لیست بهترین آرایشگاه داماد تهران

آرایشگاه داماد تهران

جشن های مختلف قبل از ازدواج، مانند خواستگاری، نامزدی، بله برون و…، همواره با تدارکاتی همراه است که وجود آن ها لازمه برگزاری جشن به حساب می آید. اما یکی از پیش پا افتاده ترین و در عین حال مهم ترین تدارکاتی که قبل از مراسم خود به عنوان داماد می توانید انجام دهید، آراستگی ظاهر است. در ادامه آرایشگاه داماد هایی معرفی می شود که بی شک از بهترین سالن داماد می باشند.

مجموعه هایی که به وسیله امکانات و کادر مجرب، آرایشگر های حرفه ای و استفاده از بهترین مواد آرایشی پوست و مو، در کار خود بهترین به شمار می روند تا شما بتوانید بیشتر از همیشه، در مراسم خود آراسته باشید.

آراستگی ظاهرتان به این دلیل که در مراسم شما، نگاه ها بر روی شماست از اولویت های مهم به شمار می رود؛ اما آراستگی ظاهر فقط در پوشش و لباس شما خلاصه نمی شود بلکه بخش بزرگی از آن را آراستگی مو و ریش و پوست شما تشکیل می دهد. از این رو باید قبل از شروع مراسم ها، به فکر رزرو وقت پیش یک آرایشگر حرفه ای و کار درست باشید تا در مهمانی خودتان بیش از پیش بدرخشید.

قیمت ارایشگاه داماد بر اساس پکیچ که انتخاب میکنید می تواند متفاوت باشد. پکیج آرایشگاه داماد عموما زیبایی های پوست و مو را شامل می شود و بسته به آرایشگاه و امکانات آن می‌تواند متفاوت باشد.

آنچه در مقاله گریم داماد تهران می‌خوانید:

در ادامه پیشنهاد می‌دهم که بهتر است به نیاز خود و محل زندگی‌تان عمل کنید و بهترین آرایشگاه‌های مردانه در تهران را برای خودتان پیدا کنید. با این وجود، 6 آرایشگاه برتر داماد در تهران که خدمات بسیار با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهند، به شرح زیر هستند:

آرایشگاه داماد حمید بخشی یکی از بهترین آرایشگاه مردانه تهران است. این سالن توسط حمید بخشی، یکی از معروف ترین گریمورهای ایران، تاسیس شده است. آرایشگاه داماد حمید بخشی با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و بهترین مواد آرایشی، دامادها را برای روز عروسی خود آماده می کند.

سالن داماد حمید بخشی

این سالن دارای کادر مجرب و حرفه ای است که می توانند تمام نیازهای داماد را برآورده کنند. سالن داماد حمید بخشی محیطی آرام و لوکس دارد و دامادها می توانند در این محیط با خیال راحت خود را برای روز عروسی آماده کنند.

تجهیزات بسیار حرفه‌ای و نیز کادری مجرب و متخصص خدماتی بی‌نظیر را برای مشتریانش ارائه می‌دهد. برخی از خدماتی که در آرایشگاه داماد برتر ارائه می‌شوند عبارتند از:

  1. کوتاهی مو و ریش
  2. براشینگ و اصلاح مو
  3. اصلاح سر و صورت
  4. پاکسازی پوست صورت و ماساژ
  5. اصلاح سبیل
  6. خدمات مراقبتی و زنانه
  7. مشاوره در خصوص تغییر مدل مو و ریش و مراقبت از آن‌ها
  8. خدمات آرایشگری برای داماد

استایل باربری | Style Barber Shop

همچنین، آرایشگاه داماد برتر با طراحی داخلی بسیار زیبا و خاص خود، برای شما یک تجربه لذت بخش را ارائه می‌دهد. این آرایشگاه به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه‌های برای داماد در تهران شناخته می‌شود و پیشنهاد می‌شود که برای استفاده از خدمات آن قبل از زدن به مسیر، برای رزرو وقت مراجعه کنید.

آرایشگاه مردانه لوکس مسعود دهقان یکی از بهترین آرایشگاه‌های مردانه در تهران است. این باربری با داشتن کادری مجرب و باتجربه و نیز استفاده از تجهیزات بروز و با کیفیت، خدماتی لوکس و با کیفیت برای مشتریان خود فراهم می کند.

