سیزده تالار برتر تهران

بهترین تالار تهران

در این مقاله برای کمک به عروس و دامادهای عزیز در انتخاب محل برگزاری عروسی قصد داریم 13 مورد از بهترین تالار تهران را معرفی کنیم. این تالار‌های پذیرایی را از بین صدها تالار که در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند برگزیدیم و می‌توان گفت با توجه به کیفیت خدمات، دکوراسیون خاص و مجلل و همچنین ارائه ویژگی‌ها و امکانات زیاد و مناسب قطعا می‌توانند توجه هر عروس و دامادی را برای برگزاری بهترین مراسم و جشن عقد و عروسی جلب کنند.

همچنین این تالارها با در نظر گرفتن شرایط‌های مالی و اقتصادی گوناگون تخفیفات و شرایط زیادی را برای عروس و دامادها و در کل زوج‌های جوان فراهم کرده‌اند که بی شک می‌توانند در لیست بهترین تالار عروسی تهران برای برگزاری مراسم و جشن عروسی و عقد جای بگیرند.

لیست بهترین تالار های تهران

وقتی صحبت از بهترین تالارهای شرق است نمی‌توان از تالار رویال پالاس گذشت. تالار رویال پالاس از دیگر بهترین تالار های تهران است که در محدوده شرق تهران قرار گرفته است.

این تالار دارای ظرفیت 1000 نفر و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 100 اتومبیل است. لابی تالار رویال پالاس بسیار مجلل و مدرن است و با بهترین طراحی‌های روز دنیا و دکوراسیون خاص دیزاین شده است.

تالار رویال پالاس حکیمیه شرق

ویژگی بارز این تالار سیستم سرمایش و گرمایش فوق حرفه ای آن است که فضایی مطبوع و دلخواه را برای مهمانان ایجاد کرده است. در واقع این سیستم‌های حرفه‌ای برایر احتی هر چه بیشتری عروس و داماد و میهمانان در طول برگزاری مراسم و جشن عقد و عروسی تدارک و طراحی شده‌اند.

همچنین سیستم نورپردازی تالار رویال پالاس بسیار مدرن و دارای 5 آیتم مختلف است که در زیبایی عکس ها و فیلم های عروسی تأثیر بسیار زیادی دارد. مدیریت و پرسنل این تالار بسیار مجرب و حرفه ای بوده و خوش برخورد و مهربان هستند. همچنین کیفیت غذا در تالار رویال پالاس بسیار عالی است.

تالار پذیرایی باشگاه صاحبقرانیه را به جرئت می‌توان جزو بهترین تالار در تهران دانست. این تالار پذیرایی مجلل و با شکوه با بهره‌گیری از بهترین و زیباترین طراجی‌ها برای فضای داخلی و دکوراسیون و دیزاین تجملاتی و باشکوه توانسته فضایی عالی را برای برگزاری مراسم و جشن‌های عقد و عروسی تدارک ببیند.

تالار صاحبقرانیه

یکی از مزیت‌های خوب تالار پذیرایی باشگاه صاحبقرانیه پارکینگ بزرگ و با ظرفیت بالای آن است که عروس و داماد را در حین برگزاری جش و مراسم عقد و عروسی یاری می‌کند که از دغدغه‌های این چنینی با خیالی آسوده به برگزاری آن بپردازند.

همچنین این تالار پذیرایی طراحی و دیزاین خاصی را برای سالن عقد مجلل و اختصاصی خود فراهم کرده است که در واقع این امر برای راحتی هر چه بیشتر عروس و داماد در انتخاب محل مناسب برای برگزاری جشن و مراسم عقد تدارک دیده شده است.

تالار پذیرایی تین، یکی از سیزده تالار برتر تهران، به‌عنوان مکانی لوکس و ایده‌آل برای برگزاری انواع مراسم شناخته می‌شود. این تالار با طراحی مدرن و زیبا، فضایی شیک و دلنشین را برای مهمانان فراهم می‌کند.

تالار پذیرایی تین در خیابان شریعتی
لابی تالار پذیرایی تین در خیابان شریعتی

ظرفیت متنوع سالن‌ها، از مراسم کوچک خانوادگی تا همایش‌های بزرگ، نیازهای مختلف را به‌خوبی پاسخ می‌دهد. تالار تین به تجهیزات پیشرفته صوتی و تصویری مجهز بوده و خدمات حرفه‌ای و مهمانداری مجرب را ارائه می‌دهد. با موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی کامل، این تالار گزینه‌ای عالی برای برگزاری رویدادهای رسمی و جشن‌های خاص در تهران به شمار می‌آید.

تالار تشریفاتی ساعی (ولیعصر)

یکی از تالار مجلل تهران، تالار تشریفاتی ساعی است. امکانات و تجهیزات موجود در آن بسیار مدرن و جدید است. تالار تشریفاتی ساعی در محدوده مرکز تهران در خیابان ولیعصر واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان است.

تالار مجلل ساعی

این تالار از بهترین تالارهای عروسی تهران به حساب می آید و دارای فضایی وسیع و بزرگ بوده است. سالن های این تالار دارای سقف های بلند و باشکوه با گچ بری های خاص و زیبا و آراسته به مجلل ترین لوسترها هستند. دکوراسیون سالن های تالار ساعی از زیباترین و اصیل ترین عناصر ایرانی الهام گرفته شده و دارای گل آرایی، شمع آرایی های مدرن و زیبا هستند.

از دیگر امکانات این تالار می توان به پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد با امکان طراحی و دکوراسیون مطابق با تم مورد نظر میزبان، لابی اختصاصی و آسانسور اختصاصی اشاره کرد.

یکی دیگر از زیباترین تالار عروسی در تهران، تالار الیزه است. این تالار در یک موقعیت استثنایی در محدوده شرق تهران و میدان رسالت واقع شده است. این تالار دارای دو سالن مجزا هر یک به ظرفیت 450 نفر با زیباترین و مدرن ترین دکوراسیون و معماری روز دنیا است به طوری که در سالن ها هیچ ستونی قرار نگرفته است.

تالار پذیرایی الیزه

از دیگر ویژگی های تالار الیزه می توان به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 200 اتومبیل، لاین آسانسور اختصاصی با ظرفیت های 10 و 20 نفره، پرسنل کارآزموده و مجرب، لابی شیک و منحصر به فرد، ورودی شیک و باشکوه اشاره کرد.

یکی از تالار عروسی در تهران، تالار پارسیس است. این تالار بسیار پر ظرفیت و وسیع بوده و در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و در 5 طبقه تنها برای یک مراسم احداث شده است. دو سالن مجزا برای خانم ها و آقایان با راه پله و آسانسور مجزا در این تالار در نظر گرفته شده است. پارکینگ اختصاصی این تالار نیز در دو طبقه به متراژ 2700 متر مربع تعبیه شده است.

تالار پارسیس

از جمله امکانات تالار پارسیس می توان به سالن های شیک و مجلل، سفره خانه ستنی، تراس با ویوی عالی، اتاق عقد مجزا اشاره کرد. همچنین تالار پارسیس دارای امکانات منحصر به فرد و خاصی است که از جمله آنها شهر بازی کودک، سالن میکاپ عروس و داماد با میکاپ آرتیس اختصاصی، لوکیشن عکس عروس و داماد، اتاق ویژه عروس و داماد، اتاق مخصوص کشیدن دخانیات است.

تالار امرالد از جمله بهترین تالار در ایران است. این تالار خوب و با کیفیت دارای طبقه اختصاصی برای برگزاری یک عروسی است و ظرفیت آن 500 نفر است. سالن های این تالار پذیرایی بسیار لوکس و مجلل با سقف های بلند و باشکوه و بدون وجود ستون در آنها است.

چیدمان و دیزاین تالار امرالد

از دیگر ویژگی های تالار امرالد می توان به جدیدترین سیستم تهویه هوای مطبوع، سه طبقه پارکینگ اختصاصی، جایگاه ماشین عروس و داماد، نورپردازی فوق حرفه ای با ربات، روف گاردن رویایی، پرسنل کارآزموده و مجرب و کیفیت بسیار بالای غدا و پذیرایی اشاره کرد.

تالار پذیرایی مینورام واقع در منطقه میدان هروی از جمله تالار شیک در تهران است که می‌توان با قطعیت آن را در لیست بهترین تالار عروسی در تهران قرار داد. در واقع این باشگاه تشریفاتی مناسب برای برگزاری انواع مراسم‌های گوناگون و مختلف نظیر عروسی و دیگر موضوعات است.

قیمت تالار مینورام

همچنین تالار پذیرایی مینورام یکی از معدود مجموعه‌ها و تالارهای شهر تهران است که از حرفه‌ای‌ترین و باتجربه‌ترین نیروهای خدماتی و پرسنل مخصوص پذیرایی از میهمانان دعوتی جشم عروسی و عقد بهره می‌گیرد.

همچنین از دیگر امکانات و خدمات زیادی که این باشگاه تشریفاتی به زوج‌های جوان و عروس و دامادها ارائه می‌کند، سالن عقد اختصاصی است که به منظور راحتی بیشتر و انتخاب بهتر زوجین طراحی و تدارک دیده شده است.

یکی از تالار های مجلل تهران بدون هیچ شک و سوالی تالار مجلل کیان می باشد. این مجموعه که دارای ظرفیتی 1000 نفر گنجایش مهمان می باشد توانایی پذیرایی و میزبانی به بهترین شکل ممکن را از شما و مهمانانتان داراست.

تالار مجلل کیان بهترین تالار مرکز تهران

سالن این مجموعه دارای سقفی به طول 10 متر می باشد که می توانید از هلی شات برای فیلم برداری مراسم خود به راحتی استفاده کنید. به راستی که این مجموعه از زیباترین مجموعه های تهران می باشد که شما در آن تمامی مراسم های خود را می توانید برگزار کنید.

تالار آینه شریعتی از جمله تالار های خوب تهران است. این تالار دارای 700 نفر ظرفیت است. تالار آینه شریعتی نوساز و دارای دیزاین کلاسیک و صندلی های مبله و بسیار شیک است و از این لحاظ با تالارهای واقع شده در این منطقه کاملا متفاوت می باشد.

تالار مجلل آینه بهترین تالار تهران

همچنین سالن های تالار دارای نقاشی های سقفی بسیار زیبا و منحصر به فردی است که فضایی متفاوت و خاص را برای مهمانان به وجود آورده است. از دیگر ویژگی های تالار تشریفاتی آینه می توان به سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای، پارکینگ اختصاصی ، کیفیت غذای عالی و پرسنل مجرب اشاره کرد.

[cta_talar text=”گران ترین تالارهای عروسی و باغ تالار در تهران | تالارهای لوکس تهران” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/tehran-luxury-recseption-hall-garden” text_color=”#007bff” border_color=”#007bff” bg_color=”#cae3ff”]

تالار هتل پرشین پلازا در محدوده شمال تهران یکی از شیک ترین تالار تهران مجموعه‌هایی است که در این منطقه می‌توانید برای عروسی یا عقد خود رزرو کنید.

چیدمان و دکوراسیون هتل پرشین پلازا

تالار هتل پرشین پلازا با دیزاین خاص خود بسیار چشم نواز عمل کرده و ظاهری بسیار شیک را شما از این مجموعه می‌توانید ببینید. ظرفیت این تالار 500 نفر است که برای گرفتن مراسم ‌هایی با تعداد مهمان بسیار مناسب می‌باشد. شما در این تالار انواع مراسم اعم از عقد و عروسی، نامزدی و سالگرد، ختم و ترحیم، همایش و سمینار و دیگر جشن‌ها را می‌توانید برگزار کنید.

تالار پذیرایی اوپال در خانی‌آباد نو، یکی از سیزده تالار برتر تهران، به‌عنوان مکانی شیک و مدرن برای برگزاری انواع مراسم و جشن‌ها شناخته می‌شود. این تالار با طراحی زیبا و فضای دلپذیر، گزینه‌ای ایده‌آل برای رویدادهای رسمی و خصوصی است.

تالار پذیرایی مجلل اوپال خانی آباد

اوپال دارای ظرفیت‌های متنوع و امکاناتی از قبیل سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، نورپردازی حرفه‌ای و خدمات مهمانداری مجرب می‌باشد. با موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسان، این تالار می‌تواند گزینه‌ای عالی برای برگزاری مراسم‌های شما باشد و تجربه‌ای به یادماندنی برای مهمانان فراهم کند.

تالار مجلل ایساتیس پلاس (پاسداران)

تالار مجلل ایساتیس پلاس پاسداران با معماری خاص و مجلل، امکانات کامل و خدمات بی‌نظیر، بدون شک یکی از بهترین تالارهای عروسی در تهران است. این تالار با ارائه فضایی لوکس و منحصر به فرد، لحظات برگزاری مراسم شما را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد کرد.

تالار ایساتیس پالاس

تالار مجلل ایساتیس پلاس پاسداران با ارائه فضایی لوکس، امکانات کامل، خدمات بی‌نظیر و موقعیت مکانی مناسب، انتخابی ایده‌آل برای برگزاری مراسم عروسی، جشن‌ها و مهمانی‌های شما در تهران است.

با آرزوی بهترین‌ها برای شما عزیزان/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

ورود عروسی داماد
باغ تالار قیمت مناسب در مشهد
شعر شاملو کارت عروسی
عروسیمون نزدیکه

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
ساخت کارت دعوت تولد دیجیتال آنلاین

سلام. من کارت عروسی دیجیتال رو قبلا از شما سفارش دادم. الان میخواستم کارت تولد سفارش بدم. ممکنه راهنمایی کنید از کجا میتونم ؟

فاطمه
باغ تالار اریکه تات

مراسم ما تو باغ یاسین با اجرای تشریفات تات بود بی نظیر بود همچی ممنون از سلیقه خوبشون و کیفیت بسیار بالای پذیراییشون

بابائی
باغ تالار عمارت شیخان

اولش که میوه گذاشتند نیم ساعت رو میز بود بعد سریع برداشتند،صدای موزیک بشدت زیاد بود،زمین سالن قبل ورود میهمانان و عروس داماد کثیف بود،موقع سلف غدا چون ما صاحب مجلس بودیم می‌خواستیم غذا ببریم که گفتند تموم شده در صورتی کل مهمانان ما ۲۰۰ نفر بودند ولی ما ۳۰۰ نفر دعوت کرده بودیم که صد نفر نیامدند یجورایی غذا رو پیچوندند بعد از اینکه مهمانان شروع به خوردند کردند کارکنان سالن بدون کسب اجازه از عروس داماد رفتند و همه ی غذا هارو خوردند. اگر می‌خواهید در این سالن عروسی بگیرید دقت کنید قبل از اینکه کارکنان شروع به خوردند کنند صاحب مجلس باقی مانده غذا را با خودش بیاره. به هرحال من همه ی کامنت هارو خواندم و هیچکس راضی نبود ما هم راضی نبودیم.

بدون نام
عمارت قصر پایتخت کرج

مدیریت آقای مشهدی بسیار ضعیف بود پرسنل کثیف و بد اخلاق به مدیریت خانم حقیقی متاسفانه هیچ گونه تعهدی نسبت به قرار دادی که بسته شد نداشتن پذیرایی ناراضی من مراسمم تو مهر بود اصلا رضایت نداشتم

بدون نام
باغ تالار عمارت سام

بهترین عمارت وبهترین مدیریت کیفیت عالی خیلی ممنون از اقای مولایی وپرسنل کار بلدشون عروسی پسرم ۱۹ شهریور بود همه چیزعالی بود

عذرا مظلوم
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام میخواستم قیمت ورودی برای ۲۰۰ نفر مهمان تو تهران رو بدونم

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام من مهمان جشن عروسی یکی از بستگان در این تالار بودم هنگام ورود مسافت پارکینگ تا تالار در هوای سرد فوق العاده طاقت فرسا بود ، پذیرایی با تعاریف این تالار مغایرت داشت ، نوشیدنی گرم بیرون سرو میشد که سرد بود . سرو شام در سالن مجزا دور از تالار بود که با سن من خیلی ازاردهنده بود . خلاصه با مبلغی که از میزبان شنیده بود هیچ هماهنگی نداشت . بخار موقع موزیک تنگی نفس می اورد ، نه تنها من اکثر مهمانان مجبور شدن در هوای سرد از سالن بیرون برن . لطفا به این نکات توجه بشه اگر میخواهید به کارتان ادامه بدید . چون فضای بیرونی تالار فوق العاده زیباست حیفه حیف

مهسا مظلومی
تالار تشریفاتی مایا

رفتار پرسنل از دم پارکینگ تا اخر شب که میخاستیم خدافظی کنیم عالی بود پذیرایی هم خوب بود طعم باقالی با گوشت هم استثنایی بود

بدون نام
باغ تالار عمارت بیست و یک ۲۱

سلام ما چند شب پیش مراسم عروسی در این تالار داشتیم ، مسافت پارکینگ تا تالار برای مهمانان بخصوص خانمها ازاردهنده ست ، پذیرایی به نسبت مبلغ دریافتیشون خیلی ضعیفه ، سرو شام در سالن مجزاست که با تالار فاصله داره و برای میهمانان در هوای سرد پیمودن این مسیر خیلی سخته ، سرو اردور با منوی انتخابی متفاوته ، گروه موزیک فوق العاده ضعیفه ، ........ خلاصه مبلغ دریافتی با خدمات هم خوانی نداره کیفیت شام خوب بود ولی از اینهمه غذا که باقی مانده بود پلوی خالی بدون گوشت و مرغ پک کرده بودن ، که اگر ادعا میکردن چیزی نمانده ابروی خودشان را بیشتر حفظ کرده بودن . فضای تالار بیرون سالن و داخلش خیلی قشنگه ولی صندلیها راحت نیستن به سرویس غذاخوری و دکوراسیون نمیخورن . اگر به این رویه ادامه بدن متاسفانه کسی تمایل به معرفی تالار را نداره . درکل سرویس دهی با مبلغ دریافتی هماهنگی نداره ،

نظرات کاربران

  • ba

    سلام ممنون از سایت خوب و مطالب خوبی که میگذارید.

    پاسخ