ایده هایی برای تزیین جایگاه عروس و داماد و دکوراسیون تالار پذیرایی

تزیین جایگاه عروس و داماد یکی از کارهایی است که باید به آن توجه ویژه ای مبذول کرد. یکی از مهمترین قسمتهای یک تالار پذیرایی عروسی، جایگاه عروس و داماد است. جایگاه عروس و داماد مکانی است که عروس و داماد در آن استراحت کرده و نیز محلی است که مهمانان می توانند در آنجا با عروس و داماد عکس های یادگاری زیبا بگیرند. همچنین کیک عروسی که بخش مهمی از مراسم جشن عروسی را به خود اختصاص می دهد، معمولاً در مقابل جایگاه عروس و داماد قرار می گیرد. بنابراین این مکان در تالار پذیرایی عروسی یک مکان کلیدی است و باید به دیزاین و تزیین جایگاه عروس و داماد توجه ویژه ای صورت بگیرد.

تزیین جایگاه عروس و داماد

طراحی و تزیین جایگاه عروس و داماد باید به گونه ای باشد که عروس و داماد در آن کاملاً احساس راحتی کنند. عروس و داماد در طول جشن، مدت زمان کمی را برای استراحت و نشستن در اختیار دارند و در این مدت زمان کم باید بتوانند خستگی خود را در کرده و تجدید قوا کنند. بهتر است برای صندلی های جایگاه عروس و داماد از مبل های راحت و نرم با تکیه گاه مناسب استفاده شود. در عروسی هایی که تم سنتی دارند ایده های بسیار زیادی برای تزیین جایگاه عروس و داماد وجود دارد. می توان از تخت های چوبی پایه کوتاه که با فرش های دستباف زیبا مفروش شده است و پشتی ها و مخده های رنگارنگ و سنتی برای این کار استفاده کرد و یک طراحی و تزیین کاملاً ایرانی را به معرض نمایش گذاشت.

همچنین جایگاه عروس و داماد، محل گرفتن عکسهای یادگاری زیبا با مهمانان است. باید فضایی که برای جایگاه عروس و داماد در نظر گرفته می شود به اندازه ای بزرگ باشد و تزیین جایگاه عروس و داماد به گونه ای باشد که مهمانان به راحتی در محل قرار گرفته و با عروس و داماد عکس یادگاری بیندازند. برای عروسی هایی با تم سنتی می توان تخت های چوبی پایه کوتاهی را که برای جایگاه عروس و داماد در نظر گرفته شده است، به یک طریقه سنتی و زیبا به صورتی چید که مهمانان نیز بتوانند بر روی تخت ها نشسته و با عروس و داماد عکس یادگاری بیندازند.

تزیین جایگاه عروس و داماد

مکان قرارگیری جایگاه عروس و داماد در تالار پذیرایی عروسی یا باغ تالار نیز بسیار مهم است. جایگاه عروس و داماد باید در نقطه ای از تالار پذیرایی قرار گیرد که تمام مهمانها بتوانند از آنجا عروس و داماد را ببینند. همچنین جایگاه عروس و داماد باید در جایی قرار گیرد که به ورودی مدعوین نزدیک باشد و از آنجا بتوانند مهمانانی را که به تالار پذیرایی وارد می شوند، ببینند و به آنها خوش آمد بگویند. تزیین جایگاه عروس و داماد نیز باید به گونه ای باشد که لباس عروس و داماد را نپوشاند و هنگامی که آنها در جایگاه قرار دارند، مهمانان بتوانند لباس آنها را ببینند.

میزی که در مقابل جایگاه عروس و داماد قرار می گیرد باید از انواع و اقسام خوردنی ها و نوشیدنی هایی که برای جشن عروسی تدارک دیده شده است، پر باشد تا آنها بتوانند در مدت زمانی که در جایگاه استراحت کرده و تجدید قوا می کنند، از خوردنی ها و نوشیدنی ها نیز تناول کنند. همچنین این میز باید به گونه ای زیبا و متناسب با تزیین جایگاه عروس و داماد، تزیین شده باشد. در ضمن نباید آنقدر بزرگ باشد که جلوی دیده شدن لباس عروس و داماد را بگیرد.

تزیین جایگاه عروس و داماد

ایده های زیادی برای تزیین جایگاه عروس و داماد و دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. از جمله ایده های تزیین جایگاه عروس و داماد و دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی می توان به استفاده از دیوار گل در پشت جایگاه که بیشتر مناسب باغ تالار است و همینطور استفاده از بادکنک یا تور و ساتن اشاره کرد. همچنین دکوراسیون تالار پذیرایی و جایگاه عروس و داماد را می توان متناسب با فصلی که عروسی در آن برگزار می شود و نیز تمی که برای عروسی در نظر گرفته شده است، طراحی و تزیین کرد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ایده هایی برای تزیین تالار پذیرایی عروسی در پاییز

به عنوان مثال اگر عروسی شما در فصل پاییز برگزار می شود، می توان از برگها و گل هایی با رنگ های غنی پاییز برای تزیین جایگاه عروس و داماد و همینطور دکوراسیون تالار پذیرایی استفاده کرد. یا اگر عروسی شما مصادف با روزهای عید کریسمس است، می توان از نمادها و رنگ های مخصوص کریسمس برای این کار استفاده نمود.

در رابطه با این موضوع بخوانید:بهترین ایده های برگزاری مراسم عروسی در کریسمس

یکی از زیباترین و جالب ترین ایده ها برای تزیین جایگاه عروس و داماد و دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی، تم های سنتی ایرانی است. با نزدیک شدن به عید نوروز و بالا رفتن تعداد عروسی هایی که در ایام عید برگزار می شود و همچنین با در نظر گرفتن اینکه عید نوروز یک عید کاملاً ایرانی است و ریشه در فرهنگ ایرانی و باستانی ما دارد، استفاده از تم های سنتی برای عروسی هایی که در این ایام برگزار می شود، می تواند بسیار جالب و خارق العاده باشد. بخصوص اینکه در فصل زمستان به خاطر عید کریسمس و سال نو میلادی اکثر عروسی ها با تم اروپایی برگزار می شود، این تغییر و تحول می تواند بسیار جالب توجه باشد.

تزیین جایگاه عروس و داماد

استفاده از تم سنتی برای دکوراسیون تالار پذیرایی نیز بسیار جالب است. می توان از نمادهای سنتی و باستانی ایرانی مانند تابلو فرش های زیبا و باشکوه، پارچه های ترمه، میز و صندلی هایی با طرح های سنتی، استفاده از تخت های چوبی پایه کوتاه با کوسن ها و پشتی های سنتی ایرانی، ظرف های تزیینی سنتی، تابلوهای مینیاتور و نقاشی هایی از نقاشان معروف ایرانی و غیره استفاده کرد.

جایگاه عروس و داماد را نیز می توان متناسب با تزییناتی که برای دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی استفاده می شود، طراحی و تزیین کرد. اگر عروسی شما در ایام عید نوروز برگزار می شود می توانید از گل هایی مانند سوسن، نرگس و لاله که گل های مخصوص این ایام هستند، برای تزیین تالار پذیرایی و جایگاه عروس و داماد و حتی دسته گل عروس استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:معرفی بهترین گل های مناسب دسته گل عروس و تزئین تالار عروسی

استفاده از تم سنتی را می توانید برای روکش هایی که بر روی صندلی های جایگاه عروس و داماد کشیده می شود و نیز دکوراسیون و چیدمان میز جلوی عروس و داماد نیز در نظر بگیرید.

 

 

 

 

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️