سارق طلا و جواهرات، آلبوم عروسی مالباخته را برگرداند!

« بعد از سرقت جعبه طلاهایتان تصمیم گرفتم آلبوم خاطراتتان را برگردانم، اما به دلیل مشکلات مالی از بازگرداندن طلا و جواهرات معذورم، لطفاً مرا ببخشید و حلال کنید.»

این جملات گوشه‌ای از متن نامه‌ای می‌باشد که زوج جوان بعد از این که از سرقت طلا و جواهرات خانه خود مطلع شدند، برای آن‌ها ارسال شد.

سارق طلا و جواهرات

پرونده‌ای عجیب در لیست پرونده‌های سرقت سریالی خانه‌های پایتخت

به گزارش پلیس پایتخت پرونده‌ی سرقت سریالی خانه‌های شمال پایتخت با موردی عجیب و تأمل برانگیز برخورد کرده است؛ در این پرونده سارقان حرفه‌ای بعد از سرقت از یکی از خانه‌های پایتخت اقدام به بازگرداندن آلبوم عروسی زوج جوان به آن‌ها کرده‌اند.

با بررسی‌های مکرر، نیرو‌های پلیس پایتخت متوجه شدند سارقان حرفه‌ای هیچ یک از قفل‌های خانه را نشکستند و با استفاده از شاه‌کلید وارد خانه شدند، همچنین به محض ورود به خانه تمامی دوربین‌ها مداربسته را از کار انداخته‌اند.

این سارقان حرفه‌ای در طول تمام سرقت هیچ ردی از خود به جایی نگذاشته‌اند.

با وجود این موضوع گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی منافی، بازپرس شعبه ششم دادسرای ویژه سرقت وارد عمل شدند تا ردی از سارقان حرفه‌ای به‌دست آورند.

ماه عسل زوج جوان، کار را برای سارقان هموار کرد

به گفته این زوج جوان آن‌ها زمانی که از سفر ماه عسل خود برگشتند با صحنه‌‌ای عجیب روبرو شده‌‌اند، در نبود آن‌ها سارقان به خانه‌ی این زوج جوان تجاوز کردند و تمام طلا و جواهراتی که در مراسم عروسی دریافت کرده‌‌اند را به سرقت رسانده‌اند.

اما در جعبه‌ای که این سارقان حرفه‌ای به سرقت رسانده‌اند چیزی بیش از مسائل مالی نظر آن‌ها را جلب مرد، در آن جعبه آلبوم عروسی این زوج جوان وجود داشت که برای آن‌ها اندازه طلا و جواهرات داخل جعبه ارزش داشت.

اما چندی نمی‌گذرد که آن‌ها با بسته‌ای به دستشان می‌رسد که آن‌ها را متعجب می‌کند.

سارقان بعد از اینکه متوجه وجود آلبوم عکس در جعبه شده‌اند اقدام به بازگرداندن آن‌ها به زوج جوان کردند.

اما نکته جالب این است که در کنار آلبوم عکس، نامه‌ای از طرف سارقان داخل بسته بود.

سرقت ازخانهسارق در نامه نوشت: «من وضع مالی خوبی داشتم و هرگز در زندگی‌ام دست به خلاف نزده بودم، اما زندگی پیچ و خم زیادی داشت و اتفاقاتی رخ داد که موجب ورشکستی‌ام شد. از دست دادن شغلم از یک سو و بدهکار شدنم به چند نفر از سوی دیگر مرا عذاب می‌داد و زندگی‌ام را مختل کرده بود تا اینکه چاره‌ای جز سرقت برایم نماند. به پیشنهاد دوستانم وارد دنیای سارقان شدم چرا که تنها با این کار می‌توانستم یک شبه به پول برسم و بدهی‌هایم را بپردازم.

روزی که به خانه شما دستبرد زدم و جعبه طلا و جواهرات را سرقت کردم وقتی به خانه برگشتم و در جعبه را باز کردم با آلبوم عکس‌های عروسی شما مواجه شدم، اما اصلا آلبوم را باز نکردم و خدا را شاهد می‌گیرم که حتی یک عکس هم از آلبوم خانوادگی و شخصی شما را ندیدم. می‌دانم که این آلبوم یادآور شب خاطره‌انگیز شماست و دلم نیامد که آن را برایتان ارسال نکنم، اما به‌ خاطر مشکلات مالی فراوانی که این روزها گریبان گیرم شده از برگرداندن طلا و جواهرات شما معذورم و نمی‌توانم آنها را برگردانم. امیدوارم مرا ببخشید و حلال کنید.»

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️