نمونه قرارداد تالار پذیرایی

قرارداد تالار پذیرایی به قراردادی گفته میشود که میان متقاضی یا مشتری و مالکین تالارها تنظیم و امضا میشود.
نمونه فرم قرارداد تالارها، قراردادی هستند که تالار ها به متقاضیان تالار میدهند و هدف از این قرارداد مشخص کردن نوع مراسمی است که مشتریان خواهان انجام آن هستند.

نمونه قرارداد تالار پذیرایی

انواع نمونه قرارداد تالارهای پذیرایی

نمونه قرارداد تالار پذیرایی ، قراردادی است که بین مشتری و مدیریت تالار به صورت قانونی بسته میشود که ارتباط میان طرفین قرارداد را تعیین میکند. این قرارداد به طور کلی تعیین میکند که این مراسم چگونه باید انجام شود یعنی درباره تعداد مهمانان، زمان برگزاری مراسم و… توضیح داده میشود.
این قرارداد همین که مورد توافق طرفین برسد و امضا شود دو طرف را موظف به انجام تعهدات توافق شده در قرارداد میکند.

این قرارداد از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، به دلیل اینکه اگر هرکدام از طرفین اقدام به فسخ قرارداد کنند ملزم به پرداخت جریمه هستند و همین موضوع باعث می‌شود هر دو طرفین با دقت و حساسیت بیشتری اقدام به انجام وظایف خود کنند. شما با دانلود نمونه عقد پذیرایی می‌توانید شرایط خود را قبل از حضور در جلسه عقد قرارداد مشخص کنید تا در روند برگزاری جلسه با مشکل مواجه نشوید.

نمونه عقد قرارداد تالار پذیرایی به شما کمک شایانی در روند تعیین شرایط قرارداد می‌کند، به دلیل اینکه اگر شما با اطلاعات کم وارد جلسه‌ی عقد قرارداد شوید ممکن است در عمل انجام شده قرار بگیرید و در شرایطی که اطلاعات کافی ندارید اما باید سریع تصمیم بگیرید دست به انتخابی اشتباه بزنید که ممکن است این موضوع عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

قانون این نوع قراردادها

این قرارداد بر اساس قانون مدنی تنظیم میشود. که در واقع این قرارداد را پیمانکاری به حساب می آورد و با توجه به ماده 10 قانون مدنی طرفین میتوانند به هر شکلی که میخواهند قرارداد را تنظیم کنند و هر آنچه که درقرار داد بین طرفین به عنوان توافق امضا شده باید اجرا شود.

تالار پذیرایی

اجاره تالار پذیرایی و قرارداد

همانطور قبلا گفتیم قرارداد میان متقاضیان و تالار های پذیرایی با توجه به این که هزینه های عروسی شما با تالار خواهد بود به صورت پیمانکاری تنظیم میشود که تالار را متعهد میکند تا مراسم را به نحو احسنت و بدون هیچ نگرانی برای متقاضی برگزار کند.
در صورتی که متقاضی بخواهد مراسم خود را به طور خاص و یا شکلی باشد که تالار نتواند برگزار کند یا متقاضی فاقد مکان مناسب برای برگزاری مراسم خود باشد و یا صرفا محیط تالار را نیاز داشته باشد در این شرایط تالار میتواند قرارداد اجاره تالار را تنظیم کند که در آن تاریخ تحویل و دریافت تالار ذکر میشود همچنین این قرارداد مستاجر را ملزم میسازد که تالار را همانطور که تحویل گرفته بازگرداند.

تالار پذیرایی

رزرو تالار پذیرایی و چگونگی نمونه قرارداد

کسانی که تالار را برای مراسم خود رزرو میکنند به طبع آن مراسم دارای اهمیت بسیار بالایی برای متقاضی به حساب میاید و با توجه به این موضوع اهمیت رزرو تالار دوچندان میشود به همین امر است که نمونه قرارداد تالار پذیرایی امضا میشود تا شما در آن بازه زمانی و چگونگی انجام مراسم توسط تالار را تعیین میکنید تا تالار موظف به پیروی از آن کند.
چنان که تالار در این امر موفق نباشد و مراسم شما را خراب کند میتوانید با استناد به این قرارداد از تالار شکایت کنید.

نمونه قرارداد تالار

خاتمه قرارداد از سوی یکی از طرفین

قرارداد های تالار برای یک یا نهایتا چند روز میباشد. رزروکنندگان تالار با توجه به اینکه صفر تا صد هزینه عروسی برعهده تالار است نمیتوانند قرارداد خود را فسخ کنند.
شرایط فسخ در تالار ها با یکدیگر متفاوت و قانون واحد و مشخصی برای آن وجود ندارد و به همین علت قانون فسخ قرارداد همان شرط هایی است که مدیران تالارها وضع میکنند.

همچنین ببینید : مدارک مجوز تالار پذیرایی

معمولا شرط فسخ قرار داد توسط مدیریت تالار در همان ابتدا هنگام امضای قرارداد میان طرفین به طور کامل توضیح داده میشود.
همانطور قبلا گفته بودیم هزینه مراسم عروسی صفر تا صد برعهده تالار خواهد بود و به موجب همین موضوع وقتی که رزرو کنندگان تالار درخواست فسخ قرارداد را داشته باشند تمامی هزینه هایی که تالار برای انجام مراسم از خرج کرده است از بین میرود و هر چه زمان فسخ قرارداد به زمان برگزاری مراسم نزدیک تر باشد رقم جریمه پرداختی رزروکنندگان به تالار بیشتر میشود ولی  در زمان یک روز باقی مانده به مراسم رزرو کننده تالار نمیتواند قرارداد را فسخ کند

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️