سخنی با استاندار تهران نسبت به بازگشایی تالارهای پذیرایی

شنبه گذشته رییس جمهور در جلسه ای که در ستاد کرونا برگزار شد خبر بازگشایی تالارهای پذیرایی در شهرهایی که قرمز نیستند را اعلام کردند. بعد از آن موج خوشحالی در بین زوج های جوان که مدتها منتظر چنین خبری بودن برپا شد و مدتی بعد استاندار تهران در این خصوص واکنش نشان داده و مخالفت خود را نسبت با فعالیت تالارهای پذیرایی اعلام کردند.

این درحالی بود که رییس اماکن تهران نیز اعلام کردند که فعالیت تالارهای تهران از 26 خرداد بلامانع است. از سوی دیگر اتحادیه در پاسخ به سوال تماس گیرندگان اعلام کرد که فعالیت تالارهای پذیرایی تهران بلامانع است. موجی از بلاتکلیفیو سردرگمی بعد از سخنان استاندار تهران در بین مردم و تالارداران باقی ماند که آیا تالارها امکان فعالیت دارند یا خیر.

این مسئله بعد از عید سعید فطر هم گریبان گیر این صنف شده بود. در حالی که ستاد ملی کرونا در جلسه ای که برگزار شده بود پروتکل هایی تعریف شده ای را جهت بازگشایی تالارهای پذیرایی برگزار کرده بود و بعد از جلسه رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی، رییس اتاق اصناف و معاون اماکن هریک در مصاحبه هایی جداگانه از آغاز فعالیت تالارهای پذیرایی سخن گفتند که فردای آن روز معاون وزیر بهداشت مخالفت خود را با بازگشایی تالارها اعلام کرد.

اکنون که همه مجموعه های ذیربط و صاحب نظر نسبت به فعالیت تالارها نظر مثبت داشته اند استاندار محترم تهران با بازگشایی تالارها مخالفت کرده و سر موضع خود ایستاده اند. اکنون استاندار محترم را مورد خطاب قرارداده و سوالاتی را مطرح کرده ایم که امیدواریم به دست ایشان برسد :

بازگشایی تالار پذیرایی تهران استاندار تهران

استاندار محترم تهران جناب آقای انوشیروان محسنی بندپی

  • مگر تالارها باز بوده اند که عامل کرونا باشند ؟! تارهای عروسی از شنبه که رییس جمهور اعلام کردند فعالیت خود را آغاز کردند مگر تالارهای عروسی باز بودند که کانون انتشار ویروس باشند ؟ آیا میدانید بیشتر تالارهای تهران کل تیرشون خالی هستند و امید دارند مرداد بتونن مراسم بگیرن؟ اگر کسی به کرونا مبتلا شده به دلیل مراسمات خانگی بوده که برگزار شده نه یک تالار عروسی ! مگر تالار مثل رستوران، مغازه یا پاساژ است که به محض اعلام بازگشایی مراسم داشته باشه ؟ اماکن عمومی مثل مترو، پاساژ، بانک و … میتوانند شرایط بهداشتی را رعایت کنند یا یک مجموعه با رعایت بهترین شرایط بهداشتی و رعایت پروتوکل ها ؟
  • نداشتن سلبریتی و قدرت تالارداران: جناب استاندار محترم. شما اگر واقعا دلسوز هستید در مقابل بازگشایی سینما مخالفت میکردید! آیا فعالیت کنسرت ها امری مهم در این شرایط به حساب می آمد که سکوت کرده اید ؟ متاسفانه گناه تالارها این است که مثل سینماها و کنسرت ها از سلبریتی ها برخوردار نیستند و رسانه ای ندارند تا صدای اعتراض‌شان را برسانند وگرنه اینطور به انزوا نمیرفتند که هر روز با نظر یک مسئول بلاتکلیف باشند !
  • مشکلات هزاران زوج جوان : آیا فکری به حال زوح های جوان که در آستانه ازدواج هستند و شرایط سخت و پراسترسی را سپری میکنند کرده اید ؟ آیا میدانید تحت چه فشارهای روانی در این مدت قرار داشته اند و با یک خبر از مسئولان محترم نسبت به فعالیت تالارهای پذیرایی با تمام وجود خوشحال شدند و مدتی بعد با خبر مسئول دیگر بر تنش و ناراحتی گذشته شان چندین برابر اضافه شد ؟ (بیش از هزار کامنت این پست را بخوانید)
  • مشکلات صنف و کارکنان حاضر در این مجموعه ها : استاندار محترم تهران، شما که مخالفت میکنید و از ستاد کرونا و وزارت بهداشت هم سبقت گرفته اید آیا فکری به حال تالارهای پذیرایی که چند ماه است بسته هستند و درآمدی ندارند و ورشکسته کامل شده اند و بعضا با اجاره های سنگین روبرو هستند کرده اید ؟ آیا میدایند هزاران نفری که بصورت مستقیم و غیر مستقیم از برگزاری مراسمات کسب درآمد می کردند الان به نان شبشان احتیاج دارند ؟ آیا فکری برای افراد بیکار و وضعیت فعالان در این حوزه کرده اید که یک تنه در مقابل بازگشایی تالارها ایستادگی می کنید ؟

با آرزوی موفقیت در اداره امور کلانشهر تهران برای مدیریت استانداری تهران و دیگر مسئولان کشور که در این ایام سختی های زیادی را پشت سر میگذرانند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • N...N

    فقط میگم شما و وجدانتون همین!!!!!!

    پاسخ
  • بدون نام

    پس کی قرار تکلیف تالارها مشخص بشه؟کی قراربازبشه امروز خبری خوندم ک نوشته بود استخرها بازگشایی شدند یعنی واقعا نمیتونم بفهمم ک تالار محیطی الودس یااستخر ؟؟یعنی واقعا صاحبان یا مسولین مربوط ب تالارهای پذیرایی نمیتونن اعتراضی یا اقدام مهمی انجام بدن؟ واقعا کسایی ک از کنار عروسی و تالارها درامد درمیارن چطور دارن زندگی میکنن ؟ارکسترها مزون ها ارایشگاه ها گل فروشی ها و. اونم تو این شرایط اقتصادی

    پاسخ
  • نفری

    سلام آقای استاندار لطف کنید با منطق و وجدان جوابگو باشید واقعا از مراسم عروسی داخل تالار پذیرایی با محدودیت مهمان ها اونم با دو سالن مجزا خانوم ها و آقایان و چینش میزهای پذیرایی با فاصله و انجام تمام موارد بهداشتی قبل و بعد مراسم کرونا پخش میشه؟؟؟؟؟ اما از هیئت های عذاداری و دسته های عذاداری در دوماه آینده که محرم و صفر هست کرونا پخش نخواهد شد! از برگزاری مراسم ختم و سوم و چهلم و سالگرد و خاکسپاری کرونا پخش نخواد شد! از مترو و اتوبوس و مراکز خرید و درمانگاه های کوچک و اورژانس بیمارستان ها و مساجد و زیارتگاه ها و سینماها و کنسرت ها کرونا پخش نخواهد شد! از مراکز دولتی مثل سازمان تامین اجتماعی و بانک ها و پیش خوان دولت ها و .... که مردم برای انجام کارهاشون به این مکان ها مراجعه میکنند کرونا پخش نخواهد شد! از مسافرت های بی رویه و غیر اجباری مردم کرونا پخش نخواهد شد ! کرونا فقط و فقط در عروسی ها فعال میشود ، عجب ویروس مرموزی ? مشکل شما کرونا نیست ، مشکل شما مسئله دیگری در پشت پرده است که فقط با مراسم عروسی و خوشحالی جوون ها مخالف هستید ،،،، کرونا بهونه است ..... تمام

    پاسخ
  • بدون نام

    بهتره به جای اینکه تحت فشار بگذارید یک صنف رو برید سری به جای جای تهران بزنید و ببینید روازنه صدها مبتلا از کجاها میان ؟ بهتره فرهنگ سازی کنید و در بین مردم باشید به جای پشت میز بودن و فرمان دادن ! خودتون میدونید تالارها بسته بودن و دخالتی تو زیاد شدن آمارتون ندارن . شناسایی دیگر عوامل کمک میکنه به کنترل شرایط. عوامل اصلی رو پیدا کنید و جلوی اونها رو بگیرید. قطعا همه دوست داریم کنترل بشه ولی با یک مدیریت صحیح و مناسب. موفق باشید.

    پاسخ
  • فقط خدا

    سلام من خودم هم مثل شما چند ماهه منتظرم برای اینکه تالارها باز بشه. حالم از شماها بدتر نباشه بهتر نیست ... تحت فشارم و واقعا حال همه دوستان و خانواده ها رو کامل درک میکنم. ممکنه بعضی دوستان حرفهای منو بخونن و ی سری حرف نثارم کنن اما با این حال میگم... قراره ما ی زندگی جدید رو شروع کنیم درسته؟ قراره مهمونا بیان که شاد باشن. قراره بیان که خاطره خوب برامون از این شب که آرزوی هر جونی هست براش بمونه. درسته؟ عزیزان ... اگر خدایی نکرده توی جشن شما حتی یک نفر مبتلا بشه و خدایی نکرده اتفاقی براش بیافته آیا شما دیگه تا آخر عمر می تونی راحت باشی... تا آخر عمر همه میگن عروسی فلانی بخاطر فلانی رفتیم اینجوری شد... اصلا خودتون و یا نزدیکان خودتون که میگید آرزوی عروسی شما رو دارن توی این عرسی خدایی نکرده مبتلا بشید چکار میکنید؟ میارزه واقعا بخاطر دو ساعت جمع شدن دور هم؟؟ بعضی دوستان میگن مساجد و سینماها و ... باز شده. اینها هم نباید باز میشد. به هر دلیلی که باز کردن که امیدوارم این چیزایی که دوستان میگن نباشه که اگه اینجور باشه و به این دلایلی که بعضی دوستان میگن باشه، خدا ازشون نگذره که باز کردن و باعث بدتر شدن وضعیت شدن اما دوستان اینجور جاها عمومی هست هرکسی به اختیار خودش میره و مسئولیتش با خودشه اما جشنی که دارید ی تعداد زیادی رو دعوت میکنید و در یکجا جمع میکنید دیگه مسئولیتش با شما بعنوان دعوت کننده هست...همین امیدوارم این دوره بخیر و خوبی بگذره و برای همگی آرزوی خوشبختی دارم و ای کاش مسئولین بدون توجه به بعضی مسائل محدودیتها رو زودتر اعمال میکردن و همون اول جلوی این اپیدمی رو میگرفتن تا اینجور مردم بعد از چند ماه بلاتکلیف نمی موندن. راستی تالارها باز هستن حتی با وجود اینکه آقای استاندار مخالفت کردن!!

    پاسخ
  • سنایی

    به خدا آه ما و مادر و پدرامون شما رو میگیره. شک نکنید

    پاسخ
  • بهار

    اگرازاول تالارهاروبازمیکردیدخیلی بهتربودومردم عروسی هاشونوتوخونه نمیگرفتن الانم اگه تالارهابازنشه مردم مجبورن عروسی هاروتوخونه بگیرن وبدتره پس یه کم فکرکنیدببینیدکدوم موردبهتره یه کم به فکرجوناباشیداگرم قراره بسته باشه پس همه جاروببنید.

    پاسخ
  • فاطمه

    تو رو خدا ی فکری کنین این عروسی برام شده آرزو مریض شدم.تالارا بازکنید با طرفیت ۵۰ درصدی تا بریم سر خونه و زندگیمون ما اصلا نمیتونیم تو خونه بگیریم اخه اپارتمانی هس

    پاسخ
  • بهار

    سلام بجای تالارا نباید حرم و باز میکردن.. حرم و باز کردن همه الان دارن میان مشهد اینطوری کرونا زیاد نمیشه ب نظرتون؟؟ فقط تالارا مشکل دارن؟؟ مراسم توو تالار با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی و گرفتن تب سنج بهتر از مراسم تو خونه گرفتنه... پس لطف کنید عاقلانه حرف بزنید و تصمیم بگیرید.. ب فکر ما جوونایی ک ارزوی عروسی داریم باشین... هر کسی میرسه ی چی میگه... آرزومه تموم شه این روزا دیگه

    پاسخ
  • مهدیه

    سلام و روز بخیر جناب استاندار محترم من به عنوان یک شهروند بیشتر از این که از کرونا اذیت شده باشم از این جنگ روانی ای که ایجاد شده و متاسفانه هر کس نظر خودش را اعلام میکند به ستوه امدم. از بچگی به ما می گفتند ایشالله عروسیت حالا الان خشک و خالی بریم ؟ اگه فرزند شما هم بود همین رو میگفتید ؟ من میدونم وضعیت خاص هست اما اگه قرار بر تعطیلی هست چرا فقط تالار ها ؟ واجبه برنامه عصر جدید و دور همی با تماشاچی باشه؟ واجبه کنسرت ها باز شه؟ واجبه سینما ها باز شه ؟ می دانید چند نفر بیکار هستند؟ تالار ها میتونه باز شه با رعایت نکات بهداشتی و شما نباید ضعف نظارتی تون بر رعایت نکات بهداشتی رو با بستن تالار ها جبران کنید کلا سه روزه تالار ها باز شده و آمار از یه هفته پیش افزایش پیدا کرده بود این و چرا فقط گردن تالار ها انداختید لطفا ذره ای به فکر ما جوون ها باشین

    پاسخ
  • بدون نام

    اقای استاندار من و همسرم 5 ماهه بیکاریم. 5 ماه میدونی یعنی چی ؟ فرش زیرپام رو فروختم که بتونم زندگی کنم. من عزت دارم ولی شما کاری میکنید که آدم یا بره گدایی یا بره دزدی ! شما به عنوان مسئول بدانید که مقصر بسیاری از مشکلات جامعه همین شماها هستید که تصمیماتی از سر قدرت میگیرید ...

    پاسخ
  • بی شناس

    سلام آقای استاندار خسته نباشید لطفا سعی کنید مارا هم درک کنید بخدا خسته شدیم اول زندگیمون نا امید شدیم بخدا پدرومادر راضی نمشوند بریم سر زندگیمون میگن آرزو داریم تو حسرت یک جشن کوچک ماندیم توروخدا باز کنید تالار ها ممنون

    پاسخ
  • ناشناس

    خواهش میکنم یکم شرایط جوان ها هم در نظر گرفته بشه تاکی قراره صبر کنن

    پاسخ
  • ‌?

    اونوقت میشه دقیقا بما بگید کی عروسی بگیریم؟ یکسال دیگه ؟دوسال دیگه؟ خانوادهای الان همه یا یدونه بچس یا تهش دوتاکه با زجرو بدبختی تو این اوضاع بد بزرگشون میکنن نکنه خیال دارید براشون عروسی نگیرن منو همسرم و خانوادهام کلی تو فشار بودیم تا تونستیم تهران خونه جور کنیم مرتبش کنیم اما الان چندماهه بلاتکلیفیم فقط زجر میکشیم اگه راست میگید بفکر سلامتی مردمید با نظارت اماکن عمومیو باز کنید نه اینکه همجارو باز کردید مردم ازسروکله هم بالا میرن اونوقت فقط دغدغتون عروسیو تالاره ماهمه فامیلامون خونه جشنشونو گرفتن اما ما بخاطر خطرناک بودنش اینکارو نکردیم تا الان صبر کردیم خداروخوش نمیاد شمامسعولین نتنها برای ازدواج به ما جوونت کمک نمیکنید سنگم جلو پاشون میندازید اونقد تحت فشارای مختلف از هر نظر بودیم فقط همین یمدلو کم داشتیم که بلطف شما مسعول محترم الان دیگه تکمیل شد

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام جناب استاندار تهران آیا با رعایت پروتکل بهداشتی و باز شدن ظرفیت ۵۰ درصدی و فاصله گذاری در تالار آیا بازهم مبتلا میشوند؟ اگر زمان کمتر شود باز هم مبتلا؟ خواهشنا با رعایت این موارد مخالفت نکنید

    پاسخ
  • فیروزه.

    سلام شما باید پاسخگوی این جوونا باشید ..کرونا ک پایانی نداره ..یا حداقل تکلیفمون رو مشخص کنید بگید اصلا باز نمیشه تالار ها ..خودتون هم نمیتونید باهم به یه نتیجه مشترک برسید هر روز یه خبر ضدونقیض...ما مسخره نیستیم عروسی برنامه داره برنامه ریزی میخاد ..تکلیفمون رو مشخص کنید اگ باز نمیشن توخونه میگیریم دنیا ب آخر نمی‌رسه ک

    پاسخ
  • فیروزه.

    اگر واقعا ب فکر بودید مردم رو تأمین می‌کردید وکسب وکار رو باز نمی‌کردید..حالا ک باز شدن دلیلی برای بسته بودن تالار ها نیست جشن ها گرفته میشه حتما ..ولی تالار می‌تونستیم بیشتر رعایت کنیم اگر واقعاً ب فکر جوونا بودید اینطور تصمیم نمیگرفتید..حرف جوونا ک شد شرط و شروط آوردین وسط با شادی مردم مخالفید همیشه همینطور بوده و هست

    پاسخ
  • فیروزه.

    سلام آقای استاندار از روزی ک کرونا اومد تالار ها بسته شد و تا الان باز نشدن .. آیا کرونا کم شد ..آیا تموم شد چطور میگید عامل انتشار کرونا بوده در صورتی ک بسته بودن ..اگر باز شدن بهتر ولی اگر بازنشن عروسی ها حتما تا قبل از محرم توخونه ها گرفته میشه و این یک فاجعه هست مطمعن باشید ب هر صورت تو خونه ها جشنمون رو تا قبل از محرم میگیریم

    پاسخ
  • بهار

    سلام توروخدا باز کنید تالارارو.. جون عزیزاتون باز کنید.بابا ما‌ چه گناهی کردیم آخه. بریم تو خونه عروسی بگیریم ک خطرش بیشتره.

    پاسخ
  • بدون نام

    اقای استاندار فقط میخام بدونم توی نمازجمعه و متروو کنسرت و سینما و قهوه خانه ها رستوران ها کرونانیست ؟؟ منشا کرونا شدش تالار واقعا متاسفم توجامعه ای زندگی میکنم ک جوون ها کمترین ارزش و جایگاهی ندارن

    پاسخ
  • مرتضی

    آقای استاندار،شما وظیفت خدمت کردن به ما هست،یعنی همه مسولن وظیفشون خدمت به ما هت،شنا نسئلیت خاک پای ما مردم ایران هستین،پس بدونید همین شما ها باید یک نفرتون تصمیم گیرنده باشه،نه همتون،وقتی ستاد کرونا که رئیس اون رئیس جمهور هست،که بالاترین رکن دولت هست،شما باید تمکین کنی و گوش بدی و به دستگاه های زیربط بگی که دستور العمل رو اجرا کنن،نه اینکه سلیقه ای حرف بزنی،شما خادم مردمی،به وظیفت عمل کن

    پاسخ
  • بدون نام

    اقا از وقتی طرح ترافیک رو برداشتید مردم مجبور شدن حمل و نقل عمومی استفاده کنن کرونا رفت بالا اقای استاندار در مقابل شهرداری وایسا و قدرت نمایی کن نه در مقابل زوج های جوان !

    پاسخ
  • بدون نام

    فیلم های سینما رو میشد آنلاین هم فروخت و موفق هم بودند تا حدودی ولی چون این بازیگران ثروتمند که معاف از مالیات هم هستند جلو خانه سینما شلوغ کردند سریع دستور بازگشایی صادر شد از اون طرف کنسرتها چون تریبون، مخاطب و قدرت دارند سریع باز شدند. مساجد و مراسمات مذهبی هم اگه بخوای باهاشون مخالفت کنی میشی انگلیسی ! ظاهرا فشار روی تالارها میگذارن که بگن بیماری هست تا نشان بدهند که دارن کار میکنن.

    پاسخ
  • بدون نام

    من دانشجوام مهماندار تالارم.چیبگم از وضعیت زندگیم؟از خانواده ای که نمیتونن هزینه درس خوندنمو بدن؟از دانشگاهایی که هیچ کلاس حضوری ای برگذار نکردن ولی تا قرون اخر شهریه رو ازمون گرفتن که با قرض کردن دادیم؟چیکار کنیم مگه چه گناهی کردیم ما زندگیمون شده پر از استرس.۲ماه محرم صفر تعطیله کارمون.یک ماه رمضون تعطیله.یک ماه ایام فاطمیه تعطیله.تو زمستونم که کار کم میشه.امیدمون به همین تابستون بود…کم کم دارم امیدم به ادامه زندگیو از دست میدم.نمیدونم دیگه چیبگم بخدا انصاف نیست تحمل این همه سختی بقران گناهی نکردیم ما که اقازاده نیستیم.خدا بهمون رحم کنه

    پاسخ
  • ناشناس

    احمقانه ترین کار رو میکنن که بازی در میارن این به اصطلاح مسئولین،بگن تا کرونا هست تالارها هم بسته می مونه چرا با مردم و جونا بازی میکنن،ما هم شغل مون عوض میکنیم چقدر نگران حقوق و بیمه کارگرا باشیم،تو این مملکت ایجاد شغل تاوان داره همه باید بشن دلال.

    پاسخ
  • ناشناس

    جناب استاندار واقعا تاسف باید خورد بخاطر تصمیماتتون که خودتونم متوجه نیستید دارید چیکار میکنید. من نمیفهمم کرونا اینقدر ویروس باادبی هست که نه داخل مساجد میره نه داخل سینما و کنسرت فقط میاد تو تالار عروسی؟ من و امثال من سال هاست منتطریم شرایطمون خوب بشه عروسی بگیریم بریم خونمون ما و خانوادمون هم مث بچه های شما و خود شما ارزو عروسی داریم اما متاسفانه نه خونه بزرگ داریم نه پارتی که نیاز به تالار و اجازه ی مسئولین نداشته باشیم. ماه هاست کاری جز اشک ریختن نداریم اونوقت شما خیلی راحت راجع به تالار که منبع کروناست حرف میزنی و اسم مساجد و سایر مکان ها رو نمیاری.

    پاسخ
  • ناشناس

    این بلاتکلیف گذاشتن بی جواب نمیمونه آقای مثلا استاندار خوب برای بازکردن سینما سکوت کردی برای راه اندازی کنسرتا خوب زبون به دهن گرفتی حالا جلوی همه وایمیسی واسه تالار؟؟؟بچه داری؟؟؟؟دختر عروس کردی؟؟؟؟؟نظرت چیه دخترت هر روووووز استرس بکشه هرروووووز کارش گریه باشه هررووووز زانوهاشو بغل کنه اونم یک هفته قبل عروسیش نظرت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟این صحنه ها زیاد ازت دور نیست ما که نفرین نمیکنیم ولی خدا هم بی جواب نمیذاره.کنسرت واجب بود نه؟؟؟؟؟؟برداشتن طرح ترافیک و سرازیر کردن مردم به سمت مترو و بی آرتی واجب بود نه؟؟؟؟؟؟؟؟حالا تالار شد منشا شیوع ویروس!!!!اخه کی تالارا باز شد اصلا!!!!بچه های خودت کدوم کشورن؟؟؟تو کدوم باغ عمااااااارت مجلل براشون جشن گرفتی؟؟؟؟؟؟ این مشکلایی که داره برای ما پیش میاد این اجاره خونه ای که نرفتیم وداریم میدیم اینارو یادت باشه یروز میبینی به هر در میزنی بازم گیری اونوقت بفهم و بدون نتیجه ی سوزوندن دل ماهاس

    پاسخ
  • سحر

    آقای استاندار یک گروه از جوان ها صبح تا شب تو استرس و نگرانی میگذرونن. مگه زن بیوه ایم که بدون عروسی بریم سر خونه زندگیمون صبح تا شب کارمون شده گریه . مشکلات بینمون بوجود آمده و تا مرز جدایی هم رفتیم شما اگه راست میگید جلوی باز شدن مساجد رو بگیرید. جلوی بازشدن سینما و کنسرت. یا برداشتن طرح ترافیک که باعث شلوغی مترو و اتوبوس شده. مطمئنا به خاطر میزتون این کار رو انجام نمیدید.

    پاسخ
  • بدون نام

    الان من متوجه نشدم یعنی مااگ بخایم عروسی بگیریم میتونیم مهمونامون رو دعوت کنیم ک فقط پذیرایی بشن و بررن و مراسمی نباشه؟؟لطفاجواب بدید

    پاسخ
  • بدون نام

    استاندار محترم كلا مگه تالارا باز بوده كه ويروس انتشار پيدا كرده؟ انقدر اين تالارارو بستين جوونارو رواني كردين مردم تو خونشون عروسي گرفتن بدتر شد حداقل تالارا مجبورا رعايت كنند بازكنيد تو اين ١ ماه مونده بريم سر خونه زندگيمون

    پاسخ