7 ایده خلاقانه برای جشن اولین سالگرد ازدواج

انگار همین دیروز بود که سر سفره عقد “بله” گفتید و زندگی عاشقانه خود را با هزاران امید و آرزو آغاز کردید. حال یکسال از آن روز رویایی گذشته و قصد دارید اولین سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرید. جشن اولین سالگرد ازدواج به خودی خود بسیار هیجان انگیز است، اما پیاده کردن ایده های خلاقانه برای این جشن باعث می شود تا به اندازه روز عروسی خود شاد باشید و یکدیگر را خوشحال کنید. در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا جشن اولین سالگرد ازدواج خود را به یکی از بهترین خاطرات زندگی خود تبدیل کنید.

اولین جشن سالگرد ازدواج

ایده های خلاقانه برای جشن اولین سالگرد ازدواج

سری به گذشته بزنید

خیلی وقت ها تازه عروس و دامادها دوست دارند دوباره به روز عروسی خود بازگردند و اتفاقات شیرین این روز را تجربه کنند. شاید بتوانید به نحوی خاطرات روز عروسی خود را زنده کنید. به محل برگزاری مراسم عروسی خود سری بزنید، کمی در محوطه سالن پذیرایی و یا باغ تالار عروسی خود وقت بگذرانید. اگرجشن عروسی را در هتل برگزار کردید، به کافی شاپ هتل بروید و سالگرد ازدواج خود را دو نفره جشن بگیرید.

کیک اولین سالگرد ازدواج خود را به محلی رومانتیک ببرید

خرید کیک برای سالگرد ازدواج رسمی دیرینه است، اما کمی از سنت ها فراتر رفته و کیک سالگرد ازدواج خود را به محلی رومانتیک ببرید. برای مثال، کنار ساحل زیر نور مهتاب شمع های روی کیک اولین سالگرد ازدواج خود را روشن کنید. یک اتاق رو به دریا در یک هتل و یا کلبه ی جنگلی نیز محلی مناسب برای جشن اولین سالگرد ازدواج شما خواهند بود.

دوباره به ماه عسل بروید

وقتی خوشحال هستید زمان خیلی زود می گذرد. اگر هنوز هم گاه و بی گاه یاد خاطرات خوش ماه عسل خود می افتید، چرا این خاطرات خوش را دوباره  تکرار نمی کنید؟ چمدان کوچک خود را بردارید و به بیرون از شهر بروید. حتما لازم نیست مسافرت شما به اندازه ی ماه عسل مفصل باشد، همین که ساعاتی را کنار هم به خوبی و خوشی سپری کنید و اولین سالگرد ازدواج خود را در محلی غیر از خانه جشن بگیرید کافی است.

سالگرد ازدواج

آرایش کنید و لباس زیبا بپوشید

احتمالا آخرین باری که به صورت حرفه ای آرایش کردید و موهای خود را به دست یک آرایشگر ماهر سپردید روز عروسیتان بود. جشن اولین سالگرد ازدواج وقت مناسبی است برای آنکه دوباره به آرایشگاه بروید، اتاق مجللی نیز در یک رستوران رومانتیک بگیرید و زیباترین لباس خود را بپوشید. در جشن اولین سالگرد ازدواجتان بهترین خود باشید.

روز متفاوتی را برای خود بسازید

در اولین سالگرد ازدواج خود، خریدن چیپس و پاپ کورن و تماشای فیلم و سریال در کنار یکدیگر را فراموش کنید! ایده های لاکچری تر مثل ماساژ ریلکسیشن در خانه را برای خود درنظر بگیرید. شمع، موزیک عاشقانه، شام متفاوت و غیره عواملی هستند که جشن سالگرد ازدواج متفاوتی را در منزل برای شما می سازند. حتی به سفارش شام از بیرون هم فکر نکنید. تجربه ی آشپزی دو نفره در جشن اولین سالگرد ازدواج چندان هم فکر بدی نیست. برای آنکه اولین سالگرد ازدواج خود را متفاوت سپری کنید، حتما لازم نیست از منزل خارج شوید.

جشن سالگرد ازدواج

هدیه ای خاص بخرید

حال که یکسال از جشن عروسی شما گذشته، کمی از قسط و قرض های جشن فاصله گرفته اید و دست و بال شما بازتر شده است. بنابراین، احتمالا توانایی خرید هدیه ای خاص مانند یک انگشتر را برای همسر خود دارید. بهتر است هدیه ی شما طوری باشد که همسرتان بتواند آن را برای همیشه به عنوان یادگاری پیش خود نگه دارد. همچنین ببینید : هدیه سر عقد

به فکر تتوی مشترک باشید

تا به حال به فکر داشتن یک تتوی مشترک و یا دو تصویر که یکدیگر را تکمیل کنند افتاده اید؟ جشن اولین سالگرد ازدواج بهانه ی خوبی است تا عشق خود را در قالب تتو به تصویر بکشید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