جشنواره رمضان

38 لباس خواستگاری مناسب برای خانم ها

مراسم خواستگاری همواره مورد توجه خانواده ها بخصوص عروس خانم ها هست و همواره سعی می نمایند در انتخاب لباس خواستگاری خود حساسیت به خرج بدهند تا در این مراسم به بهترین شکل و شرایط حاضر باشند.

در ایام قدیم مراسم خواستگاری با این هدف انجام می‌شد تا دختر و پسری که توسط والدینشان به یکدیگر معرفی میشدند با یکدیگر آشنا شوند و پس از اینکه دریافتند با هم تفاهم دارند با یکدیگر ازدواج کنند.

جدیدترین لباس مناسب خواستگاری

در این مطلب از سایت تالارکده شیک ترین مدل های لباس شب خواستگاری را در طرح های متنوع برای شما آماده کرده ایم شما میتوانید از این مدل لباس ها برای خواسگاریایده بگیرید تا بهترین نمایش را در شب خواستگاری داشته باشید

لباس مناسب خواستگاری

لباس شیک مناسب خواستگاری

لباس خواستگاری مجلل

لباس خواستگاری فون آستین-2

کت و شلوار مدل چپ و راستی یکی از بهترین مدل هایی است که یک عروس میتواند در مراسم خواستگاری خود آن را پوشیده و تیپ و استایل زیبایی را برای خود خلق کند.کت و شلوار مدل چپ و راستی-1

لباس خواستگاری مناسب 1401

کت و شلوار مدل چپ و راستی-2

پیراهن فون آستین کلوش یکی دیگر از اون مدل لباس هایی است که به نظر هر کسی با هر سلیقه ای زیبا به نظر میرسد. پس پوشیدن این لباس میتواند به زیبایی استایل عروس در خواستگاری کمک کند.

استایل خواستگاری

یک استایل خواستگاری بسیار شیک که می‎‎توانید آن را بعنوان یک استایل بله برون بسیار زیبا و فوق العاده هم در نظر بگیرید

لباس خواستگاری فون آستین

ترکیب شومیز، ساتن یقه ایستاده و شلوار مدادی میتواند ترکیبی باشد هر کسی را مجذوب زیبایی اش میکند. این ترکیب یکی از زیباترین ترکیب‌هایی است که عروس میتواند بپوشد و بیش از پیش به زیبایی خود بی افزاید.

لباس خواستگاری شومیز یقه دار

اورال چپ و راستی یکی دیگر از مدل هایی است که خانم ها میتوانند آن را در مراسم خود بپوشند و با توجه به طرح و رنگ آن جذابیت خود را دوچندان کند.

لباس خواستگاری اورال چپ و راستی

در جلسه‌ی خواستگاری چی بپوشیم؟

همان‌طور که می‌دانید جلسه‌ی خواستگاری اولین دیدار خانواده‌های دختر و پسر می‌باشد، گرچه اهمیت زیبایی لباس خواستگاری از لباس عقد کم‌تر است اما در این مراسم معمولاً خانواده طرفین با دقت و حساسیت بیشتری به ظاهر دختر توجه می‌کنند، از این رو بهتر است در طول این مراسم حواسمان به ظاهر خود باشد.

انتخاب لباس مناسب در مراسم خواستگار نسبت مستقیم با عقاید مذهبی و فرهنگی و رسم و رسومات خانواده طرفین دارد که شما می‌بایست متناسب با این معیارها دست به انتخاب لباس خود بزنید، در انتخاب لباس خواستگاری به رنگ آن توجه داشته باشید که ظاهری شاد و آرامش بخش را در شما به وجود بیاورد و ظاهری دخترانه را در شما زنده کند و همین‌طور مدل لباس خود را نسبت به ظاهر همیشگی خود انتخاب کنید به عنوان مثال اگر شما محجبه هستید در مراسم خواستگاری هم همین روند را ادامه دهید.

لباس خواستگاری اورال چپ و راستی-2

ترکیب پیراهن شومیز و شلوار دم پا یکی دیگر از زیباترین ترکیب‌هایی است که می‌تواند جذابیت و اعتماد به نفس را به شما در مراسم خواستگاری یا بله برون هدیه دهد.

