جشنواره رمضان

بهترین آرایشگاه عروس و سالن زیبایی در تهران + نکات مهم و کلیدی

بهترین و لوکس‌ترین آرایشگاه عروس یا آتلیه، مزون و دیگر خدمات دهندگان عروسی مسئله‌ای است که ممکن است ذهن بیساری از عروس و دامادها را مشغول خود کند و در دوران نامزدکی که یکی از شیرین‌ترین دوران زندگی هر فرد است زمان زیادی را صرف پیدا کردن یک بهترین آرایشگاه عروس یا بهترین خدمات دهندگان عروسی بگذرانند که هم از نظر زمان مدت زیادی را صرف کرده باشند و هم بهترین دوران زندگی خود را به شکلی نه چندان مطلوب بگذرانند بخصوص اگر مشکل پسند باشند طبیعتاً زمان و وقت بیشتری باید بگذرانند.

سالن زیبایی عروس تهران, آرایشگاه عروس تهران

در مطلب امروز میخوایم یک سایت خوب و مناسب که کلیه خدمات دهندگان عروسی را گردآوری کرده به شما معرفی کنیم که بتوانید به راحتی تصمیم خود را جهت پیدا کردن هرکدام ازآنها بگیرید. سایت تالارکده (www.talarekadeh.com) یک سایت ایده آل و مناسب برای زوج‌های جوان است که می‌توانند به راحتی اقدام به جستجو و پیدا کردن خدمات مورد نظر خود نمایند و با توجه به موقعیت هر مجموعه انتخابی مناسب داشته باشند تا شب عروسی تا را به بهترین و رؤیایی ترین شرایط رقم زنند.

یک آرایش خوب و با کیفیت حدود 2 ساعت زمان می‌برد و آرایش شما مسئله‌ای است که شما ساعات زیادی را در بین مهمانان فضول و پرحاشیه شما در مراسم عروسی مورد توجه قرار می‌گیرد پس مهمترین شب عروسی‌تان با پیدا کردن لوکس‌ترین آرایشگاه عروس تهران به بهترین شب زندگیتان تبدیل کنید.

در ادامه برخی از نکات و مسائل مهم در خصوص انتخاب یک آرایشگاه عروس خوب و مناسب را مورد بررسی قرار می‌دهیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

شاخصه‌ها و ملاک‌های یک آرایشگاه عروس خوب و ایده آل

یک آرایشگاه عروس خود و مناسب حتماً نباید در بهترین خیابان‌های تهران قرار گرفته باشد و سالن و فضای بسیار زیبا و مجلل داشته باشد. ملاک خود را برای انتخاب بهترین سالن زیبایی فقط فضا و تجهیزات ظاهری قرار ندهید بلکه کیفیت کار و متریال مورد استفاده مهم است و فقط نباید شعاری باشد.

حتماً نمونه کار عروس آرایشگر مد نظر خود را ببینید و به عکس و فیلم اکتفا نکنید. پیشنهاد ما این است که به‌صورت فرمالیته و تست قبل از تالار پیش آرایشگر خود بروید و سبک و مدلی که مد نظر او و شماست را بخواهید که روی صورت و موهای شما انجام بدهد تا با سبک و سلیقه یکدیگر آشنایی پیدا کنید و در صورتی که آرایش مطابق با میل و نظر شما نبود و اختلاف زیادی داشتید اقدام به رزرو و بررسی یک سالن زیبایی دیگر نمایید.

قیمت بالا و گران بودن خدمات دلیلی بر کیفیت خود نیست. بهترین آرایشگاه عروس حتماً نباید گران‌ترین آرایشگاه عروس تهران باشد قیمت بالا و گران داشته باشد و این شاخصه را نمی‌توان معیاری مناسب برای خوب بودن کیفیت کار آن و متریال مورد استفاده در نظر گرفت.

آرایشگاه عروس سالن زیبایی عروس

اگر با یک خدمات مجالس عروسی قرارداد بستید تنها به شعارها و تبلیغات آنها اکتفا نکنید و حتما به آرایشگاه مراجعه و از سبک کار و کیفیت آن مطلع شوید

ممکن است شما از طریق اینستاگرام با برخی صفحات آرایشگاه‌های عروس تهران آشنا شده باشید یک نکته را در نظر داشته باشید که تنها داشتن تعداد زیادی فالوور دلیلی برای خوب بود کار آن مجموعه نیست. بسیاری از عکس‌های مورد استفاده در صفحات اجتماعی مثل اینستاگرام عکس‌های ادیت شده توسط فتوشاپ است که جلوه و زیبایی خاصی به عکس و عروس داده اند

قیمت ارزان و مناسب یک سالن زیبایی عروس دلیلی بر کمبود کیفیت آن مجموعه نیست بلکه این کیفیت کار و تجهیزات مورد استفاده است که تعیین کننده است.

