند  آلفرد آنجلو، مگی ساترو و ترو براید رنج اندازه های خود را افزایش داده اند به طوری که عروس های سایز بزرگتر بتوانند از طرح های خیره کننده آنها استفاده کنند.

جدیدترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

طراحانی مانند جیسون جنینگز دقیقا می دانند که چگونه یک لباس عروس را برش بزنند تا در بهترین حالت ممکن روی اندام شما بنشیند و به زیباتر دیده شدن اندام شما کمک کند و مناسب بدن شما باشد.

جیسون متوجه شده بود که لباس عروس هایی که برای خانم های دارای اضافه وزن طراحی می شود به اندازه کافی خلاقانه و تأثیرگذار نیست. بنابراین در سال 2009 Sonsie را تأسیس کرد. قرار دادن کرست داخلی در لباس های طراحی شده توسط جیسون و برش های متناسب و درست آن باعث شد عروس های سایز بزرگ دیگر هیچ مشکلی در انتخاب لباس عروس مناسب خود نداشته باشند.

صرف نظر از اینکه به دنبال چه استایل و مدل لباس عروسی هستید، می توانید هزاران طرح مختلف لباس عروس را پیدا کرده و از بین آنها یکی را انتخاب کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید: مدل های محبوب لباس عروس و اندامهای مناسب برای آنها

جدیدترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

اگر عروسی هستید که به مدل های پرنسسی علاقه دارید می توانید طرح های Julietta ارائه شده توسط موری لی را بررسی کنید.

جدیدترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

اگر شما یک عروس مد روز هستید که نمی خواهید علایق خود را فدا کنید نگاهی به لباس عروس های خیره کننده Allure Bridal در کالکشن Woman بیندازید. طرح های این مجموعه کاملاً مطابق روز بوده و حس خارق العاده بودن به شما می دهد.

جدیدترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

همچنین مجموعه های Sincerity Plus و Gorgeous With Curves با طرح های بنجامین رابرتز بسیار زیبا و خیره کننده هستند.

جدیدترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

نکاتی برای خرید پارچه لباس عروس سایز بزرگ

پارچه لباس عروس خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

گیپور: گیپور یکی از کلاسیک‌ترین پارچه‌هایی است که در انواع لباس های مجلسی و لباس‌های عروس مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پارچه زیبایی و جذابیت خاصی دارد و برای همه انواع اندام مناسب است و هیچ محدودیتی ندارد.

ابریشم: ابریشم پارچه لوکسی و گران قیمتی است که در بسیاری از لباس‌های عروس مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابریشم انواع مختلفی دارد و نوع ضخیم آن برای فصل سرد و نوع نازک و سبک آن برای فصل‌های گرم مناسب است. خانم‌هایی که دارای اضافه وزن هستند بهتر است از نوع نازک این پارچه استفاده نکنند زیرا پستی و بلندی هاس بدن را کاملاً نشان می دهد.

شیفون: این پارچه نازک نیز معمولا از جنس ابریشم است اما انواع مصنوعی آن نیز وجود دارد. شیفون پارچه سبکی است اما معمولا به تنهایی به کار نمی‌رود و روی یک لایه موسلین یا ساتن استفاده می‌شود که برای خانم‌های سایزبزرگ مناسب است به همین دلیل برای فصل‌های گرم مناسب تر است.

ساتن: ساتن نوعی پارچه با بافت خاص است. نوع بافت آن باعث می‌شود در یک رو براق و در طرف دیگر مات باشد. این نوع پارچه برای خانم‌های چاق بسیار مناسب است به شرطی که میزان کشسانی آن در نظر گرفته شود.

پلی استر: پلی استر نوعی پارچه مصنوعی است که در بسیاری از لباس‌های عروس به کار می‌رود. این پارچه راحت و سبک است اما قابلیت تنفس ندارد و در زمستان سرد و در تابستان گرم است اما محدودیتی از نظر فرم اندام و … ندارد.

ارگانزا: این نوع پارچه همان چیزی است که به عنوان توری ساده می‌شناسیم که در بیشتر لباس‌های عروس به عنوان لایه دوم به کار می‌رود. این پارچه خاصیت کشسانی ندارد و از این نظر ممکن است برای خانم‌های سایزبزرگ ایجاد محدودیت کند.

در انتخاب اکسسوری های عروس نیز دقت لازم را به عمل آورید. با استفاده از اکسسوری مناسب می توانید توجه ها را به سمت جاهای باریک تر و فیت تر اندام خود جلب کنید

در رابطه با این موضوع بخوانید: جدیدترین مدل های لباس عروس سال 2019 کالکشن طراح مد ایان استوارت

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.