لباس خواستگاری شومیز

یکی دیگر از مدل‌هایی که می‌تواند در عین سادگی زیباترین استایل را برای عروس خانم در مراسم خواستگاری فراهم سازد ترکیب کت یقه ایستاده پشت بلند با شلوار راسته است که با تناژ رنگی سبز می‌تواند به زیباترین شکل ممکن به نظر برسد.

کت و شلوار مجلسی

ترکیب بعدی که می‌تواند برای مراسم خواستگاری شما مناسب باشد، ترکیب بلوز حریر با شلوار حریر است. این ترکیب برای عروس خانم هایی که دارای چشم‌های سبز رنگ هستند جذابیت دو برابر را به همراه خواهد داشت.

جنس حریر در لباس خواستگاری

پیراهن فون با آستین‌های کوتاه میان طرح های مطرح شده ساده ترین بوده ولی در عین حال بسیار شیک است.

عروس خانم هایی که علاقه مند به پوشیدن این لباس هستند بهتر است رنگ موهای خود را پیش از مراسم طلایی کنند تا جلوه جذاب‌ تری را به چهره خود در مراسم خواستگاری ببخشند.

لباس خواستگاری با آستین فون

ترکیبی که امروزه بیش از اندازه در بازار فروش داشته و خیلی از عروس خانم ها از آن به عنوان یکی از بهترین ترکیب لباس های مراسم خواستگاری یاد میکنند بلوز ساتن که با سنگ کار شده با شلوار دم پا گشاد چاک دار می‌باشد.

لباس خواستگاری ساتن

بلوز یقه دراپه جدا کار شده با شلوار دم پا یکی دیگر از ترکیب هایی است که میتواند جذابیت مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد.

لباس خواستگاری یقه دراپه

لباس لاکچری خواستگاری

لباس خواستگاری سفید

لباس بعدی که به زیباتر شدن استایل خانم ها در مراسم خواستگاری‌ کمک می‌کند، پیراهن یقه گره ای با آستین های پفی از جنس حریر است که استایلی مانند پرنسس های دیزنی را به عروس خانم ها هدیه میدهد و باعث جذابیت آنان میشود.

لباس خواستگاری یقه گره ای

اورال یقه انگلیسی یکی دیگر از مدل هایی است که در میان عروس خانم ها طی چند سال اخیر بسیار محبوب شده و یکی از پرفروش های بازار به شمار میرود.

این مدل نیز میتواند یکی از مدل لباس هایی باشد که عروس خانم ها را در مراسم خواستگاریشان جذاب میکند.

لباس خواستگاری

لباس مناسب خواستگاری دخترانه

لباس خواستگاری یقه انگلیسی-2

کت و شلوار چهار دکمه چپ و راستی با شلوار راسته یکی دیگر از همان ترکیب هایی است میان عروس های جوان محبوب است. اکثر عروس خانم ها این مدل را به دلیل قیمت مناسب و به صرفه بودن آن نسبت به مدل و کیفیت، انتخاب میکنند.

کت و شلوار چهار دکمه چپ و راستی

کت اورال با ریش‌های تزیینی کار شده بر روی کت یکی از زیباترین و شیک ترین کت های مراسم خواستگاری را برای عروس خانم های عزیز فراهم ساخته است تا با پوشیدن آن عروس خانم ها استایل شیک و جذابی را برای خود بسازند.

کت و شلوار اورال

کت های طرح دار نیز میتوانند با توجه به طرحی که دارند برای مراسم خواستگاری مناسب باشند. به عنوان مثال کت با طرح اسپانیایی یکی از زیباترین طرح هایی است که میتوان از آن به عنوان نمونه ای از طرح های شیک کار شده بر روی کت برای مراسم خواستگاری یاد کرد.

ترکیب این کت با شلوار دم پا بسیار زیبا میباشد و به همه عروس خانم ها توصیه میشود.

کت و شلوار طرح دار

لباس زیبای خواستگاری باحجاب

لباس خواستگاری زیبا

بلوز حریری با دامن تنگ یکی از زیباترین و شیک ترین لباس های مناسب مراسم خواستگاری است که میتواند نگاه هر بیننده را به خود مجذوب کند. این مدل بلوز حریری با مرواریدهایی که روی آن کار شده جذاب ترین طراحی ممکن را برای یک لباس در مراسم خواستگاری به وجود آورده است.

لباس خواستگاری حریر با مروارید

لباس خواستگاری دخترانه

لباس خواستگاری شیک

ترکیب سارافون، شومیز و شلوار مخصوصا با تناژ رنگی آبی میتواند بهترین مدل و استایل ممکن را برای خانم ها در مراسم خواستگاری به همراه داشته باشد.

همچنین ببینید : راه‌های جذب مرد در مراسم خواستگاری

لباس خواستگاری سارافون

کت مدل ریزشی و بلوز و شلوار راسته را میتوان به عنوان بهترین و شیک ترین لباس مناسب خواستگاری معرفی کرد. زیرا این لباس از نظر تمامی کارشناسان مد و لباس هیچ ایرادی نداشته و توانسته است بهترین نمره را از کارشناسان دریافت کند.

کت و شلوار ریزشی

لباس رسمی خواستگاری دخترانه

لباس خواستگاری سفید

یک ست بسیار زیبا و شیک مناسب لباس خواستگاری که در عین حفظ پوشیدگی و سادگی بسیار زیبا می‌باشد؛ این لباس خواستگاری دخترانه ترکیب شلوار و ست کوتاه همرنگ با شومیز آستین بلند طرحدار است .

اگر یک لباس خواستگاری مذهبی و پوشیده می‌خواهید این مدل زیبا برای شما مناسب است.

لباس خوستگاری مناسب باری خانم‌ها

کت و دامن اسپرت با آستین‌های کوتاه و دامن کوتاه، نیز می‌تواند یکی دیگر از انتخاب‌های جذاب و بدون نقص برای لباس خواستگاری دخترانه باشد.

لباس خواستگاری دخترانه

این نوع بلوزها و شومیزها با شلوار می‌توانند بهترین انتخاب شما برای لباس مناسب خواستگاری باشند، که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود ترکیب‌‎های شیک و بی نظیری را خلق نمایید.

همچنین بخوانید : برای خواستگاری چی بپوشیم ؟

لباس زیبای خواستگاری

بلوز یقه گرد آستین سر خود با بکارگیری پرهای تزیینی در پایین لباس و شلوار همرنگ یک طراحی ساده و شیک و دخترانه می‌باشد، این لباس می‌تواند بهترین گزینه برای لباس خواستگاری شما باشد.

لباس مناسب خواستگاری

ست شومیز حریرِ یقه خشتی (مربعی) و آستین‌های فانوسی زیبا به همراه شلوار با کمی تضاد رنگی، ساده و زیبا یک لباس مناسب خواستگاری می‌باشد.

لباس لاکچری خواستگاری

از دیگر ست‌هایی که برای لباس خواستگاری بسیار مناسب می‌باشند ست سارافون‌ و کت است، دراینجا ست سارافون دو رنگ که بالاتنه آن با گیپور کار شده و کت کوتاه به رنگ بالاتنه می‌باشد که دور کت به رنگ پایین سارافون نواردوزی شده است را مشاهده می فرمایید که با طراحی بسیار شیک و متین یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای لباس خواستگاری دخترانه می‌باشد.

لباس پوشیده خواستگاری

ست سارافون و کت ساده و تک رنگ که بسیار جذاب و زیبا می‌باشد.

ست سارافون زیبا

کت دو رنگ یقه انگلیسی با شلوار دمپا گشاد با طراحی فوق‌العاده شیک یک انتخاب فوق‌العاده برای لباس خواستگاری دخترانه می‌باشد.

لباس خواستگاری مناسب خانم‌ها

کت با یقه اسپرت نامتقارن و چپ و راستی با آستین‌های کوتاه کاپی به همراه دامن تنگ کوتاه و دورنگ شاد و زیبا یک طراحی فوق العاده شیک و بدون نقص مختص مراسم خواستگاری می‌باشد.

لباس لاکچری خواستگاری

اورال زیبای دمپا گشاد و یقه قایقی با آستین‌های سه ربع با طراحی جذاب، مناسب لباس خواستگاری دخترانه می‌باشد.

لباس اورال لاکچری

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • ناشناس

    خیلی عالی و فوق العاده. مدل چهارمی رو من پسندیدم

    پاسخ