ایده چادر مراسم عروسی

نصب چادر برای برگزاری مراسم عقد یا عروسی به دلیل دوام، کاربردی بودن و طراحی خاص آن به زوج‌های جوان توصیه می‌شود. چادرهای جشن در فضای باز، با هر رنگی که انتخاب کنید، از سفید و روشن گرفته تا رنگارنگ، به دلیل ساختار آسان نصب و جمع‌آوری، به عنوان یک گزینه شیک و مدرن برای مراسم عقد و عروسی یا پذیرایی در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر مراسم عروسی شما در فضای باز و زیر چادر برگزار می‌شود، توجه به نکات زیر می‌تواند به زیباتر شدن مراسم شما کمک کند:

می‌توانید ورودی چادر را با طراحی جذاب و شایسته‌ای برای ایجاد فضایی مجلل و باشکوه تزئین کنید. استفاده از پرده‌های آبشاری برای ایجاد حس لطافت، گل‌ها و درختان طبیعی برای دیزاین فضای باز، و مجموعه‌ای از اکسسوری‌ها که به سقف چادر نصب می‌شوند، می‌توانند به مراسم شما شکوه خاصی ببخشند. نصب دکورهای رویایی، لوسترهای زیبا، سیستم‌های روشنایی خلاقانه و کف‌پوش‌های سفارشی نیز به متمایز شدن چادر برگزاری مراسم شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: باغ برای عروسی

تعدادی از فروشندگان برتر صنایع هنری با اشتراک‌گذاری تخصص خود در زمینه دیزاین و دکوراسیون چادر، راهکارهایی برای هرچه به‌یادماندنی‌تر شدن مراسم‌های نامزدی و عروسی ارائه داده‌اند.

  • روی میز اصلی مراسم تمرکز کنید

 ایده نصب چادر و اجرای مراسم عروسی در فضای باز

استفاده از طراحی گل‌های طبیعی که به‌صورت افقی بالای میز اصلی مراسم و در جایی که عروس و داماد نشسته‌اند آویزان شده‌اند، یک روش منحصر به فرد برای جلب توجه در داخل چادر برگزاری مراسم ازدواج است. این تجهیزات معلق به‌منظور استفاده از گل‌ها، شمع‌دان‌ها و تزئینات پارچه‌ای رمانتیک طراحی شده‌اند. ما با استفاده از تزئینات خاص و منحصر به فرد، فضای چادر را به یک مکان لاکچری و محبوب برای مراسم عقد یا نامزدی شما تبدیل می‌کنیم.

  • برای مراسم تان سایبان انتخاب کنید

برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز

“مورگان چایلدز”، موسس و مدیر اجرایی موسسه “موآنا بل ایونتس”، پیشنهاد می‌کند برای کنترل میزان نور آفتاب در فضای مراسم خود از سایه‌بان استفاده کنید. چایلدز می‌گوید: “استفاده از سایه‌بان در عروسی‌های فضای باز که بالای سر را پوشش می‌دهد و در عین حال برخی بخش‌های مراسم در معرض نور خورشید باقی می‌مانند، ترکیبی بسیار زیبا و هماهنگ در طول روز و در هنگام اجرای مراسم ایجاد می‌کند.”

  • از تزئینات پارچه ای جهت مسقف کردن فضای باز استفاده کنید

تزئین چادر مراسم عروسی و نامزدی

برای افزودن زرق و برق به ساختار چادر محل برگزاری مراسم نامزدی یا ازدواج، استفاده از تزئینات لطیف پارچه‌ای یک گزینه عالی است. “کیتلین هاستِلر”، برنامه‌ریز و مدیر مارکتینگ “EVOKE”، پیشنهاد می‌کند: “به‌جای استفاده از شمع‌دان‌های چند شاخه یا لوسترها برای چادر برگزاری مراسم در فضای باز، از تزئینات پارچه‌ای استفاده کنید.” این نوع تزئینات، که با دقت و سلیقه انتخاب شده‌اند، جلوه‌ای شیک و برازنده به مراسم ازدواج در فضای باز می‌بخشند.

  • زمینی هموار برای نصب چادر مراسم ازدواجتان انتخاب کنید

برگزاری مراسم عقد و نامزدی در فضای باز و چادر

زمین برای نصب چادر یا سایبان مراسم عقد یا ازدواج می‌تواند به‌طور غیرقابل پیش‌بینی باشد. “کریستین داگت”، مالک و مدیر اجرایی “Bellafave”، پیشنهاد می‌کند که سطح سفت و محکمی برای برپایی چادر مراسم خود آماده کنید تا بتوانید به زیرساخت‌های اساسی اطمینان کنید. او می‌افزاید: “زمانی که زمین انتخابی‌تان سفت و هموار باشد، می‌توانید از رقصیدن روی آن مطمئن باشید، پاشنه‌های کفش به داخل زمین فرو نمی‌روند و محیطی که در آن هستید حس راحتی و اعتماد را منتقل می‌کند، درست مانند فضای بسته.”

  • آب و هوا را پیش بینی کنید

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در فضای باز و چادر

با توجه به اینکه مراسم شما در فضای باز برگزار می‌شود، لازم است که پیش از روز مراسم پیش‌بینی آب و هوا را انجام دهید. “تینا ریکو”، صاحب موسسه “Bear Flag Farm”، می‌گوید: “چادرهایی که به‌طور زیبا با پارچه پوشانده شده‌اند، در حالی که از مهمانان در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کنند، فضایی صمیمانه به وجود می‌آورند. برای مراسم‌هایی که در محیط باز برگزار می‌شود، معمولاً اطراف چادر باز گذاشته می‌شود تا مناظر اطراف به خوبی قابل مشاهده باشد.”

  • نگاه ها را به سمت بالا معطوف کنید

برگزاری مراسم نامزدی در فضای باز

نصب گل‌های آویزان نه تنها مد روز است، بلکه به زیبایی و ارتفاع چادر برگزاری مراسم نیز توجه ویژه‌ای می‌کند. این گل‌ها توجه مهمان‌ها را به سمت بالا جلب می‌کنند و به آن‌ها امکان می‌دهند از زیبایی کامل چادر لذت ببرند.

کری ویلسون، مدیر موسسه “Carrie Wilcox Floral Design”، می‌گوید: “استفاده از تزئینات گل که در فضای بالای سر نصب می‌شوند، فضایی آزاد روی میز شما ایجاد می‌کند. با وجود این فضا، می‌توانید تزئینات مرکزی زیبا و خلاقانه‌ای روی میزتان به کار ببرید.”

  • مکانی را به چیدن صندلی اختصاص بدهید

برگزاری جشن عروسی در چادر و فضای باز

نیک ولی، موسس کمپانی “Valley Company Events”، پیشنهاد می‌کند که یک اتاق نشیمن در وسط چادر و کنار سالن رقص طراحی کنید تا مهمانان بتوانند بر روی سالن رقص تمرکز داشته باشند. در این فضا، از صندلی‌های راحتی بزرگ، میزهایی برای سرو نوشیدنی و نیمکت استفاده کنید. با نصب لوسترهای زیبا در بالای سر، می‌توانید فضای داخلی را به صورت دنج و راحتی در فضای باز احساس کنید. این فضا، مهمانان را تشویق می‌کند تا در طول شب بنشینند و به گفت‌وگو بپردازند، در حالی که از دکوراسیون و تزئینات چادر برگزاری مراسم لذت می‌برند.

  • برای نصب چادر برگزاری مراسم یک ورودی قابل توجه در نظر بگیرید

ایده برگزاری مراسم عروسی و نامزدی در فضای باز

کیتلین کمپبل، دیزاینر ارشد کمپانی “True Event”، پیشنهاد می‌کند که با طراحی یک ورودی بی‌نظیر به چادر عروسی‌تان، جلوه‌ای تازه و جذاب ایجاد کنید. او تأکید می‌کند که باید با دکورهای چشم‌گیر، توجه مهمانان را به ورودی مراسم جلب کنید. کمپبل همچنین می‌گوید: «ما می‌خواهیم لحظه ورود عروس و داماد به مجلس عروسی، با گل‌ها و تزئینات دکوری در ورودی، به طور خاص و چشم‌گیر توجه همه را جلب کند.»

  • مکان برگزاری جشن را با استفاده از تزئینات مرتفع تر کنید

برگزاری مراسم عقد و عروسی در چادر

زمانی که از چادر با پارچه‌های بادبانی برای برگزاری مراسم نامزدی یا ازدواج استفاده می‌کنید، می‌توانید با افزودن وسایل با ارتفاع روی میز، به فضای جشن خود عمق بیشتری ببخشید. چادرهایی که با پارچه‌های بادبانی تزئین شده‌اند، به دلیل ارتفاع و طراحی خاص خود، به راحتی جلب توجه می‌کنند. این طراحی ویژه، با چند سطح و تزئینات مرتفع، اطمینان می‌دهد که دیزاین شما همیشه به خوبی باقی می‌ماند و هیچگاه سقوط نمی‌کند.

  • به داشتن سقفی نورگیر در فضای باز فکر کنید

چادر برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

“چلسی موریسون” مالک کمپانی “Gather Together Events” به چادرهایی با سقف‌های نورگیر توجه ویژه‌ای دارد، زیرا این مدل چادرها ارتباط بیشتری با فضای باز بیرون برقرار می‌کنند. او می‌گوید که وقتی محیط اطراف شما زیباست، بهترین روش برای محافظت از مهمان‌ها در برابر باد و باران، حفظ احساس نزدیکی به طبیعت اطراف است. مهم‌ترین ویژگی استفاده از سقف‌های نیمه شفاف در تزئینات چادر مراسم ازدواج، این است که منظره‌ای از درختان و طبیعت محیط بیرون به زیباترین شکل از داخل چادر قابل مشاهده است.

  • دکوری از طبیعت را به داخل چادر مراسم عقد و عروسی بیاورید

تشریفات برگزاری مراسم نامزدی در فضای باز

برای برگزاری مراسم عقد یا نامزدی در فضای باز، “امیلی کلارک” کارگردان اجرایی کمپانی “Emily Clarke Events” درختان مگنولیا را به بخش پذیرایی مهمانان متصل کرده و با آنها فضای چادر مراسم را تزئین کرده است. او توضیح می‌دهد: “ما در یک چادر بزرگ از درختان انگور پیچیده و برگ‌های مگنولیا استفاده کردیم که سرسبزی و نشاط خاصی به فضا بخشیده است. ستون‌های داخل چادر را نیز با پیچک پوشاندیم و در نهایت، دیزاین چادر را با تاج گل‌های بزرگ از برگ مگنولیا که از سقف آویزان شده‌اند، تکمیل کردیم.”

  • به رنگ های به کار برده شده در فضای چادر تنوع بدهید

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

برای ایجاد جلوه‌ای خاص در پذیرایی مراسم ازدواج، استفاده از رنگ بنفش کمرنگ که با توناژهای مختلف بنفش پررنگ ترکیب شده است، فضایی زیبا و جذاب به ارمغان می‌آورد. “آلیشیا فریتز”، برنامه‌ریز و طراح، پیشنهاد می‌کند: “طیف‌های لطیفی از رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید و حتی این تم را تا بالای سقف چادر ادامه دهید. با توجه به سلیقه خود در انتخاب رنگ، می‌توانید ساختار چادر را با سایه‌روشن‌ها و توناژهای مختلف رنگ‌ها تزئین کنید تا یک فضای هماهنگ و منسجم ایجاد نمایید.”

  • فضای باز بیرون را به داخل چادر بیاورید

نصب چادر برای برگزاری مراسم عروسی

زمانی که فضای باز به طور قابل توجهی بر تم و دیزاین چادر تأثیر می‌گذارد، چرا از عناصر طبیعی برای تزئین چادر مراسم ازدواج استفاده نکنیم؟ ما به اضافه کردن اجزای طبیعی به داخل چادر مراسم ازدواج بسیار علاقه‌مندیم. با آوردن نهال‌های قطع‌شده به داخل چادر، می‌توان به فضا حالتی خاص و منحصر به فرد بخشید و از ارتفاع سقف بالای چادر نیز بهره‌برداری کرد. این عناصر طبیعی به ایجاد فضایی زنده و جذاب کمک خواهند کرد.

  • ‎درخششی دور از انتظار خلق کنید

برگزاری مراسم عقد و نامزدی در فضای باز

برای افزودن درخشندگی و شکوه به فضای چادر خود، “Victoria Love”، مالک “Vilve Events”، پیشنهاد می‌دهد که از رشته‌های متنوعی از چراغ‌های چشمک‌زن استفاده کنید. این چراغ‌ها می‌توانند حس رقصیدن در میان ستارگان را به مهمانان القا کنند و فضایی رمانتیک و دلپذیر ایجاد نمایند.

  • برای عروس و داماد هایی که می خواهند حال و هوای مراسم ازدواجشان را تغییر دهند

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در چادر و فضای باز

“Heatherley Schultz”، مالک کمپانی “Floressence”، توصیه می‌کند که برای برگزاری مراسم خود، چادری با ساختاری خاص و تأثیرگذار اجاره کنید. چنین چادری می‌تواند فضای جدی و رسمی را به مراسم شما اضافه کند و یادآور طرح‌های قدیمی باشد. معمولاً این نوع چادرها در وسط یک زمین وسیع و در محاصره کوه‌های بلند نصب می‌شوند، ایجاد فضایی خیره‌کننده در میان مناظر زیبا.

  • چادر مراسمتان را با آویز ها تزئین کنید

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

“Kelly Clark Leonard”، مالک و تهیه‌کننده موسسه “Event of the Season”، می‌گوید که یکی از المان‌های مورد علاقه‌شان در چادر برگزاری مراسم، استفاده از آویزهای زیبا در بالای سر است. او اضافه می‌کند که با استفاده از وسایلی مانند آویزهای سقفی، شمعدان‌ها، و سایر المان‌های دکوری، می‌توان جزئیات خاصی را ایجاد کرد که فضای پذیرایی از مهمانان را به محیطی خاص و به‌یادماندنی تبدیل می‌کند. در این جشن ویژه، پارچه سفید و پیچیده‌ای به شکل آویز در طراحی انتهایی به کار رفته است که زیبایی و ظرافت خاصی به فضا می‌بخشد.

  • فضای بیرون از چادر را هم در نظر بگیرید

تشریفات مراسم عقد و نامزدی در فضای باز

“Heather Lowenthal”، مالک “Posh Parties”، پیشنهاد می‌کند که برای تزئین فضای بیرون از چادر، طیفی از رنگ‌ها را اضافه کنید. او تأکید می‌کند که همان‌قدر که توجه به فضای داخلی چادر مهم است، توجه به محیط خارج از چادر نیز اهمیت زیادی دارد. با افزودن طیفی از رنگ‌ها به بنای سفید، و تزئین مرز فضای خارجی و داخل چادر با پرده‌هایی با لبه‌های پهن و رنگ سرمه‌ای، می‌توانید نمای زیبایی به چادرتان بدهید.

  • برای چادرتان سالن رقص تدارک ببینید

ایده برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

“Kate Huebel”، مالک “WEP”، می‌گوید: “برای این که مهمانان بتوانند به خوبی صدای ارکستر عالی و پرشکوه مراسم را بشنوند، سالن رقص یک ضرورت است. تلفیق رنگ‌های کلاسیک در این سالن رقص نکته‌ای اساسی است که عروس و داماد آن را درخواست کرده‌اند.”

  • جزئیات و وسایل ناخوشایند در معرض دید را پنهان کنید

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

“Lynn Easton”، موسس و رئیس “Easton Events”، می‌گوید: “مهمانان به همه چیز دقت می‌کنند، پس باید از مرتب بودن همه چیز در فضای بیرون به همان اندازه که در فضای داخلی اهمیت دارد، مطمئن باشید. فراموش نکنید که به ظاهر چادرتان توجه کنید و وسایلی فراهم کنید تا بتوانید چیزهایی که نمی‌خواهید در معرض دید باشند را با استفاده از آن‌ها استتار کنید.”

  • عناصر طبیعت را به کار بگیرید

برگزاری مراسم نامزدی و عروسی در چادر و فضای باز

“Ashley Culicchia Cash”، مالک و مدیر “The Graceful Host”، به عروس و دامادها توصیه می‌کند: “به محیط اطرافتان دقت کنید و از آن الهام بگیرید. برای دیزاین تان از رنگ‌های طبیعی و تنالیته‌های محیط اطراف استفاده کنید. جزئیات و وسایل چوبی که در این نوع چادر به کار برده شده‌اند، طرح روستایی زیبایی به دیزاین داخلی آن بخشیده‌اند.”

  • بگذارید نور شمع زینت بخش میز های پذیرایی تان باشد

ایده های برگزاری مراسم ازدواج در فضای باز و چادر

Melissa Davis، مالک “Melissa Davis Designs”، پیشنهاد می‌کند: “برای ایجاد حس لطافت و زیبایی در فضای مراسم، از شمع‌های با اندازه‌های مختلف بر روی میزهای پذیرایی استفاده کنید. نور کهربایی رنگ شمع‌ها جذابیت فضای داخلی چادر برگزاری مراسم را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد.”

  • فضایی را به سرگرمی اختصاص بدهید

برگزاری مراسم عقد و عروسی در چادر

Jeremy Davis، رهبر ارکستر “The Fabulous Equinox”، می‌گوید: “با طراح یا برنامه‌ریز مراسم خود مشورت کنید تا برای فعالیت‌های سرگرم‌کننده، مانند ارکستر زنده و اتاق رقص، فضایی مناسب و جداگانه در نظر گرفته شود. این کار به جلوگیری از شلوغی و ازدحام بیش از حد کمک می‌کند و باعث می‌شود فضای چادر به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار گیرد.”

  • مکانیک را بلد باشید

تشریفات برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

Jennifer Zabinski، رئیس و موسس “JZ Event”، می‌گوید: “چادرهای برگزاری عروسی یا نامزدی باید تمامی امکانات لازم برای یک مکان منظم را داشته باشند، از جمله کف‌پوش‌ها، برق، تهویه هوا، بخش‌های گرمازا، ژنراتورها، سیستم‌های روشنایی و سرویس‌های بهداشتی سیار. اگر چادر شما در موقعیتی دورافتاده قرار دارد، اطمینان حاصل کنید که یک چادر مخصوص برای آشپزی نیز فراهم شده باشد.”

  • به مقیاس سایز و طرح نیز بپردازید

برگزاری مراسم عقد در فضای باز و چادر

چه میزبان یک جشن صمیمی و خودمانی باشید و چه مراسمی با لیستی بزرگ از مهمانان تدارک دیده باشید، انتخاب اندازه مناسب برای چادرتان امری حیاتی برای چیدمان نهایی پذیرایی یا تشریفات مراسم شماست. Christen Ryan، موسس “Ryan Designs”، می‌گوید: “در بحث اندازه و زیبایی چادرها، تنوع بسیار اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که برخی چادرها ستون‌هایی دارند که از داخل فضا را محدود می‌کنند. بنابراین، هنگام انتخاب قطعات دکوری، باید به وسعت محیط و نحوه قرارگیری ستون‌ها توجه کنید تا دیزاین شما به درستی در معرض دید قرار گیرد.”

  • فضا را نورانی کنید

تشریفات برگزاری مراسم نامزدی در فضای باز نصب چادر و سقف متحرک

با توجه به اینکه عروسی شما ممکن است تا شب ادامه پیدا کند، اهمیت داشتن روشنایی و نور کافی بسیار بالاست تا مهمانان احساس نکنند که نمی‌توانند بیشتر از این در مراسم بمانند. Tracie Domino، موسس “Tracie Domino Events”، می‌گوید: “استفاده از لامپ‌های رشته‌ای، حباب‌های بزرگ و یا تاسیسات روشنایی، ادغام روشنایی در دیزاین چادر شما برای مراسم‌هایی که تا بعد از غروب خورشید ادامه دارند، حیاتی است.”

بیشتر بخوانید: رقص نور عروسی
  • سقف متحرک و سایه‌بان با کمک چادر

سایبان‌های سرهم یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز هستند. بسیاری از عروس و دامادها برای برگزاری مراسم خود از چادرهای با سقف متحرک و سایه‌بان استفاده می‌کنند تا بتوانند مکان برگزاری مراسم را به راحتی جابه‌جا کنند و به این ترتیب در هر زمانی که مناسب باشد، چادر را تغییر مکان دهند و مراسم را ادامه دهند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کامل‌ترین لیست تجهیزات فیلمبرداری عروسی
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
تزیین کله قند بله برون عروس

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

نظرات کاربران

  • حامد هستم ازتهران شرق

    باغ رودک صمت فشم رودبار قصران بالاتر از رستوران

    پاسخ
  • سید احمد یعقوبی

    میخواهم چا درسیرکی برای برپایی سالن عقدسیار بخرم،راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام با شماره شما تماس میگیرن.

      پاسخ