جشنواره رمضان

10 مدل از جدیدترین دستکش‌های عروس برای خانم‌های مدرن و امروزی

ممکن است تصور کنید که دستکش عروس نوعی اکسسوری است که فقط برای جشن‌های رسمی مناسب است، اما این تصور اشتباهی است؛ چراکه پوشیدن دستکس در روز عروسی و حتی در سالن عقد، استایلی کاملاً نوستالژیک و مجلل به شما می‌بخشد. همانطور که می‌دانید بسیار از اعضای خانواده‌های سلطنتی در کشورهای مختلف برای روز عروسیشان دستکش می‌پوشند و این یکی از اکسسوری‌های مودعلاقه افراد مشهور است.

دستکش عروس جذاب

برای مراسم‌های عروسی به سبک قدیمی و سنتی، دستکش عروس می‌تواند به همراه لباس عروس کلاسیک، تم تاریخی خاصی به عروسیتان بدهد. دستکش عروس مدل و انواع مختلفی دارد. برخی از دستکش‌ها با گلدوزی و ملیله‌دوزی تزئین می‌شوند و برخی دیگر از جنس ابریشم بوده و تا آرنج را می‌پوشانند. تنوع دستکش‌های عروس به اندازه‌ای است که هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

برای اینکه در روز عروسیتان ظاهری مدرن و امروزی داشته باشید، از دستکش‌های بلند استفاده کنید. موجدار شدن دستکش‌ها در ناحیه آرنج یا وجود تزئیناتی مانند کریستال یا گلدوزی در لبه های دستکش عروس جذابیت آنها را دوچندان می‌کند و در کنار لباس عروس ساده و مینیمال، استایل شیکی ایجاد خواهد کرد.

جدیدترین دستکش عروس

معمولاً پوشیدن دستکش در تمام طول مراسم عروسی مرسوم است، بنابراین می‌توانید از لحظه ورود به تالار یا محضرخانه تا انتهای مراسم دستکش‌های خود را بپوشید.

تور عروس، کفش عروس و حتی اکسسوری عروس که برای شینیون موهایش استفاده می‌شوند همگی در کنار هم استایل او را کامل و منحصربه‌فرد می‌کنند. اما اگر می‌خواهید در استایل روز عروسیتان از آیتمی غیرمنتظره و درعین‌حال شیک استفاده کنید، ما به شما توصیه می‌کنیم که دستکش عروس را مدنظر قرار دهید.

آیا پوشیدن دستکش در مراسم عروسی معنا و مفهوم خاصی دارد؟

دستکش عروس مدرن و امروزی

درگذشته پوشیدن دستکش توسط عروس‌ها نشان و سمبل احترام بود و اکثر عروس خانم‌ها برای ایجاد یک فضای رسمی دستکش به دست می‌کردند. امروزه، پوشیدن یا نپوشیدن دستکش در همه فرهنگ‌ها سلیقه‌ای و کاملاً شخصی است. مانند هر آیتم دیگری، دستکس هم نوعی اکسسوری برای زیباتر به‌نظر رسیدن استایل عروس است و پوشیدن آن کاملاً به انتخاب خود عروس بستگی دارد و اجباری برای پوشیدن آن به نشانه احترام یا سمبل هر چیز دیگری وجود ندارد.

دستکش‌ عروس کوتاه یا بلند بر چه اساسی انتخاب می‌شوند؟

معمولاً طول آستین لباس عروس تعیین‌کننده کوتاه یا بلندی دستکشی است که انتخاب می‌کند. اگر لباس عروستان دلکته و بدون بند است، بهتر است آن را با یک دستکش بلند تا آرنج یا دستکش‌های با طول اپرا ست کنید و اگر لباستان آستین دارد بهتر است برای تکمیل استایلتان دستکش عروس کوتاه تا مچ را انتخاب کنید.

دستکش عروس توری بلند

دستکش عروس توری و بلند ظرافت، سبکی و حال و هوای معماگونه‌ای دارد. دستکش‌های توری برخلاف دستکش‌های عروس پارچه‌ای و کاملاً پوشیده، مکمل رنگ پوست شما بوده و تم گرمی به استایل شما اضافه می‌کنند. اگر مراسم عروسیتان در تابستان برگزار می‌شود می‌توانید با انتخاب دستکش‌های توری استایتان را متناسب با فصل تکمیل کنید.

دستکش عروس از جنس گیپور و کوتاه

دستکش عروس گیپور و کوتاه

دستکش‌های عروس گیپوری و کوتاه تا مچ دست، مکمل مناسبی برای یک لباس عروس کلاسیک است. این مدل دستکش‌ با لباس عروس‌هایی با قد میدی به‌خوبی ست می‌شود و استایل کامل و جذابی می‌سازد. به‌طور‌کلی دستکش‌های گیپور همواره گزینه مناسبی برای تکمیل استایل عروس بوده و با هر سلیقه‌ای کاملاً هماهنگ هستند.

دستکش عروس با گل و یا نقش‌های برجسته

دستکش عروس با گل های برجسته

می‌توانید با انتخاب دستکش‌هایی که تزئینات برجسته و سه بعدی دارند، استایل فوق‌العاده جذابی در روز عروسی داشته باشید. اگرچه گل‌ها و تزئینات برجسته بسیار ظریف هستند، اما ست کردن آنها با لباس عروس ساده ظاهرتان را بسیار چشم‌نواز می‌کند. درصورت انتخاب دستکش با تزئینات برجسته مراقب حرکات خود باشید تا گل‌ها و سایر تزئینات از روی آنها کنده نشوند.

دستکش عروس با طول اپرا انتخابی جذاب و دلربا

دستکش عروس جذاب و دلربا

اگر می‌خواهید استایل روز عروسیتان به استایل هالیوودی نزدیک شود و زرق و برق سلطنتی داشته باشد، دستکش‌هایی با طول اپرا بهترین انتخاب برای شما هستند. دستکش‌های اپرا سمبل زرق و برق بوده و جز آیتم‌های یک استایل کلاسیک به‌حساب می‌آیند. اگر این دستکش‌ها با مروارید تزئین شده باشند که زیبایی استایلتان را چندبرابر می‌کنند.

دستکش عروس فانتزی

دستکش عروس فانتزی و پفی

اگر طرفدار سبک‌های لوس و تینیجری هستید، دستکش‌های پفی انتخاب مناسبی برای تکمیل استایل روز عروسیتان به‌نظر می‌رسند. دستکش‌های عروس کوتاه تا مچ با سرآستین پفی یک گزینه فانتزی برای تکمیل استایل ساده و مینیمال عروس است. این دستکش‌ها با لباس عروس اندامی و مدل ماهی ست زیبایی ایجاد می‌کنند.

دستکش عروس بدون انگشت

اگر علاقه‌مند به پوشیدن دستکش در روز عروسیتان هستید و درعین‌حال دوست ندارید که کاملا دستانتان را بپوشاند، دستکش‌های بدون انگشت انتخاب بسیار مناسبی هستند و از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردارند. با پوشیدن دستکش‌های بدون انگشت، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و لازم نیست به هنگام انداختن حلقه‌ نامزدی آنها را دربیاورید.

دستکش توری کوتاه یا بلند با تزئینات مرواریدی

دستکش عروس مرواریدی

دستکش‌های عروس کارشده با مروارید تا حدودی الهام‌بخش سبک کلاسیک هستند و استایل زیبایی ایجاد می‌کنند. عکاسی از حلقه‌های نامزدی درکنار این دستکش و سایر اکسسوری‌های عروس می‌تواند جزئیات استایلتان را به‌شکل خیره‌کننده‌ای به‌تصویر بکشد. دستکش‌های مرواریددوزی‌شده در سبک بدون انگشت نیز موجود هستند که بسیار جذاب و خیره‌کننده به‌نظر می‌رسند.

دستکش عروس ساده از جنس ساتن مات

دستکش عروس ساتن

اگر برای تکمیل استایل روز عروسیتان دستکش عروس ساده و از جنس ساتن انتخاب کنید، بعدها با نگاه کردن به عکس‎‌های عروسیتان از این انتخاب پشیمان نخواهید شد؛ زیرا دستکش عروس از جنس ساتن هرگز ازمدافتاده نمی‌شود و یکی از آیتم‌های استایل یک عروس کلاسیک است. مراقب باشید دستکش‌هایتان را به صورت خود نمالید زیرا پاک کردن لکه از روی پارچه ساتن بسیار دشوار است.

دستکش عروس تزئین‌شده با پر

دستکش عروس تزئین شده با پر

دستکش عروس که با پر تزئین شده باشد با هر نوع لباس عروسی زیبا به‌نظر می‌رسد. درواقع این دستکش‌ها هم با لباس‌های ساده و براق و هم با لباس‌های بدون آستین و دکلته به‌خوبی ست می‌شوند. وجود پر در استایل می‌تواند نماد و بیانگر اشرافیت باشد و استایل شما را به استایل عروس‌های سلطنتی نزدیک کند.

دستکش عروس پاپیونی

دستکش عروس پاپیونی

با دستکش عروس توری و پاپیون‌دار، استایل فانتزی و درعین‌حال شیکی خواهید داشت. جزئیات تزئیناتی که روی دستکش کار می‌شود، تاثیر بسیار زیادی در استایل و ظاهر نهاییتان می‌گذارد. تزئینات پاپیون روی دستکش با طول اپرا هم جذابیت بسیار زیادی دارد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

لباس عروس دخترانه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • ناهید

    سلام تصاویر بسیار زیبا ، به روز و متنوع بودند * از شما بی نهایت ممنونم *

    پاسخ