انتخاب هوشمندانه آتلیه عکاسی و فیلم برداری عروس

از مواردی که می بایست قبل از عروسی خود برنامه ریزی داشته باشید انتخاب یک آتلیه عکاسی و فیلم برداری است . داشتن ویدیوی عروسی میتونه راه خیلی جذاب و خوبی باشه برای اینکه بتونید لحظه های قشنگ روز و شب عروسیتون رو ثبت کنید و بعد از مدت ها داشته باشید , تا بعد از چند سال با دیدن ویدیو تمام حال خوشی که داشتید رو بتونید دوباره حس کنید چون این حس خوب فقط با عکس هایی که دارید بهتون منتقل نمیشه و با فیلم عروسی هست که این اتفاق میوفته.

آتلیه عکاسی و فیلم برداری عروس

پیشنهادات تالارکده

تهرانپارس- بلوار شاهد ...
پاسداران - نبش بوستان ششم
تهرانپارس- بلوار شاهد ...
پاسداران - نبش بوستان ششم

حالا فیلم برداری عروسی میشه گفت از مهم ترین فیلم هایی هست که میخواید تو زندگیتون داشته باشید با توجه به اهمیتی که داره احتمالا براتون مهم هست و سردرگم شدید ک چطوری یک فیلم بردار عروسی پیدا کنید که هم با استعداد باشه و کار فیلم برداری و تدوین رو با کیفیت مطلوب انجام بده و هم هزینه ای قابل قبول و طبق بودجه ی شما داشته باشه.

آتلیه عروس

انتخاب بهترین آتلیه عروسی میتونه از سخت ترین کارها در زمان برنامه ریزی عروسی باشه.

خب, میتونیم بهتون قول بدیم که امکان پیدا کردن فیلمبردار عروس که تمام توقعات و انتظارهای شما رو براورده کنه وجود داره.

در ادامه نکته هایی که بهتون میگیم رو دنبال کنید و انجام بدید تا مراحل پیدا کردن فیلمبردار عروسیتون راحت ترین کار بشه.

نمونه کارهای عکاس و فیلم بردار رو چک کنید:

قطعا اولین قدم برای قرارداد بستن با یک فیلم بردار عروسی دیدن نمونه کارهای اون هاست. البته معمولا خود عکاس ها و فیلم بردار های عروسی به شما پیشنهاد می کنند که نمونه کارهاشون رو ببینید تا کارهای خوبشون رو بهتون نشون بدن.

اگر شما از سبک کاری یک فیلم بردار خوشتون نیاد حتی مجانی هم به درد شما نمی خورن و مناسب نیستن. به آلبوم هاشون نگاه کنید, آیا عکس ها واضح هستند؟ کیفیتی که شما میخواید رو دارن؟ نورپردازی عکس ها خوبه؟ با دیدنشون احساس خاصی بهتون دست میده؟ به نظرتون تونستن افرادی که توی عکس هستند رو زیبا و در حین حال واقعی و طبیعی به طوری که معلوم نیست فتوشاپ یا ویرایش شده نشون بدن؟ و حتی برای فیلم ها ببینید که به نظرتون تمام لحظه های مهم عروسی رو تونستن ثبت کنند؟

راجع به مدت زمان صحبت کنید:

فیلم بردارهای عروسی ممکنه چند پیشنهاد مختلف داشته باشن که روز عروسی با شما باشن. در یک سری از موقعیت ها ممکنه از زمانی که صبح میرید آرایشگاه و میخواید حاضر بشید همراهتون هستند تا وقتی که آخر شب میشه و مراسم تموم میشه. یک مدل دیگه ای ممکنه پیشنهاد بدن که فقط زمانی که تالار یا باغ عروسی هستید و در طول مراسم همراهتون باشن.

آتلیه عکاسی عروس

مطمئن بشید که برای چه مدت زمانی چقدر پول قراره پرداخت کنید.

قیمت آتلیه عکاسی عروس:

هزینه فیلم برداری عروسی از قسمت هایی هست که از زمین تا آسمون جا برای تغییر قیمت وجود داره, و معمولا خیلی هم ارزون نیست, و همه ی قیمتی که فیلم بردار بهتون میده بسته به مدل دوربین, تعداد فیلم بردارهایی که فیلم میگیرن و پیچیدگی تدوین و ویرایش فیلم و تحویل دادنش به شما میتونه قیمت ها خیلی متفاوت باشه. با فیلم بردارتون راجع به تدوین و مدلی که میخواید ویرایش کنه فیلم رو صحبت کنید, اینکه شما دوست دارید رنگ ویدیو و نورپردازی تغییر کنه و ادیت زیادی روی ویدیو صورت بگیره و آهنگ پشت زمینه میخواید داشته باشه ویدیوتون یا ترجیح میدید که ویدیوتون بیشتر سبک طبیعی خودش رو داشته باشه؟ جوابی که به این سوال میدید تاثیر زیادی روی قیمت داره.

یک نکته ای که مهمه بهش دقت کنید تا بتونید عکس های عروسیتون جوری باشه که دلتون میخواد این هست که روز عکاسی احساس راحتی و آرامش داشته باشید, اگر عکاس عروسیتون دوستانه, مهربان, متعهد و با آرامش برخورد نکنه ممکنه روز عکاسی براتون خیلی روز سختی بشه. با فیلم بردار و عکاستون رو در رو ملاقات داشته باشید و از نزدیک ببینیدشون و به طرز برخورد و روابط اجتماعیشون دقت ویژه ای داشته باشید.

یادتون باشه که هرچی قیمت بالاتر باشه حتما به این معنی نیست که کار بهتری رو ارائه میدن حتما به نمونه کارها دقت کنید و فیلم بردار و عکاس عروسی رو انتخاب کنید که میدونید سبک کارش دقیقا اون چیزی هست که شما میخواید.

نظر هایی که به صورت آنلاین مشتری های سابق فیلم بردارها هم گذاشتن میتونه کمکی باشه برای انتخاب بهتر, در صورت امکان سوال هایی رو از کسایی که با همون فیلم برداری که شما انتخاب کردید , انتخاب کرده بودند بپرسید ,

مثل: طبق قول هایی که داده بودند عمل کردند؟ جواب تماس و پیام هاتون رو به موقع دادند؟ کارشون با کیفیت بالا بود؟

سوال های مهمی که زمان مصاحبه با فیلم بردار باید بپرسید :

  • در چه سبک از فیلم برداری تخصص دارند؟
  • پکیجی که بهتون میدن چند ساعت را در بر میگیره؟
  • اگر بیشتر از ساعت مقرر شده بمونند هزینه چقدر میشه؟
  • از چه تجهیزاتی استفاده می کنند؟
  • انتخاب هاتون برای ویدیو که حاضر بشه چی است؟ DVD یا Blu-Ray ؟
  • میتونید به نسخه خام دسترسی داشته باشید؟
  • چقدر طول می کشه تا آلبوم تون رو بگیرید؟
  • میتونید عکاس ها رو ببینید؟ اگر از نزدیک هم نمیشه حداقل شماره تماسشون رو بگیرید تا ببینید از نظر ظاهری چطوری هستند و خوش برخورد هستند یا نه؟

امیدواریم با یک برنامه ریزی مناسب و دقیق زیباترین شب زندگی تان را به بهترین شکل بگذرانید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

بهترین باغ تالار شهریار
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