جشنواره رمضان

تجمع اعتراض آمیز گروهی از تالارداران در مقابل وزارت بهداشت

جمعی از تالارداران و باغ داران و صاحبان مشاغل مرتبط با عروسی مانند آتلیه داران و خدمات دهندگان مجالس صبح امروز در مقابل وزارت بهداشت تجمع کرده و اعتراض خود را به تعطیلی 10 ماهه این صنف اعلام داشتند.

اوایل برج 12 سال گذشته بعد از شیوع ویروس کرونا در ایران کلیه تالارها و باغ تالارها در سطح تهران که مجری تخصصی مراسمات عروسی هستند تعطیل شد و تا کنون هیچ برنامه و پروتکل خاصی نسبت به برگزاری مراسم عروسی ارائه نشده و تعداد زیادی از پرسنل و افراد مختلف در این صنف که بصورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول کار بودند از کار بیکار شده اند .

 

این در حالی است که تا کنون از سوی وزارت بهداشت و دیگر همکاران مرتبط پاسخ مشخص و معینی نسبت به بازگشایی تالارهای پذیرایی ارائه نشده و این بلاتکلیفی باعث شده هم این گروه کثیر هم عروس دامادها که قصد برگزاری مراسم عروسی دارند با مشکلات زیادی روبزو شوند.

شرکت کنندان در این تجمع درخواست دارند تا با ارائه پروتکل های بهداشتی نسبت به بازگشایی تالارها دستورالعمل هایی صادر شود که تاکنون هیچ اقدامی شکل نگرفته است.

با تعطیلی مجموعه های تخصصی برگزارکننده مراسم عروسی بسیاری از خانواده ها در مکان های غیر متعارف و خانه ها، پارکینگ ها باغ های شخصی اقدام به برگزاری مراسمات خود نموده اند که با توجه به عدم امکانات و تجهیزات مناسب نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شیوع بیشتر ویروس و همه گیری شده است.

پیش از این دو تجمع دیگر در این صنف در مقابل مجلس شورای اسلامی و در مقابل اداره اصناف برگزار شده بود که از سوی مسئولین مربوطه دعوت هایی انجام شده ولی تا کنون اقدام مناسبی نسبت به بازگشایی یا راهکاری بصورت عملی ارائه نشده است.

ویدئویی از این تجمع :

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل