آهنگ رقص عروسی های سلطنتی طی ده سال گذشته

چرا پرنس هری کاخ سلطنتی را ترک کرد ؟

همانگونه که ما از عروسی سلطنتی پرنس هری و مگان مارکل در سال 2018 آموخته ایم ، از قرار معلوم میلیون ها رسم و رسوم برای عروسی های سلطنتی وجود دارد که انتظار میرود حتما در روز عروسی اجرا شوند. از داشتن حلقه های ازدواج طلای ولزی گرفته تا شرکت کردن بچه ها در جشن عروسیشان . اما یک جز لاینفک مربوط به ازدواج وجود دارد آن هم این است که اشراف زادگان نیز مثل عروس و داماد های غیر سلطنتی عاشق اولین اهنگ احساساتی رقصشان هستند.

آهنگ اولین رقص عروسی های سلطنتی که در عروسی های شاهانه شان نواخته شده است

اگر شما به دنبال تبادل نظر برای اولین آهنگ رقص عروسیتان هستید یا به اندازه ی ما به تمام چیزهایی که به عروسی های سلطنتی مربوط میشود علاقه دارید، آهنگ های شایسته عروسی‌های سلطنتی را چک کنید. قطعا وقتی بفهمید زمانی که پای انتخاب موزیک در میان باشد خانواده سلطنتی هم انتخاب هایی که ما در دست داریم را در دست دارند شگفت زده خواهید شد.

1)آهنگ رقص پرنس چارلز و پرنسس دایانا

ازدواج قرن را دست کم نگیرید ! اولین اهنگ رقص این زوج هرگز رسما ثبت نشده است اما چارلز و دایانا به لسترلنین رهبر گروه پاپ و جاز آمریکایی برای اینکه سطح موزیک جشنشان را بالا ببرند علاقه ی زیادی داشتند.

همچنین ببینید : آموزش رقص دو نفره عروس داماد

لینن که در جشن نامزدی گریس لکی و پرنس رینر سوم هم اجرا داشته آهنگهایی مثل ( آن ها میگویند این خارق العاده است ) اثر یروینگ برلین را نواخت. طبق گفته ی نیویورک تایمز لنین قطعه ی “مای لیدی لاو” را بر پایه ی ازدواج این زوج سلطنتی نوشته است.

آهنگ رقص عروسی های سلطنتی

2) آهنگ اولین رقص پرنس ویلیام و کیت میدلتون

برای عروسی این زوج سلطنتی در سال 2011 آن ها از نابغه پاپ بریتانیایی ” الی گولدینگ” خواستند تا در مراسمشان قطعه های عاشقانه بنوازد و نه آن ها آهنگ ” لاو می لایک یو دو ” را برای اولین آهنگشان انتخاب نکردند . ویل و کیت با اجرای زنده ی گولدینگ که آهنگ ” یور سانگ” اثر التون جان را که دوست صمیمی پرنس فقید دایانا بود بازخوانی میکرد شروع به رقص در سالن کردند.

همچنین ببینید : جدیدترین آهنگ های شاد عروسی

علیرغم اینکه گولدینگ موقعیت اجتماعی بالایی دارد ، این خواننده اعتراف کرد در طی اجرای برجسته ای که لایق جشن عروسی سلطنتی بود اعصابش کاملا متشنج شده و این حتی در اجرای اون مشهود بوده است . که این یعنی برای حضور داشتن در مراسم سلطنتی هرکسی چه مشهور باشد چه نباشد باید بهترین خود را ارائه دهد.

آهنگ عروسی پرنس ویلیام و کیت میدلتون

 

3) آهنگ عروسی سلطنتی زارا فیلیپس و مایک تیندال

بزرگترین نوه ی ملکه الیزابت دوم که در حال حاضر منتظر سومین فرزندش است ، با ستاره ی راگبی مایک تیندال در جولای 2011 ، سه ماه بعد عروسی ویل و کیت ازدواج کردند. این زوج سلطنتی اولین آهنگ رقصشان را کاملا کلاسیک و رمانتیک انتخاب کردند تا اولین رقصشان به عنوان زن و شوهر را با آهنگ ” من تو را زیر پوستم نگه داشتم” اثر فرانک سیناترا به یادگار نگه دارند.

آهنگ ازدواج زوج های سلطنتی

 

4)اولین آهنگ رقص عروسی سلطنتی پرنس کارل و پرنسس سوفیا

پرنسس سوفیا و پرنس کارل از ازدواج سوئدی سال 2015 جشن هایشان را با چرخیدن در سالن رقص با والسی از سوفیا برادوالز که نوشته “پله آرهیو” و خوانده شده توسط هنرمند سوئدی ” پِر بردهمر” بود آغاز کردند. سپس آن ها موزیک را با اجرای مهیج ایکونا پاپ و آویچی ادامه دادند.این زوج هم مانند هری و مگان دارای توجه ویژه و بالاتر از انتظار بودند.

آهنگ مراسم ازدواج پرنس کارل و پرنسس سوفیا

 

5) آهنگ اولین رقص پرنس فیلیپ از یوگوسلاوی و داینکا مارین کوویک

در اولین ازدواج سلطنتی صربستانی از سال 1922 تا کنون ، پرنس فیلیپ از یوگوسلاوی با طراح گرافیک و هنرمند داینکا مارین کوویک در اکتبر گذشته ازدواج کرد.بعد از خوشگذرانی داماد با خانواده اش و عروس جدید این زوج اولین رقصشان را با آهنگ ” کنار من بایست” اثر بن ای کینگ شروع کردند.

اولین آهنگ رقص زوج های سلطنتی

 

6) آهنگ عروسی سلطنتی پرنس هری و مگان مارکل

قابل انکار نیست که بگوییم موزیک ازدواج دوک و دوشس اهل ساسِکس از نظر زیر و بمی صدا کاملا حرفه ای بود.

آهنگ های جشن آنها که شامل یک تک نوازی به وسیله ” شکو کانه ” 19 ساله میسن و کارن گیبسون و بازخوانی آهنگ ” کنار من بایست” با اجرای گروه کر پادشاهی آنقدر زیباست که فراموش نشدنی است.

اما حتی بعد از همه ی اینها آن موزیک شوکه کننده سنتی جشن رقص هری و مگان هنوز هم برای همه ما سورپرایز است. در جشن ازدواج سلطنتی که در 19 می برگزار شد تازه عروس و داماد سلطنتی ظاهرا برای اولین رقصشان آهنگ ” من میخواهم با کسی برقصم اثر ویتنی هوستون سال 1987 را انتخاب کردند. با توجه به قانون ممنوع بودن تلفن همراه دانستن اینکه تازه عروس و داماد سلطنتی با چه آهنگی رقصیده اند سخت است.

اما در مصاحبه ای در سال 2016 دوشس گفت “کلاسیک” اثر ویتنی هوستون آهنگ شاد موردعلاقه اوست پس در آخر همین آهنگ به زیبایی برای ازدواج آن ها مناسب و به جا بوده است.

آهنگ ازدواج پرنس هری و مگان مارکل

7) آهنگ اولین رقص پرنسس یوجین و جک بروکس بانک

مانند زوج های سلطنتی پیش از آن ها پرنسس یوجین و همسرش جک بروکس بانک از یک نابغه رده بالا دعوت کردند تا برای مهمان های مراسمشان قطعات عاشقانه بنوازد. خواننده اپرا ” آندریا بوکِلّی” در جشن ازدواج این زوج آواز خواند. و همچنین موزیسین انگلیسی رابین ویلیامز چند آهنگ زنده در کلیسای جورج و در جشن بعد از ظهر این زوج اجرا کرد. درحالیکه آهنگ دقیقی که این زوج برای اولین رقص‌شان انتخاب کردند مشخص نیست ما میتوانیم حدس بزنیم که این آهنگ یکی از آهنگ های رابین ویلیامز بوده است.

اولین آهنگ رقص ازدواج های سلطنتی

انتخاب موسیقی و آهنگ سلطنتی

بسیاری از عروس و دامادها و زوج‌های جوانی که علاقه دارند تا در برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود از پس زمینه موسیقی و آهنگ سلطنتی استفاده کنند، به علت نداشتن مطالعه کافی درباره این موضوع و همچنین در نهایت انتخاب اشتباه از بهره‌گیری یک آهنگ سلطنتی خوب و ایده‌آل دست می‌کشند.

استفاده و به کارگیری از یک موسیقی اصیل و سلطنتی در برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی می‌تواند جذابیت و شکوه یک جشن عروسی را همانطور که می‌دانید تا حد بسیار زیادی افزایش دهد و همین امر در نهایت می‌تواند سبب شود تا جشن عقد و عروسی برای زوچ‌های جوان به شکلی کاملا خاطره‌انگیز و با شکوه برگزار شود.

به همین دلیل انتخاب درست و اصولی یک آهنگ سلطنتی برای آن دسته از عروس و دامادها و زوج‌های جوانی که علاقمند به وجود چنین چیزی در برگزاری مراسم عقد و جشن عروسیشان هستند، می‌تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد و در راستای این موضوع عروس و داماد و زوج محترم باید پیش از برگزاری مراسم عقد و عروسی، در حقیقت در برنامه‌ریزی‌های خود با مطالعه‌ای دقیق و درست دست به انتخاب یک آهنگ سلطنتی زیبا و دلنشین بزنند.

برای انتخاب صحیح و درست یک موسیقی متن جذاب و خاص ابتدا باید آهنگ‌های زیادی را در این راستا به خوبی گوش دهید و همین موضوع سبب می‌شود تا سرانجام در انتخاب خود بهترین سلیقه را به خرج دهید و برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی، یک آهنگ سلطنتی خوب و خاطره‌انگیز را انتخاب کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

اهنگ خواننده زن برای رقص عروس
نکات انتخاب آهنگ برای پرتاب گل عروس
آهنگ برای جهاز برون عروس جدید
رقص چاقو خواهر عروس

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

رویا احمدی
باغ تالار تشریفات ساشا

دیزان عالی همه چی همونی بود که گفتن و خوشبختانه عروسی دختر عموم هم همین تیم گرفتن عالی بود 😍😍

سمیرا اسماعیلی
باغ تالار تشریفات ساشا

چقد مجموعه عالی داشتید و حرفه ای من به عنوان عروس واقعا هیچ استرسی نداشتم و همه چی برنامه ریزی شده بود و شام حتی اضافه اومده بود و محبت کردن پک کردن ما بردیم دیزاین عالی و شمع آرایی گل آرایی هم عالی