چرا باغ تالار برای مراسم عروسی مناسب تر است

معمولا در فصل های بهار و تابستان برای برگزاری مراسم عروسی باغ تالار بیشتر از تالار ها مورد استقبال قرار می گیرند. برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار سلیقه بسیاری از عروس و داماد ها به شمار می رود زیرا دوست دارند در مهم ترین شب زندگی خود یک مراسم بسیار منحصر به فرد برگزار کنند تا در یاد و خاطره تمامی مهمانان باقی به ماند.

باغ عروسی

به طور کلی باغ تالار ها نسبت به تالار های سر پوشیده از مزایا و خصوصیات بیشتری بهرمند هستند که می توانبه طبیعی بودن محیط و همچنین وسعت بیشتر باغ تالار ها اشاره کرد . اما تمام خصوصیات باغ تالار ها به همین دو مورد ختم نمی شود و ما سعی داریم تا در این مقاله مزایای باغ تالار نسبتبه تالار های سرپوشیده را عنوان کنیم تا شما در انتخاب خود بتوانید به راحتی عمل کنید.

باغ تالار

چرا باغ تالار برای برگزاری مراسم عروسی مناسب تر است :

  • دسترسی به باغ تالار ها مناسب تر است : باتوجه به این که معمولا باغ تالار ها در اطراف شهر وجود دارد این مسئله باعث شده تا مهمانان بدون دردسر و بدون ترافیک و شلوغی داخل شهری به مراسم برسند.
  • معمولا ظرفیت باغ تالار ها از تالار های سرپوشیده بیشتر است : معمولا با توجه به این که باغ تالار ها فضای روباز دارند معمولا از وسعت و ظرفیت بیشتری نسبت به سالن های عروسی برخوردار هستند.
  • پذیرایی در باغ تالار ها راحت تر صورت می گیرد : با توجه به وسعت بیشتر باغ تالار ها پذیرایی در این مکان ها راحت تر از تالار های سرپوشیده می باشد.
  • از نظر بهداشت و نظافت باغ تالار ها مناسب تر هستند : زمانی که در باغ تالار مراسم خود را برگزار می کنید دیگر نگران کثیف بودن سرامیک های کف تالار و یا آلودگی دیوار های تالار نیستید و می توانید به راحتی در باغ تالار مراسم خود را برگزار کنید.
  • مراسم آتش بازی در باغ تالار ها بسیار آسان تر – بی خطر تر و جذاب تر است : با توجه به روباز بودن باغ تالار ها مراسم آتش بازی بسیار راحت تر برگزار شده و برای آتش بازی محدودیت های کمتری دارید.
  • وجود گل و گیاهان طبیعی در باغ تالار ها باعث جذاب تر شدن مراسم می شود : در باغ تالار ها وجود درختان و گل های طبیعی به جذابیت های مراسم افزوده می کند.

باغ تالار بهتر است یا تالار

  • در صورت اجرای موسیقی زنده , باغ تالار ها بسیار مناسب تر از تالارهای سرپوشیده می باشند : در باغ تالار به دلیل این که فضای روباز وجود دارد صدای موسیقی در فضا نمی پیچد و باعث زیبا تر شدن اجرا می شود.
  • در باغ تالار ها صداها باعث اذیت مهمانان نمی شود ولی در سالن های سرپوشیده به علت پیچیدگی صدا باعث اذیت مهمانان می شود
  • عدم وجود محدودیت زمانی و یا محدودیت های کمتر در باغ تالارها : در باغ تالار ها دیگر نگران محدودیت زمانی نیستید و می توانید تا زمان دلخواه مراسم را ادامه دهید و یا با محدودیت های زمانی کمتری نسبت به تالار ها برخوردارید.
  • معمولا دکوراسیون و طراحی باغ تالار ها جذاب تر است : از دیگر مزایای باغ تالار نسبت به تالار ها می توان به دکوراسیون جذاب تر باغ تالار ها اشاره کرد .
  • نور پردازی در باغ تالار ها بهتر صورت می گیرد : با توجه به روباز بودن باغ تالار ها نور پردازی بسیا شیک تر و آسان تر صورت می گیرد.
  • اکثریت باغ تالار های دارای پارکینگ اختصاصی می باشند : باغ تالار ها معمولا به دلیل این که در خارج و یا اطراف شهر ها وجود دارند هر کدام از آن ها دارای یک پارکینگ اختصاصی هستند و دیگر نگران جای پارک خودرو نیستید.
  • وجود آبنما در باغ تالار ها باعث جذاب تر شدن مراسم می شود در صورتی که امکان وجود آبنما در سالن های سرپوشیده نیست : در بعضی از باغ تالار ها وجود آبنما باعث جذاب تر شدن مراسم می شود در صورتی که در سالن های تالار ها امکان وجود آبنما نیست.

مزایای باغ تالار

تمامی مواردی که ذکر شد از مزایای باغ عروسی نسبت به تالارها می باشند که باعث زیباتر شدن مراسم عروسی می شود به همین دلیل در فصل های بهار و تابستان استقبال بسیار بیشتری از باغ تالار ها نسبت به تالار های سرپوشیده می شود . همچنین ببینید : سالن عقد شیک

برگزاری مراسم در باغ عروسی

امیدواریم تا با انتخاب یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم عروسی خود یک شب رویایی و بسیار خاطره انگیز برای خود و مهمانان به ارمغان بیاورید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران