جشنواره رمضان

بهترین آرایشگاه های داماد تهران

جشن های مختلف قبل از ازدواج، مانند خواستگاری، نامزدی، بله برون و…، همواره با تدارکاتی همراه است که وجود آن ها لازمه برگزاری جشن به حساب می آید. اما یکی از پیش پا افتاده ترین و در عین حال مهم ترین تدارکاتی که قبل از مراسم خود به عنوان داماد می توانید انجام دهید، آراستگی ظاهر است.

در ادامه آرایشگاه داماد هایی معرفی می شود که بی شک از بهترین آرایشگاه های داماد تهران می باشند.

مجموعه هایی که به وسیله امکانات و کادر مجرب، آرایشگر های حرفه ای و استفاده از بهترین مواد آرایشی پوست و مو، در کار خود بهترین به شمار می روند تا شما بتوانید بیشتر از همیشه، در مراسم خود آراسته باشید.

آراستگی ظاهرتان به این دلیل که در مراسم شما، نگاه ها بر روی شماست از اولویت های مهم به شمار می رود؛ اما آراستگی ظاهر فقط در پوشش و لباس شما خلاصه نمی شود بلکه بخش بزرگی از آن را آراستگی مو و ریش و پوست شما تشکیل می دهد. از این رو باید قبل از شروع مراسم ها، به فکر رزرو وقت پیش یک آرایشگر حرفه ای و کار درست باشید تا در مهمانی خودتان بیش از پیش بدرخشید.

قیمت آرایشگاه داماد بر اساس پکیچ که انتخاب میکنید می تواند متفاوت باشد. پکیج آرایشگاه داماد عموما زیبایی های پوست و مو را شامل می شود و بسته به آرایشگاه و امکانات آن می‌تواند متفاوت باشد.

بهترین آرایشگاه های داماد در تهران

در ادامه پیشنهاد می‌دهم که بهتر است به نیاز خود و محل زندگی‌تان عمل کنید و بهترین آرایشگاه‌های مردانه در تهران را برای خودتان پیدا کنید. با این وجود، 6 آرایشگاه برتر داماد در تهران که خدمات بسیار با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهند، به شرح زیر هستند:

  1. سالن داماد حمید بخشی

سالن داماد حمید بخشی یکی از بهترین سالن های داماد در تهران است. این سالن توسط حمید بخشی، یکی از معروف ترین گریمورهای ایران، تاسیس شده است.

سالن داماد حمید بخشی با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و بهترین مواد آرایشی، دامادها را برای روز عروسی خود آماده می کند.

این سالن دارای کادر مجرب و حرفه ای است که می توانند تمام نیازهای داماد را برآورده کنند. سالن داماد حمید بخشی محیطی آرام و لوکس دارد و دامادها می توانند در این محیط با خیال راحت خود را برای روز عروسی آماده کنند.

سالن داماد حمید بخشی

برخی از خدماتی که سالن داماد حمید بخشی ارائه می دهد عبارتند از:

  • اصلاح مو
  • اصلاح صورت
  • ماساژ
  • گریم
  • خدمات ناخن
  • خدمات آرایش مو
  • خدمات آرایش صورت
  • خدمات آرایش دست
  • خدمات آرایش پا

تلفن تماس: 09126074167
نشانی: زعفرانیه – میدان اعجازی – سعادت آباد

  1. آرایشگاه داماد برتر

تجهیزات بسیار حرفه‌ای و نیز کادری مجرب و متخصص خدماتی بی‌نظیر را برای مشتریانش ارائه می‌دهد. برخی از خدماتی که در آرایشگاه داماد برتر ارائه می‌شوند عبارتند از:

  1. کوتاهی مو و ریش
  2. براشینگ و اصلاح مو
  3. اصلاح سر و صورت
  4. پاکسازی پوست صورت و ماساژ
  5. اصلاح سبیل
  6. خدمات مراقبتی و زنانه
  7. مشاوره در خصوص تغییر مدل مو و ریش و مراقبت از آن‌ها
  8. خدمات آرایشگری برای داماد

استایل باربری | Style Barber Shop

همچنین، آرایشگاه داماد برتر با طراحی داخلی بسیار زیبا و خاص خود، برای شما یک تجربه لذت بخش را ارائه می‌دهد. این آرایشگاه به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه‌های برای داماد در تهران شناخته می‌شود و پیشنهاد می‌شود که برای استفاده از خدمات آن قبل از زدن به مسیر، برای رزرو وقت مراجعه کنید.

آدرس: نیاوران / فرمانیه /شهرک غرب

تلفن: 09121211564

 

  1. آرایشگاه داماد مسعود دهقان

باربری مسعود دهقان یکی از بهترین آرایشگاه‌های مردانه در تهران است. این باربری با داشتن کادری مجرب و باتجربه و نیز استفاده از تجهیزات بروز و با کیفیت، خدماتی لوکس و با کیفیت برای مشتریان خود فراهم می کند.

از جمله خدماتی که برای مشتریانش ارائه می دهد، می توان به کوتاهی و اصلاح مو و ریش، ماساژ و پاکسازی پوست صورت، تزئین مو، اصلاح سر و صورت، اصلاح سبیل و خدمات آرایشگری برای داماد اشاره کرد.

باربری فرید | Farid Barbershop

همچنین طراحی داخلی باربری مسعود دهقان فوق العاده زیبا و متفاوت است و برای مشتریان آن، تجربه‌ای خاص و لوکس را به ارمغان می آورد. آرایشگران این باربری نیز از بین بهترین مردان آرایشگر در تهران انتخاب شده‌اند و با دانش و تجربه زیادی در این زمینه امکانات و خدمات با کیفیتی برای مشتریانشان فراهم می‌کنند.

به طور کلی، باربری مسعود دهقان یکی از بهترین آرایشگاه های مردانه در تهران است که می توانید در آن از خدماتی با کیفیت و کاملاً حرفه‌ای برای بهبود ظاهر خود استفاده کنید.

آدرس: نیاوران – نبش جماران – ابتدای کوچه مهر – پلاک 3

تلفن: 09121983284

  1. باربری کریمی

باربری کریمی یکی از بهترین آرایشگاه‌های مردانه در تهران با قدمتی زیاد است. این باربری با استفاده از تجهیزات بسیار حرفه‌ای و نیز کادری مجرب و متخصص، به مشتریان خدماتی بسیار با کیفیت را ارائه می‌دهد.

به عنوان یک آرایشگاه مردانه، کریمی خدماتی برای اصلاح مو و ریش‌ها، مراقبت پوست، زیبایی و ترمیم مو و همچنین خدمات آرایشگری برای دامادان ارائه می‌دهد. با استفاده از مواد اولیه بهترین کیفیت، باربری کریمی وعده کیفیت و رضایت مشتری را ارائه می‌دهد. طراحی داخلی این آرایشگاه بسیار زیبا و مجلل است و برای مشتریان ساعاتی خوشایند و لذت بخش را در پیش دارد.

باربری کوپیدو | Coupe D'or Barbershop

لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات باربری کریمی بهتر است پیش از مراجعه در آنجا رزرو کنید.

آدرس: تهران سعادت اباد – بالاتر از میدان کاج – شعبانی 9 – پلاک 24 – طبقه 1 – واحد 3

تلفن: 09128800379

  1. آرایشگاه مردانه کلاسیک

آرایشگاه مردانه کلاسیک یکی از بهترین باربری‌های تهران است که در منطقه‌ی اشرفی اصفهانی واقع شده است. این آرایشگاه مردانه با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای، با بهترین تجهیزات و مواد مرغوب، به مردان امکان می‌دهد تا از خدماتی با کیفیت و شیک بهره‌مند شوند. کلاسیک دارای طراحی داخلی ساده و زیبا، اما با استفاده از رنگ‌های تیره و چوب، آرامش و روحیه‌ای محیطی را برای مراجعین خود به ارمغان می‌آورد.

باربری جم | Jam Barbershop

در کل، آرایشگاه مردانه کلاسیک در تأمین نیازهای دقیق و ذهنی مشتریان خود پشتیبانی می‌کند و بهترین تجربه را در خدمات باربری ارائه می‌دهد.

آدرس: اشرفی اصفهانی – خیابان 22 بهمن – ضلع جنوبی برج آرمان – پاساژ آرمان – آرایشگاه کلاسیک

تلفن: 09126342489

  1. آرایشگاه مردانه آقای آرایشگر

آرایشگاه مردانه آقای آرایشگر یکی دیگر از بهترین آرایشگاه مردانه های تهران است که در منطقه‌ی اشرفی اصفهانی قرار دارد. با داشتن کادری مجرب و متخصص و استفاده از بهترین مواد و تجهیزات، آقای آرایشگر به مردان این امکان را می‌دهد تا از خدمات با کیفیت و به‌روز باربری بهره‌مند شوند. جلوه فضای درونی آرایشگاه مردانه آقای آرایشگر مینیمال و مدرن بوده و با استفاده از رنگ‌های طبیعی و پویا، به مراجعین احساس آرامش و رفاهی می‌دهد.

باربری کولین | Collins Barbershop

باربری آقای آرایشگر علاوه بر بری خدمات کانتور، انواع روشهای حلاقی را نیز به مراجعین خود ارائه می‌دهد. در کل، استفاده از خدمات آرایشگاه مردانه آقای آرایشگر، یک تجربه آسان و دلپذیر از برش مو و تراش ریش است.

آدرس: اشرفی اصفهانی – خیابان 22 بهمن – خیابان نیک زارع – پلاک 32

تلفن: 09126037365

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل