20 تا از مجلل ترین لباس عروس های تاریخ

عروسی سلبریتی ها بسیار قابل پیش بینی و عجیب و غریب هستند. این طبیعت ثروت و شهرت است. اما بعضی از عروسها فراتر از عجیب وغریب هستند و بخاطر لباسهای نفیس و خاصی که می پوشند بیشتر شناخته میشوند. در اینجا 20 مورد از عروسی های مجلل طی 100 سال گذشته را بررسی میکنیم.

1-گریس کلی
گریس کلی، هنر پیشه آمریکایی برنده اسکار سال 1956با شاهزاده رینر موناکو ازدواج کرد و روز عروسی یک لباس عجیب و غریب پوشیده بود که با عتیقه های یخی بروکسل و هزاران مروارید توسط هلن رز طراحی شده بود که از 300 تکه پارچه و توسط 30 خیاط در 6 هفته دوخته شده بود که عروسی قرن نام گرفت.
مجلل ترین لباس عروس های تاریخ

2-میشل اوباما

میشل اوباما قبل از اینکه قدمهایی برای تزیین کاخ سفید همراه با نعیم خان و مارکز بردارد در سال 1992 در حال تبدیل شدن به یک کارشناس خبره مد بود. او قبل ازینکه همسر باراک اوباما شود همه را با لباسهای پفی و بدون بند سرشانه متحیر کرده بود.

مجلل ترین لباس عروس های تاریخ

3- کیم کارداشیان

سومین بار برای کیم کارداشیان از لحاظ موفقیت زناشویی و سبک بود خوش یمن بود. لباس Gucci Haute Couture و Kanye کاملا مناسب عروسی ایتالیایی های ثروتمند بود که در عروسی با کریس همفری پوشیده بود. به نظر میرسید او تمایل زیادی به لوازم جانبی لباس دارد. او زیبایی خود را با کمر بند نازک سفید که به دور کمر بسته بود به نمایش می گذاشت.

4-شارون تیت

شارون تیت که بعنوان فرزند گل شناخته شده و مرتبا الهام بخش عروسکهای باربی بود و به حس مدگرایی آزادش در عروسی1968 خود افتخار می کرد خودش  لباس زرد رنگش را با گردن بلند و آستین پوشیده طراحی کرده بود.

5- کریسی تیگن

کریسی تیگن 3 لباس عروس متفاوت Vera Wang را در سال 2013 در عروسی با جان لیگند پوشید. 2لباس سفید و 1 لباس قرمز. ولی خاطره انگیزترین آنها، لباس مدل توپی با سینه بند متناسبی بود که هنگام پایین آمدن از راهرو پوشیده بود.

6- سولانگ نولز

سولانگ نولز نیز در طول عروسی های  نیو اورلان لباسهای متفاوتی اتنخاب کرد. تمام 6 لباس او برای یک عروس غیر متعارف بود از جمله یک لباس مجلسی با یک پا و تعدادی شنل.

خواننده ی آهنگ Cranes in the Sky در عکسهای عروسیش شاهانه بنظر می رسید. در یک عکس خاطره انگیز او توسط چند زن دیگر که لباس سفید پوشیده اند محاصره شده.

7- ژاکلین کندی اوناسیس

لباس ژاکلین کلا افسانه ای بود آنهم نه بخاطر آنکه عروسی او با جان اف کندی در سال 1953 رویداد اجتماعی یک نسل بود. فقط 10 روز مانده به مراسم یک انفجار در استودیو طراحی نیویورک لباس عروس و ساقدوش ها را خراب کرد و گروه طراحی مجبور شدند طی یک هفته 11 لباس را بازسازی کنند. لباس ابریشمی بافت عاجی ژاکلین را به یک علامت تجاری با ظرافت تبدیل کرد.

8- کاترین میدلتون

عروسی کاترین میدلتون و شیوه باشکوه آن هم یکی دیگر از عروسی هایی بود که توجه جهان را جلب کرد. لباس مک کوئین شامل برندهای تجاری و شکم بند و آستین بلند بود که احترام زیادی برای دیگر لباس های سلطنتی قائل میشد. ادامه لباس 9 فوتی آن یاد آور پرنسس دایانا با لباس 25 فوتی خود بود. لباس بلند با آستین های توری الهام بخش بسیاری از عروسی ها در سال2011 شد.

9- دایانا ایگران

اگرچه هنوز کاملا مشخص نیست که دایانا هنگام خواندن عهدنامه چه لباسی پوشیده بود. اما دیگران در دو لباس بسیار متفاوت اما به یک اندازه منحصر به فرد در طول مراسم چند روزه خود در مراکش عکس برداری کرد. بسیاری از مردم  عکسهایی از لباس گل دار Gucci او هنگام ازدواج  با ممفورد  را برای جشنواره GLEE فرستادند. لباس های 20 هزار دلاری منجوق دوزی شده او هنوز هم یکی از غیر متعارف ترین و فراموش نشدنی ترین لباس هاست.

10- آدری هپرن

آدری هپرن برای اولین بار یک لباس بلند با کمربند طلایی و آستین های پوفی و گردن بلند پوشیده بود. ستاره Breakfast at Tiffany’s با دستکشهای سفید و تاج گلدار خود در مراسم عروسی در سوئیس حاضر شد.

11- سرنا ویلیامز

درسال 2017 سرنا ویلیامز یک لباس بلند با سینه بندهای براق و شنل بلند و ظریف منجوق دوزی شده و دامن پوفی برای عروسی خود پوشید. افسانه تنیس در اینستاگرام خود نوشت زمانی که آنا وینتور از من پرسید می خواهی چه لباسی برای عروسی بپوشی من گفتم می خواهم فقط یک شنل بپوشم.

12- الیزابت تیلور

این بانوی کلاسیک  8 بار ازدواج کرده که 2 بار آن با ریچارد بورتون بود. بعد از آغاز روابط رمانتیک و رسوائی آنها در مجموعه Cleopatra آنها مجبور شدند برای اولین بار در سال1964 ازدواج کنند. آیرن شارف طراح صحنه و لباس همین فیلم، لباس عروسی چهارم الیزابت که احتمالا به یادماندنی ترین آن نیز که بیشتر شبیه یک لباس خواب زرد با گلهای بافتنی تابیده شده به آن بود را طراحی کرد .

13- سلن دیون

تاج و کلاه باشکوه و لباس توری گرانقیمت که حدود 25هزار دلار هزینه برد شاید ماندگارترین صحنه از عروسی سلن دیون در سال 1994 باشد

14- آمال کلونی

شاهکار اسکار دلا رنتا(طراح اهل جمهوری دومنیکن) قبل از مرگ وی درسال2014 طراحی لباس کلونی بود که حتی یک مکان در موزه هنرهای زیبا برای او در نظر گرفته اند. آندره لئون تالی  لباس عروسی کلونی را به یک اجلاس دیپلماتیک توصیف می کرد.

15- سمیرا وایلی

سمیرا وایلی ستاره Orange Is the New Black در سال 2017 با لورن مورلی عروسی کرد که لباس اورا کریستین سیریانو طراحی کرد.

سیریانو به مردم گفت: سمیرا سالهای زیادی را در لباس نارنجی گذراند و واقعا میخواست آن لحظات را در عروسی خود حفظ کند و بنابراین نگاه سنتی بیشتری به این قضیه داشت. ماهم آنرا ساختیم و البته دو قطعه کردیم که بعدازظهر  به دامن ساده تری تبدیل شود.

16- لاورن مورلی

هردو عروس لباسهای طراحی شده توسط سیریانو را در مراسم پوشیده بودند. با این حال مورلی از یک لباس ابریشمی با یقه و شنل منجوق دوزی شده با کریستال استفاده کرد.

سیریانوگفت: آنها میخواستند یک لحظه مد واقعی باشند.

17- کریس جنر

مادرکیم کارداشیان، کریس جنر یک لباس زرق و برق دار برای ازدواج با رابرت کارداشیان در سال 1978 پوشید. اگرچه چیز زیادی از این مراسم نمیدانیم ولی میدانیم که کریس با آستینهای حلزونی و کلاه شل خود خیلی شیک بوده . همچینین می دانیم دخترش کول از این لباس متنفر بوده اما کیم آن را دوست داشته است.

18- روندا روزی

ما معمولا روندا روز را جورابهای ورزشی و دستکشهای بوکس میبینیم که این باعث میشود عروسی رمانتیک او بیشتر جلب توجه کند. این کشتی گیر وقتی با تراویس براون ازدواج کرد یک لباس توری  Galia Lahav را پوشیده بود.

19- ویکتوریا بکام

هنگامی که بکام در قلعه Luttrellstown خارج از شهر دوبلین درسال 1999 ازدواج کرد یک لباس Vera Wang شیک به رنگ شامپاین و طول 20 فوت پوشیدکه با یک کمربند زنانه و کرست داخلی ترکیب شده بود که مطلوب ملکه بکام نیز بود.

20-ملکه الیزابت دوم

پادشاه طولانی ترین ترین حکومت جهان که 70 سال با شاهزاده فیلیپ زندگی کرد در سال 1947 لباس ابریشمی که توسط طراح مشهور بریتانیا نورمن هارتنل طراحی شد و با بیش از 1000 مروارد و کریستال تزیین شده بود پوشید. طراحی  لباس از یک نقاشی در سال 1482 الهام گرفته و پارچه آن با طرحهای گلدار ظریف و پوشش یاسمن و اسمولاکس و شکوفه های رز پوشش داده شد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد