برگزاری ایونت‌های لانچ محصول

در هر سازمانی رونمایی و لانچ محصول جدید یکی از مهم‌ترین اهداف آن است. برگزاری یک رویداد برای معرفی و لانچ محصولات جدید مانند انواع داروها یا نرم افزارها و ارائه آنها به مخاطبین، نقشی مهم در موفقیت آن محصول در بازار و برندسازی دارد که نیازمند ارتباطات برون سازمانی گسترده و ایجاد یک کمپین بازاریابی و مارکتینگ قوی است.

ایونت لانچ محصول

استراتژی لانچ محصول:

فرقی ندارد چه محصولی را می‌خواهید لانچ کنید. معرفی یک محصول جدید به بازار مانند لانچ دارو، بیش از هر چیزی به برنامه‌ریزی و سازماندهی صحیح و هدفمند نیاز دارد و اهمیت آن به اندازه مرحله طراحی و توسعه آن محصول است. از اولین مرحله معرفی محصول تا برگزاری ایونت لانچ کردن آن، جو پرهیاهویی ایجاد خواهد شد که فروش آتی محصول را فراتر از حد انتظارتان بالا خواهد برد.

اگرچه در ایونت‌های معرفی کالا یا محصولات جدید، ممکن است در ابتدا تنها محصول معرفی شده در مرکز توجه قرار گیرد، اما رفته رفته با برگزاری ایونت‌های بیشتر، دستیابی به هدف نهایی برگزاری چنین رویدادهایی که ایجاد آگاهی در مورد سازمان شما و ترویج برندتان است، میسر خواهد شد.

برگزاری ایونت معرفی محصول نیازمند درک و شناخت کامل نیاز مخاطبین است. از طرفی دیگر، بدون ایجاد آگاهی در مشتری، ویژگی‌ها، مزایا و نقاط قوت محصول شما ناشناخته باقی خواهند ماند و ممکن است مخاطبینتان هرگز با محصول و برند شما آشنا نشوند. در چنین مراسم‌هایی فرصتی به دست خواهید آورد تا  مخاطبین خود را از نزدیک ملاقات کنید، با آنها گفتگو کرده و نیازهایشان را از زبان خودشان بشنوید و اهداف آتی سازمان خود را در جهت جلب رضایت بیشتر آنها تنظیم کنید.

نکته مهم دیگر انتخاب تم، شعار یا یک پیام برای این رویداد مهم است. شعاری که برای محصول خود انتخاب می‌کنید باید متناسب با برجسته‌ترین ویژگی آن و همچنین الهام‌بخش و خلاقانه باشد. علاوه بر این، بهتر است شعار مورد نظرتان حاوی پیام و تصویر مرتبط و تاثیرگذاری باشد که نیاز مخاطب را در خود پوشش ‌دهد. معمولاٌ شعار هر محصولی با یک طرح مرتبط در کاتالوگ، بروشور و پوستر ارائه می‌شود.

مراسم رونمایی از محصول جدید

انتخاب محل برگزاری ایونت رونمایی از محصول جدید یکی دیگر اقداماتی است که در موفقیت آن نقش دارد. مکان برگزاری مراسم رونمایی نمایانگر شخصیت و پرستیژ برند شما است. این فضا باید مساحت کافی، شیک و دکوراسیون مجللی داشته باشد تا آسایش و راحتی بازدیدکنندگان در طول ایونت با کوچک‌ترین خللی مواجه نشود.

از طرفی دیگر نباید به اندازه‌ای بزرگ باشد که خالی به نظر برسد. یکی از اهداف ما در این مجموعه مهیا کردن یک فضای مناسب برای درخشش هرچه بیشتر محصولات شما و قرار دادن آنها در کانون توجه است. ما با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه نظیر پذیرایی از حضار و مهمانان ویژه، جابه‌جایی و انتقال استند محصولات به محل برگزاری ایونت، طراحی غرفه، نصب پوسترهای معرفی محصول در محل برگزاری، فراهم کردن تجهیزات و لوازم برقی مانند نمایشگر، میکروفون و … شما را تا رسیدن به اهداف ارزشمندتان همراهی خواهیم کرد.

ایونت و مراسم لانچ محصول جدید

زمان‌بندی برگزاری ایونت لانچ محصول نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید مدنظر قرار گیرد. اختصاص زمان مناسب برای افتتاحیه، سخنرانی نمایندگان برند و مهمانان و مدعوین خاص، معرفی تخصصی محصول، برگزاری کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌ها در حاشیه مراسم اصلی، پذیرایی و اختتامیه مراسم، نیازمند تسلط و دانش کافی در زمینه برگزاری رویدادهای این چنینی است.

تیم ما با تکیه بر تجربه و دانش مختصصین خود می‌تواند در این زمینه با شما همراه باشد و رویداد معرفی محصولاتتان را به بهترین شکل زمانبندی و مدیریت کند؛ به‌طوری که نه تنها مخاطبین در طول مراسم احساس خستگی و بی حوصلگی نکنند بلکه تمامی مراحل مراسم رونمایی مطابق برنامه از پیش تعیین شده و به بهترین شکل اجرا شود.

شماره های تماس :   91025330 91025331

تمامی این اقدامات و ایجاد یک اتمسفر پرهیاهو برای معرفی محصولات جدید، نیازمند ماه‌ها برنامه‌ریزی و تلاش است. تیم تخصصی ما با شناخت نیازهای اصلی شما و به صورت کاملاً حرفه‌ای آماده خدمت‌رسانی جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایونت رونمایی و لانچ محصولات شما است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️