از جمله خدماتی که برای مشتریانش ارائه می دهد، می توان به کوتاهی و اصلاح مو و ریش، ماساژ و پاکسازی پوست صورت، تزئین مو، اصلاح سر و صورت، اصلاح سبیل و خدمات آرایشگری برای داماد اشاره کرد.

باربری فرید | Farid Barbershop

همچنین طراحی داخلی آرایشگاه مردانه لوکس مسعود دهقان فوق العاده زیبا و متفاوت است و برای مشتریان آن، تجربه‌ای خاص و لوکس را به ارمغان می آورد. آرایشگران این آرایشگاه مردانه لوکس نیز از بین بهترین مردان آرایشگر در تهران انتخاب شده‌اند و با دانش و تجربه زیادی در این زمینه امکانات و خدمات با کیفیتی برای مشتریانشان فراهم می‌کنند.

به طور کلی، آرایشگاه مردانه لوکس مسعود دهقان یکی از بهترین آرایشگاه های مردانه در تهران است که می توانید در آن از خدماتی با کیفیت و کاملاً حرفه‌ای برای بهبود ظاهر خود استفاده کنید.

آرایشگاه مردانه و داماد کریمی یکی از بهترین آرایشگاه‌های مردانه در تهران با قدمتی زیاد است. این آرایشگاه مردانه و داماد با استفاده از تجهیزات بسیار حرفه‌ای و نیز کادری مجرب و متخصص، به مشتریان خدماتی بسیار با کیفیت را ارائه می‌دهد.

باربری کوپیدو | Coupe D'or Barbershop

به عنوان یک آرایشگاه مردانه، کریمی خدماتی برای اصلاح مو و ریش‌ها، مراقبت پوست، زیبایی و ترمیم مو و همچنین خدمات آرایشگری برای دامادان ارائه می‌دهد. با استفاده از مواد اولیه بهترین کیفیت، آرایشگاه مردانه و داماد کریمی وعده کیفیت و رضایت مشتری را ارائه می‌دهد. طراحی داخلی این آرایشگاه بسیار زیبا و مجلل است و برای مشتریان ساعاتی خوشایند و لذت بخش را در پیش دارد.

آرایشگاه دامادی کلاسیک یکی از بهترین آرایشگاه دامادی تهران است که در منطقه‌ی اشرفی اصفهانی واقع شده است. این آرایشگاه مردانه با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای، با بهترین تجهیزات و مواد مرغوب، به مردان امکان می‌دهد تا از خدماتی با کیفیت و شیک بهره‌مند شوند. کلاسیک دارای طراحی داخلی ساده و زیبا، اما با استفاده از رنگ‌های تیره و چوب، آرامش و روحیه‌ای محیطی را برای مراجعین خود به ارمغان می‌آورد.

باربری جم | Jam Barbershop

در کل، آرایشگاه مردانه کلاسیک در تأمین نیازهای دقیق و ذهنی مشتریان خود پشتیبانی می‌کند و بهترین تجربه را در خدمات باربری ارائه می‌دهد.

آرایشگاه مردانه آقای آرایشگر یکی دیگر از بهترین آرایشگاه مردانه های تهران است که در منطقه‌ی اشرفی اصفهانی قرار دارد. با داشتن کادری مجرب و متخصص و استفاده از بهترین مواد و تجهیزات، آقای آرایشگر به مردان این امکان را می‌دهد تا از خدمات با کیفیت و به‌روز باربری بهره‌مند شوند. جلوه فضای درونی آرایشگاه مردانه آقای آرایشگر مینیمال و مدرن بوده و با استفاده از رنگ‌های طبیعی و پویا، به مراجعین احساس آرامش و رفاهی می‌دهد.

باربری کولین | Collins Barbershop

آرایشگاه داماد آقای آرایشگر علاوه بر بری خدمات کانتور، انواع روشهای حلاقی را نیز به مراجعین خود ارائه می‌دهد. در کل، استفاده از خدمات آرایشگاه مردانه آقای آرایشگر، یک تجربه آسان و دلپذیر از برش مو و تراش ریش است.

آدرس: اشرفی اصفهانی – خیابان 22 بهمن – خیابان نیک زارع – پلاک 32

تلفن: 09126037365

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت آرایش و آرایشگاه عروس درسال 1403
چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی عروس در زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.