معرفی رنگ سال 2021 و استفاه از آن در تم عروسی

پنتون رنگ سال 2021

کمپانی پنتون طبق سنت سالیانه خود رنگ سال 2021 را اعلام کرده است. برخلاف سال‌های گذشته که پنتون تنها یک رنگ را انتخاب می‌کرد؛ امسال دو رنگ خاکستری نهایی و زرد روشن را به عنوان رنگ‌های منتخب سال انتخاب کرده است.

چطور رنگ سال 2021 انتخاب می‌شود؟

یکی از چیزهایی که همواره برای بقیه سؤال بوده است این است که چطور رنگ متداول یک سال را انتخاب می‌کنند. شرکت پنتون سال‌ها است که رنگ انتخابی جهان را تعیین می‌کند. اما این رنگ با توجه به رنگ‌های انتخابی افراد سراسر دنیا در سال پیش انتخاب می‌شود.

در واقع خود مردم هر سال یک رنگ را بیشتر از بقیه استفاده می‌کنند. در نتیجه این رنگ به رنگ منتخب سال بعد تبدیل می‌شود.

همچنین نیاز کاربران و روحیه آن‌ها نیز در نظر گرفته می‌شود. برای مثال رنگ سال می‌توانست به تنهایی خاکستری یا زرد باشد اما ترکیب این دو حس بهتری را به افراد خواهد داد.

رنگ سال 2021 pantone

استفاده از رنگ سال در تم عروسی

دوست دارید یک عروسی مدرن و شیک داشته باشید؟ یا اصلاً مراسمات خود را با رنگ‌هایی برگزار کنید که‌ترند سال هستند؟

همه عروس خانم‌ها دوست دارند شیک و خاص باشند. دوست دارند همه چیز مدرن و به روز باشد. می‌توانید از رنگ‌های سال در مراسمات خود استفاده کنید.

اما چطور باید از رنگ سال 2021 استفاده کنید؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

1: استفاده در مراسم نامزدی

عروسی رنگ سال

رنگ خاکستری و زرد روشن هم به تنهایی و هم به صورت ترکیبی بسیار زیبا هستند. ترکیب یک رنگ روشن و یک رنگ خنثی ترکیبی است که هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود. می‌توانید در مراسم نامزدی خود از لباسی به رنگ زرد روشن با آرایش خاکستری نهایی استفاده کنید.

2: استفاده در تم عروسی

اگر جزو کسانی هستید که عاشق رنگ‌های زرد و نارنجی و خنثی در کنار هم هستید؛ پس وقت آن رسیده که از ترکیب این رنگ‌ها که رنگ سال 2021 هم هستند استفاده کنید.

رنگ سال 2021 عروسی

خاکستری نهایی و خنثی (Ultimate Gray ) با کد Pantone ۱۷-۵۱۰۴ و زرد روشن ( Illuminating) با کد Pantone ۱۳-۰۶۴۷ رنگ سال ۲۰۲۱ هستند.

می‌توانید از این دو رنگ در تزئین سفره عقد، تزئین دستمال‌های پذیرایی و حتی رو میزی‌های خود برای مراسم عروسی استفاده کنید. با توجه به امکانات و سلیقه خود می‌توانید حتی از یک یا هر دوی این رنگ‌ها در کفش، آرایش و تکه‌هایی از لباس خود نیز استفاده کنید.

3: استفاده در جهیزیه

رنگی مانند خاکستری هیچ‌گاه خسته کننده و تکراری نخواهد شد. علاوه بر این می‌توانید به راحتی با رنگ‌های دیگری نیز آن را ست کنید. اگر به چیدمان مدرن در خانه خود علاقه دارید می‌توانید از ترکیب مبلمان خاکستری، پرده‌های خاکستری و کوسن‌ها و فرش‌هایی با گل زرد استفاده کنید.

رنگ سال 2021 جهیزیه عروس

4: استفاده در کیک عروسی و خوراکی ها

شاید دوست نداشته باشید زیاد هم در استفاده از این رنگ ها زیاده رویی کنید. اما نظرتان در مورد یک کیک زیبا با گل‌های زرد و جذاب چیست؟

رنگ کیک عروسی 2021

حتی می توانید با کمی خلاقیت در خوراکی‌هایی که برای روز عروسی یا نامزدی در نظر گرفته اید هم از رنگ جدید سال 2021 استفاده کنید.

در استفاده از رنگ سال 2021 خلاق باشید و خود را محدود نکنید می‌توانید زرد کمی پر رنگ‌تر یا حتی به جای خاکستری از نقره‌ای هم استفاده کنید. می‌توانید با سلیقه زیبای خود حتی لباس‌های مراسم پاتختی خود را نیز از ترکیب این رنگ‌ها درست کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.