برای رقم زدن یک شب با شکوه می‌بایست کلیه خدمات دهندگان عروسی دخیل باشند تا بتوانید شبی رؤیایی را برای خود و البته مهمانان رقم بزنید در این راه انتخاب یک لباس عروس خوب و مناسب مسئله دیگری است که می‌بایست به آن توجه کنید و با دقت و بررسی نکات لباس عروس دلخواه و مناسب را انتخاب نمایید.

آرایش عروس زیبا, بهترین آرایشگاه عروس

همچنین انتخاب یک آتلیه عروس خوب و با کیفیت میتواند لحظات شیرین شما را ثبت نموده و برای مرور بهترین لحظات و خاطرات مناسب باشد.

نکاتی برای انتخاب بهترین لباس عروس

  • انتخاب لباس عروس متناسب با قد و هیکل شما
  • انتخاب لباس عروس متناسب با مد روز و خارج نشدن از عرف
  • پرو لباس مدتی کوتاهی قبیل از عروسی
  • در انتخاب لباس به دیدن عکس و ژورنال اکتفا نکنید
  • متناسب با فصل لباس خود را انتخاب نمایید
  • لباس عروس دنباله دار برای خانم های با قد بلند مناسب است
  • اگر اندام شما درشت است و ممکن از از داماد درشت تر به نظر بیایید از پوشیدن ژپون های بزرگ خودداری کنید
  • دقت کنید کیپورها و کاردست هایی مثل سنگ که با چسب به لباس متصل شده اند امکان کنده شدن را ندارند

آرایشگاه عروس و جشن عروسی

در ادامه برخی از آرایشگاه های عروس خوب در تهران را به شما معرفی میکنیم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

بهترین آرایشگاه های عروس و سالن های زیبایی عروس در تهران

آرایشگاه گل سرخ: یکی از آرایشگاه های خوب در شرق تهران که در تهرانپارس و خیابان رشید واقع شده است.
آرایشگاه گیوا: یکی از آرایشگاه های زنجیره ای که در چند نقطه تهران شعبه دارد.
آرایشگاه عروس شیرین بهرامی نیا: در شهرک غرب و بلوار دریا واقع شده و قیمت های مناسبی ارائه می نماید.
سالن آرایش و زیبایی شیکان: آرایشگاه شیکان در منطقه چردن تهران واقع شده است.
آرایشگاه عروس گل ارا: یکی دیگر از آرایشگاه های خوب و با کیفیت تهران به حساب می آید
آرایشگاه سناتور: یکی دیگر از آرایشگاه های غرب تهران که در بلوار فردوس قرار گرفته و با تالار تشریفاتی سناتور نیز همکاری میکند.
آرایشگاه عروس و سالن زیبایی الی بانو: واقع در جنوب غربی تهران (افسریه)
یک آرایشگر خوب و با کیفیت میتواند شبی رویایی را برای شما رقم بزن تا هر زمان که به فیلم و عکس های خود مراجعه می نمایید زیباترین لحظات را که توانسته اید ثبت نمایید مشاهده نمایید. پس در انتخاب بهترین سالن زیبایی دقت کافی را داشته باشید تا در مهمترین شب زندگی تان همچون یک سلبریتی در نگاه مهمانان و قاب دوربین ها بدرخشید.

میکاپ عروس و ارایش عروس

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید یکی از حیاتی‌ترین موضوعات برای برگزاری مراسم عقد و عروسی آرایش میهمانان زن و به ویژه عروس  خانم است که می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین موضوعات برگزاری مراسم عقد و عروسی به تنهایی به شمار می‌رود.

عروس خانم‌ها باید در نظر داشته باشند برای چنین موضوعی که این قدر از اهمیت بالایی نزد آن ها برخوردار است باید در حین برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم عقد و عروسی برای رزرو و همچنین آرایش و میکاپ مخصوص عروس نیز باید برنامه‌ریزی های خاص خود را انجام دهند. همچنین باید در نظر داشته باشند که در خلال این برنامه‌ریزی ها نکاتی را که در ابتدای مقاله به آن ها اشاره شد رعایت کنند تا بهترین و اولین شب زندی خود را به بهترین شکل سپری کنند.

همچنین عروس خانم ها باید  توجه داشته باشند که از طریق وبسایت تالارکده می‌توانند بهترین آرایشگاه‌های شهر تهران را شناسایی و همینطور تمامی امکانات و جزییات آن ها را خیل سریع مشاهده کنند و در انتخاب خود بهترین گزینه را برای انتخاب یک آارشگاه عروس ایده‌آل و خوب برگزینند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
انواع سبک و مدل میکاپ عروس
مدل جدید میکاپ و شینیون عقد و بله برون
برند لوازم آرایشی عروسی مگان مارکل

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل